Hvilke mærker er gode


Gamplar
 Share

Recommended Posts

Hvilke mærker har i prøvet som er gode...Her taler jeg om protein, kreatin og weightgainer. Jeg har selv prøvet mærket Inkospor, det var proteinpulver, og det virkede godt. Så har jeg også prøvet promax fra Matas, det var også proteinpulver og det var også godt, men ikke så godt som Inkospor. Det gode ved promax var at der var mere Valleprotein i, så jeg blandede de to produkter, og fik en god eftertræninngsdrik.

I øjeblikket tester jeg Viking WeightGainer og Viking Kassein, som jeg har købt på www.getbig.dk, er der nogen af jer der har prøvet det??

Link to comment
Share on other sites

Vedr. creatin så hold dig til de mærker der bruger CreaPure som leverandør. Og der mener jeg bestemt ikke, at Viking eller Danlab får deres fra. Husk; du får hvad du betaler for

Danlab brugte Creapure fra SKW tidligere men Promax fik eneforhandlingen i Danmark.

Det interessante var at Danlab kunne sælge Creapure til ½ pris i forhold til Promax, så man skal huske at man betaler for meget andet end produktet hvis man køber Promax.

/Niels

Edited by /Niels
Link to comment
Share on other sites

XAX: Sjovt at moderatoren for Getbigs forum syntes at viking er godt B)

Hvis du kigger på Getbig's forum er det ikke kun XAX som mener at produktet er af udemærket kvalitet... det lader til at folk bliver meget positivt overrasket når de først får det ind ad døren! ;)

Har dog ikke selv prøvet det... :lol:

Link to comment
Share on other sites

XAX: Sjovt at moderatoren for Getbigs forum syntes at viking er godt

Jeg tænkte nok at nogen vil bruge den, så jeg må hellere lige svare på den tiltale.

Jeg har ingen som helst kommercial interesse i getbig, jeg får ingen procenter af salg eller lign. Det er hellere ikke alle produkter jeg er vilde med fra getbig, f.eks deres Nutrisport pulver :retard: ligesom der er en del af deres produkter, som jeg ikke vil købe, ej hellere anbefale nogen.

Jeg har før kraftigt promoveret min kakaomælk på deres getbig's forum, men jeg blev positivt overrasket over deres Viking pulver :)

Link to comment
Share on other sites

CreaPure skulle være 100% ren ifølge deres "motto" og det "de står inde for" - men dette er imidlertid ikke sagen, - undersøgelser - udført af undetegnende - viser at det er 99%.

Mht. protein, - anbefaler jeg et protein tilskud - eksempelvis EAS SimplyWhey eller deres nye Precision - som indeholder valle isolat, biologisk værdi på 157 - smager desuden udemærket.

Vikings protein har jeg ikke kigget på endnu, - men smagen af bl.a. jordbær, - er fortrinlig!

Link to comment
Share on other sites

Du har fuldstændig ret !! firmaer der reklamere med bio. værdier over 104, er fulde af løgn, hvis vi da snakker om rene vallebaseret produkter.

Nogle firmaer bilder deres kunder ind at deres proteinpulver har bio. værdier på 140-160, hvordan kan dette lade sig gøre ???

Som vi alle jo ved, har valleprotein en bio. værdi på 100-104, og det er uanset om det er CFM isoleret, Ultra eller mikrofiltreret, koncentrater eller isolater.

Nogle firmaer tilsætter deres proteinpulvere mikroskopiske mængder af hydroliseret valleprotein og påstår

derefter at pulveret har en meget højere bio. værdi end andre i hele verden.... sludder.

Andre måleredskaber man kan bruge til at måle kvalitetet af protein kan nævnes: Protein

Link to comment
Share on other sites

MS> når du siger at deres kreatin er 99 % rent, mener du så 99, 00 eller 99,99?? Hvis du siger at det ikke er helt rent, så må du altså komme med nogle flere decimaler, ellers kan man ikke bruge det til noget... og btw. kan man ikke få nogle stoffer der er 100% rene. Hvis du køber kemikalier til medicinfremstilling og andet syntese, så er det ofte 99,99 eller bedre, men aldrig 100%. Så du har ret i at det ikke er fuldstændigt korrekt at skrive 100%, men for alm. forbrugere er det ligegyldigt om det er 99 eller 100%.

Link to comment
Share on other sites

>Carina. Super link :)

Det lyder bare mærkeligt hvis EAS er ude i noget snavs når de påstår de kan lave noget med en BV på 157. EAS lever på at være dyrt og anerkendt og vil gerne have et "videnskabeligt image", fx navnet: Experimental and Applied Science.

Edited by Michael Soerensen
Link to comment
Share on other sites

Man har tal for bio. værdier på flere forskellige levnedsmidler, dette er ikke bare tal som er slynget ud af den blå luft, men tal som et laboratorium har målt sig frem til.

Nogle firmaer tilsætter forskellige ting i deres pulvere og beregner derefter en bio. værdi, dette er forkert.

Bio. værdi skal fastsættes igennem prøver/studier på dyr eller mennesker før man kan sige med sikkerhed hvilken bio. værdi det pågældende levnedsmiddel har.

Jeg har været inde på EAS hjemmeside, men har ikke fundet noget påstande om så høre bio. værdier

som du har nævnt ??

Link to comment
Share on other sites

Hvilke mærker har i prøvet som er gode...Her taler jeg om protein, kreatin og weightgainer. Jeg har selv prøvet mærket Inkospor, det var proteinpulver, og det virkede godt. Så har jeg også prøvet promax fra Matas, det var også proteinpulver og det var også godt, men ikke så godt som Inkospor. Det gode ved promax var at der var mere Valleprotein i, så jeg blandede de to produkter, og fik en god eftertræninngsdrik.

I øjeblikket tester jeg Viking WeightGainer og Viking Kassein, som jeg har købt på www.getbig.dk, er der nogen af jer der har prøvet det??

Halløj der prøv...

prolab god smag seriøst produkt og anerkendt produkt... :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share