Rulleskøjter til grus?


Orca
 Share

Recommended Posts

Ser ud til at de tidligere brugere har været tilfreds med den...

af Knut Ole Myrberg lørdag 24 november, 2007

Jeg er vant med powerslide inlinere, og dermed ble det en overgang å trene på disse. De krevde en del justering, slik at støvelen satt riktig på skinnene. Men de fungerer godt til mitt formål, nemlig å kunne trene på høsten når det er for glatt for ordinærer inlinere.

Bedømmelse: 4 ud af 5! [bedømmelse: 4 ud af 5!]

af Trond Berg tirsdag 06 november, 2007

Vanvittig bra! God trening, gir både fart og adrenalin! Anbefales på det sterkeste. NB: Husk å kjøpe harde gummihjul i tillegg. Gode å ha dersom du punkterer på en øde landevei.

Bedømmelse: 5 ud af 5! [bedømmelse: 5 ud af 5!]

af Bastian Thorup fredag 06 april, 2007

DDDDDDDDDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-ENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN................. ER SEEEEEEEEEEEEEJ og en god søjte

Bedømmelse: 5 ud af 5! [bedømmelse: 5 ud af 5!]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg kender ikke meget til det, men umiddelbart ser Skike bedre ud. Dels fordi du ikke er afhængig af skostørrelsen og dels fordi det ser ud til at bremsesystemet er bedre. Desuden er de også væsentlig billigere i indkøb. De ser ret fede ud og man får helt lyst til at købe et par efter at have set nogle klip fra youtube.com. :bigsmile:

Edited by Hessel
Link to comment
Share on other sites

Jeg kender ikke meget til det, men umiddelbart ser Skike bedre ud. Dels fordi du ikke er afhængig af skostørrelsen og dels fordi det ser ud til at bremsesystemet er bedre. Desuden er de også væsentlig billigere i indkøb. De ser ret fede ud og man får helt lyst til at købe et par efter at have set nogle klip fra youtube.com. :bigsmile:

Hold da kæft. . . Luft i hjulene. . .

Min første tanke var , nej nej nej, men må sige, at efter at have set hvor store hjulene er, må det være ligeosm asfalt. På trods af den større skrid fare.

Link to comment
Share on other sites

Uha, nu bliver jeg helt i tvivl. Er helt enig i, at det ser ud som om skikes bremsesystem er langt bedre. På powerslides skal man sætte spidsen af staven ned på en plade der presser på hjulet - ikke ligefrem nemt. På den anden side ser det for mig ud som om at at powerslides er mere "kram", tror sku at de der skikes falder fra hinanden efter noget tid.

...væsentlig billigere i indkøb...

æh, kikker du på nogle sider jeg ikke har fundet? Jeg kan finde powerslides til 1999 kr og skikes til 250euro ~ 1900 kr.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har set Skike ned til omkring 1500 kr. En anden fordel, som jeg kan se er at man kan få skærme til Skike så man undgår at blive alt for beskidt når man køre i regnvejr. Men ja, jeg kender hverken Powerslide eller Skike og det er derfor udelukkende en vurdering ud fra hvad jeg har læst og set mig til.

Edited by Hessel
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Jeg kender ikke meget til det, men umiddelbart ser Skike bedre ud. Dels fordi du ikke er afhængig af skostørrelsen og dels fordi det ser ud til at bremsesystemet er bedre. Desuden er de også væsentlig billigere i indkøb. De ser ret fede ud og man får helt lyst til at købe et par efter at have set nogle klip fra youtube.com. :bigsmile:

Hej Jeg er prøvet Skikes nu i 4 måneder og er meget fornøjet. Man kan læse mine erfaringer her: www.skiker.dk

Med venlig hilsen

Jan Erik

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share