AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Roklub?...

Hvis du i Lyongade støder på en rimelig høj blondine med et pentagram af roser tatoveret på underarmen, der kører stivbenet dødløft og BB Rows, så giv hende en krammer. Det er min kusine.

He he, ja roklub... don't ask :smile:

Jamen der er ikke så mange girls der kører DL og BB rows, så hende skal jeg nok få spottet før eller siden :smile:

Jeg kan anbefale The Gym. Der kommer i hvert fald to flotte fyre på fredag.

Hvad tid træner I på fredag, det er jo helligdag...

Link to comment
Share on other sites

' date='17. maj 2011 - 21:15 ' timestamp='1305663347' post='1513930'] Men pludselig, ud af det blå, ser jeg en møj-hamrende svedende CBB i spejlet, komme gående mod mig - men uden Tykke!

Er det mig, eller hvad? Grrr! :sneaky2:

' date='17. maj 2011 - 21:15 ' timestamp='1305663347' post='1513930']

Rolf sang "we don't need no education" sangen ekstremt højt, ingen ved hvorfor?? Han synes jeg skal stille op til september, og at jeg skal begynde i en roklub. Det tror han jeg vil være god til, så kan jeg blive trimmet ned og så kan jeg jo også komme ud i naturen :smile:

Rolf er priceless! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 18. maj

Det blev til lidt BB alligevel, kunne ikke lade vær :blush:

One Arm DB Row

4x10x17

Pulley (lettere træk end normalt... anden maskine)

1x10x35

2x10x41

1x10x48

Incl. DB Curl

4x10x10

DB Wrist Curl (ny favorit)

4x10x14½

Leg Press

2x10x130

2x10x140

Torsdag d. 19. maj

Work out at the crib uden prospects fra Team ABBMH :nonono:

Men Rolf var der :w00t: Jeg tror han havde ædedag, for lige da jeg kom så jeg ham på 1. sal stå og fodre sig selv med snacks, og 1 time efter da jeg skulle køre en øvelse deroppe, stod han fortsat og kørte snacks ind ½ m længere henne...

Jeg fik skæld ud af 2M i dag, han siger jeg er en dårlig spotter. 2M har ret :smile: Men når han kører bænk, så vil han have jeg skal spotte med en hånd kun, og jeg vil gerne med begge hænder :crybaby: Synes det er svært at gøre det med én hånd, når han kører med 80 kg. Måske lærer jeg det en dag.

BB Upright Row

4x10x28

Low Row

1x10x30

3x10x40

BB Bench Press (rart at komme væk fra Smith!)

1x10x40

1x10x45

1x10x50

1x8x55

Cable Standing Decline Chest Press (min teknik var åbenbart helt ad h til fik jeg besked på)

2x10x5

2x10x7½

Triceps Kickback H/V

4x10x7

Så er det der skulle have været en triceps øvelse mere her...

1 times cardiOMG i holdsalen, plus lidt armstrækkere og planke.

Træning igen i morgen, med en smuk pige der hedder Jannie :cheer:

Link to comment
Share on other sites

Er det mig, eller hvad? Grrr! :sneaky2:

Ja da :wub:

Rolf er priceless! :laugh:

Helt vildt! Jeg er faktisk til tider imponeret over den gamle... altså han fyrer meget crap af og snakker helt vildt, men det ville ikke være det samme uden ham.

Link to comment
Share on other sites

' date='19. maj 2011 - 23:37 ' timestamp='1305841040' post='1514512']

Jeg fik skæld ud af 2M i dag, han siger jeg er en dårlig spotter. 2M har ret :smile: Men når han kører bænk, så vil han have jeg skal spotte med en hånd kun, og jeg vil gerne med begge hænder :crybaby: Synes det er svært at gøre det med én hånd, når han kører med 80 kg. Måske lærer jeg det en dag.

Det kan da ikke passe en med din fysik kan have problemer med at spotte 80 kg smile.gif

Men, hvorfor vil han gerne spottes med en hånd?

' date='19. maj 2011 - 23:37 ' timestamp='1305841040' post='1514512']

Træning igen i morgen, med en smuk pige der hedder Jannie :cheer:

God træning tøser smile.gif husk træne ikke snakke tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

' date='19. maj 2011 - 22:39 ' timestamp='1305841177' post='1514513']

Ja da :wub:

Lol, wft omg omg! :tongue:

' date='19. maj 2011 - 22:39 ' timestamp='1305841177' post='1514513']

Helt vildt! Jeg er faktisk til tider imponeret over den gamle... altså han fyrer meget crap af og snakker helt vildt, men det ville ikke være det samme uden ham.

Han er morsom nok i små doser - og så har han flotte gunz!

Link to comment
Share on other sites

Han er morsom nok i små doser - og så har han flotte gunz!

Det var helt sikkert ikke mange biceps curls vi fik gennemført da han gav sig til at synge for os, jeg failed i hvert fald på stribe! :rofl2::rolleyes:

Ved at blive flothedsforberedt til iaften PP? :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det kan da ikke passe en med din fysik kan have problemer med at spotte 80 kg smile.gif

Men, hvorfor vil han gerne spottes med en hånd?

God træning tøser smile.gif husk træne ikke snakke tongue.gif

Nej, jeg kan spotte 500 kg hvis det skulle være :laugh: Jamen han taler bl.a. om balance i stangen, og ellers ved jeg faktisk ikke. Men hvis han gerne vil have det sådan, så må jeg bare gøre det sådan. Jeg vil jo gerne være med til at optimere hans træning :smile:

Tak, vi havde en rigtig god og oplevelsesrig træning i dag må man sige. Jeg skal nok logge det i morgen, glæd Jer...

Lol, wft omg omg! :tongue:

OMG2 Tag det som et kompliment - trust me :smile:

Han er morsom nok i små doser - og så har han flotte gunz!

Jeg vil også have store guns når jeg bliver 60, det kunne da være vildt nok :tongue:

Det var helt sikkert ikke mange biceps curls vi fik gennemført da han gav sig til at synge for os, jeg failed i hvert fald på stribe! :rofl2::rolleyes:

Ved at blive flothedsforberedt til iaften PP? :w00t:

Jeg er virkelig glad for at du fik mødt charmetrolden Rolf i dag, og hørt ham synge på bedste X-Factor manér!

Flothedsforberedelse er gået i gang (det tager jo flere timer for mig!), har dog stadig lidt tøjkrise :crybaby:

Men glæder mig til i aften, flex baby :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

' date='20. maj 2011 - 18:19 ' timestamp='1305908363' post='1514659']

Jeg er virkelig glad for at du fik mødt charmetrolden Rolf i dag, og hørt ham synge på bedste X-Factor manér!

Flothedsforberedelse er gået i gang (det tager jo flere timer for mig!), har dog stadig lidt tøjkrise :crybaby:

Men glæder mig til i aften, flex baby :4winkkiss:

Me too! Nu vil je grine dobelt så højt når du fortæller mig om ham

TADADADAAA!

Jeg har fundet noget

LBD til mig!

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 20. maj

Havde aftalt at mødes med Jannie kl. 12 til lidt stille og rolig tøsetræning hos mig på Lyongade. Jeg kommer lidt før, så jeg kan nå en times cardiOMG i holdsalen.

Vi mødes, og jeg viser Jannie vores luxuriøse omgivelser på Lyongade, og fortæller hende om de usle gamle dage hvor vi kun havde en etage etc. Vi ender i the crib (styrketræningsområdet), og er lidt i tvivl om hvad vi skal starte med, thi hi hi altsååå. Det bliver til lidt rygtræk på Pulley. Lige som jeg har sat mig, kommer der en fyr gående forbi (vi kalder ham douchebag), peger på mine guns og siger: "det dér, det ser sku godt ud!" Jeg siger tak, og smiler. Kigger på Jannie, og fniser. Vi fortsætter med at træne ryg og triceps bagefter. Til min store glæde spotter jeg Rolf i centeret. YES!!! tænker jeg, så kan Jannie endelig møde ham.

Vi er nu nede ved de frie vægte, og skal i gang med lidt skulder. Vi tager lidt side raise, og rear lateral og taler også lidt omkring teknik etc. Kl. er omkring 13, og det er helligdag, og der er så småt ved at blive fyldt lidt op i centeret. Da vi kører rear lateral, bemærker jeg at douchebag, kommer over og stiller sig ved ez curls. Han laver ikke noget, han står på og stirrer på mig. Jeg smiler lidt nervøst, kigger på Jannie, og fortsætter. Jeg tænker ved migselv, WTF sker der. Bagefter, finder jeg så ud af, at han var ovre og tage et billede af mit rygparti...! :blink: Altså, jeg ved ikke, selv nu når jeg sidder og skriver det, hvad jeg skal tænke om det. Men jeg tænker man i det mindste kan spørge hvis det man ABSOLUT gerne vil tage et billede af en anden. Så hvis I støder på et billede hvor jeg står med overkroppen i 45 gr., en 8 kg DB i hver hånd og laver rear laterals, så send mig lige en PM :smile:

Da vi skal til at køre curls (OMG, OMG) kommer Rolf over... han er i det sædvanlige snakkehumør, og får da også en sludder med Jannie. Før vi ved af det, begynder han at synge (igen!) højt og falsk, noget italiensk tror jeg. Vi mister fuldstændig koncentrationen et kort øjeblik, og jeg kan slet ikke træne når jeg griner :tongue:

Vi tænker på at køre lidt DL, og bevæger os ovenpå. På vej op, kommer douchebag over og spørge om jeg vil være hans personlige træner. Jeg svarer at jeg desværre kun er holdinstruktør, og hvis han vil have timer med mig, bliver det sammen med en masse andre :tongue:

Rack'et ovenpå er optaget, så vi slutter af med lidt mavetræning og armbøjninger! Stærke Jannie kan NÆSTEN NÆSTEN lave en alm. på tæerne, og jeg tipper den er der indenfor 14 dage. Go go go girl :cheer: Men vi får lavet de 3x14, plus lidt andet mavegøgl. Træning afsluttes med en kop kaffe, og masser af snak. Ren hygge, gid alle dage var sådan :smile:

BB Curls

4x8x28

4x10x24

DB Wrist Curls

4x10x12

DB Side Raise

1x10x7

3x10x8

Rear Lateral Raise :clown2:

4x10x8

Pulley

1x10x40

3x10x35

Triceps Cable Pushdown (her fik vi godt styr på teknik)

2x10x15

2x10x12½

Push Ups

3x14

Planke

120 sek.

90 sek.

Link to comment
Share on other sites

Lørdag d. 21. maj

Jeg har ikke noget træning at logge, da jeg kun har været i holdsalen i dag i 3 timer. Men på vej ud står jeg lige og hænger i receptionen. Jeg kigger over i DL området, og ser nogle rimelig swole ben, og hører at der bliver talt andet end dansk... min opmærksomhed bliver rettet derover, og jeg spørger receptionisten hvad der sker. Han siger det er nogle polakker der skal køre en masse DL og har købt træning for en dag. Der var ikke nok vægtskiver ved rack'et, så de har lige hentet noget ekstra ovenpå... OK, vildt nok tænker jeg, skal lige se hvad der sker!

Følger lidt med mens jeg står i receptionen, og som Tobias så fint sagde: " jeg har aldrig set nogen DL så meget så stangen den bøjer her i Fitness World!" Normalt ser man almindelige folk, og nogen der måske er lidt veltrænede, men det hér, det var sku et særsyn. Den ene er særligt vild, han starter på knæ, og rejser sig så efterfølgende... Jeg må lige over og tale med, og høre hvad der sker. Så jeg går over, hilser pænt og spørger hvem de er. Der er 2 fyre som træner, og en lillebror som sidder og kigger på. De er fra Island, og den ene er Þorsteinn Grétar Júlíusson og den anden en tidligere håndboldspiller, der er begyndt at DL for nylig. Þorsteinn er vild, han ser vild ud synes jeg. Han er 19 år ( :blush: ) gammel, og åbenbart kendt på Island. Han fortæller mig stolt om Benedikt Magnússon, og er virkelig flink og imødekommende.

Han kørte 260 kg DL i Fitness World, og jeg skal love for det sagde BUM!!!

Har fundet en video af ham, så I kan se hvem det er... Jeg er imponeret, helt vildt! Kunne være jeg skulle starte i SL klub så jeg kan se noget mere af det OMG :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Hey PP :smile:

Må vist være på tide jeg smider en hilsen og siger wauw for en fysik, nu hvor du postede billeder kan jeg jo se at du er hende jeg altid tænker "sådan vil jeg også se ud" når jeg har set dig i lyongade :1356: :cool:

Har fundet en video af ham, så I kan se hvem det er

Æv jeg går altid glip af det sjove, gik ikke engang en time før de er startet så :w00t:

Og ps: Rolf rules, han er kongegriner :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hey PP :smile:

Må vist være på tide jeg smider en hilsen og siger wauw for en fysik, nu hvor du postede billeder kan jeg jo se at du er hende jeg altid tænker "sådan vil jeg også se ud" når jeg har set dig i lyongade :1356: :cool:

Æv jeg går altid glip af det sjove, gik ikke engang en time før de er startet så :w00t:

Og ps: Rolf rules, han er kongegriner :laugh:

1000 tak for kompliment :blush: !

Du må lige hilse næste gang, jeg ved desværre ikke helt hvem du er :smile:

flotte stænger!!! Fo realz!! shizzle my nizzle

Thx Mr. I :blush: Jeg bliver af og til i tvivl om man skal fortsætte sin træning på dette "niveau", men komplimenter som disse gør det værd at fortsætte!

PS Jeg læser din gode blog :smile:

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 30. maj

BB Curls

4x10x22

4x8x22

DB Wrist Curls

4x10x12

Military Press

4x10x22

DB Rear Lateral Raise

4x10x8

Squats (For real og mere af det tak!! Min røv fylder det samme som stativet, og jeg skal have nogle nye "benklæder" hi hi)

1x10xstanglakrids

1x10x40

1x10x50

1x10x55

Seated Calve Raises

4x10x60

:4whistling: :4whistling: :4whistling: :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hvaa sista,

har du droppet træningen?

Kram

Nej, det kunne godt se sådan ud! :smile: Jeg har for 1 uge siden fået en golfalbue efter at have kørt for meget wrist curl!! Har læst om det flere steder, og for nogen tager det rigtig lang tid at komme af med... det har gjort mig lidt BB depri, og det irriterer mig ad h til!!! Jeg har ikke kørt fuldt program i en uge nu, men jeg kan jo ikke bare være inaktiv pga. det. Skal nok opdatere i løbet af ugen, promise :4winkkiss:

Link to comment
Share on other sites

' date=' 9. juni 2011 - 00:02 ' timestamp='1307570543' post='1519397']

Nej, det kunne godt se sådan ud! :smile: Jeg har for 1 uge siden fået en golfalbue efter at have kørt for meget wrist curl!! Har læst om det flere steder, og for nogen tager det rigtig lang tid at komme af med... det har gjort mig lidt BB depri, og det irriterer mig ad h til!!! Jeg har ikke kørt fuldt program i en uge nu, men jeg kan jo ikke bare være inaktiv pga. det. Skal nok opdatere i løbet af ugen, promise :4winkkiss:

årh :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

' date=' 9. juni 2011 - 00:02 ' timestamp='1307570543' post='1519397']

Nej, det kunne godt se sådan ud! :smile: Jeg har for 1 uge siden fået en golfalbue efter at have kørt for meget wrist curl!! Har læst om det flere steder, og for nogen tager det rigtig lang tid at komme af med... det har gjort mig lidt BB depri, og det irriterer mig ad h til!!! Jeg har ikke kørt fuldt program i en uge nu, men jeg kan jo ikke bare være inaktiv pga. det. Skal nok opdatere i løbet af ugen, promise :4winkkiss:

Nitte!

Så må du jo til at låne The ISOLATORTM. Den er købt til min størrelse biceps, så det passer jo nok rimelig godt :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hi hi, ja det kunne være jeg skulle finde til skadestræning i Atlas snart, så jeg kan blive instrueret i ISOLATORTM. Jeg har sagt til Salt, at jeg håber det bliver inden han smutter til Roskilde. Så kan jeg også lige nå at se hvor BB han er blevet :tongue:

Men jeg kører lidt alternativ træning for tiden, dvs ikke noget fast program. En ulykke kommer sjældent alene som man siger, så udover pest i albuen af wrist curls (det har varet 2½ uge nu), så har jeg store problemer med min højre ankel, og venstre knæ. Så jeg har meget svært ved at løbe, som jeg ellers lige var blevet hooked på! Løb 7km i går, og jeg så lettere handicappet ud, og det føltes slet ikke godt. Men viljen vandt over smerterne... Overvejer seriøst at tage til lægen, men synes aldrig der plejer at komme noget brugbart ud af det! Såååå

Jeg er virkelig, virkelig pissed... det er jo ekstremt belastende, når man går så meget op i træning, og det fylder så meget i ens liv, at man pludselig ikke kan lave det man har lyst til. Det har jeg faktisk aldrig prøvet før, da jeg stort set altid har været skadesfri. Jeg skal nok logge igen, når jeg er klar om forhåbentlig ikke så længe :smile:

PS Jeg havde så ondt af mig selv, at jeg kom til at trøsteshoppe for et par K på nike.com... Så kan jeg i det mindste gå og glæde mig til at bruge det :wub:

Link to comment
Share on other sites

Øv hvor træls, skader stinker :unhappy:

Enig i at man som regel får man bare at vide ved lægen at man skal holde pause, men overvej det hvis det vare ret længe.

God bedring.

Tak, ja det er fuckin hell :smile:

Man bruger da ikke albuen til wrist curls?

Nej, det gør man ikke - underarmen. Det jeg har kunne læse mig frem til er, at det er en golfalbue:

HVEM FÅR SKADER I ALBUEN?

Albuen kan naturligvis blive skadet på mange forskellige måder. De to almindeligste overbelastninger kaldes tennis- og golfalbue. Begge problemer opstår, når underarmens muskler overbelastes. Skaden opstår oftest, når man er mellem 30 og 55 år, 4 gange hyppigere i aldersgruppen 30-40 end i noget andet årti, og sjældent før man er fyldt 30.

Hvis den er gal med ydersiden af albuen, kalder man det en tennisalbue. Hvis det er indersiden, en golfalbue. Ydersiden er involveret 7 gange oftere end indersiden.

GOLFALBUE

En golfalbue optræder på mange måder lige omvendt af tennisalbuen. Overbelastningen fører til smerter og ømhed på indersiden af albuen, og smerten bliver værre, når albuen bøjer og hånden tvinges bagover, f.eks. når man server i tennis eller i kast. Golfalbuen kaldes også nogle gange for en kaster-albue.

Hvis jeg bøjer min albue op mod loftet, så gør det ondt. Det føles som der er noget der strækker sig omkring min albue. Derudover, er albuen følelsesløs. HELE tiden!

Det passer helt fint med, at jeg kørte meget wrist curl lige op til, og jeg kunne godt mærke at min venstre drillede mig lidt på de sidste... idiot tænker jeg!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share