AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

' date='16. November 2011 - 21:36 PM' timestamp='1321475777' post='1554297']

Hi hi hiiii idioter :smile: Er vi nu ude i noget JB logviewer?

Nå ja for helvede, det tænkte jeg slet ikke på. Jannie er jo ny, så hun har garanteret ikke fået den downloadet. Her et link til den: JB Logviewer

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 16. november

Det går simpelthen ikke at jeg bliver ved med at have de hold :nonono: Om onsdagen starter jeg først kl. 18:00, så jeg tænkte jeg havde god tid da jeg ankom kl. 17:00. Men ligevidt kommer man, når hele f****** centeret er fyldt med skoletasker, douchebags og andre teenagere der står og hånd- eller røvvarmer alle 12 kg's DB's i små grupper!! Så i dag besluttede jeg mig for, at jeg må vinke farvel til de timer om onsdagen, og fremover træne et sted hvor der er mere plads, og jeg ikke behøver vade rundt i DB's, bænke, måtter og iPhones der ligger og flyder på gulvet. Det sker ikke tit, men jeg måtte jagte nogen små drenge, fordi de havde "glemt" at lægge deres håndvægte på plads. OMG :smile:

Ellers vil jeg generelt lige nævne, at jeg ikke er særlig presset på de øvelser jeg laver, men vil starte stille og rolig ud. Håber venstre albue følger med...

DB Triceps Kickback

4x8x7

DB Triceps Extension

4x8x7

Triceps Cable Pushdown

1x8x10

3x8x15

DB Incline BP

4x8x16

DB Flies

4x8x8

BB BP (på fri bænk)

3x10x30

Cardio

1 time i holdsalen + ca. 2 K da jeg først kunne hente flotte bilen fra mekaniker i dag

PS Jeg skal have en ny iPod Nano, og overvejer at købe den i pink. Hvis der ikke er nogen der har indvendinger, så gør jeg det, hi hi :smile: Men grøn er måske også flot, og passer til meget...

Link to comment
Share on other sites

Nå ja for helvede, det tænkte jeg slet ikke på. Jannie er jo ny, så hun har garanteret ikke fået den downloadet. Her et link til den: JB Logviewer

[cleversmartypantsthatknowswhatyouareuptosaysfuckyoufindanewnoOb]

Yes yes very clever, har du aldrig set hvordan jeg indikerer supersæt i min log T?

tsk tsk

[/cleversmatypantsthatknowswhatyouareuptosaysfuckyoufindanewnoOb]

Link to comment
Share on other sites

[cleversmartypantsthatknowswhatyouareuptosaysfuckyoufindanewnoOb]

Yes yes very clever, har du aldrig set hvordan jeg indikerer supersæt i min log T?

tsk tsk

[/cleversmatypantsthatknowswhatyouareuptosaysfuckyoufindanewnoOb]

Hehe det var plat og jeg kedede mig på arbejde. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

' date='16. November 2011 - 23:35 PM' timestamp='1321482947' post='1554328']

Det går simpelthen ikke at jeg bliver ved med at have de hold :nonono: Om onsdagen starter jeg først kl. 18:00, så jeg tænkte jeg havde god tid da jeg ankom kl. 17:00. Men ligevidt kommer man, når hele f****** centeret er fyldt med skoletasker, douchebags og andre teenagere der står og hånd- eller røvvarmer alle 12 kg's DB's i små grupper!! Så i dag besluttede jeg mig for, at jeg må vinke farvel til de timer om onsdagen, og fremover træne et sted hvor der er mere plads, og jeg ikke behøver vade rundt i DB's, bænke, måtter og iPhones der ligger og flyder på gulvet. Det sker ikke tit, men jeg måtte jagte nogen små drenge, fordi de havde "glemt" at lægge deres håndvægte på plads. OMG :smile:

:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 17. november

OMG^8! Så fik jeg lige tre holdtimer i streg, cardio, vægttræning, cardio :wink: Min kollega som har time efter mig var blevet syg, og vi hjælper jo gerne hinanden. Det havde negativ impact på min egen træning, og jeg gjorde det udelukkende for hendes skyld. To timer er helt godt, men den sidste time var hård at komme igennem. Meeen, det hjælper jo altid lidt når det er mig der bestemmer hvad vi skal høre :wub: Havde i øvrigt fornøjelsen af Krussemudusen (Clark Kent's kusine) på første række. Hun blev hurtigt spottet blandt de 69 andre deltagere, og vi fyrede den awff :cool:

Bagefter, var jeg ekstremt tæt på at gå hjem. Jeg var off! OFF!! Havde drukket min Cult Energy LIGHT, og den smagte sååå godt. Åbnede min Pepsi Max, og tænkte HELL NO!! Jeg kommer ingen vegne med den indstilling :clown2: Men det var lige på grænsen af, at jeg tænkte det måske ville gøre ondt værre, så det ikke ender med overtræning.

Der var rimelig packed i centeret, men fin plads til mig. Så jeg kørte lidt gunshow af som det første :slut: og gik derefter over for at køre tre sæt bænk. Det, så kun lige for at demonstrere at jeg virkelig var helt off, for jeg trænede bænk i går, og det fandt jeg ud af ved 3. sæt :hehe: Kunne godt mærke min krop var træt, og jeg supplerede med det som jeg havde kørt på timen, så derfor er tallene lidt anderledes.

Bent-over Row

1x10x30

2x10x35

Rumænsk DL

3x10x30

Pulley

4x8x30

BB Biceps Curl

3x10x20

4x8x24

One-arm Standing Incline DB Curls

4x8x9

Cardio

2 timer i holdsal

PS Eftersom der ingen indvendinger var på ny iPod, fik jeg i dag denne mail - det er ellers ikke så ofte jeg køber gaver til mig selv:

post-18762-054838000 1321568172_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 18. november

Wupiiiiiiiii hi friends :hehe:

Så blev det fredag, nice. Dagen startede med et lille funktionsmøde kl. 9.00. For et ½ år siden var fokus på, at vi skulle levere WORLD CLASS SERVICE. Intet mindre, og det lyder da mega fedt og flot! Alle snakkede om det, uhhhhhhh world class, jeg leverer world class service, gør du også?? Nu er fokus på, at vi skal være AMBITIOUS PEOPLE IN WINNING TEAMS :4jumpy: Jamen den klarer vi da også lige, men glæder mig til at se hvad de finder på næste gang...

Åhhh altså det der morgentræning som skulle være power walk, fungerer ikke når jeg træner så sent :wink: Men jeg ved, at på et tidspunkt skal der pw's både morgen+aften. Har dog fået mulighed af min kære chef, for at flexe ud i løbet af dagen for at træne i vores fitness center på arbejde eller bare nærmeste center. Det kunne jo også gå i stedet for morgentræning at gøre det midt på dagen. Så mulighederne er der, og det er jeg i det mindste glad for.

Sad lige og skimmede nogle CBB billeder for kvinder, og var lige ved kløjs i kaffen, da jeg så en mand med langt hår og bryster... Men de var så lagt forkert kunne jeg bagefter se, og skulle være i BB klassen. Pyha. Der er stadig nogle enkelte deltagere, hvor jeg ikke rigtig kan se den store forskel på BF og CBB...

Apro pos bryster, så tænker jeg MEGET over at de langsomt forsvinder, medmindre man udstopper dem med silicone :raisebrow:

DB Side Raise

2x8x7

2x8x8

DB Front Raise

2x8x7

2x8x8

DB Shoulder Rotation

4x8x8

BB Lunges

2x8x40

2x8x50

Leg Press (faldt i snak med en kollega da de var ved at lukke)

2x8x110

2x8x120

2x8x130

2x8x140

Cardio

5K power walk 7,1 km/t

Link to comment
Share on other sites

Hehe!

Jeg fik også engang en chikanøs PM, fordi jeg kom til at nævne Erland/KongKent konflikten. Det var dog ikke noget, jeg hverken lod mig skræmme af eller gad rapportere til en moderator.

Hvis du stadig har korrespondancen vil vi meget gerne se den :4signme:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 19. november

Dagens største mission var at finde kylling :4mewantfood: Mad med protein. Masser af det! Når jeg storhandler to gange pr. uge, så er jeg ikke i tvivl om, at folk ikke tror det kun er til mig selv. MEN DET ER DET, HA HA HA HA HAAAAAAA! Mit største problem med kost, er at det tit er det samme jeg spiser, med undtagelse af hvad jeg får til frokost, da jeg ikke selv bestemmer over det. Men jeg har svært ved at se hvad der kan substituere min kylling. Derudover, spiser jeg fromage frais i mængder jeg ikke tør skrive her. Ellers prøver jeg af og til at købe frisk fisk, som jeg faktisk godt kan lide - bare det ikke er skaldyr. Tror jeg tager ud i Metro næste uge, og ser om jeg kan fylde mit lager op...

Fin træning i dag, og jeg smed endda lige en ekstra PW ind før min cardio time :clown2: Så det blev 4 timers træning i alt, og det var også en anelse hårdt til sidst. Der var godt med pr0lls og vi går jo rætti godt i spænd :smile: Jeg fik lige elevatorblikket at én der lignede en flyttemand på omkring 55. Ham og kollegaen fyrede den godt af må man sige, og det gav hinanden god support i bedte bro-stil. De var begge iført helt sort tøj, og sorte sko. Den ene, havde endda sin vinterjakke på (det var ikke North Face) med hætten trukket over hovedet under hele sin træning. Så vækker man jo ikke særlig meget opmærksomhed, for sådan går stort set alle klædt til træning :smile:

I morgen er der ikke noget BB, men lidt cardio ville jo være flot, og nu må min iPod gerne snart komme så jeg kan høre Eurodanceeeeeeeeeee wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :clown2:

BB Bench Press

2x10x35 (fri)

4x8x40

DB Incline Bench Press

4x8x816

DB Flies

4x8x10

DB Triceps Kick-back

2x8x7

2x8x8

DB Triceps Extension

2x8x6

2x8x7

BB Skull Crusher

4x8x16

Cardio

1 time i holdsalen

5K 7,1 km/t

Link to comment
Share on other sites

' date='19. November 2011 - 20:18 PM' timestamp='1321730323' post='1554840']

Og Lyongade (inkl. Rolf) savner også dig :wub: Vi har fået mere plads siden sidst du var der :4jumpy:

Jeg var i FW Lyongade forleden og Rolf kunne kende mig efter 1½ års fravær. Det lunede. Han kom desuden med slibrige bemærkninger - det lunede også!

Link to comment
Share on other sites

Jeg var i FW Lyongade forleden og Rolf kunne kende mig efter 1½ års fravær. Det lunede. Han kom desuden med slibrige bemærkninger - det lunede også!

:laugh: Det er jeg sikker på du har savnet i dit nu tidligere khatoi-liv.

Må jeg lige høre ham om næste gang jeg ser ham, glæder mig allerede!

Åh Rolf! :wub:

Jeg er ikke sikker på jeg nogen sinde har oplevet noget så romantisk som at blive sunget for mens jeg styrketrænede... :heartpump:

Det var en flot dag som jeg også mindes, og jeg er stolt over at kunne give dig den fantastiske oplevelse med fra mit center :blush: Det må have beriget dit liv og sind.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fik lige elevatorblikket at én der lignede en flyttemand på omkring 55. Ham og kollegaen fyrede den godt af må man sige, og det gav hinanden god support i bedte bro-stil. De var begge iført helt sort tøj, og sorte sko. Den ene, havde endda sin vinterjakke på (det var ikke North Face) med hætten trukket over hovedet under hele sin træning. Så vækker man jo ikke særlig meget opmærksomhed, for sådan går stort set alle klædt til træning :smile:

:laugh: :laugh:

Den slags typer findes vist i ethvert center. Til stort morskab for resten af motionisterne. Gode løft du laver i øvrigt :smile:

Edited by Excess
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share