AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

' date=' 2. december 2011 - 21:48 ' timestamp='1322858907' post='1557069']

PS Jeg er i dag meldt ind i det dér forbund for danske bodybuildere som vi kalder DBFF :smile:

Exciting :smile: Hvad er målet med din træning? Hyggeligt at hilse på dig i søndags i øvrigt!

Link to comment
Share on other sites

Exciting :smile: Hvad er målet med din træning? Hyggeligt at hilse på dig i søndags i øvrigt!

Ja, det synes jeg da bestemt også. Målet er at BB'e den lidt :smile:

I lige måde, jeg skal helt sikkert være med til flere af den slags stævner, jeg er jo den fødte supporter!

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 3. december

Min krop glæder sig til at holde bodybuildingsfri i morgen. Glæder sig meget :w00t: Vil også samtidig benytte lejligheden til at takke en af mine coaches, CBB, for de doms jeg har i dag. 1000 tak :smile:

En træningsdag der var plaget af mine doms og lidt brok fra venstre skulder. Særligt alle brystøvelserne var rigeligt pressede for mig at udføre. Der var ikke til mere på dem! Det irriterer mig meget, men med min træningsmængde og restitution pt., er der ikke rigtig noget at sige til det...

Selvom der ikke var mange til træning, var humøret højt. Exeptionelt højt da der pludselig kom Europe og Final Countdown på iPodz :smile: Ellers havde jeg et par enkelte tilskuere til min træning i dag.

For første gang nogensinde, stødte jeg på et par gutter, som for det første bruger power rack i ~ 4 timer, og derudover griser det hele til med magnesium pulver... Jeg er jo en frisk og glad pige, så jeg blev nød til lige at gå over og spørge hvor mange kg der egentlig blev løftet, siden de havde de havde det helt store set-up fremme. Jeg fik ikke noget konkret svar, andet end at hans PR var på 200. OK. Selv da den flotte og stærke islænding var på besøg i centeret i sommers og DL 265, brugte han ikke pulver. Jeg håber ikke det bliver en trend i fitness centrene fremover. Bad dem om lige at tørre op efter sig, når de var færdig med deres stævne. De fortalte mig også om deres træningsprogram, og jeg har aldrig før hørt et så forvirrende og ulogisk program. Jeg kan desværre ikke gengive noget af det, for jeg husker intet. Men de var nu meget flinke :smile:

Cardio

7,5K power walk 7,0 km/t med kylling

BB Bench Press

4x8x45

DB Incline Bench Press

4x8x18

DB Flies

2x8x9

2x8x10

BB Weighted Dips

3x10x20

BB Skull Crusher

4x8x18

DB Triceps Kick-back :wub:

4x8x8

Link to comment
Share on other sites

Søndag 4. december

Ikke særlig spændende dag må man sige, men jeg har sovet længe, og det var dejligt! Endnu mere dejligt er det at vågne op, og mærke hvordan kroppen begynder at tage form... I like how it feels! Er nu også overbevist om, at mine abs kommer frem inden året er omme. Boobs behøver vi ikke tale om :sneaky2:

Overvejer at lægge en ekstra hviledag ind i næste uge, hvor den står på 2-split træning. Men vi ser lige ad...

Cardio

10K Power walk 7,2 km/t

Link to comment
Share on other sites

Mandag 5. december

Så kører vi igen friends :w00t: Mandag er ikke min favoritdag, og slet ikke når jeg skal møde tidligt på arbejde. Men det er ikke noget nyt! I går havde jeg for en gangs skyld spist lidt flere kulhydrater, på anbefaling fra andre, riskager med peanutbutter. Tænkte at kroppen ville blive glad for det, specielt muscles :wub: Føler mig dog altid lidt tungere når jeg har spist flere carbs end jeg plejer :wink:

Vi er på 2-split denne uge, og jeg valgte ikke at træne i Till's favorit FW center, da det var fyldt med skolebørn der svang sig rundt i squatstativerne, alt i mens de spiste deres bananer og PROTEINSHAKES!! Lad mig komme væk :smile: Så jeg kørte hjem igen, og tankede op med lidt kylling og en Cult Energy. Et hurtigt bad, rent træningstøj på, og off! Jeg var rimelig klar til træning, men min krop var nok kun 90% klar - jeg giver skylden til carbs.

Det hele kører fint, og jeg formår endnu en gang at tiltrække tilskuere. Flyttemanden er der også, og jeg har stadig på fornemmelsen han godt kan lide hvad han ser, når han kigger på mig. Jeg fik "the look" igen. Vi matchede ellers næsten hinandens tøj, jeg var i sorte shorts, sorte sko, sort top, hvid bh. Han var i sorte bukser, sort, t-shirt, sort jakke, sorte sko, sort hue og hvide flyttemandshandsker. Så vi komplimenterede hinanden godt i dag :smile:

Nå, bænken er optaget, så jeg går over for at køre DB incline i stedet, men mine 18 kg er optaget!! :cry: Spørger pænt :innocent: hvor mange sæt han mangler, der bliver svaret "to". Nice tænker jeg :4thumbup: Idioten er så noget der ligner 10 min. om at blive færdig med at køre 2x6 skulderpres.

I gang med mig og min træning, wupiiiiii :smile: Jeg lægger godt mærke til at der bliver luret lidt, men det er jo ikke noget nyt, så jeg kører bare videre.

Bagefter, kommer min kollega over til mig, og siger at han skulle rose mig fra ADD!! Jeg tænker whaaaat, ER DE HER I DAG??!! Hvor, hvor, hvor??!! De havde kommenteret "hende der, hun er godt nok trænet, og prøv lige at se hendes store ben". Jeg tænker, wat, mig? Neeej, virkelig hi hi??!! De havde spottet mig i 2 min., og jeg vidste ikke lige at det var ADD. Jeg tænkte straks, kan de ikke tage en prøve, tag mig, tag mig, TAG MIIIIG!! Men har hørt at det koster noget der ligner 50K for en prøve, og jeg forstår fint de ikke vælger en pige som kører små 18 kg DBs. Havde jeg ligget med 36 kg, tror jeg nok jeg var blevet prikket på skulderen :tongue: Men jeg skal hilse og sige jeg er spændt på at høre resultatet på nogle af dem som blev taget...

Træning igen i morgen friends, jeg glæder mig allerede :smile:

BB Squat

1x8x50

2x8x60

2x8x65

BB Lunges

2x8x45

2x8x50

DB Incline (pga. skulder, kørte jeg kun én bryst øvelse)

4x8x18

BB Curl

4x8x20

4x8x27

4x8x28

Cardio

5K Power walk 7,3 km/t

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 6. december

Er vi i julestemning? Nej, vel :sneaky2:

Fin træning i dag, med største optursmoment på DL som jeg er blevet glad for. Kan virkelig fornemme hvordan man bruger kroppen, og det er helt klart den styrkeøvelse jeg har været mest presset på til dato. Pulsen kommer op!

Jeg startede træning med power walk, og fik tilfældigvis en snak med min kollega som stod og trænede ved siden af. Folk er jo nysgerrige omkring min træning, og utrolig positive - hvilket er virkelig fedt. Synes det er meget godt at kunne fortælle folk hvorfor man gør det, og få dem til at forstå hvad det er der gør man gider bruge så meget tid på det. Men jeg er stadig helt cool omkring det, og har det stadig sådan pt. at "actions speak louder than words".

Jeg ved godt, at jeg skal prøve at komme lidt væk fra altid at lave de samme øvelser, og at variation har meget at sige jo længere jeg når. Det er bare lidt svært, når man ikke altid kan træne i den rækkefølge man har planlagt, fordi der så er optaget. Så tager man lige hvad der ellers er ledigt, så man ikke bare står og blomstrer.

Ville gerne fokusere lidt mere på mine ben, som egentlig er store nok, skal bare lige have lidt fedt væk :smile: Og mine læg skal også lige med, der er (næsten) ikke noget flottere end swole calves :blush:

Jeg overvejde at tage en ekstra hviledag denne uge, men det bliver ikke i morgen.

I'm ON bitches :devil:

PS Har jeg fortalt jeg æææælsker at træne med straps?

Cardio

5K Power walk 7,1 km/t

RDL

1x8x20

1x8x50

1x8x60

2x8x80

2x8x85

Seated Row

3x8x40

1x8x45

Triceps Rope Pushdown

2x8x15

2x8x17,5

DB Triceps Kick-back :wub:

4x8x8

Db Side Raise

1x8x8

3x8x9

DB Rear Lateral Raise

4x8x9

Link to comment
Share on other sites

Tror du overhovedet på jul?

Kun lidt, det er en hyggelig tid synes jeg. Men min lejlighed er ikke pyntet op med mistelten og kravlenisser... Men jeg holder mig fra de søde sager, for slet ikke at nævne fløde og blød nougat :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag 7. december

Så er nissepigen på spil igen :cheer: Hell no, INGEN nisser i denne log!!

:smile:

For at træningen kommer til at passe resten af ugen, stod den på 3-split igen i dag. Det er faktisk også det jeg bedst kan lide at træne, synes tre øvelser bliver lidt for meget... Min ryg er stadig sådan lidt øm efter i går, og jeg har på fornemmelsen min teknik var lidt crap, for jeg synes faktisk det var væsentlig lettere end sidst jeg DL'ede. Så jeg trickede min krop lidt i dag, og kørte kun bryst og biceps :wub: Men jeg lover der var gun show for alle pengene! Jeg har et lille problem i den forbindelse, og det er at næste BB hedder + 4 kg... og det synes jeg er en del, så ved ikke lige hvornår det bliver.

Var forsigtig omkring brug at skulderen i forbindelse med bryst, så kørte det ret konservativt, for meget fokus på teknik. Synes faktisk den maskinøvelse jeg lavede, hvor jeg holdt lodret med hænderne var super! Men jeg hader stadig maskiner.

Der blev smidt cardio ind både før og efter, nu hvor jeg ikke rigtig brugte mine ben til andet i dag. Så i morgen er det ben + triceps. Wupaaaaaaaaaaaa :4jumpy:

Cardio

5K Power walk 7,3 km/t

BB Bench Press

2x8x40

2x8x50

DB Incline Bench Press

4x8x18

Chest Press

4x8x35

BB Curl

4x8x28

Standing One-arm DB Incline Curl

4x8x9

DB Wrist Curls

4x8x5

Cardio

5K Power walk 7,0 km/t

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 8. december

Endnu en gang træning, i noget der minder om et cirkus :clown2: Her skal lige tilføjes, at det er mig som er i manegen :clown2: :clown2:

Da jeg står og squatter, kommer en ældre mand omkring de 60 år forbi med hans thai kone. De har lige været til en Zumba time sammen. Idet han ser mig, får han et vildt udtryk i øjnene og begynder at smile... Alt i mens jeg er i gang med squatte og koncentrere mig, stopper han HELT OP og begynder at kigge og pege på mig mens han fortælle konen et-eller-andet. Jeg tænker ved mig selv, WTF gå nu videre idoter!! Senere, da vi mødes igen ved maskinerne, er han også helt ude af den.

Folk må gerne kigge, det er slet ikke det. Men man behøver ikke glo, så er det jeg føler mig som en freak!! Så vil jeg hellere have folk kommer over og snakker, og spørger hvorfor jeg ser så mærkelig ud. Hi hi.

Meeeeen friends, jeg har det godt - og glæder mig til at træne igen i morgen! Ville have lavet PW efter træning, jeg var nemlig ON :yo: Droppede det dog, af frygt for at jeg kommer til at overdrive det lidt. Skal jo gerne undgå skader, og en 5K PW om dagen synes jeg er fint nok lige pt., da jeg i forvejen er i underskud.

PS Jeg var milimeter fra at køre DB kick-backs :wub:

Cardio

5K Power walk 7,0 km/t (det gik helt vildt stærkt!)

BB Squat

1x8x50

2x8x60

1x8x65

2x8x70

Leg Extension (KOM NUUUUU Vastus!!)

2x8x45

1x8x50

1x8x55

Rotary Calve

4x8x35

BB Skull Crusher

4x8x18

DB Triceps Extension

4x8x8

Triceps Rope Pushdown

3x8x15

1x8x17,5

Link to comment
Share on other sites

Fredag 9. december

Lidt træning blev det da til inden julefrokost med arbejde. Ville gerne have trænet lidt mere, og var egentlig lidt irriteret over at jeg skulle skynde mig for at nå det. En enkelt gang overvejede jeg at droppe julefrokost til fordel for træning... så kan man lige tænke over hvor idiot jeg er blevet :smile:

Ville ikke fyre den for meget af til DL, da jeg gerne ville prøve at fokusere lidt mere på min teknik end sidst. Det synes jeg faktisk lykkedes rigtig godt, og synes selv mit opspænd i nedre ryg var nice, struttede lidt mere med ass også.

Skal være ærlig og sige at jeg spiste lige inden jeg tog afsted til Park Café, ad. Hold op et ulækkert sted! Spiste kun meget lidt af det kød der var, ellers var jeg helt off på det hele. Tallerknerne var fedtede, toiletterne var helt vildt ulækre, og vinduerne var seriøst bare beskidte! Jeg var off på ALT. Lyder måske som om jeg er sart, men synes bare når man betaler det man nu gør, så var det slet ikke en acceptabel standard. Men alt sådan noget julefrokost buffet arrangement kan man vel tillade sig at servere næsten hvad som helst. Sidste år var vi på Skovridderkroen, og det var flere klasser over Park.

Det var naturligvis meget hyggeligt at tale med mine kollegaer, og 80% af snakken gik på træning - efter folk havde fået stillet de indledende forsigtige spørgsmål. Fire gange i aften, er jeg blevet spurgt hvor meget jeg bænker. "Ej, det er ikke over 100 kg vel??" Ro på gutter, det er det ikke :smile:

Jeg tog hjem fordi jeg var sulten :smile:

Cardio

5K power walk 7,5 km/t

RDL

2x8x60

2x8x80

Lat Pulldown

4x8x35

Pulley

4x8x35

DB Side Raise

4x8x9

DB Rear Lateral Raise

4x8x9

DB Front Raise

4x8x8

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 10. december

Havde det virkelig som om jeg havde tømmermænd da jeg vågnede i morges. Specielt pga. alt det cigaretrøg der var på Park! Irriterende. Men min plan var at træne "tidligt", lave en boligfremvisning, tage ud til TSK, og så gøre klar til julefrokost. Eftersom ProvoMads havde fyret den af (igen!), var han lidt off, og ville træne et par timer senere end planlagt, så jeg nåede desværre ikke derop i dag alligevel.

Faktisk var det min plan at der skulle være "fri leg" til træning i dag, men eftersom jeg var off, blev det til styrketræningsfri i stedet. Synes jeg var en god idé :smile:

I morgen står den på bryst + biceps, kører 3-split det næste lange stykke tid. Det får jeg mest ud af. Tror I jeg glæder mig? :smile:

Cardio

10K power walk 7,2 km/t

Link to comment
Share on other sites

Sjovt som folk altid vil vide hvor meget man bænker...

Hvorfor er der aldrig nogen der spørger mig hvor meget jeg kan presse eller dødløfte? :innocent:

Ja, BP er nærmest den eneste valide styrkeindikator for alm. folk! Man skulle tro det er den eneste øvelse de laver...

Skal nok spørge dig næste gang vi skal ud og drikke sjusser sammen <3

Link to comment
Share on other sites

' date='11. december 2011 - 01:13 ' timestamp='1323562415' post='1558484']

Ja, BP er nærmest den eneste valide styrkeindikator for alm. folk! Man skulle tro det er den eneste øvelse de laver...

Skal nok spørge dig næste gang vi skal ud og drikke sjusser sammen <3

Hvis ikke det var fordi jeg lige var ham der ikke drak fordi det lige var at jeg gik rundt og var helt seriøs ville det sikkert være en rigtig god plan. Problemet er bare at jeg er en meget seriøs atlet og at jeg ikke drikker de der "sjusser".

Link to comment
Share on other sites

Hvis ikke det var fordi jeg lige var ham der ikke drak fordi det lige var at jeg gik rundt og var helt seriøs ville det sikkert være en rigtig god plan. Problemet er bare at jeg er en meget seriøs atlet og at jeg ikke drikker de der "sjusser".

Ser du Fame Bro, det gør jeg heller ikke. Folk undrer sig over, at jeg kan tage op og træne dagen efter jeg har været i byen... Så vi drikker de helt samme "sjusser" :4signme:

Edited by [PowerPrincess]
Link to comment
Share on other sites

' date='11. december 2011 - 02:03 ' timestamp='1323565428' post='1558489']

Ser du Fame Bro, det gør jeg heller ikke. Folk undrer sig over, at jeg kan tage op og træne dagen efter jeg har været i byen... Så vi drikker de helt samme "sjusser" :4signme:

Der er jo ingen der kan følge med når sådan en smuk ung dansk tv-celeb tager sig sammen og åbner for sluserne... Det er lidt sørgeligt faktisk.

Link to comment
Share on other sites

' date='11. December 2011 - 02:03 AM' timestamp='1323565428' post='1558489']

Ser du Fame Bro, det gør jeg heller ikke. Folk undrer sig over, at jeg kan tage op og træne dagen efter jeg har været i byen... Så vi drikker de helt samme "sjusser" :4signme:

Bare tilbyd ham at sniffe en masse kokain i stedet - så er han 100% klar!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share