AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Lørdag 12. Januar

chart?chs=225x125&cht=gom&chd=t:20&chl=D

Halla hallaaaaaaaaaaa :4jumpy: Hvor ser I flo... eller nej vent, faktisk lidt blege ud :unhappy: Nå.

Dagens træning med det nye team i Target Fitness. Ankommer kl. 9.30 og bliver mødt af den vildeste techno :wootdance: , og er i tvivl om der rent faktisk er åben for træning, eller om der er morgenfest for det halve af Amager.

Vi var kun fire, tre fyre og Drama. Den ene havde foden i gips, fordi han havde brækket foden ved at danse Nytårsaften... De stiller alle tre op til AF - mere om dem senere. Fokus i dag var alternativ bentræning, plyometrisk. Hvis der er noget bodybuildere som mig hader som pesten, så er det plyometrisk træning, eller faktisk alt hvad der har en snert af CF. Men vores træner er tidligere danmarksmester i judo, så han synes vi har godt af lidt alternativ træning. Whaaaaaatever.

Det går ikke super godt med de øvelser vi laver, og jeg kan godt mærke det ikke lige er noget min brune krop er vant til. Men man kan altid blive bedre, og tage noget positivt med videre. Det var utrolig hårdt, og jeg troede i et kort øjeblik af svimmelhed og manglende luft, at jeg var til CF. Alle øvelser var uden vægt, og jeg var den tykkeste og dårligste <3

Vi blev anbefalet at inddrage nogle af øvelserne, og der var da enkelte som jeg synes var gode.

Vi sluttede af med at snakke lidt løst og fast. Jeg gik og troede jeg var rimelig fanatisk med mange ting, men efter at have mødt de andre boys, huuuh, så har jeg ikke noget at bekymre mig om. En af gutterne har ekstrem fokus på sin six-pack, og det faktum at han kommer til at miste den, for at opbygge masse. Det snakkede han rigtig meget om, og jeg kunne virkelig se, hvordan det gik ham på psykisk. På den ene side overraskede det mig meget, og på den anden side blev jeg mere rolig, fordi jeg tænke OK (!), så er det ikke kun girls der har issues.

Jeg tror på, at alle som gerne vil stå på en scene, har deres egne små kampe som skal kæmpes. Vi har alle nogle gode og dårlig vaner, men jeg tror essensen af denne process er, at man ved hvad man laver, og har en grundlæggende forståelse for kost og træning. Diætisten var der, og prøvede at forklare hvordan tingene hænger sammen, så jeg håber han til næste fællestræning, har fået styr kosten.

Bl.a. også derfor, at jeg valgte et team i København. For det at sidde og snakke om alt det man går og bekymrer sig om, med andre som er i samme situation, er bare guld værd. Man har ikke brug for, at snakke med folk der har gennemført internettet i broscience. Det kan man ikke bruge til noget, for det er noget helt andet at gøre det på sin egen brune krop.

Har taget et billede med af Kithaka :wub: , som jeg sammenlignede mig med tidligere. Vi vejer næsten det samme. Kithaka han bor i Kenya, og bliver passet af en wildlife trust fund for forældreløse elefanter, som jeg støtter. Han er født i November 2011.

post-18762-0-89423200-1358025382_thumb.j

EN SLAGS TRÆNING

Opvarming

Et-benet sidelæns hop på kasse

Mountain climbers

Baglæns rullefald og op igen på et ben

Et-benet hop fra bænk

Et-benet pistol fra box

Hop fra hug og frem med samlet afsæt

Link to comment
Share on other sites

Der har han ihvertfald tilbragt meget af sin tid, lige efter han blev bragt i pleje. Lige nu befinder han sig her, og hans andre venner befinder sig her. Havde helt glemt, at du var afsted for et stykke tid siden, så du har måske været så heldig at besøge nationalparken. Gid det var mig!

Sådan her startede det hele med Kithaka. Åhhh so sweet :wub:

Link to comment
Share on other sites

Mandag 14. Januar

chart?chs=225x125&cht=gom&chd=t:45&chl=D

Kooooooooooooooooldt :dry:

Jeg har været i Netto i dag, og det vil jeg også anbefale Jer at gøre. ASAP! Der er noget fantastisk pålæg på spot denne uge. Min diætist vil gerne have, at jeg skifter en fromage frais ud med noget andet. Det er den lige før træning :unhappy: Men jeg lovede hende, at jeg ville give det et forsøg. Hun er bange for, at jeg bliver for træt i løbet af dagen. Så nu har jeg sådan én sandwich-ting med en hel pakke pålæg før træning. Er glad for jeg ikke har et madbudget, men det kan være det kommer. Bare det at taste alt det mad ind dagligt, tager lidt tid. Har fundet et wonder program på webz, men jeg kan naturligvis også taste lidt ind på app'en on the fly!

Er bagud med madlavning, så morgendagens frokost bliver ikke så kreativ. Er bagud med vasketøj - men så er det jo godt man har så meget tøj, hi hi :blush:

Til træning i dag i Drama World! Skulle på en venindes time kl 17, da jeg lige skal opdateres lidt. Skal starte instruktørtimer hver tirsdag i et nyt center, hvor jeg får to hold fra 17-19. Det glæder jeg mig faktisk meget til, da det at være instruktør er meget win-win. Jeg ELSKER jo at fortælle om træning og hjælpe andre. Men det var altså en cardio time i dag, og det gik OK. Har dog de ekstreme DOMS efter lørdag. Vi er ude i den, hvor man må støtte sig til væggene, når man skal på toilettet - og det MÅ ikke gå alt for hurtigt!

Til min store overraskelse, var der en del afros til workoutz i dag? Wowz, what up?? Os afrikanere i mellem, så er vi jo alle en stor familie, og man føler sig aldrig fremmed overfor en afro. Da jeg var på vej ind for at hente de små DB's, blev jeg mødt af The Afro Double Drama Elevator Check!

En 'fro iført Under Amour skulle lige høre om følgende.

Afro: "Girl what are you trenin' fo'?"

Drama "Hi hi hi hi hi hi hi hi hiii hi, uhhhh me?" :blush:

Afro: "Yes you. You look very muscular..."

Drama: "Ohhhhhhhhhhhh, really? :wub: Well, I am attending a competition in September."

Afro: "Huuuhh, that's in a long time! You be lookin' fine" :smile::smile::smile::smile::smile:

Drama: "Thanks a lot, see you around guys."

CARDIO

1 TIMES BAMSE KARATE

MUSKELTRÆNING

A1)
BB Incl. Bench Press (120 sec. rest)
4x6X25

A2)
DB Incl. Bench Press (90 sec. rest)
3x10x14

A3)
BB Incl. Bench Press (120 sec. rest)
3x8x30

A1)
BB Biceps Curl
3x10xDRAMA WORLD SECRET

A2)
Seated Incl. DB Curl
3x8x6

Link to comment
Share on other sites

Er det Joey Moe der har fødselsdag ?

En af dem fra BackStreetBoys ?

Tillykke med fødselsdagen herfra

Det var faktisk en ENDNU større stjerne end Joey (my boy) og BSB tilsammen!

Mange tak for din hilsen :smile:

Tillykke PP, Må der komme noget DRAMA din vej idag!

Tak min ven :smile:

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 15. Januar

chart?chs=225x125&cht=gom&chd=t:20&chl=D

Lang dag på job, og rigeligt at se til, da vi har to fra mit team som er på ferie. Så det giver lidt ekstra i indbakken, plus vi har en masse projekter igang. Måtte se mig nødsaget til at sende et par drama mails, når folk ikke gør som de får besked på. Men dagens gode nyhed er, at jeg er blevet erhversmentor for en nyuddannet, som jeg skal prøve at hjælpe ind på arbejdsmarkedet. Glæder mig til at møde ham.

Var ikke super motiveret for at tage til træning, fordi den stod på ben i dag. Min krop er stadig skrøbelig som glas, og jeg var i tvivl om jeg overhoved ville kunne squatte. Irriterende. Selv på vej hjem fra job, synes jeg mine Lacrosse støvler var ekstremt tunge, og jeg overvejede at skifte til mine træningssko - men det ville naturligvis være for koldt.

Der var stort set alt optaget i centeret, så det var endnu mere lækkert. Det blev til lidt alternativ træning, da jeg ikke gad stå i kø og spilde tid ved det.

Mht. kosten, så tænker jeg på, at uploade en slags ugentlig rapport. Ikke fordi jeg forventer at nogen vil sidde og nærlæse hvad jeg spiser, men bare fordi at have det i loggen. Jeg har PT med min judolærer på torsdag, og lol, han skal måle elefantens fedtprocent, lol, som nok er ret så høj, lol. Der er vejning og træning en gang hver måned, så har man da det at glæde sig til. Skal også lige have styr på mine bikinier, og har endnu ikke lagt mig fast på en farve.

Min cyklus er to dages træning, 1 dags fri - så i morgen har jeg fri. Men måske jeg går en tur, og ser om der er nogle friends på savannen.

CARDIO


N/A

MUSKELTRÆNING

Squat

6x6xstang

RDL

6x8x40

Bulgarian Split Squats

4x12x17

Weighted Crunches

4x12x5

post-18762-0-07374800-1358284457_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 17. Januar

chart?chs=225x125&cht=gom&chd=t:35&chl=D

Min første PT time nogensinde! OMG! I dag! Techno Fitness! LOL!

Dagens tingel-tangel, stod en smule sent op, og skulle lave dagens mad. Jeg havde ikke forberedt noget i går aftes, så jeg lavede to sandwich uden pålæg. Det skal nemlig først på, når den skal spises, ellers bliver den lidt for slatten med min saftige roastbeef. Er blevet bedre til at tage mine vitaminer, men skal stadig har kigget på min energy stack. Alle taler om D vitamin, og det er også fint nok, men jeg skal også have B.

I går var jeg ude og gå en lille tur, og besluttede mig for at tage i Bilka og kigge. For første gang i mit liv, har jeg købt noget der hedder Cheasy 0,1% yoghurt. Det var på tilbud, så en god lejlighed til at prøve det. Generelt er jeg ikke særlig glad for mad med aspartam, da jeg ikke bryder mig om smagen. Det er noget andet med drikkevarer, måske fordi jeg har vænnet mig til det. Nå, men jeg smagte den Cheasy, og det kan sagtens spises, men jeg køber det nok ikke igen. Så vil jeg hellere have noget naturel. Har faktisk brugt meget tid på at finde en god yoghurt naturel som ikke er for fed. Der er mange varianter i < 0,5 % og 3,5 % men synes der mangler noget midt i mellem. Gerne øko. Så også derfor jeg næsten altid ender med at spise fromage frais, men det er jo godt at variere.

Ok, ikke mere snak om mad. Jeg holder min kostplan, så no worries.

Til træning lidt over tre, ikke så mange bodybuildere til stede, men SUPER musik/larm. Jeg hader simpelthen de skabe der er i TF! Alt for små, og man kan ikke hænge sin jakke nogen steder. Blev simpelthen nød til at tage et hurtigt bad inden træning, i håb om at blive frisket lidt op. Min judolærer mødte mig med et smil, og vi satte os ind på kontoret. Jeg var lidt bekymret for den dér fedtprocentmåling... Vi snakkede om tingene, løst og fast, og jeg fik lidt merchandise. Vores toppe er til tryk, så dem må jeg vente lidt med at få :unhappy:

Jeg har aldrig haft problemer med selv at træne, og var usikker på hvordan jeg ville have det med en PT time. Men det gik faktisk rigtig godt synes jeg, nok også fordi jeg rigtig godt kan lide min nye træner. Stoler på ham.
Da vi kørte triceps, skulle han lige røre ved drama muscle! Han blev begejstret, og sagde det nok skulle blive rigtig godt til DM! Jeg sagde så, at jeg lige skulle til DS først, hi hi :smile:

I omklædningen kommer så en rimelig Amager girl, jeg tænker wowz! Hun komplimenterer så den top jeg har på, og herefter går snakken. Hende og hendes træningsveninde synes åbenbart at det er en super cool farve, og de havde snakket om min top ude i gym. Jeg forklarer så, at jeg helt tilfældigt har bestilt den for 14 dage siden, og det er første gang jeg har den på.

Træningsveninden kommer så ind bagefter og snakken fortsætter. Det viser sig så, at træningsveninden er en dansk BB'er som næsten lige har været til Arnold Classic i Madrid. Jeg får street credit for min dagsform og muscles. Hvis der er noget som kan glæde en brun pige, så er det compliments fra andre BB'ere. Det vægter alligevel lidt højere, end kommentarer fra Drama World.

Oh my, sikke en god træning i TF :wub:

4-Punktsmåling

19 %

CARDIO

2K Power Walk (ved siden af en meget flot fyr) 6,8 km/t, 2%

MUSKELTRÆNING

BB Upright Row

4x10x25

Seated Incl. DB Front Raise

4x10x4

DB Shoulder Press

6x10x12

BB Triceps Extension

6x10x17

St. Triceps Extension

4x10x10

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk læsning .

Hvad synes du om Skyr med smag? Er det måske noget?

Mange tak skal du have :smile: Det bliver lidt for langt nogen gange, men synes altid der er så meget at skrive om.

Det er faktisk meget længe siden jeg har smagt skyr, og jeg husker at der er stor smagsforskel på mærkerne. Jeg har lagt mærke til de små bøtter de har fået i Netto, og har enkelte gange overvejet at købe. Er der da noget særligt du kan anbefale?

Det er en del dårligere makros end skyr naturel

Må lige tjekke det, der skal bare ikke være sukker i.

Billeder af dagsform i flot top, tak!

Kommer girl friend! Der var jo lige de dér investigations med videocam/cam.

Link to comment
Share on other sites

Fredag 18. Januar + Søndag 20. Januar

chart?chs=225x125&cht=gom&chd=t:40&chl=D

Hallo freunde, heute ist mein tag, ja. Schön. :wub:

Må hellere holde Jer underholdt, så I har noget at lave. Nu fik jeg ikke logget sidste træning, fordi jeg bare haft ustyrlig travlt. Med hvad ved jeg ikke. Jeg vil dog gerne starte med at brokke mig! Lørdag havde jeg planlagt at tømme de nærmest liggende Netto'er for Pepsi Max til 12 kr flasken (de er steget med 2 kr siden i sommers, don't like). Ved I så hvad historien er?? UDSOLGT! Noooooooooooo!!! Må efterfølgende trøste mig med en tur i Bilka, for at se om jeg kunne redde dagen med andre gode tilbud. Fik noget pålæg og 2 kg øko gulerødder til 10 kr. Det hjalp lidt, men kun lidt.

For lige at vende tilbage til fredagens træning, så kom jeg sent afsted fra job, men nåede lige at tage til en cardio time kl. 18. Det var lidt skuffende, ikke pga. instruktøren som var ok, men MUSIKKEN! Musikken skal motivere og der skal være power på, men det var der ikke overhoved. Nå, øv - men nåede min muskeltræning efterfølgende, så det var fint nok. Har det bare lidt svært med det cardio, fordi jeg faktisk har fået at vide, at jeg skal træne i 20 min. i ikke-snakke-tempo. Ohhhh.

Dagens træning startede omkring 14.30. Mødte lige en kollega som jeg skulle catche up med, og have seneste drama news. Mens vi snakkede, kom der en fyr ind, som ikke havde taget de "blå futter" på. Jeg sagde så til ham med et smil, at han lige skulle huske at tage dem på. Wooooowz, så siger han at hans sko er sprit nye!! Så får jeg ellers drama look, og bliver spurgt om jeg arbejder der?? Både min kollega og jeg svarer samtidig ja (ha ha ha), og herefter laver han det vildeste drama log-in gennem sluserne, som aldrig før er set. OMG, do you even lift?? Da jeg kommer ovenpå senere, og er igang med min Usain Bolt løbetræning, finder jeg ud af, at det gør han tilsyneladende ikke... Da vi stadig har en non-verbal beef kørende, giver jeg ham et meget stift drama look, holder det længe og sejrer! Nogen folk har virkelig en dårlig attitude, og ber selv om det. Derudover, så er jeg ligeglad med om man er indvandrer eller HA'er.

OK :smile:

Der er et stykke vej igen med diæten, smider kosten op i morgen nu når ugen slutter.


Created by MyFitnessPal.com - Nutrition Facts For Foods

CARDIO

FREDAG

1 Times bamse karate (Big Shooter betegnelse)

SØNDAG


20 min. cardio i blandet tempo 2,8K i alt

MUSKELTRÆNING

FREDAG

A1)

Seated Cable Row (120 sec. rest)
4x8x30

A2)
Pull Down (120 sec. rest)
4x8x40

A3)
DB One Arm Row (30 sec. rest)
4x8x18

A4)
Weighted Hyper Extensions
4x12x0 :clown2:

B1)
Incline Leg Raise (60 sec. rest)
6x12

SØNDAG

A1)

BB Incl. Bench Press (120 sec. rest)
1x8x30
3x8x32,5

A2)
DB Incl. Bench Press (90 sec. rest)
3x10x16

A3)
Push-ups (90 sec. rest)
3×12

B1)
BB Biceps Curl
3x10x20

B2)
BB Incl. Curl
3x10x6

post-18762-0-16478700-1358717792_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Ingen tvivl om at natural er bedst, men de små smager faktisk meget godt.

Smagte en Nordisk igår. Den er med hindbær, rabarber og vanilje. Lækker.

Findes også i mango, passion og ingefær.

De indeholder noget mere prot end alm yoghurt.

Jeg tænkte på dig i går DBF! De er på tilbud til 10 kr denne uge, og jeg tror godt jeg tør prøve en hindbær. Skal nok holde dig opdateret.

Man kan med fordel putte bær i skyr naturel. Bær indeholder typisk under 10g kulhydrat pr 100g, så det er en noget bedre snack end skyr med smag.

Skyr med smag er ikke Fame Bro approved.

Mmhh, jeg har faktisk blåbær på frost, så det kunne være en god mulighed at toppe op med.

Skal du seriøst tabe dig 17 kg eller har du sat den der counter på et arbitrært tal?

Yes Dear, ellers kan jeg ikke veje ind i min klasse, og det skal være all muscle. Men der er flere muligheder, for jeg er måske lidt bange for at blive for lille, altså volume mæssigt... Men det må vi se når det kommer så langt, det er svært at forholde sig til lige nu. Der kommer en ny klasse i år der hedder Physique, og den overvejer jeg også. Der er ikke nogen vægtbegrænsning i den klasse, men jeg ved ikke helt hvor hakket man må være. Som jeg har forstået ligger den mellem BodyFitness og CBB. Jeg vil lige spørge dommerchefen den kommende weekend, da vi har generalforsamling, og håbe på at kunne få afklaret om det kunne være noget for mig at satse på. Men indtil videre, er det helt fint at min ticker står på -17 kg.

Link to comment
Share on other sites

Mandag 21. Januar

chart?chs=225x125&cht=gom&chd=t:20&chl=D

BLACK POWER :w00t:

Ohhh whyyyy Sweet Jesus er der SÅ mange mennesker i centrene for tiden! Nærmest umuligt bare at komme ind, og udsigten til ventetid ved udstyr var ikke ligefrem opmuntrende. For at det ikke skulle være nok, spottede jeg min stalker fra Lyongade, og måtte lave akutte undvige manøvre i omklædningen.

Dagens træning indeholder ikke cardio, men ville gerne varme kroppen op med lidt roning. Som tænkt, så gjort. Det var også en af de eneste cardiomaskiner der ikke var optagede.

Må nok indrømme, at jeg er blevet lidt svag. Mine ben skulle jo gerne være stærke og flotte, men det er de ikke endnu. KOMMER! Mens jeg squattede mine små kilo, tænkte jeg kortvarigt på Pigehest stærke ben. Det blev mine ben så ikke stærkere af, det virkede nærmest omvendt :unhappy: Ved RDL havde jeg meget fokus på teknik, og der var masser af overskud, men frygten for den tidligere skade er der stadig. Det sidder bare i hovedet, men skal nok komme videre når jeg bliver mere fortroligt, og kører langsom progression. Skaden opstod netop ved, at jeg ikke har trænet en måneds tid, og begyndte så at løfte det samme som før.

Da jeg var færdig, overvejede jeg at træne med på en kollegas time. Stod og snakkede (hvilket jeg elsker), og øvede nogle blokke. Besluttede mig dog for at smutte i bad og tage hjem, i stedet for at vente 45 min. Da jeg så går i bad, gæt så hvem det også er i bad??!! Arh men kender I det? Denne her ENE person i hele centeret som man prøver at undgå, er natuligvis også i bad på samme tid som mig! Jeg vendte straks den afrikanske popo ud mod, og mege optaget ud med at gnubbe kroppen de næste 10 min.

I morgen er off dag, men jeg er hooked på lidt cardioOo.

Super Star ☆☆☆☆☆☆ ligesom min Heikichi

CARDIO

10 min. Concept2

MUSKELTRÆNING

A1)
Squat (180-240 sec. rest)
6X6X40

A2)
Rumainian DL (120 sec. rest)
6X8X50

A3)
Bulgarian Split Squat (30 sec. rest)
2X12X9

B1)
Weighted Crunches
6X12X5

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 22. Januar

En stille og dag, som jeg på mange måder er glad for er ved at være overstået. Jeg er igen blevet ringet op af Knud. Knud er en psykisk syg mand, som på en eller anden måde har fået mit hemmelige telefonnummer på speed dial. Han ringer hver-hveranden dag, og lægger en besked hver gang. Han takker typisk for deltagelse i diverse arrangmenter, og sende hilsner. Jeg har én gang talt med Knud, og forsøgt at forklare ham, at vi ingen fælles relation har til hinanden, og at han har fat i den forkerte. Det tror Knud ikke selv på.

Det passede mig fint, at jeg besluttede mig for at tage en udenførs power walk. Kom sent hjem, så det kunne ikke rigtig betale sig at køre til Drama World. Iklædte mig et par praktiske spadseresko (Shox), benvarmere, vanter og iPod. Jeg tænkte, at jeg ville se om jeg kunne fuldføre The D.B.F Mission. Så jeg tænkte at jeg ville tage turen til den Netto som ligger et godt stykke væk. Det er jo meget godt at have et eller andet mål, så skyr til 10 kr i Netto it was! Så god og flot som jeg er, gik jeg 3,5K ud og 3,5K hjem igen. Jeg gik gennem flotte parcelhuskvarterer, og det føltes som en fantastisk gåtur, godt tempo, god musik, alt var bare godt. Ruten var ny, men rigtig hyggelig <3.

Da jeg så endelig kom til Netto, var der (igen) udsolgt at hindbær, vanilje smag :unhappy: Men jeg valgte så at købe en naturel. Bøtten ser så fin og dessert-agtig ud. Så jeg glæder mig VIRKELIG til at spise den, og har sat mine forventninger helt op :w00t: Mmmhhh. Måske jeg skal gemme den til weekenden, som en lille treat.

Træning de næste 3 dage, oh my :wub:

Would marry 10/10, pls confirm

post-18762-0-84577600-1358886545_thumb.j

Snap shot of elite fitness

post-18762-0-18957200-1358887677_thumb.j

http://www.youtube.com/watch?v=CZZeRQhxniM

CARDIO0O

7K udendørs power walk, 1 time

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share