AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Onsdag 23. Januar

En lang dag er ved at være forbi, og jeg tænker jeg lige kan nå at logge lidt, inden jeg smutter for i dag. Er blevet virkelig dårlig til at gå i seng før kl. 23. Ohhhh, og i dag var Erik (sød kollega) forbi min afdeling, og fortælle at CEO for hele butikken kommer forbi i morgen. Hvilket i skrivende stund minder mig om, at jeg skal nå enten kun at fjerne min falmede neglelak, eller fjerne og lægge ny på. Men CEO er naturligvis mere end velkommen til at komme og hilse på mig, og måske jeg lige skulle rydde lidt op på mit skrivebord i samme anledning.

Havde glædet mig til dagens træning, som igen foregik i Drama World. Jeg kom lige omkring kl. 18, så det største pres var forbi, og jeg kunne få et af de gode løbebånd. Var i tvivl om jeg skulle ro eller løbe, men valgte løb. Det er fantastisk at løbe, hvis man er slank som et siv. Så for mig, er det natuligvis ikke fantastisk. Klarede mig dog igennem alligevel, i et passende tempo. Den dér behagelige varme i kroppen er jeg blevet fascineret af, og synes jeg virker mere klar til at træne efterfølgende. Men de 20 min. der står på min plan er så også nok.

Næsten alle bænke var optagede, pånær én. Så den tog jeg. Startede ud med at køre brysttræning, selvom der stod skulder/triceps på programmet. Så efter to sæt, gik det op for mig, at det ikke er de samme øvelser man laver til bryst og skuldertræning. Kiggede mig kortvarigt omkring, og frygtede at nogne ville kunne regne ud hvad jeg havde gang i! Så jeg tog to sæt mere, bare for at lade som om det var FULDSTÆNDIG planlagt, og at jeg havde kontrol over situationen :clown2:

Jeg er meget afhængig af spejle, og det er blevet en vane at jeg ofte kigger mig i spejlene til træning. Havde en jordbrun top på, og ellers resten sort. Så jeg havde en meget fin brunlig kulør, som jeg stod dér, fanget under en spotlight.
Kender I den dér fornemmelse man har, når nogen kigger på én i et spejl. Kunne bare mærke det lige pludselig, og rigtig nok, så sad der en meget slank og ung sweety lige ved siden af, og var fuldstændig fortabt i muscles. Men han var sød, og fik naturligvis et stort smil med på vejen.

Jeg talte også med girls i TF om det... Det her med at folk kigger, er fint nok. Men når de så stirrer, og bare bliver ved, så bliver man sådan lidt, mmhh er der noget galt med mig i dag? Det ville være SUPER MEGA fedt, hvis folk kom over og snakkede i stedet for. Men jeg er nok selv på samme måde, hi hi. Hvis jeg f.eks. ser én der ligner Phil Heath, så bruger jeg naturligvis også spejlene til at tjekke ham ud indirekte. Klart.

Senere ved samme træning, faldt jeg i snak med et par young boys, som gav mig props for dagsformen. Hyggeligt at møde nye mennesker og snakke træning.

NU ER DET PÅ TIDE MED GIRLS I LOGGEN :w00t: You keep on talkin but it makes no sense at all...

CARDIO

20 min. cardio på løbebånd, i alt 3,2K ca. 10 km/t

MUSKELTRÆNING

A1)
DB Shoulder Press (120 sec. rest)
4x6x12

A2)
BB Push Press (120 sec. rest)
4x8x25

A3)
DB Side Raise (60 sec. rest)
4x8x6

B1)
Bench Dips (120 sec. rest)
4×12

B2)
Push Down 90 sec. rest)
4x12x12,5

Link to comment
Share on other sites

Mht. til at komme hen og snakke.... så hut jeg visker så træner du med musik i ørene - der er jo næsten som et "forstyr ikke"-skilt om halsen.

Som vi just har konstateret i Amazonens log, så skal man tillige passe på hvis man er hankøn og ældre end det kvindfolk men havde lyst at kommentere.

Måske ikke sært hvis man holder snotten for sig for sig selv.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 24. Januar

Lækkert at det er fredag i morgen! Jeg er ikke glad for at stå tidligt op i weekenden, men på lørdag er der generalforsamling i DBFF - i Jylland naturligvis. Så vi kører kl. 8... Det betyder at jeg må flytte min off dag i morgen, til lørdag. Havde faktisk lige glemt det, før jeg begyndte at skrive her. Skal også huske at have min egen mad med, to eller tre måltider. Hele min bagage vil næsten kun være mad :hehe:

Igen i dag gik turen til Drama World. Nu hvor der ikke ligger sne mere, og mine sko var helt tørre og rene, forsøgte jeg at snige mig ind uden de blå futter. Så mødte jeg naturligvis centerchefen ved indgangen! Men KUN fordi det var mig, fik jeg selvfølgelig lov til at gå ind. Han sød.

Jeg havde næsten lige spist min favoritsandwich før jeg kom, så jeg var ikke helt hooked på at løbe. Valgte Concept2 i dagens anledning, det er længe siden. Det blev dog kun til 12 min., da jeg derefter begyndte at få lidt ondt i lænden. Synes ellers det ser flot ud når man roer, og ville gerne have fortsat. Følte mig ikke lige så godt opvarmet som i går, men tænkte at det nok skulle gå. Der er ellers rigeligt varmt i det center.

Træning forløb fint, men synes ikke mit Dag 4 program er suuuper spændende. Jeg skal til at arbejde på at kunne lave pull ups igen, og kunne derudover godt tænke mig noget mere konkret for min bagskulder. Det må jeg lige snakke med min judotræner om på et tidspunkt. Vi har først team træning igen lørdag d. 9. februar, og jeg glæder mig helt vildt til at se de andre.

I morgen skal jeg på besøg i den nye Drama World som åbner på mandag :w00t: Glæder mig til at se hvordan de har indrettet det hele. Altid spændende at være med til at starte et nyt center op. I forbindelse med overtagelsen af SATS her i januar, kunne jeg godt finde på at tage forbi den på Frederiksberg, hvor man også må bruge svømmehallen. Gad vide om der egentlig er sauna derude, det må jeg finde ud af...

Træning igen i morgen, yeahhh!

Arkitekttegning af det nye center:

post-18762-0-82511300-1359060787_thumb.j

Billede taget i mandags, en uge til åbning:

post-18762-0-39324400-1359060800_thumb.j

NU ER DET PÅ TIDE MED BOYS IGEN :wub: Zyzz <3 forever mirrin brah <3

http://youtu.be/nkwjTc0q1o8

CARDIO

12 min. Concept2, 2300m DF 7

MUSKELTRÆNING

A1)
Seated Cable Row (120 sec. rest)
4x8x30

A2)
BOR (120 sec. rest)
4x8x33

A3)
DB One Arm Row (30 sec. rest)
4x8x18

A4)
Weighted Hyper Extensions
4x12x0

B1)
Incline Leg Raise (60 sec. rest)
4x8

Link to comment
Share on other sites

Ja, det er nemlig godt at have gode wheels, selv om det kan gøre det lidt sværere at finde gode jeans.

Them quads! Nok også derfor man oftest ser BB'ere i fitness tøj.

Hvaaa Okse, er det noget med at du kommer til Sjælland??

Jeg ved du er glad for katte, og tog det her af min egen i går efter han tydeligvis mente at jeg ikke gav ham nok opmærksomhed!

269276_10151332602885502_1134809838_n.jp

Åhhh Kermit, min nye BFF - hvor er din kat bare sød og fin :wub: og hvor blev jeg utrolig glad for at se dit billede i min log. Kattebilleder er ALTID velkommne i loggen.

Mht. til at komme hen og snakke.... så hut jeg visker så træner du med musik i ørene - der er jo næsten som et "forstyr ikke"-skilt om halsen.

Som vi just har konstateret i Amazonens log, så skal man tillige passe på hvis man er hankøn og ældre end det kvindfolk men havde lyst at kommentere.

Måske ikke sært hvis man holder snotten for sig for sig selv.

Jeg kan godt se det kan virke sådan, men det at høre musik i dag, synes jeg bare er så naturligt - specielt når man træner, hvor jeg aldrig ville sætte min lid til det der kommer ud af højttalerne. Det handler mere om øjenkontakt, der synes jeg man kan læse folk rimelig godt. Der er naturligvis også nogen som er så ULTRA seriøse med deres træning, at de ikke vil snakke under træning.

Mmhh, ham der kommenterede i Amazonens log, var han ikke sådan MEGET ældre?

Link to comment
Share on other sites

Them quads! Nok også derfor man oftest ser BB'ere i fitness tøj.

Hvaaa Okse, er det noget med at du kommer til Sjælland??

Det er i hvert fald sjovt at varme op med 70 kg i leg extensions, når nogle af SL´erne starter med 40! Hehe! At jeg så ikke har balance til at squatte, kan jo godt siges at være ærgerligt.

Jeg er glad for, at du gerne vil møde mig, men du ville nok blive skuffet over, at jeg er noget mere stille i virkeligheden end på MOL.

Link to comment
Share on other sites

Det er i hvert fald sjovt at varme op med 70 kg i leg extensions, når nogle af SL´erne starter med 40! Hehe! At jeg så ikke har balance til at squatte, kan jo godt siges at være ærgerligt.

Ej, hvor er du altså bare stærk. Godt gået.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt med på at det med musikken ikke nødvendigvis er tiltænkt for at få fred men blot en bivirkning.

Jo, han var noget ældre - endda en lille smule ældre end mig :tongue:

Problemet er jo bare lidt at alder i dag kan glemmes. Passer man lidt på sig selv og træner regelmæssigt, bliver men jo ikke gammel som før og jeg kan selv sagtens glemme - både i FW og i cykelklubben - at jeg er en gammel nar. Nå, heldigvis er jeg alt genert til at tage kontakt til andre, så det skulle næppe give problemer i den retning.

Store hjul er en fed ting. Mads er en idiot. Jeg er overhovedet ej misundelig.

Nyåbningen, er det på Amager?

Link to comment
Share on other sites

Fredag 25. Januar

Jeg har haft travlt i dag! OMG? Men jeg nåede heldigvis at stå op, tage på arbejde, besøge den nye Drama World, tage hjem igen, træne, handle, falde på fortorvet og hjem igen. Er heldigvis OK, så I behøver ikke være bekymrede for mig. Jeg faldt i sådan en strips som man binder om aviser for at bundte dem. Havde lige parkeret bilen, og havde tasken fyldt med BB-varer, så mange at jeg ikke kunne lukke tasken. Går med hastige skridt, da det allerede er over X-Factor tid, går fra kantstenen og ned på cykelstien, og herfra, føles det som om nogen har grebet fat i mine ben, og så siger det bare SLAM! Ohhhhh, så ligger jeg der - og tænker gad vide om der var nogen der så det? Stilhed. Så rejser jeg mig stille op, og hører en stemme i det fjerne, der spørger "er du OK?" Jeg kigger op på 8-tallet, og prøver at spotte denne person der spørger. Men er forvirret, og stemmen spørger igen, den kommer tættere på! Så pludselige kommer der en gut gående bagfra, og spørger om han skal hjælpe mig. Han sød. Men takker pænt og forlegent nej, da der ikke rigtig er sket noget. Har fået en lille hudafskrabning på knæet :unhappy:

Til træning i dag, stod den på bryst/biceps. Det er for mig en god dag. I like. Selvom jeg kun havde 1½ time før lukketid, var jeg opsat på at nå det hele. Selvom jeg lige havde spist, fik jeg løbet i mit sædvanlige BB-tempo, og blev TOP klar og varm. Der er rimelig packed ved håndvægtene, og der bliver fredagscurlet en masse. Jeg bemærker en young boy i en mørkegrå Under Armour trøje, han kigger. Skifter til bænkpress inde ved siden af, og han kommer igen, lige som jeg er færdig - og går tilbage til håndvægtene. Da jeg er i gang med sidste øvelse, kommer den dér spejlfornemmelse igen, men jeg tænker OK, så vildt kan det heller ikke være med mig. Han kommer så over til mig, og indikerer at jeg skal tage mine plugs ud af ørerne. Der gør jeg naturligvis. Han ved ikke rigtig hvad han skal sige, men har øjnene rettet på muscles.

Shababs: Øhhh, hvaa hvor lang tid har DU trænet?

PP: He he he he he he he he he he he he he, mmhhh lang tid :smile: (Herefter bliver der rørt ved muscles) Hi hi hi.

Shababs: Jamen, hvaaa hvor kommer du fra?

PP: Min far var fra Nigeria, og min mor er fra Polen.

Shababs: Nå! Men, du ser virkelig stor ud, he he he.

PP: Ok, ja. Jeg træner op til en konkurrence til september.

Shababs: Hvornår... september. Hvor mange måneder er det så??

PP: Ca. 8 måneder.

Shababs: Du bliver stor så!

PP: Jeg smide over 10 kg - ikke tage på, så der er noget at arbejde med.

Shababs: (Hans øjne flakker op og ned af kroppen) JAMEN DU ER JO SLET IKKE TYK!

PP: He he he he he he he he he he he he he, mmhh narhhh.

Shababs: Men hvorfor skal du så tabe så meget???

PP: Jeg skal af med alt fedtet. (Rører ved afro glutes)

Shababs: Hvor meget vejer du nu? 80 kg?

PP: Ja, sådan ca. - det passer meget godt.

Shababs: Jeg har også engang vejet 80 kg. og bænkede 120, men så var jeg inde og sidde i 6 måneder, og så tabte jeg mig. Vejer 72 kg. nu.

PP: Ok. Ok, øhh og du kunne ikke træne "derinde"?

Shababs: Nej, ikke sådan rigtigt. Men nu vil jeg gerne igang igen, og have muskler som dig, he he. (Rører ved muscles igen) Men jeg ryger også lidt hash, så det er ikke så godt.

PP: Nej, det er det nok ikke. Jamen du har også en ret god overkrop, så det er bare med at klø på. Det kunne blive flot. Hvad hedder du?

Shababs: Jeg hedder Valentino.

PP: :wub: Hej, jeg hedder Tasia. Træner du tit her?

Shababs: Ja, det gør jeg.

PP: Ok, jamen så ses vi jo. Hvis der er noget du vil spørge om, eller jeg kan hjælpe med, så bare sig til.

Shababs: Helt sikkert.

PP: :smile:

Har fundet lidt afro stunt film til fredagskaffen. Enjoy!

http://youtu.be/CrtqZEobJSg

CARDIO

5 min. power walk

15 min. løb 10 km/t

I alt 3,2K

post-18762-0-71378600-1359144821_thumb.j

MUSKELTRÆNING

A1)

BB Incl. Bench Press (120 sec. rest)
4x8x35
A2)
DB Incl. Bench Press (90 sec. rest)
4x8x16
A3)
Push-ups (90 sec. rest)
3x12
B1)
BB Biceps Curl
4x8x23
B2)
BB Incl. Curl
4x8x6
Link to comment
Share on other sites

Det er i hvert fald sjovt at varme op med 70 kg i leg extensions, når nogle af SL´erne starter med 40! Hehe! At jeg så ikke har balance til at squatte, kan jo godt siges at være ærgerligt.

Jeg er glad for, at du gerne vil møde mig, men du ville nok blive skuffet over, at jeg er noget mere stille i virkeligheden end på MOL.

Selvfølgelig bliver jeg ikke skuffet! Det eneste man kan blive skuffet over i denne verden, er folk der ikke træner.

Jeg er helt med på at det med musikken ikke nødvendigvis er tiltænkt for at få fred men blot en bivirkning.

Jo, han var noget ældre - endda en lille smule ældre end mig :tongue:

Problemet er jo bare lidt at alder i dag kan glemmes. Passer man lidt på sig selv og træner regelmæssigt, bliver men jo ikke gammel som før og jeg kan selv sagtens glemme - både i FW og i cykelklubben - at jeg er en gammel nar. Nå, heldigvis er jeg alt genert til at tage kontakt til andre, så det skulle næppe give problemer i den retning.

Store hjul er en fed ting. Mads er en idiot. Jeg er overhovedet ej misundelig.

Nyåbningen, er det på Amager?

Stor idiot :wub:

Ja, det er herude på Dr'Amager - nærmere betegnet Islands Brygge. Hvis du får tid på et tidspunkt, kan det anbefales, og så må du lige sige til Mr. Shy Guy!

Link to comment
Share on other sites

Søndag 27. Januar

Har jeg trænet i dag? Ja.
Har jeg hjulpet til i Drama World, med at gøre centeret klar til åbning i morgen? Ja.

Har jeg styr på kosten? Ja.

Halla, halla!! She's back :4jumpy:

OMG... dagen i går, generalforsamling med DBFF i Fredericia. Aldrig har jeg været vidne til så meget drama på en generalforsamling, altså the real drama bama! Mødet nåede lige at gå i gang, førend en sag om to kvinder der er blevet ekskluderet fra dommergruppen samt forbundet, står frem og taler deres sag. Aldrig er nogen før i historien blevet ekskluderet på på den måde O_O. Det virker oprigtigt, rørende og følelsesladet, og de bruger tilsammen ca. 30 min. på at forklaren sagen. De går til angreb på personer i dommegruppen, samt bestyrelsen. Herefter udtaler personer fra dommergruppen sig, kun kort afbrudt at opråb fra kvinderne.

Herefter, skal alle stemmeberettigede så tage stilling til, om eksklusionen fra forbundet skal opretholdes eller ophæves. Første kvinde: 17 stemmer for opretholdelse, 16 i mod, 2 blank. Så sker der pludselig det, at den ene kvinde gør oprør, da hun ikke mener at bestyrelsen er stemmeberettigede, da det jo er deres egen beslutning de vil stemme for. Det passer naturligvis ikke, da bestyrelsen også har stemmeret, som alle andre gyldige medlemmer. Oh my. Anden kvinde: 23 stemmer for opretholdelse, 10 i mod, 2 blank. Kvinderne forlader så lokalet, og forsamlingen kan fortsætte. Jeg ser mig nødsaget til at tanke en ny kop kaffe, for at få ro i kroppen.

På vej hjem omkring kl. 14, tænker jeg, at jeg har mulighed for alligevel at komme lidt tidligt hjem. Men chaufføren kører så til København, da han tror han gør os en tjeneste. Men han ved ikke, at jeg har kørt i bil til Solrød, og derfor skal tilbage til Solrød. Så jeg bliver en smule bitter, da jeg skal spilde ca. 1 time, som jeg i denne tid ville have brugt anderledes. Vi får talt om den nye Physique klasse som jeg nævnte tidligere. Han syntes stadig jeg skulle satse på CBB, og hvis jeg så mod forvetning vejer ind på +2 kg, så kan jeg gå en klasse ned. Men jo mere jeg tænker over det, jo mere er jeg sikker på, at CBB er MIN klasse, så jeg SKAL præstere at veje ind korrekt.

Havde ingen planer for i dag, men havde sagt at de bare kunne ringe, hvis de havde brug for min hjælp til åbning af det nye center. Lørdag aften kl. 23, får jeg så en sms om at jeg gerne må komme søndag. Så stod op kl. 9.30, spiste morgenmad, hørte klassisk musik i radioen, drak kaffe, lave frokost klar, pakke taske - og så afsted. De har jo været super vejr i dag, så jeg tog bilen.

Den nye centerleder er en good guy, så ham vil man altid gerne hjælpe. Da jeg kom, var der stadig rengøring, nogle håndværkere, samt reklamebureau. Så en del mennesker, som susede rundt. Gik op i den store og flotte holdsal, og gik i gang med at samle Reebok udstyr. Det er sådan noget der kommer uden brugsanvisning. Vi havde en mindre diskussion om hvor tingene skulle stå, men blev enige til sidst. Efter lidt sen frokost og en Nutramino vitamin vand, fyrede jeg min træning af. Som den første der brugte udstyret, og jeg må virkelig sige, at jeg synes det er et LÆKKERT center, og ovenud lykkelig for at det ligger så tæt på mig. Glæder mig, det bliver fedt :w00t:

Der ser måske ikke ud af så meget med træningen, og skulle faktisk have lavet en enkelt øvelse mere. Men jeg er tilfreds med det jeg fik lavet, og tog mig en smule sammen på squatten - selvom jeg synes de var lidt tunge. RDL var med overskud, men igen - går langsomt frem pga. ryggen. Mine muskler er flotte når jeg kører RDL, selvom min afro oftest er den der fylder mest i spejlet.

Smuttede derfra omkring kl. 18, og måtte lige forbi Netto på vej hjem, fik bl.a. Pepsi Max med, men er STADIG på udkig efter1½ ltr. til 12 kr. Skyndte mig hjem for at lave mad, da jeg allerede havde sprunget et måltid over, og min krop var ved at gå i katabolsk tilstand.

Ingen træning i morgen, da det er off dag, og jeg skal holde mit første mentormøde med min mentee. Glæder mig til at møde ham.

TALK TO IT, TALK TO IT!!

CARDIO

N/A

MUSKELTRÆNING

Squat
6x6x50

RDL
6x8x60

Weighted Crunches

6x12x5

Link to comment
Share on other sites

Pepsi max 11 kr i Rema100 fra torsdag til lørdag så afsted med dig ned og sove på fortovet !

Edit - føtex er din ven i denne uge 10 kr flasken

JEG HAR VÆRET I FØTEX I DAG :4jumpy:

Kom til at tænke på dig. :bigsmile:

Troede der lå en telefon og brummede, men det viste sig det var katten som snorkede.

Hilsen Rune Drama log stalker!

2lj6wt4.png

RUNE, MINE NYE BFF. ELSKER POTERNE :wub: OG AT DETTE ER BLEVET EN DRAMA/KATTE LOG.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 29. Januar

Så kom dagen endelig, hvor jeg skulle have mine første holdtimer i det nye center. Havde fortalt det til alle på job, men de ved godt at jeg træner hver dag, så de var ikke overraskede. Fortalte dem om ugens jebrra mission, og at jeg skal være snedig, da man kun må købe 6 stk. ad gangen. Mine kollegaer tilbød at hjælpe med at købe flasker, men jeg takkede pænt nej. Måske lige vildt nok, hi hi. Det var efter jeg havde fortalt dem, at jeg kun fik 6 flasker med hjem i går, fordi der kun var en kasse åben :unhappy: Synes trods alt, det er lidt pinligt at tage flere runder ved samme kasse, så jeg må komme igen i løbet af ugen, og på et tidligere tidspunkt, så der er flere kasser åbne.

Jeg måtte virkelig bruge planning skillz i går, da jeg skulle sørge for at have 2xtøj med, 3 måltider, musik, mic, badeting, 2 par sko, 2 drikkedunke, og en Max. Tasken var proppet, og vidnede om en lang dag.

Knud ringede lige før jeg forlod kontoret. Han lagde som altid en besked på svareren. Her fortæller han, at han har ringet igen i dag.

Ankom i god tid til Drama World, hvilket altid er rart. Så kan man lige browse rundt i sit drama outfit, så folk ved man er ankommet. Der var dog ikke så mange endnu, og de mangler stadig lige at få de sidste småting på plads.

Når jeg underviser, skal jeg altid prøve at finde grænsen mellem eget træningsniveau, og motivation af medlemmerne. Det giver sig selv, at det ikke ser troværdigt ud, hvis jeg står og BB curler 5 kg - som nogen jo gør. Det sjove er, at fyrene gør ALT hvad de kan, for at owne mig - og det er fint. Så skal vi bare have kvinderne med også, men det sker aldrig. Der var gensyn med et par stykker som jeg plejede at træne på Lyongade, så det var glædeligt.

Havde faktisk planlagt, at jeg efter holdundervisning, skulle spise min aftensmad, og så køre mit program igennem. Men var ikke rigtig sulten, og havde stadig en ½ favoritsandwich fra tidligere måltid. Så den spiste jeg i stedet, og gik så i gang.

For første gang nogensinde, havde jeg taget mine Inov8 sko på. Jeg var klædt i en ny sort top, ny sort superb(!) sports-bh, sorte halvlange tights, sorte ankelstrømper, og de nye sko. Fin :wub: Måske jeg kunne gå for at være en CF'er i dag. Det eneste jeg er i tvivl om er, om man ser CF'ere med så stor en afro som jeg har? Og med afro mener jeg ass.

Træningen forløb ellers fint. Jeg blev dog distraheret, da jeg på et tidspunkt ser en person DL'e ovre ved bænkene. Det foregår således, at der bliver brugt to vægtskiver på gulvet, som vægtstangen kan hvile på. Jeg tænker, wowz, han er seriøs. Herefter sker der det, at personen bøjer sig ned i næsten vandret, og smadrer så stangen op i sin egen brystkasse gentagne gange. Fuld kontakt ved hver rep. Han ser vild ud, og det virker voldsomt at give sig selv blå mærker på pecs, når man kører DL.

post-18762-0-54331100-1359495019_thumb.j

Yes Boss

http://www.youtube.com/watch?v=gVCKYFqjNL4

CARDIO

1 Times Bamsekarate

MUSKELTRÆNING

DB Seated Shoulder Press

1x8x12 :clown2:

4x8x14

BB Push Press

4x8x22

DB Side Raise

4x8x6

Triceps Rope Split

4x10x12,5

Bench Dips

4x12

Link to comment
Share on other sites

Hvad er egentlig reglerne for hvad man må spille af musik når man er instruktør? Får man et katalog at vælge fra eller finder man selv hvad man har lyst til - tænker på rettigheder og evt. kvalitet hvis man frit må gå på hugst på nettet?

Jeg synes ind i mellem at det lyder lidt youtube-agtigt - hvilket jo åbner mange muligheder for at være kreativ.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share