AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Torsdag 7. februar

Rutinen er ved at sætte sit præg på dagligdagen, og det er der naturligvis pros and cons ved. Måltiderne ligger på stort set samme tidspunkter, og der er kun lidt variation i frokost og aftensmad. Men på arbejde, er det altid meget interessant at snakke om, hvad jeg spiser... Som om det er noget helt anderledes. Men jeg kan godt forstå de spørger. Synes stadig at jeg kaloriemæssigt ligger OK.

Vi skulle til møde i en anden bygning, så vi tog firmacyklerne og kørte afsted. Jeg indledte naturligvis en hvem-kommer-først konkurrence, og det var lolz.

Træning med young boys i dag, masser af drama looks, masser af :wub:

Mmhhh, jeg håber I kan se at jeg har trænet bryst og biceps, og at boobs er blevet større siden sidst! OMG.

post-18762-0-15620400-1360268788_thumb.j

I ved hvad der sker i morgen.

CARDIO

20 min. løb 3,3K

MUSKELTRÆNING

DB Incl. Bench Press

4x8x18

BB Incl. Bench Press

4x8x35

BB Decl. Bench Press

4x8x35

BB Curls

4x8x24

DB Incl. Curls

4x10x6

Link to comment
Share on other sites

Inviterer du ikke snart på en FW hyggetræning?

Hej Flotte Bobs!

Jo, det kunne vi sagtens finde ud af, måske næste uge engang. Det eneste er, at DW har sat prisen op på en dags træning til 100 kr, og det synes jeg personligt er alt for dyrt. Men må lige se om jeg gøre noget :-)

Link to comment
Share on other sites

Hej Flotte Bobs!

Jo, det kunne vi sagtens finde ud af, måske næste uge engang. Det eneste er, at DW har sat prisen op på en dags træning til 100 kr, og det synes jeg personligt er alt for dyrt. Men må lige se om jeg gøre noget :-)

Avs. jeg betaler ikke 100 spir for en gæstetræning i FW. Så begynder jeg hellere til Crossfit.

Link to comment
Share on other sites

Ih en flot overkrop. Jeg er misundelig :wub:

1000 tak <3 Men den kan altså ikke lave træk/hiv på hverken den ene eller anden måde :unhappy:

Avs. jeg betaler ikke 100 spir for en gæstetræning i FW. Så begynder jeg hellere til Crossfit.

Nej, det kan jeg godt forstå. Nu ved jeg også du hader FW, så jeg undrede mig egentlig også over dit forslag i første omgang.

Nu har jeg endelig fattet ordet drama. Hver gang du skriver drama sætter jeg ordet smølf ind i stedet for, og så giver sætningerne mening :laugh:

Huuuuuuh :w00t: Glæder mig meget at høre, ved dog ikke helt hvor glad jeg er for ordet smølf i min log...

Link to comment
Share on other sites

Fredag 8. februar

Bliver vi flotte :wub:

Dagens træning foregik i Target. Igen bliver man budt velkommen med wild child techno, og der var folk tilstede, som var kendt for både det ene, og det andet. Der kom flere til i løbet af min træning, deriblandt et par CF'ere, som DL'ede ved siden af mig. Den ene var flottere end den anden. En rimelig stor gut, var igang med heavy weight squats. De var så heavy, så da stangen lå racket på stativet, bøjede den helt ekstremt, som jeg aldrig har set det før. Havde det været en stang i DW, var den knækket midt over. That's for sure.

Min egen træning gik godt. Der blev kigget lidt på min teknik, men synes især mine squats var gode. Kunne virkelig mærke stor forskel med mine Inov8 sko i dag, de hjalp mig faktisk meget med at presse godt fra bunden! Der var helt sikkert til mere, da de føltes meget nemmere end sidst jeg squattede. Så det gjorde mig glad, og håbet om flotte swole quads lever stadig.

I morgen er off.

Would marry /10

post-18762-0-61745100-1360351428_thumb.j

CARDIO

N/A

MUSKELTRÆNING

BB Squat

1xopvarmning

1x6x40

6x6x55

RDL

6x10x55

DB Step Up

3x8x10

Mavetræning m/ bold

4x10

Link to comment
Share on other sites

Søndag 10. februar

Træning på en søndag, yes! Var dejlig udhvilet da jeg vågnede, efter 9 timers søvn. Luksus! Så et godt udgangspunkt for at få fyret en god træning af. Morgenmaden blev spist i fred og ro, men i en bidende kulde. Så jeg måtte lige fyre lidt op for varmen, så mine bare ben kunne tø lidt op. Efter morgenmad, satte jeg en lyserød tøjvask over, og smuttede en tur ud for at handle. Lavede frokost og favoritsandwich, og gjorde mig klar til træning. Besluttede mig for at være klædt helt i sort, det er altid flot :wub:

Valgte at træne på Lyongade i dag, da jeg først kom afsted lidt i fire, og de lukker først kl. 19 om søndagen. Mødte én af mine boys på trappen, og vi fik os lige en lille chat. Han træner sådan noget kung-fu halløj på højt plan, og vi talte om muligheden for at jeg kunne komme ind og se ham kæmpe. Han er simpelthen så dygtig!

På vej til omklædningen, spotter jeg danske pro BB'ere. OK, de er set før i centeret, og specielt en af dem, skaber altid en del drama. No names.

Jeg fandt vej til mit løbebånd, og kom igennem uden problemer. Så hurtigt op og skifte tøj, så jeg kunne komme igang med det sjove. Havde et par lidt for stramme capri tights på, så min afro efterlod ikke meget til fantasien. Jeg tror og håber der er sket værre ting i dagens DK.

Dagens store overraskelse, var tilstedeværelsen af Rolf O_O. Han har været væk længe, og jeg hilste lige kort på ham. Da jeg går i gang med mit første sæt, kan han simpelthen ikke holde øjnene væk, og begynder at sidde og sige "sublimt" til mig flere gange. Jeg er næsten flad af grin, og må holde pause efter de 10 reps. Går over til ham, og indleder en snak. Han komplimenterer min dagsform, og kan ikke holde fingrene for sig selv, så han skal lige røre lidt ved muscles. Rolf har været i Tyskland de sidste fire måneder, hvor han har været projektleder på "en slags cabaret". Dvs. han har arbejdet om natten, og ikke trænet det mindste. Han så også særdeles utrænet ud. Men nu skulle den have gas frem mod sommeren, det var vi begge enige om.

Jeg mødte en anden af mine boys, som er blevet MEGET slank! Kunne faktisk ikke genkende ham. Han plejer at være rimelig buff og flot, men må lige forhøre mig næste gang, om hvad der sker med hans katabolske tilstand.

Grækeren har brokket sig over, at jeg ikke træner ofte nok sammen med ham. Han kommer ofte til afrikanertid, hvilket irriterer mig en smule, og det har jeg også sagt til ham. Men han har nu lovet mig, at næste gang det sker, så giver han middag. Jeg har allerede vundet på forhånd.

I ved hvad der sker i morgen.

post-18762-0-87363500-1360524213_thumb.j

CARDIO

20 min. løb 3,4K

MUSKELTRÆNING

DB Seated Shoulder Press

4x10x14 :clown2:

BB Push Press

4x8x28

DB Side Raise

1x10x6

3x10x7

Triceps Rope Split

1x10x12,5

3x10x15

OA Triceps PD

4x10x5

Link to comment
Share on other sites

Ugens tal - uge 6 2013

Kosten kører planmæssigt, ikke de store udsving eller drømme om carb festivals. Mine måltider er fint fordelt udover dagen, så det er fortsat tilfredsstillende. Det eneste jeg kunne overveje at ændre, er at tage noget af min aftensmad med, på de træningsdage hvor jeg er sent færdig. Der ender det nogen gange med, at jeg først spiser aftensmad kl. 21:30. Men igen, det er sådan lidt besværligt synes jeg, og foretrækker naturligvis at spise ved et bord og med min MAX. Derudover, er aftensmad mit eneste varme måltid på dagen, så det trækker også lidt den anden vej.
Jeg bruger rimelig mange penge på mad, men jeg vil hellere købe noget ordentligt, som jeg ved smager godt. Er heller ikke vildt meget for at eksperimentere med alt mulig nyt - lige pånær den skyr som jeg blev lokket til at købe af D.B.F Så skal jeg samtidig kunne passe det ind i min hverdag, da jeg ikke har så lang tid til at lave mad pr. dag.

Siden sidst er der røget præcis 500g af det afrikanske fedt, så det er fint.

Printable Nutrition Report for TasiaCat 04022013_10042013.pdf

35291895.png

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag 12. februar

Skulle faktisk have holdt en off day, men eftersom jeg alligevel havde hold, valgte jeg at køre mit program. Bryst blev kørt før mine hold, og biceps blev kørt efter. Stor forskel på energiniveauet, OMG. Hvis det ikke var fordi jeg kunne se min swole brown muscles vokse i spejlet, tror jeg ikke jeg havde klaret biceps træning. For første gang nogensinde tror jeg, har jeg kørt flere reps på venstre end på højre. Jeg synes desværre, at forskellen er blevet ret så tydelig, mellem venstre og højre biceps. Man kan uden tvivl se at jeg er højrehåndet - og højrebenet for den sags skyld!

Ikke så meget drama i dag på Bryggen, men det blev da til et par drama looks. Dog kan jeg afsløre, at jeg nu også ligner en mand på overkroppen, da boobs er blevet mindre. Jeg havde en ny hvid top på i dag, og en hvid bh, så det var tydeligt for enhver at se :unhappy: Var ellers bange for at jeg ville se for bleg ud med den hvide top, men synes faktisk jeg så rimelig brun ud :wub:

I morgen vil jeg sidde på min sofa, og lade musklerne vokse fuldstændig uhæmmet.

post-18762-0-18900700-1360702853_thumb.j

CARDIO

1 times bamse

MUSKELTRÆNING

DB Incl. Bench Press

4x10x18

BB Incl. Bench Press

4x8x35

Push Ups

2x10

BB Curls

2x8x :clown2:

4x8x22

DB Seated Incl. Curls

4x10x6

Link to comment
Share on other sites

Godt nok en fin madlog du har kørende :bigsmile: Meget detaljeret, og ikke mindst et fint indtag.

Mange tak Kermit :smile: Det er faktisk ikke så tidskrævende at opdatere, som det måske kan se ud. Mange af mine måltider går igen, så det tager mest tid når jeg skal lave en ny ret. Det fungerer fint for mig, at logge alle måltider, selvom jeg har en god fornemmelse af hvordan jeg ligger kaloriemæssigt. Jeg synes også det giver lidt større motivation, når alt skal logges.

Jeg er blevet klar over, hvor helt og aldeles awesome fromage fraiche er! :wub: Jeg forventer snart teh swoles.

:wub: Det glæder mig at høre, og jeg kan love dig for, at teh swoles is coming!! Vi bliver SÅ flotte :wub:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 14. februar

Hi hi hi hi :wub:

Dagen startede lidt tidligere end vanligt, da jeg skulle lave hemmelige ting kl. 8. Så jeg måtte tage bilen og parkere den ved Amagerbro, da jeg havde planlagt at træne på Lyongade senere. Nåede alligevel at være på job lidt i 9, så det var meget godt timet alligevel. Havde gået og sat mig op på bentræning hele dagen, og havde forestillinger om at smadre det hele og være wild child.

Havde glemt at der ingen cardio er på bendage, så havde pakket mit løbetøj/sko med i tasken. Jeg er virkelig dårlig til at pakke den taske, men jeg har heldigvis aldrig glemt min mad. Kan slet ikke forestille mig hvad jeg ville gøre hvis det skete, eller nej - vent. Jeg ville natuligvis tage tilbage efter den.

Drama looks everywhere! Havde tilladt mig at tage min sportsnederdel på, og en hvid/pastelrosa top på. Nederdel er perfekt til at squatte i FYI. Fik komplimenter fra min kollega Michael, som valgte at køre step up synkront med mig. Det så ikke så godt ud, og folk kiggede underligt, men var ret sjovt. Konverserede også med et par af mine boys som var til stede. Mange af dem, er ret unge 20-21 år :wub: , så der bliver fyret lidt broscience af i ny og næ. Men det er OK og god lolz. Én af mine bros, tror ALTID at jeg skal være større, og han spørger altid hvordan det går med bulk. OMG. Get real.

Kunne godt have kørt lidt mere på squatten, men vil hellere fokusere på at have god og kontrolleret teknik, fremfor bare at kaste kiks på. DL var også med fint overskud, og jeg synes jeg er blevet bedre og flottere.

I morgen er off, men jeg skal mødes med en hemmelig træningsperson, og kan desværre ikke afsløre mine whereabouts :unhappy:

post-18762-0-54183800-1360870448_thumb.j

CARDIO

N/A

MUSKELTRÆNING

BB Flot Squat

6x6x60

RDL

3x8x60

3x8x65

Bulgarian Split Squat

4x10x9

Step Up (med Michael)

4x10x7

Leg Extension

4x10x40

Ab Crunches

4x12

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share