AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Når nu du skal til at dyrke VL (efter din DM deltagelse) så vil vi gerne give dig en uges gratis prøve træning i BVK. Tager du udgangspunkt i Fitness world priser har jeg faktisk lige foræret dig 700kr. Altså syv, null, null.

I BVK priser er det dog kun cirka 25kr, men omvendt så er 25kr jo også 3 liter Pepsi Max på tilbud, eller 2,5 cocio.

Slesvig? Det tror jeg nok vi gør

Link to comment
Share on other sites

Afrikanerloggen har desværre været ramt af lidt sygdom, men forventes at være tilbage igen i morgen. Jeg kan trøste Jer med, at jeg er i live, og ikke er så hårdt ramt igen, men ville ikke presse migselv for meget. Så hellere et par dages hvile, og så 100% DRAMA & FASHION igen.

Ny logtitel forvirrer bare os læsere - men jeg fandt den altså alligevel :bigsmile:

Ligesom muscle confusion - det er nødvendigt af og til. Men det glæder mig, du stadig er her Jebrah.

Når nu du skal til at dyrke VL (efter din DM deltagelse) så vil vi gerne give dig en uges gratis prøve træning i BVK. Tager du udgangspunkt i Fitness world priser har jeg faktisk lige foræret dig 700kr. Altså syv, null, null.

I BVK priser er det dog kun cirka 25kr, men omvendt så er 25kr jo også 3 liter Pepsi Max på tilbud, eller 2,5 cocio.

Slesvig? Det tror jeg nok vi gør

BLACKICEEEEEEE, du er altså en Sweety (endda med katte) :4jumpy: Slesvig, helt sikkert! Vi må lige finde en uge, hvor der er flere dage vi kan træne sammen. Det er et fantastisk tilbud, som jeg på ingen måde kan sige nej til. Jeg følte mig desuden også utrolig velkommen i lørdags, specielt da jeg så dette billede <3

post-18762-0-38836400-1361996495_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Afrikanerloggen har desværre været ramt af lidt sygdom, men forventes at være tilbage igen i morgen. Jeg kan trøste Jer med, at jeg er i live, og ikke er så hårdt ramt igen, men ville ikke presse migselv for meget. Så hellere et par dages hvile, og så 100% DRAMA & FASHION igen.

Ligesom muscle confusion - det er nødvendigt af og til. Men det glæder mig, du stadig er her Jebrah.

BLACKICEEEEEEE, du er altså en Sweety (endda med katte) :4jumpy: Slesvig, helt sikkert! Vi må lige finde en uge, hvor der er flere dage vi kan træne sammen. Det er et fantastisk tilbud, som jeg på ingen måde kan sige nej til. Jeg følte mig desuden også utrolig velkommen i lørdags, specielt da jeg så dette billede <3

attachicon.gifOptimized-IMAG0734.jpg

LOL

Det var specielt opsat med dig i tanke. (Tror jeg nok)

Link to comment
Share on other sites

Har du prøvet med kvark? Gør det ALDRIG. Mit fashion index faldt med 100% den morgen. Så er du advaret!

Jeg kan godt lide karate afro <3

Jeg må være ærlig og sige, at jeg desværre også har prøvet kvark, efter anbefaling fra Oksen (som jeg pt. har beef med)! Kan kun være enig med dig Pigehest, det er forfærdeligt, og ikke noget vi bør nære vores muskelkroppe med. Oh my.

Me too <3

Link to comment
Share on other sites

Torsdag 28. februar

Åhhhhhhh jeg har det hårdt! Ligesom jeg troede jeg var ved at blive rask, synes jeg sygdommen tager til igen. Det gik ellers fint her til aften med træning, men efterfølgende, er det gået den anden vej igen. Jeg læste på et tidspunkt en artikel på vedenskab.dk der omhandlede sygdom, og om man kunne udskyde den. Det stod der, at det kan man ikke, men jeg tror min træning i dag, helt sikkert har gjort det værre, eftersom jeg ikke nåede at blive lige så syg som jeg "plejer" at blive. Nå, vi må se om det bliver på status quo, eller jeg skal forberede mig på en langsom død.

Ville gerne have træningen hurtigt overstået, selvom jeg havde set frem til den. Alle disse mange off dage jeg har holdt, har irriteret mig. Dvs. tirsdag + onsdag :smile: Men det er også fordi, at nogen gange, så tænker jeg gooooood tid, jeg skal nok nå at komme i form. Så er der lige en eller anden der poster et billede på FB, og så tænker OMGOOOOOOOD jeg når det ALDRIIIIIIIIIIIIIIIG, alle andre er fuldstændig ripped og super dry allerede nu!! :unhappy: Dog må jeg sige, at jeg sagtens kan se og mærke hvor alt mit fedt sidder henne, jeg tænker bare om det bliver pænt? Når det at forsvinde? Bliver jeg fristet til drugs? Svarene kender jeg godt selv.

Team Juice var tilstede igen i dag, og lavede masser af larm. Specielt tøsen, lavede hysteriske lyde under sin træning, og eftersom musikanlægget ikke virkede i centeret, var det utroligt belastende for mange. Jeg skruede selv ekstra op for min musik, og prøvede at holde fokus. Første del af træning, blev gennemført med hættetrøje, og jeg fik det utrolig varmt. Havde en ny Nike trøje på, som blev godt gennemsvedt. Ellers, sorte shorts fra UA og mine elskede Inov8 :wub: Havde faktisk taget nogle billeder i dag til min fashionlog, men jeg ser utrolig oppustet og sygdomsramt ud, så de eneste billeder jeg har i dag, er nogen fra i går. Det er hvad der er at arbejde med pt., let's keep it real. Jeg gider ikke bruge tid på at redigere og photoshoppe, så I må tage dem som de er, og håber ikke jeg skræmmer nogen (selvom jeg selv ser skræmt ud).

Har tilmeldt mig poseringsseminar i Anger Management om små 14 dage. Mmhh, jeg vil ikke sige jeg glæder mig, men er mere spændt på at se hvor svært det er. En ting er sikkert, jeg viser mig ikke i bikini pt. LOL. Oh my. Sweet Jesus. Hell no.

I morgen... ved ikke lige hvad der sker, jeg kune godt tænke mig en hel masse, men må nok lige se helbredet an. Det er dog ingen hemmelighed, at mit TG medlemskab er aktivt igen fra i morgen, så jeg skal lige planlægge hvordan jeg passer det ind i min nuværende rutine.


#SCARYARTOPICS

post-18762-0-11529500-1362082476_thumb.j

post-18762-0-12046200-1362082488_thumb.j


CARDIO

N/A

MUSKELTRÆNING

BB Squat
6x6x60
6x6x50

RDL
2x8x60
4x8x70

DB Step Up (på MEGET høj box!)
4x10x5

Leg Extension
6x10x40

Weighted Crunches
4x12x10

Link to comment
Share on other sites

Kvark er noget man bager med, piger

Ja, du har helt ret i, sådan er det blevet, og der stod vist også bl.a. 'til bagning' på bøtten. Før i tiden, husker jeg det som, at det som man i dag kalder fromage frais, hed kvark før i tiden. Men der var heller ikke så mange varianter dengang. Dog synes jeg stadig vi har for lidt mejeri at vælge i mellem, i forhold til andre EU lande, og jeg tænker jævnligt på at skrive klager til Arla :clown2: Men det smagte meget surt.

Og lam er nogen, man smider på Weber-grillen! :laugh:

:mad:

Link to comment
Share on other sites

Lam smager nu godt - lam, kokosmælk/piskefløde, hjemmelavet karry blanding masser af grøntsager = gastronomisk lykkeland

Hvis du bliver ved at træne som du gør så når du det helt sikkert - bare tro på dig selv og giv den gas når du kan så skal der nok komme resultater

Link to comment
Share on other sites

Lam smager nu godt - lam, kokosmælk/piskefløde, hjemmelavet karry blanding masser af grøntsager = gastronomisk lykkeland

Hvis du bliver ved at træne som du gør så når du det helt sikkert - bare tro på dig selv og giv den gas når du kan så skal der nok komme resultater

1000 tak, det er altid rart med opmuntring fra andre :smile:

Mht. til lam, som jeg naturligvis har smagt, synes jeg det har en meget fed smag, og lugten er jeg heller ikke helt begejstret for. Det er sjældent jeg har smagt rigtig lækkert tilberedt lam, så har generelt bare holdt mig fra det. Men det du nævner ovenover, lyder nice. Specielt når man ikke har spist noget med fløde i laaaang tid. Tænk hvis jeg bare kunne spise en softice, eller endnu bedre After Eight is :w00t:

god dagsform :wub:

Tak Sweets <3 Husk at tage flotte billeder til fastelavnsfesten.

Link to comment
Share on other sites

post-18762-0-33045300-1362214202_thumb.j

Loggen er blevet ramt af halsbetændelse, og er off de næste par dage. I mellemtiden vil jeg lave følgende spændende ting:

  • kigge mit program efter, og forsøge at optimere det
  • surfe kattebilleder
  • se Olsen Banden
  • tage i Bilka & Netto <3 (har allerede været i Føtex)
  • læse i min Arnold bog
  • sidde og skiftevis ligge på min sofa
  • forsøge at tilberede en hel økologisk kylling
  • prøve mit nye videocam
Link to comment
Share on other sites

tilberede en hel kylling er dejlig nemt - rens den indvendigt og skyl den gerne så blodresterne kommer ud.

- og fyld den så med gode sager såsom en hel økologisk citron skæret i både - en masse friske krydderurter såsom hvidløg, dild og persille og hvad man nu ønsker

drys salt/peber hen den og gerne indvendigt - smid i ovn og steg den til saften der kommer ud er klar

og så rigtig god bedring til dig !

Link to comment
Share on other sites

Mandag 4. marts

Er ved at få det bedre, heldigvis. Har tænkt på intet andet end træning, og hvor meget jeg har ønsket at kunne træne, og hvor heldige alle raske mennesker er, fordi de kan træne. Det er godt man ikke er så meget syg :smile: Pga. et lægebesøg i dag, hvor jeg måtte have min Mor med, har jeg måtte droppe cardio, og desuden trænet i Hillerød. Jeg forventer at genoptage cardio i morgen.

Så dagen i dag, skulle bruges på at mærke musklerne igen, efter tre off dage. Jeg har tænkt på pausen som en god restitution for min krop, selvom sygdom i sig selv er nedbrydende. Så helt restitution har det måske ikke været.

Ellers har jeg under min sygdom kørt kostplanen 100 %, men var i tvivl om jeg måske skulle sætte kcal lidt ned, pga. min inaktivitet. Men valgte at holde den på det planlagte. Jeg vil først kunne veje mig i overmorgen, så der går lige et par dage før ugens tal kommer for uge 9.

Dagens træning foregik i Hillerød, og der var godt fyldt op. Der var en god blanding af unge og ældre, folk der kunne finde ud af at træne, og folk der ikke kunne. Der var desuden også flere fra Team Juice. Men de er jo overalt efterhånden. God plads ved alle de ting jeg skulle bruge, så min puls var nogenlunde jævn under hele træningen. Drama looks fra young boys, very young <3

Der er ændret lidt i mit program, kommet lidt flere øvelser ind, ca. en enkelt mere for hver muskelgruppe. Så nu har jeg en cyklus på fem dage, hvoraf fire er vægttræning, og en er ren cardio. Cardio/down sizing skal jeg som tidligere nævnt være obs på, og se om jeg kan komme af med mest mulig af min afro nu. Vil fortsætte med 2 on / 1 off, da det fungerer utrolig godt, og holder motivationen oppe.

Tog naturligvis et par billeder til Jer, som bevis på at jeg overlevede min sygdom. Mine ben ser små og korte ud, men jeg kan trøste Jer med, at det er billedet der snyder. Drama måler 173 cm IRL, og quads nogenlunde det samme. Hi hi.

I ved hvad der sker i morgen :wub:

#RECOVERYTRAINING

post-18762-0-70206700-1362428808_thumb.j

post-18762-0-56867400-1362428822_thumb.j

CARDIO

N/A

MUSKELTRÆNING

DB Seates Shoulder Press

4x9x16

BB Push Press

4x8x27

DB Side Raise

4x10x6

Cable Reverse Fly

4x10x2½

Triceps V-Grip

4x12x15

Weighted Bench Dips

4x20x15

Cable One Arm Side Triceps Extension (OMG)

4x10x5

Link to comment
Share on other sites

tilberede en hel kylling er dejlig nemt - rens den indvendigt og skyl den gerne så blodresterne kommer ud.

- og fyld den så med gode sager såsom en hel økologisk citron skæret i både - en masse friske krydderurter såsom hvidløg, dild og persille og hvad man nu ønsker

drys salt/peber hen den og gerne indvendigt - smid i ovn og steg den til saften der kommer ud er klar

og så rigtig god bedring til dig !

Åh Jebrro, I like you <3 Prøv at gætte hvordan jeg tilberedte den??!! :w00t:Præcis som du har skrevet, med undtagelse af persille - det brugte jeg ikke. Jeg synes det smagte helt fortræffeligt, så jeg køber helt sikkert en mere. Virkelig lækker smag! Dog var jeg lidt overrasket over, at kyllingefedtet var mere gult i det, end "normale" kyllinger.

Tak for den søde tanke, din hilsen hjalp på min sygdom, er stort set blevet rask.

Hej.

Gad vide om vi ikke snart ses i TG til en gang celeb/dramatræning :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hele kyllinger har normalt lidt bedre opvækst end dem der vokser op i stykker :D

Nå men godt at det blev dejligt - og persille var bare et foreslag alle muligheder er åbne for dig (dog vil jeg undgå at fylde den med flødeboller !)

Mvh Jens

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share