AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Ih jeg synes du er sej til at smide fedt! Gid jeg havde lige så meget selvdisciplin! :dry:

1000 tak søde Pigehest! Altså hvis JEG kan, så kan du også. 100!! :smile:

5405cfcb41c2338af36ce96bcd779498.jpg

Vi skal snart træne sammen - med dine katte, og alle de flotte :smile:
Link to comment
Share on other sites

Du er så swole :bowdown:

Hvis jeg var 5 år ældre :wub:

(38 cm gun)

Der er også en Drama derude til dig Sweets <3 Måske bare ikke lige i Jylland... Kom herover til os andre!

Og tak for den søde kommentar :smile:

Hilsen

36,5

Det var ikke Bodylab-Frederik. Det var Mentor.

Ahh so! Synes de ligner hinanden lidt, men Bodylab-Frederik har jo heller ikke briller. My bad! Men Mentor er meget sød og rolig.
Link to comment
Share on other sites

Fredag 15. marts

Freeeeeeeeeeedag :4jumpy: Jeg skal sove til kl. 8 i morgen, og jeg glæder mig! Har skruet lidt op for varmen på soveværelset, mmhhh.

Dagen i dag, har været lidt dramatisk på arbejde :wub: Vi havde nogle møder, som var meget interessante og lærerige. Derudover, har jeg fået at vide, at jeg skal til Indien og besøge mine kollegaer i starten af maj måned. Jeg er allerede nu bekymret! Eller, for det første skal jeg lige ansøge om visum, hvilket for tiden ikke er så nemt. Jeg går utrolig godt i spænd med indere. De synes jeg er meget "colourful", og så ELSKER jeg indiske Bollywood film. Det er simpelthen noget af det bedste, og min favorit er Om Shanti Om som jeg har taget et lille klip fra med til Jer. Den varer næsten tre timer, og der er utrolig mange virkelig smukke kvinder med. Den kan anbefales. Jeg skal naturligvis undersøge hvordan det er med fitness i Indien, og til maj skulle det være 40-45 grader... Er mest bekymret for hvad jeg kan få at spise, hi hi hi. Der er nok ikke øko skyr :smile:

Forestil Jer mig i Indien, i indisk fitness, med indere :4jumpy: Det kan KUN blive godt!

Dagens træning foregik på LG, fordi det passede mig bedst. Jeg havde dog valgt ikke at spørge bestemte personer om de trænede i dag, men det viste sig alligevel at der var et par af mine bros. Desuden spottede jeg Rolf, og var SÅ tæt på at tage et billede af ham, men så forsvandt ham. Han nåede ikke at se mig, så jeg fik ikke spurgt om han havde mit cirkeltræningsprogram med til mig.

30 min. før lukketid, dukker Grækeren op, og jeg skal love for der er sket ting & sager med hans krop siden sidst jeg har set ham. Så kan man jo tænke sig til hvad han har lavet. Jeg kommenterede ikke på det, og blev ærlig talt en smule skræmt af det... Håber han har styr på hvad han laver. Oh my.

Jeg er faktisk ikke rigtig tilfreds med dagens træning, nu hvor jeg sidder og skriver om det. Skulle have lavet lidt mere synes jeg. Vil skifte én af mine øvelser ud, fordi jeg ikke er særlig god til den. Jeg er for tyk. Men var OK i squat synes jeg. Efter T-Pains rygskade, er jeg ikke super motiveret for at komme igang med DL igen.

Til sidst bliver jeg lige sat på plads af en Drama World medarbejder, fordi kl. er 20:03 og jeg endnu ikke er ude af omklædningen. Han var irriterende, og jeg måtte control myself.

I ved hvad der sker i morgen! Jeg skal trolle rundt ude i Anger Management, da der er poseringsseminar. Forvent ingen billeder :clown2:

#LILLESPEJLPÅVÆGGENDERHVEMERBRUNESTILANDETHER

post-18762-0-73323200-1363383271_thumb.j

post-18762-0-40686700-1363383256_thumb.j

post-18762-0-66790400-1363383246_thumb.j

CARDIO

N/A

MUSKELTRÆNING

BB Squat

2x8x60

4x8x62½

Ting & Sager m/ glutes

Cable Bent-over Leg Curl

3x10x7½

Step Up Lateral

1x12x7

3x12x8

Hip Adductor

Weighted Crunches

6x15x10

Side Bridge

4x10

Weighted Twist Crunches

4x10x5

Link to comment
Share on other sites

Bodylab Frederik og Datalogi Frederik ligner overhovedet ikke hinanden! Men de er begge meget flinke og læser uddannelser der ikke er komplet idiotiske!

Jeg måtte lige tjekke vores julefrokostbillede, og du har naturligvis helt ret. Den ene er høj og slank, og den anden sådan lidt mere tæt i det. Det eneste de faktisk har tilfælles er hudfarven.

:wub:
Link to comment
Share on other sites

Lørdag 16. marts

Stod op kl. 8 som planlagt, og nød virkelig min morgen! Er blevet god til at holde min døgnrytme også i weekenden, hvilket min krop er meget glad for. At få den rette mængde søvn, er der alt for mange der undervurderer. Men man lærer jo hele livet siger de.

Skulle til poseringsseminar i Anger Management sammen med nogle fra min dommergruppe, samt resten af forbundet. Var lidt usikker på hvad jeg skulle tage på af tøj, pga. det her med at skulle fremvise sin brune tykke krop foran mange fremmede mennesker, ikke er noget som jeg er vant til - endnu! Havde besluttet mig for ikke at møde op med bikini, men for at kunne få ordentlig feedback, er man nød til at tage noget tætsiddende og afslørende på. No problem for me! :smile: Så det blev til et par lange tights, og en mavekort sort Nike top. Pakkede også mit træningstøj, fordi jeg håbede at kunne nå min træning bagefter seminaret, som var planlagt til at slutte kl. 15. Kørte hjemmefra kl. 11, og det tog ca. 25 min. før jeg var i Anger.

Der var tilmeldt 70 personer! Vi skulle være i herrernes omklædningsrum, og alle var lidt forvirrede til at starte med, fordi vi var så mange. Fik mulighed for at kigge rundt i centeret, og synes faktisk det er et super fedt gym. Der er ingen tvivl om, at det er en anden type mennesker, end dem der træner i Drama World :clown2: Fed musik, og god stemning!

Kl. 12 startede vi, hvor Frederik der er dommerchef kørte seminaret sammen med Linnea. Først kom herrer BB/CBB op, og der var mange! Og de svedte HELT ekstremt... Udluftningen var ikke særlig god, samtidig med at alle naturligvis havde deres ris og kylling med i plastikbøtter, som blev spist under seminaret også. Havde naturligvis også selv taget min frokost med, og skal have købt mig en køletaske. Folk fik feedback mens de stod deroppe, og man havde mulighed for at stille specifikke spørgsmål. Man skal naturligvis have sat sig ind i de forskellige regler og klasser, hvilket der var flere som ikke havde. Men så fik de da svar. Fyrene havde en del spørgsmål omkring fedtprocent, a la "hvad skal min fedtprocent være for at stå i den klasse?"... Det er der selvfølgelig ikke noget entydigt svar på, og jeg forstår ikke man kan gå så meget op i sin fedtprocent. Jeg synes personligt det er rart at følge med i, og have den bevidsthed om sin krop, men det skal på ingen måde være det der styrer én.

Generelt vil jeg sige, at Frederik er god til at formidle budskaber, samtidig med at han har en humoristisk måde at fortælle tingene på. Så det bliver aldrig kedeligt at høre på ham, og han også en masse erfaring at øse ud af. Han fortalte bl.a. at Classic Bodybuilding nok ikke kommer på til DM, og på sigt udgår. Så jeg skal satse på Physique - mere om det senere. Derudover, forsvinder Bodybuilding nok også for kvinder, da klassen er stærkt domineret af, at kvinder skal forsøge at være mænd. Ved faktisk ikke hvem der er med til at tage den slags beslutninger, men jeg kan godt se, at den klasse ikke gør noget positivt for en kvindekrop. Må se om jeg kan finde noget om det nettet, da det var helt ny viden for mig.

Tiden gik, og der blev snakke og snakket. Vi sluttede kl. 15, og jeg blev til kl. 16, da jeg skulle vente på Frederik. Har fået alle atletbøger med hjem, som jeg skal have med til Loaded. Fik overrakt en stor tung kasse, og skal lige have tjekket hvad der er.

Min planlagte træning røg lidt i vasken, eftersom Drama World lukker kl. 17. Så måtte være lidt kreativ, eller bare køre hjem. Var lidt low på kcal, men besluttede mig i det mindste for at kunne tage en tur på afro downsizer machine på vej hjem i Husum centeret. Så kl. 16:15 checkede jeg ind, og tænkte nu skal jeg give den gas! Var i ført en lille top fra seminaret, og jeg ved faktisk ikke om man må vise maveskind i DW. Men Kenneth som er en bro stod i receptionen, så det var naturligvis intet problem, og fik da skabt lidt opmærksomhed. Jeg var faktisk lidt ligeglad, og var motiveret efter seminaret til at give den en skalle. Det viste sig at være en god idé, at tage drama outfit på. Enten kunne jeg løbe mine sædvanlige 20 min., eller også kunne jeg tage en 5'er. Valgte en 5'er... Lagde rimelig hårdt ud, og tænkte det klarer jeg ALDRIIIIIIIIIIIIG det her. Men SÅ TOG JEG MIG SAMMEN, og løb for første gang i flere år < 23 min. på 5000m. Så det var med god samvittighed, at jeg smuttede i bad og kørte hjem.

I morgen skulle have været off, men pga. manglende tid i dag, træner jeg mit dag 3 program.

CARDIO

5K 22:49

MUSKELTRÆNING

N/A

Link to comment
Share on other sites

Søndag 17. marts

Endnu en dag med tid til relax og diverse indkøb. Stod op 7.30 og spiste morgenmad, og havde en plan om at tage tidligt afsted og handle lidt ind. Så kl. 8.05 var jeg ude af døren. Stadig lidt koldt i vejret, så måtte huske mine vanter :smile: Var lidt rundt omkring, og skulle bl.a. huske at aflevere flasker. Hvis der er noget jeg synes er lidt små-pinligt, så er det at aflevere flasker. Jeg synes det er lidt usselt, men man kan jo ikke rigtig komme udenom det. Det er ekstra lækkert, når flaskeautomaten er i stykker, og man skal påkalde sig hele butikkens opmærksomhed, ved at RINGE PÅ KLOKKEN. OMG, så står man dér med sine poser fyldt med tomme flasker. Var hjemme igen 9.45, og besluttede mig for at gå igang med at lave mad til den kommende uge. Træning havde jeg planlagt skulle foregå efter frokost, så havde god tid til det hele.

Valget faldt i dag på Englandsvej, og blev mødt af en bro i receptionen, da jeg checkede ind kl. 14. Vi catchede up, og jeg blev nød til at forhøre mig lidt om Grækeren og hans whereabouts. Der var halvtomt, og jeg skulle kun køre muskeltræning, så satsede på en hurtigt træning. Fik kørt det hele igennem, og fik på et tidspunkt lidt ømhed omkring venstre skulder. Byttede mine Weighted Dips ud med One Arm Push Down, da min albue har drillet lidt, efter jeg kørt UH Pull Down sidst. Efter lidt over en time var jeg allerede færdig, så jeg havde god tid til at vaske hår. Det er altid lidt af et projekt :clown2:

I ved hvad der sker i morgen!

#MIRRORMIRRORTELLMEIFYOUREMIRRIN

post-18762-0-10106900-1363535459_thumb.j

CARDIO

N/A

MUSKELTRÆNING - SKULDER/TRICEPS

Seated DB Shoulder Press

4x8x16

BB Push Press

4x8x27

DB Side Raise

4x10x7

Cable Reverse Fly

4x15x2½

Trieceps Rope Split

4x12x12½

Cable Side Triceps Extension

4x8x5

One Arm Push Down

4x8x5

Link to comment
Share on other sites

Lørdag 16. marts

Som tidligere skrevet, ville jeg lige skrive lidt om hvad jeg fik med fra seminaret i lørdags. Det blev slået rimelig meget fast, at CBB for kvinder, vil udgå til fordel for Womens Physique. Det er ikke engang sikkert, at Womens CBB kommer til DM. Så det bliver Physique jeg stiller op i (T-Pain bliver ikke glad for at høre dette). Det er både godt og dårligt synes jeg. Dårligt, fordi man kun har 30 sekunders fri routine, det synes jeg er ALT for lidt. I forvejen synes jeg 60 sekunder til CBB er lidt, så 30 sekunder er bare et par poses og så færdig! Når man har arbejdet med sin krop i så lang tid, synes jeg det er ærgerligt kun at måtte bruge 30 sekunder på at vide den frem.

Derudover, er der nogle lidt andre poseringer - de er mere feminine i det, f.eks. at man har åbne hænder i double biceps, fremfor knyttede. Det havde jeg tydeligvis ikke styr på, men så havde jeg jo Frederik til at hjælpe. Det er godt, fordi jeg så ikke er begrænset af at veje ind på en bestemt vægt, som jeg tidligere også har skrevet om. Man skal dog undgå at blive bodybuilder-stor af den grund, og jeg skal ikke blive for vaskulær. Her kan I se reglementet i en info graphic. Jeg må prøve at tune mig lidt mere ind på det hen ad vejen, for at finde ud af hvordan jeg skal indstille kroppen på det. Men Frederik sagde til mig, at jeg ikke skulle hakke mig i bund. Derudover, skal der lidt mere på mine skuldre - ellers var han meget positiv omkring min form. Noted!! Vi talte også om min afro :wub:

Vil lige sige, som med alle andre billeder i denne log, så er det fuldstændig uredigeret, og jeg ligner en idiot. Men ligesom det her med at veje sig, så er jeg nød til at forholde mig til fakta, for det er hvad jeg skal arbejde ud fra, uanset om jeg kan lide det eller ej. Jeg vil altid kunne ønske mig, at det ene og det andet og det tredje var bedre, og det skal det også nok blive :smile:

Koncentrerede mig om alt andet end min BB veninde, som valgte at tage billeder af mig. Det er utrolig svært at posere, fordi man skal spænde hele tiden, og i hele kroppen. Så selvom man står og viser en pose, skal resten af kroppen stadig være præsentabel og spændt. Men det er fint at have billederne til sammenligning, og føler at jeg kan begynde at øve herhjemme. Jeg har lidt flere liggende, men nedenstående tre er meget sigende om resten.

#NOOBLOLPOSING

post-18762-0-12309900-1363640843_thumb.j

post-18762-0-46812400-1363642280_thumb.j

post-18762-0-52008100-1363640854_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Mandag 18. marts

God start på mandagen, vågnede tidligt og forholdsvis veludhvilet. Havde ikke lige styr på hvad jeg skulle have på af tøj, men valgte noget nemt og praktisk, grundet det dejlige vejr vi har for tiden. Som altid glæder jeg mig til min frokost, og alle andre af mine måltider for den sags skyld. Men særligt, fordi jeg vidste at der var hele 400g broccoli med i tasken. Jeg kan efterhånden hele den skala, som "500g" reelt viser sig at veje, når man skærer alt det unødige fra. Det er de små glæder jeg har at gøre godt med i min hverdag.

Var lidt i tvivl om hvor jeg skulle træne i dag, men pga. det dejlige vejr, tog jeg en træning tæt på hjemmet, dvs. Bryggen. De havde desuden åbent hus i dag, og der var rimelig mange mennesker. Lige da jeg træder ind i omklædningen, er jeg næsten ved at gå ind i Holistic Woman!! OMG, HVAD ER ODDSENE??!! Hun plejer at træne på Englandsvej. Nå, hen og finde et skab i modsatte ende af omklædningen. 5 min. senere møder jeg indvandrerpigen som jeg kort talte med for et par uger siden, hende som har juicy friends, men er rigtig sød. Hun skulle selvfølelig (lige som alle andre) liiige høre hvordan det gik med min træning. Vi sludrer lidt, og hun fortæller at hun arbejder for Police, og at hun nok ikke længere skal tage Jack3D, da hun har fundet ud af at det er på dopinglisten. Jeg har aldrig selv købt det, men kan huske jeg var tæt på at bestille det. Hun er meget begejstret for at tage det inden træning.

Startede på løbebåndet, men en tilsyneladende stille og rolig løbetur. Mine ben var lidt trætte, og kroppen var ikke lige i Usain-humør. Men det er OK, sålænge jeg laver min cardio og holder min plan. Fik ændret én af mine øvelser NG UH Pull Down, pga. de små albueirritationer jeg har skrevet om. Koncentrerede mig om at få god kontakt. Det er vigtigt at jeg får lidt bredde på ryggen, som jeg desuden synes er lidt grimt til girls :unhappy: Lidt V-shape er fint, men det skal ikke være for overdrevet.

Lige som jeg var ved at køre mine BOR's blev jeg lidt utilpas. Så prøvede at speede træningen lidt op, men måtte lige sætte mig og få noget vand. Nu er dette en åben og ærlig log, og jeg kan venligst fortælle, at min "kvindelige cyklus" er holdt op for tre måneder siden. Men jeg fik det lidt bedre til sidst, og holdt ved på de sidste øvelser, selvom jeg overvejede at køre lidt mindre mave.

I morgen er der holdtræning, og egen træning består kun af cardio. Så det er lækkert, og jeg satser på at komme tidligere hjem end sidste tirsdag. Nu vil jeg glæde mig til at vågne op i morgen, og se hele DK i kaos - imens jeg tager mig en hjemmearbejdsdag :smile:

I ved hvad der sker i morgen - det har jeg nemlig lige skrevet!!



Ugens tal - uge 11 2013

Jeg har været bedre til at spise en lille smule mere, men det er faktisk ikke meget. Det har bare passet dårligt, da jeg virkelig har fået præferencer for helt konkrete fødevarer. Men igen kan jeg sige, at jeg føler at jeg får nok mad, og har på intet tidspunkt følt mig fristet til noget somhelst. Altså, jeg kigger da på de store jordbærkager som har været på tilbud i Bilka når jeg har været der, og kan konstatere at de ser lækre ud. Men jeg skal være endnu mere lækker end en stor jordbærkage :smile:

Havde ikke de store forventninger til dagens vejning, men nu hvor jeg skal pushe alle mine bh'er ekstra meget op mod hovedet, måtte der være sket lidt. Sidste uges vejning sagde 76,4 kg og dagens vejning sagde 75,8, hvilket er 600g tabt. Det er jeg fint tilfreds med. Er en smule bekymret for min afro, den skal nemlig strammes RET meget op...

I fht. denne uge, fortsætter jeg kost og træning uændret.



35291895.png



#BLACKANDBROWN

post-18762-0-83046300-1363638096_thumb.j



CARDIO

20 min. løb 3,91K

MUSKELTRÆNING - RYG/MAVE

WG Pull Down
4x10x40

One Arm Row
4x8x15

Smith Inverted Rows
4x8 :clown2:

Stading Cable Row
4x20x15

BB BOR
4x8x37½

Hyper Extensions
4x10

Incl. Leg Raise
6x15

Side Bridge
6x15

Link to comment
Share on other sites

Særdeles flotte lyserøde THIGHT(S) & lårbasser

Oh my, tak :wub: Jeg fornemmer vi har samme præference for lyserød/pink. I like you D.B.F!

Synd du ikke trænede før frokost, så kunne du have nydt Rolf´s tilstedeværelse... i dag iført en ægte 80´er joggingdragt, dét havde lige været noget for fashion loggen :hehe:

Rolf er faktisk en trendsætter, og jeg kan lige forestille mig den 80'er dragt. Det er bare med til at gøre ham til den "Rolf" han er, og jeg bliver simpelthen nød til at få taget et billede til fashionloggen! Tror jeg kan lokke ham, hvis han får lov til at holde om mig samtidig, det kan han nemlig godt lide...

Troede kun du trænede på LG, men plejer selv at tage Englandsvej når jeg er i bil :smile:

I aften kommer drama-programmet.

Loveth sætter alt ind på at vinde sagen mod den store, onde fagforening, der bare er såååå OPPRESSIVE!

Det program gør mig glad! Jeg bliver nød til at besøge Perfect Service en dag, tror mig og Loveth kommer utrolig godt ud af det med hinanden :smile: "Man burde få klip for at køre for langsomt" <3

Hvad måler dine stænger? :wub:

Hhmm, ved det faktisk ikke. Men måske Sweety Mads gider måle næste gang. De er kun lidt swole <3 :smile:

Lols, hvor er det bare MOL i en nøddeskal med sådan et spørgsmål.

Er der i øvrigt en norm for hvor man måler lår? Over hams-peak, lige under ballen eller noget tredje :unsure:

Mambo har den, på den fantastiske Mambo-manér :smile:
Link to comment
Share on other sites

Snack time. Prøv æble i skiver med peanutbutter og kanel😍. Lækker lækker snack.

Ang din søndags madlavning. Laver du frokost til hele ugen så?

Hvilke variationer har du(opskrifter)?.

Min frokost på jobbet er simpelthen for ringe. Overvejer derfor at lave mad til en uge af gangen.... Desværre.

Link to comment
Share on other sites

Rolf er faktisk en trendsætter, og jeg kan lige forestille mig den 80'er dragt. Det er bare med til at gøre ham til den "Rolf" han er, og jeg bliver simpelthen nød til at få taget et billede til fashionloggen! Tror jeg kan lokke ham, hvis han får lov til at holde om mig samtidig, det kan han nemlig godt lide...

Troede kun du trænede på LG, men plejer selv at tage Englandsvej når jeg er i bil :smile:

Yep han er herlig, i søndags havde han også sine grønne læsebriller på som matchede dragtens grønne farver ret godt faktisk :bigsmile: Og så er det altid spændende at se hvad han har valgt at medbringe sine træningssnakcs i. I søndags var det en tom kaffepose :laugh:

Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været i lyongade, efter englandsvej åbnede træner jeg altid der. Til trods for den ikke eksisterende aircon kan jeg bare rigtig godt lide centret. Atmosfæren, indretningen, personalet, ja egentlig det hele!

Link to comment
Share on other sites

Snack time. Prøv æble i skiver med peanutbutter og kanel😍. Lækker lækker snack.

Ang din søndags madlavning. Laver du frokost til hele ugen så?

Hvilke variationer har du(opskrifter)?.

Min frokost på jobbet er simpelthen for ringe. Overvejer derfor at lave mad til en uge af gangen.... Desværre.

Tak for gode tips, det er altid brugbart. Man kommer meget nemt til at køre i den samme lille cirkel.

Det er lidt forskelligt, men jeg bruger typisk weekenden på at lave mad, fordi jeg har så lidt tid i hverdagene. Når jeg kommer hjem fra træning, skal der ikke gå særlig lang tid, før jeg får noget at spise. Så er det nemmeste at have noget der kun lige skal varmes, med nogle friske grøntsager, som ikke tager så lang tid. Jeg har netop ikke specielt mange variationer, men jeg kan faktisk bedst lide at holde det simpelt, med smagen i fokus. Det er f.eks. ikke mange, der bare kan spise mine fantastiske bønner, bare som de er - helt uden noget :smile: Bruger dog krydderier til kød, som pifter alt op. Steger i lidt øko olivenolie eller jordnøddeolie.

Jeg kender så udmærket til det dilemma man har i kantinen på job. Folk spørger mig stadig, hvorfor jeg ikke spiser i kantinen, altså som om at kantinen "ikke er god nok til mig". Det er selvfølgelig også lidt mærkeligt, hvilket jeg 100% forstår. Men dem som tilbereder maden, tænker overhovedet ikke på hvilket makroer maden består af, så derfor kan jeg aldrig regne med noget somhelst. Derfor er det nemmere, og giver mig mere ro i sindet, selv at have min egen mad med. Man skal dog lide vænne sig til at bruge lidt ekstra tid på det, men efter et par uger, bliver det bare hverdag igen. Det vil dog oftest være dyrere at lave sin mad selv, men det har jeg det fint med.

Yep han er herlig, i søndags havde han også sine grønne læsebriller på som matchede dragtens grønne farver ret godt faktisk :bigsmile: Og så er det altid spændende at se hvad han har valgt at medbringe sine træningssnakcs i. I søndags var det en tom kaffepose :laugh:

Kan ikke huske hvornår jeg sidst har været i lyongade, efter englandsvej åbnede træner jeg altid der. Til trods for den ikke eksisterende aircon kan jeg bare rigtig godt lide centret. Atmosfæren, indretningen, personalet, ja egentlig det hele!

LOL, grønne læsebriller! Han plejer også at have ½ ltr's flasker fra Aldi/Fakta, fyldt op med vand/saft, det er jo vigtigt med næring under hård træning. Jeg elsker ham desuden også for sine lækre håndklæder, som han pynter bænkene/vindueskarmene med - gerne to ad gangen, mens han selv står et trejde sted og troller.

Jeg giver dig ret i det omkring atmosfære og indretning, det er faktisk ret godt. Og god plads i omklædningen. Men glæder mig ikke til det bliver varmere i vejret...

Jeg elsker alle billederne du lægger op. Det er godt for min motivation! Tak prinsesse :wub:

:wub: Selv tak - det er godt jeg kan glæde nogen med mine dårlige billeder!

Loggen kører på lavt blus den næste uges tid, da jeg skal holde rund fødselsdag for min mor i weekenden, og næste uge skal vi have de sidste (første?) forberedelser klar til Loaded Cup. Jeg er med som dommersekretær, og er allerede nu lidt stresset over alle de celebs der kommer! Håber at Shawn Rhoden lægger mærke til mig, hi hi. Ellers bliver der fart på, og lige pånær til selve showet lørdag/søndag, burde jeg kunne få klaret de fleste træninger som planlagt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share