AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Mine øjne har frosset sig fast ved LaMotta's kommentar. Skal nok komme med en update, når jeg er kommet mig over den. Men jeg synes I er ret gode til at holde loggen kørende for mig, og TAK for photoshop DB. Sålænge de billeder ikke havner på en af dine fake profiler, så må du photoshoppe mig alt det du vil. Jeg tror desværre ikke KK læser logs, men må finde en passende lejlighed at præsentere ham for det. Tror han bliver meget glad for at se det :smile:

Det kunne jeg ikke finde på! :smile:

Og desuden har jeg kun én fake profil.

Edited by Devious Builder
Link to comment
Share on other sites

Får du frontsquattet?

Er du blevet en haj?

Det går ikke super godt med mine FS's, ej heller mine alm. squats, da min hoftebøjer fortsat driller. Så det er ikke lige nu jeg skal presse mig selv yderligere, men er stadig omkring 35 kg. (kun).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

jenshh min ven :wub:
Åhhh altså, hvor skal jeg starte? Jeg har haft lidt travlt, og har ikke kunne være så meget på internettet, som jeg gerne ville. Er startet arbejde efter min ferie, startet på uni, startet på seriøs træning. Selvom min DramaTube blev MEGET dårligt modtaget herinde :mad:, er det stadig min plan, at optage en gang/uge. Men skal lige have gang i alle mine ting, så det kommer. Har også en aftale med en vigtig persona herinde, som skal lære mig noget meget spændende i løbet af efteråret.

Har lige været syg, men var i weekenden med som DBFF frivillig til Debutantstævne i Ringsted. Håber I har savnet mig rigtig meget! Også Oksefar, som jeg glemte at skrive tillykke til, i lørdags :unhappy:

incognito har lavet programmet "fra tyk til mindre tyk" færdigt, og det startede jeg på i sidste uge. Det er så kompliceret, så jeg ikke kan forklare hvordan det hænger sammen. Men det kommer til at blive mega godt, og jeg får en flot afro :w00t:

I dag trænede jeg i mit nye Jim, DRAMA GYM. Skal have fundet mig nogle drama friends, og indtil videre, har jeg kun Amir Min Sweety <3

post-18762-0-36370600-1378850670_thumb.j

CARDIO

2000m C2


MUSKLER

A1 Incline DB pres
7x6x12'ish

A2 Chest-supported rows
7x6x12'ish

B1 Seated DB Shoulder Press
7x6x12'ish

B2 Pull Down (medium OHG)
7x6x35

Næste træning: i morgen

Link to comment
Share on other sites

Halla hallaaaaaaaaaaa :4jumpy:
På vej hjem fra træning, på vej i Netto, kunne jeg nyde min grape light fra grænsen - uden pantmærker. Den smagte fantastisk, og jeg føler fortsat overskud mens jeg skriver dette!

En semi-dramatisk dag på arbejde, da vores CEO havde kaldt til stormøde. Det er altid spændende, for man ved aldrig hvad der sker "deroppe" på direktionsgangene, hvor det flyder med mælk og honning. Men kom afsted i tide, og skulle hjem og have mig en pre-workout shake. Den nye logistikplan er, at tage hjem efter arbejde. Chille lidt med Eurodance, spise noget, og så tage dramobile til Drama Gym. Det passer fint med, at der ikke er så meget trafik ud og hjem. Men jeg kommer så lidt senere hjem, end "jeg plejer". Men lad os se, om det ikke kommer til at gå godt sådan her. Mit drømmescenarie er, at finde et sted i umiddelbar afstand til mit arbejde på Østerbro, hvor jeg kan parkere gratis, og så tage direkte til DG i bil. Jeg er desværre ikke VIP, så firmaet giver ikke parkeringskort, da der i forvejen er meget begrænset plads.

Til sagen! Jeg checkede ind kl. 19.00, og havde ikke de store forventninger til samvær og hygge, da der ikke er så mange der træner late night. Men mange af de flotte, var helt tilfældigt til stede? Deriblandt Strength & Conditioning Coach, som jeg ikke har set i meget lang tid. Han har været savnet, og var utrolig sød og hjælpsom :wub: Jeg troede vi havde en beef, fordi han ikke svarer på mine FB beskeder. Amir Min Sweety, fik nærmest ikke trænet, fordi han stod og øvede poses foran spejlet i halve og hele timer. Han ville gerne have lidt hjælp, og det fik han naturligvis. Han har lige besluttet sig for, at vente med at stille op, da han ellers havde 2014 i tankerne. Han havde ikke mad med, så vi kunne ikke spise sammen i dag. Øv.

Ellers var der catch-up med MakkerMark, hvor vi talte om AF, hans form og ambitioner. T-Pain var vild som altid. THE JUICE/Karl Æg har jeg ikke set længe, men han holder godt nok en solid dagsform. Han så meget overskudsagtig ud, særligt med sit blå pandebånd. Spurgte Matematik-Søren, hvor han havde gjort af Mambo :unhappy:

Min dag 2 er rimelig intensiv, med mange øvelser. Så jeg satser ikke på, at køre cardio på disse dage.
Bulgarian Split Squat gik bedre end sidst, fordi jeg fik hjælp fra Amir <3

post-18762-0-45386400-1378934610_thumb.j

MUSKLER

0 OVERHEAD SQUAT
4x5

A0 OL SQUAT
4X8

B1 BULGARIAN SPLIT SQUAT
4X6

B2 CABLE CRUNCHES
4X15

C1 HACK SQUAT
4X10

C2 RUMAINIAN DEADLIFT
4X10

D1 LEG CURL
3X10

D2 CALVE RAISES (SMITH MACHINE)
3X20

Næste træning: Fredag

Link to comment
Share on other sites

Og lige en fodnote! Jeg mødte i lørdags den store MOL celeb Payam for første gang i mit liv! Han var opvarmer for en atlet. Det første han sagde: "Gode guns! Hvorfor har du ikke Shox på"? Sikke en muskuløs Sweety han er, som taler med den sødeste fynbo accent. Jeg var star struck.

Haha, det var en sand fornøjelse at chit-chatte med så flot en dame som dig - vi ses igen til DM! :)

Link to comment
Share on other sites

Hej Alle Kattevenner :wub:

Jeg har trænet, men været dårlig til at logge. Det må jeg lave om på, og det er nemmere at lave korte log updates, end laaange drama updates.

FREDAG 13/9

Fredag, bød på træning i DG. Jeg noterede mig MakkerM og BobbyB på vej ud, lige som jeg var klar til at optræde. Der var en rigtig fin fredagsstemning, med tilpas antal personer, heriblandt Amir Min Sweety. Vi aftalte, at spise en luksus dinner for two, bestående af skyr, omkring kl. 21.00.
Jeg kom langt om længe igang med mit løb, som jeg har frygtet et stykke tid. Den dér uvished, om hvor dårlig form man egentlig er i, er blevet en realitet. Det gik meget bedre en forventet, med et tempo på 10,3 km/t. Min coach incognito var også tilstede, sammen med søn + datter. Martha (5 år) og jeg kom i snak, da hun hang ud ved løbebåndet. Det viste sig, at vi begge var glade for Hello Kitty, og begejstringen var stor, da hun så min lyserøde Hello Kitty træningsbog. Herefter var vi veninder, og hun fulgte min træning resten af tiden.

Martha: Hvad hedder du?
#PP: Mit rigtige navn er Anatasia, men jeg bliver kaldt Tasia.

Martha: Nå.
#PP: :smile:

Martha: Jeg kender én i børnhaven, hun hedder Nathasja. Hun er også brun i hovedet.

#PP: :wub:

Resten af træning forløb fantastisk! Alt var godt og lækkert, og Amir øvede endnu en gang poses. Lidt over ni, satte jeg mig ved bordet, Amir smuttede i Netto efter supps, og ca. 21.20 åbnede Amir's Corner. Frederik kom til, og der blev guffet skyr og nødder en masse, og min kolde Grape Light, smagte himmelsk. Snakken faldt bl.a. på sterioder og en masse drama talk. Vi checkede ud kl. 23.30, og jeg kørte Amir hjem. Han kan lide min Golf, og det kan jeg også.

Kittybogen

post-18762-0-72171000-1379277136_thumb.j

SØNDAG 15/9

Havde en aftale med coach incognito omkring kl. 12.00, da jeg har nogle øvelse jeg lige skal have styr på. Nogen gange er det ret vildt at tænke på, at jeg har trænet i så mange år, og der stadig er mange ting jeg ikke har styr på. Havde ingen opvarmning på programmet, så lagde ud med mobilitet. Mit dag 4 program, er rimelig intensivt lower body træning, hvor jeg skal koncentrere mig. Synes selv det gik fint, og holdt mig til vægtangivelserne fra Kittybogen. Da coach + Gustav ankom, gav jeg lige en status på det hele, og vi fik kigget de øvelser igennem, som jeg har problemer med. Over Head Squat, og Bulgarian Split Squat, er ikke mine bedste øvelser. Der blev også rettet på RDL, og jeg prøvede at rette op på det hele. Han er en fantastisk coach!

Resten af træning var hård, og lang, men vil virkelig gerne have gode ben, så det bliver det hele værd.

MamboMads havde bemærket, at jeg kunne snakke under Hack Squat.... Upz :blush: Jeg var ellers sikker på, han lige havde ligget med halsbetændelse pga. hans stemme, men det skyldtes bare druk dagen forinden. Han har dog fået styr på sine elektroniske apparater, og kan nu fejlfrit time sit magiske EDT program. Amir Min Sweety checkede ind, kort tid før jeg smuttede. T-Pain fik street cred' fra mig. Han ser altid vild ud i øjnene når han træner, men han har også en vild form. Så det passer måske meget godt sammen.

Fredag 13. september (3/2)

♠ CHEST / SHOULDERS ♠

A1 INCLINE DB PRESS
A2 CHEST SUPPORTED DB ROWS

B1 SEATED DB SHOULDER PRESS
B2 PULL DOWN MEDIUM OHG

C1 DB LATERAL RAISES
C2 DB REAR LATERAL RAISES

♥ CARDIO ♥

20 MIN. LØB(!!)

Søndag 15. september (4/2)

♠ LEGS ♠

0 OVERHEAD SQUAT

A0 BOXED UP DEADLIFT

B1 BULGARIAN SPLIT SQUAT
B2 CABLE CRUNCHES

C1 HACK SQUAT
C2 RUMAINIAN DEADLIFT

D1 LEG CURL
D2 CALVE RAISES (SMITH MACHINE)

♥ CARDIO ♥

N/A

Næste træning: tirsdag

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG 17/9 @DRAMA JIM

Det lykkedes mig at komme ud af døren lidt over seks, og det nåede da også lige at regne på vejen. Så er det godt man kører i sin Golf.Checkede in 18:45-ish, og var klar til løb. 20 min. var planen, og gerne løb HELE vejen. Startede ud i 10,5 og endte på 11,5, hvilket er godkendt, for en chub stick som mig. Der var en person tilstede med et kamera og stativ, og jeg havde en lille men konstant frygt for, at jeg ville komme med, til hvad end formålet var.

Smider trøjen, og gør klar til del to af programmet, det sjove, nemlig BB :w00t: Jeg når at spotte MamboMads som hilser i spejlet, lige efter jeg er startet på muskler. Jeg bemærker, at han giver den rimelig meget gas, og jeg har aldrig i mit liv set så vilde gymnastikagtige bevægelser, samtidig med, at det er seriøs BB. Han holder et tempo, som virkelig fik mig til at tvivle, om de Bulgarians jeg laver, overhoved er noget værd? Blev lidt bange for ham... Anyway, min egen træning blev gennemført tilfredsstillende, måske lige med undtagelse af, at jeg var voldsomt presset på mine DB Shoulder, og kunne næsten ikke den sidste rep. Amir Min Sweety checkede ind til Amir's Corner, sammen med Mentor, Bertel, Phillip og en lille smule Alexander. Diskussionen faldt endnu en gang på sterioder, da nogen påstod, at der var ingen i DJ der var på krudt. Så gik der lige en time med det :4smartass:

Blev nød til at gå kl. 22.00, da jeg skulle hjem og skrive en aflevering færdig.

Billede af mig og Mambo, det er selvfølgelig mig til venstre.

post-18762-0-20946200-1379453804_thumb.j

MUSKLER

A1 INCLINE DB PRESS
A2 CHEST SUPPORTED DB ROWS

B1 SEATED SHOULDER PRESS
B2 PULL DOWN OHG

CARDIO

20 MIN. AFRO DOWNSIZING (3,3 KM)

NÆSTE TRÆNING: ONSDAG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share