AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Findes der sådan en forening - har googlet løs men intet fundet :-)

du tænker måske på kattens værn der opstiller fælder for at fange vilde katte i overskud/sommerhuskatte ?

Når det er sagt er det lidt trist at se en baggårdskat gå til på at opfostre 3 kuld killinger hen over sommeren

Mvh Jens

Link to comment
Share on other sites

Fredag 8. november - Lørdag 9. november - Søndag 10. december

Nooooooooooooooooooo :crybaby: Jeg lavede et fint indlæg til jer, inden jeg skulle afsted til træning i formiddag, og det forsvandt, fordi min netforbindelse røg, idet jeg submittede. Det var så fint.

Fredag

Hentede min bil fra værksted, den var heldigvis færdig, så glædede mig til at hente den, selvom det er en besværlig tur. Værkstedet ligger out of nowhere omkring Amagerbanen. Mekanikeren var der stadig da jeg kom, men var på vej hjem. Han fortalte lidt om hvordan det var gået med at fikse det, og at han var nød til at bruge 2½ arbejdstime på viskeren. Ok, fair nok - vidste godt den ikke er var super nem at tage af/på. Så spørger han mig, om jeg skal handle på vejen hjem, jeg siger måske. Han anbefaler mig at tage forbi Kvickly på Strandlodsvej, for de kørte med åbningstilbud, men KUN i dag. Der skulle være mange penge at spare! Mmhh, så vidste jeg godt hvad klokken var slået, en regning på 4,500 lå på forsædet til mig. Jeg regnede ikke lige med, at det ville koste SÅ meget. Men det skulle laves, og jeg kan ikke rigtig bruge Golfen uden. Så!

Centeret lukker kl. 20.00 fredag, så hurtigt hjem og lave shake, så jeg kunne nå at tjekke ind kl. 18.00. To timer er minimum at træne i. Fik klaret det jeg skulle, fint! Så var der tid til at se en smule Vild Med Dans, og sendte da lige ThomasNA en tanke, da Favorit-Allan blev stemt videre #drama

Lørdag
#sovelænge #netto #bilka #træning

Overvejede at tage til bogmesse, men droppede det. Nu er det ikke fordi jeg læser super mange bøger, men ville ønske jeg læste flere. Planlagde træning om eftermiddagen, og det blev til check in kl. 16 - igen med to timer til luk. Der var ikke super mange til stede, men ca. 25 stykker. Så der var plads til at optage to stationer igen, hvilket gør mig glad. Da jeg skal til at køre RDL, har personen før mig, ikke ryddet op. Så jeg starter med at tage skiver af og på igen. Lige som jeg er færdig, og skal til at gå over til Smith, ser jeg en Sweety som står foran mig. Han vil sige noget, så jeg tager musikken ud af ørerne. Han spørger så, om jeg vil spotte ham på hans bænkpres. Jeg kigger rundt og tæller en 15 stykker. Jeg er den eneste brune :wub: Jeg er den eneste pige :wub: Og så vil han have hjælp fra mig :wub: Jeg blev glad indeni. Han forklarede, at det var nemmere med en spotter, og jeg viste fuld forståelse, og fortalte om min Amir-PR i squat. Han sagde, at hvis han fik fire reps, så var det rigtig godt. Han endte med at få fem, og han var ovenud lykkelig og taknemmelig for min hjælp. Nu er jeg ikke feminist eller noget, men en af de steder jeg føler mig mest ligeværdig overfor det modsatte køn, er i gym. Den snak vil jeg gemme til senere, ellers bliver jeg aldrig færdig med denne logning.

På vej hjem, var jeg både i Bilka og Netto. Der findes nok ingen bedre måde, at afslutte sin træning, med undtagelse af, at spise skyr og drikke en kold Harboe Grape Light.

Søndag

Det er oftest mad-dag, men jeg har været flittig i løbet af ugen. Har købt rødkål, som jeg skal finde ud af at lave en slags salat ud af. Man kan spørge alle på Facebook, om der er nogen der har idéer, eller også også kan man prøve at Google sig til nogle opskrifter selv. Altså hvis nogen gør det, med at bruge Facebook som en slags avanceret menneske-Google, PLEASE STOP. Folk der spørger "nu har jeg smagt skyr og kunne ikke lide det, hvad har jeg gjort forkert?" Jamen OMG where to start?? Du kan åbenbart ikke lide det. Videre. Yes!

Eftermiddagstræning, som forløb ganske fint. Skal holde lidt mere fokus på cardio det næste stykke tid, så jeg tog en PW her til aften. I regnvejr. Men med det rigtige outfit er det ikke så slemt, dog skulle jeg have haft mine ørevarmere på. Så kom jeg til at tænke på, at dem jeg har, er faktisk lavet af kaninpels :unhappy: , som en ex har købt til mig for to år siden.

Jeg kan godt lide den slags forældre, som kan lave lidt sjov med deres børn.
2:30 <3


DRAMA BUILDING

Fredag

Incline DB
4x6x18

CS Rows
4x6x18

*

Seated DB Shoulder
4x6x18

PD Medium
4x6x50

*

DB Laterals
4x6x9

Standing Rear Laterals
4x6x30

*

EZ Curl
4x6x +7,5

Fransk Pres
4x6x35

CARDIO

10 min. løb @ 10 km/t

Lørdag

Overhead Squat
4x5x20

*

Box DL
3x6x80

*

Bulgarian Split Squat
5x6x7

Cable Crunches
5x15x27,5

*

Smith Squat
5x10x20

RDL
5x10x50

*

Leg Curl
5x10x20

Calve Smith
5x20x40

Søndag

Incline DB
4x6x18

CS Rows
4x6x18

*

Seated DB Shoulder
4x6x18

PD Medium
4x6x50

*

DB Laterals
4x6x9

Standing Rear Laterals
4x6x30

*

EZ Curl
4x6x +7,5

Fransk Pres
4x6x35

CARDIO

25 min. løb @ 10 km/t
4,5 K power walk udenfor

Næste træning: tirsdag

Link to comment
Share on other sites

Jøsses - jeg troede ikke der var andre end mig, der var til grape light.

Det var tider i de første par år jeg arbejde i Netto, da de havde grapejuice i et-liters-kartoner. Der kunne let ryge to på dage, jeg var der fra åbn til luk.

Hende fra Esbjerg jeg besøger og som jeg lærte at kende som kollega dengang, kalder mig stadig af og til for [Graibers] af samme årsag.

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Jøsses - jeg troede ikke der var andre end mig, der var til grape light.

Det var tider i de første par år jeg arbejde i Netto, da de havde grapejuice i et-liters-kartoner. Der kunne let ryge to på dage, jeg var der fra åbn til luk.

Hende fra Esbjerg jeg besøger og som jeg lærte at kende som kollega dengang, kalder mig stadig af og til for [Graibers] af samme årsag.

Gregers, på mange punkter er vi så ens :smile: Det er liiige før jeg vil konkludere, at Grape Light slår Max. Har været så heldig at erhverve mine i Fleggaard, og har i dag konstateret, at der kun er tre rammer tilbage. Dåsesodavand smager bedst, og jeg tror ikke de rækker til Juleaften. Så må holde øje med gode tilbud fra Storebælt/Scandlines, for jeg kan ikke klare mig uden pt.

Graibers er hermed dit nye navn :smile:

Link to comment
Share on other sites

Findes der sådan en forening - har googlet løs men intet fundet :-)

du tænker måske på kattens værn der opstiller fælder for at fange vilde katte i overskud/sommerhuskatte ?

Når det er sagt er det lidt trist at se en baggårdskat gå til på at opfostre 3 kuld killinger hen over sommeren

Mvh Jens

Oksen said it. Foreningen Kattens Bekæmpelse findes heldigvis kun her på MOL pt. :smile:

Takker for linket, og dejligt at se du er blevet aktiv igen i Logland. Har bemærket at der bliver danset Mambo på livet løs :smile:

Du har altså den mest nuttet log der findes med alle de dejlige bløde puslinger <3

Men har da aldrig set en kanin se så dum ud hihi :laugh:

:wub:

Man vasker ikke kaniner. Årsagen til den ligger sådan er ikke nydelse, men frygt. :(

Altså hvis jeg havde en kanin, så ville jeg købe et børnebadekar til den. Synes godt man kan vaske sine kaniner, de kan jo også trænge :smile: Læste et sted i kommentarerne, at det var nydelse for Ninka, og jeg synes ikke den ser bange ud.

Link to comment
Share on other sites

Oksen said it. Foreningen Kattens Bekæmpelse findes heldigvis kun her på MOL pt. :smile:

Takker for linket, og dejligt at se du er blevet aktiv igen i Logland. Har bemærket at der bliver danset Mambo på livet løs :smile:

:wub:

Altså hvis jeg havde en kanin, så ville jeg købe et børnebadekar til den. Synes godt man kan vaske sine kaniner, de kan jo også trænge :smile: Læste et sted i kommentarerne, at det var nydelse for Ninka, og jeg synes ikke den ser bange ud.

Kaniner vasker sig selv, på samme måde som katte gør. Kun syge katte holder ikke sig selv rene. For langt de fleste katte ville det være mishandling at tvinge dem i bad. Jeg er ret sikker på at det for kaniner kan være dødeligt at tvinge dem i bad, men det kan du selv tjekke hvis du påtænker Kanin hold (-;

Link to comment
Share on other sites

Helt enig med Blackice - man vasker ikke en rask kanin og hvis den har problemer med at holde sig ren så er den syg! Jeg har holdt kaniner og høns i knap 10 år.

Ang Kattens bekæmpelse kan man vel altid trække på kattens værn (dem har jeg da kontaktet når vi har haft 3 kuld killinger futtende rundt i gården) ikke at kattene som sådan er et problem det er bare synd de skal dø af sult i løbet af vinteren. Eller er der andre forslag så lytter jeg gerne til dem

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG 12. NOVEMBER - DAG 1/UGE 8

Efter samtale med coach incognito i går, er jeg startet på IF. Pt. tre dage pr. uge. Lige da jeg læste det, havde jeg det ret underligt. Tanken om ingen mad i mange timer, kan godt skræmme lidt. Har aldrig prøvet det før, og ved ikke hvad man skal forvente. Han siger at det er "nemt". OK. Det havde været mest optimalt at planlægge det mandag, onsdag, fredag, men eftersom jeg først startede i går, bliver det i denne uge mandag til tirsdag, tirsdag til onsdag, torsdag til fredag. Mit window of joy som jeg kalder det, er fra ca. 17.30-22.30. Så passer det lige med, at jeg kan spise inden træning og efter træning.

I dag er så første dag, og det har været meget stille og roligt. Vigtigst er, at jeg er i live, og har trænet :w00t: Klarede mig med vand, to kopper kaffe og en Max, så da jeg kom hjem 17.15 glædede jeg mig til min super shake! Den smagte fantastisk.

Tjekkede ind kl. 18.30, med udsigt til cardio og lidt upper body. Træningen forløb helt fint, og jeg noterede mig at Sweety 1 og Sweety 2 var til stede. Begge smilede MEGET og så glade ud :wub: Ligesom mig.

post-18762-0-11841500-1384290879_thumb.j

CARDIO

10 min. power walk 7,1 km/t
10 min. løb 11 km/t

DRAMA BUILDING

Incline DB pres
8x6x14

Chest-supported rows
8x6x14

*

Seated DB Shoulder Press
8x6x14

Pull Down (medium)
8x6x40


NÆSTE TRÆNING: ONSDAG

Link to comment
Share on other sites

ONSDAG 13. NOVEMBER - DAG 2/UGE 8

Så er vi her igen. Sidder lige og nyder en Egekilde med tranebærsmag. Har naturligvis drukket en Grape Light lidt tidligere, så alt er som det plejer her i loggen :4winkkiss:

Er på dag to ud af tre IF-dage denne uge. Endnu engang kan jeg sige det er gået godt. Coach incognito sendte også en sms tidligere på dagen, for at høre hvordan det var gået. Havde måske lige en krise til sidst i min træning, hvor jeg VIRKELIG fik det dårligt. Pulsen steg, blev svimmel, fik kvalme og begyndte at gabe - så ved man den er gal hos mig. Men det var lige på de sidste reps af min bentræning, så jeg holdt ud! #sacrificeyourselfforbb Jeg sendte ekstremt dårlige vibes, til den person som har opfundet IF på det tidspunkt. Så gik der lige et par sekunder, hvorefter jeg sendte endnu dårligere vibes, til den person som har planlagt det på en bendag. En person, ved navn #PP :cheer:

Jeg tror det er meningen jeg skal op og køre IF fem dage på en uge, men tænker at kroppen også lige skal vænne sig til det. Appetiten skulle sænke sig med tiden. Jeg kan godt lide den fornemmelse af virkelig at sætte pris på et måltid, som f.eks. min pre.-workout shake. Den smager himmelsk, når man ikke har spist noget i 19 timer. Nå, men i morgen er ikke-IF dag.

Udover den tidligere beskrevede nær-døds-oplevelse, var det en stille og rolig bentræning. Eller, jeg prøvede at give den lidt gas, for vil gerne have flotte ben. Men det er nok bare mest fedtet, der skygger for flotte ben pt. Havde taget mine Under Armour shorts på, som jeg har købt i US of Drama. Hvor jeg savner Staterne. Vil se om jeg ikke kan komme afsted til sommer <3

Nu skal vi jo snart til at have juletema herinde, og jeg håber ALLE vil bridrage til en god julestemning, så det bliver hyggeligt. Mon ikke vi kan finde på noget sjovt at lave, måske en julequiz. Eller også er det den måned, hvor jeg genoptager min videolog, efter den hate crime jeg var udsat for. Der er mange muligheder :smile:

Dagens hit på iPod'en under træning :4jumpy:

CARDIO

N/A

DRAMA BUILDING

Overhead Squat

4x5x20

*

OL Squat

5x8x50

*

Bulgarian Split Squat

5x8x7

Cable Crunches

5x8x27,5

*

Smith Squat

5x10x20

RDL

5x10x50

*

Leg Curl

5x10x20

Calve Smith

5x10x30

NÆSTE TRÆNING: FREDAG :4jumpy:

Link to comment
Share on other sites

Bentræning er da shit :smilerock: Gæt lige hvem der snart har tre squat-racks i sit lokale center :yahoo:

Spændende nyt! Men hvor skal det rack stå henne? Jeg var instruktør på en time ude "hos dig" for en måneds tid siden, men jeg var ikke ude i styrketræningsområdet. To er heller ikke særlig mange, når det er prime time, og folk skal bruge det til at curle i :smile:

Link to comment
Share on other sites

Var det ikke en sporvognsremise?

Hold da op, hurtigt svar! Dit bud er godtaget, fordi du svarer så hurtigt Bobby, og at det har noget med skinner at gøre :smile: På ca. samme sted som Palads ligger i dag, lå Københavns anden Hovedbanegård. Her ses et billede fra ca. 1910, og drejeskiven skulle være beliggende ca. midt på Axeltorv. Den blev så nedlagt, da det som vi kender som den nuværende hovedbanegård blev bygget færdig i 1911.

post-18762-0-10948400-1384465343_thumb.j

Københavns tredje hovedbanegård, og nuværende, som åbnede i 1911.

post-18762-0-38832900-1384465421_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share