AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Det har været en forfærdelig dag, for mig, og med garanti mange andre i Rederiet, efter vi hørte denne nyhed i morges. Min højt elskede Bilka! Og Netto, åhh altså :unhappy: Og så endda på min fødselsdag. Nooooooooooooooo :crybaby:

Heldigvis har du nok 5 år til at vende dig til det.

Forsinket tillykke med fødselsdagen.

Link to comment
Share on other sites

og hentede indlæg fra diverse nyhedsgrupper ikke mindst !

Det har jeg aldrig rigtig gjort mig i.

Min bror der er 13-14år ældre end mig, har været i IT branchen "altid". Det betød, at når gutterne og jeg holdte LAN, så havde jeg en kasse med (Coax) netkort, som jeg måtte starte aftenen med at monterne i vennerners pc`ere, fordi den slags havde man i sagens natur ikke.

Der efter kunne jeg bruge et par timer på at fejlfinde på coax kablingen, da der jo altid var en terminator, eller et T stykke der drillede.

Jeg kan i øvrigt huske glæden da jeg opgraderede min pc med et Creative Labs SoundBlaster 16 lydkort (har man set mage)

Senere købte jeg også et 1X CD-ROM drev til den.

Da det blev vildt, fik jeg lokket min far til at købe en Creative Labs Voodoo 2 kort med 16Mb (mener jeg) video ram til mig (mod at jeg kørte noget der ligner 10ton sten ned i haven med trillebør. Aldrig har jeg vist så stor ildhu for at få det job gjort færdigt.

My goodness......

Link to comment
Share on other sites

Hahahahaha, jeg er specielt vild med dit trillebørs arbejde. Der er ikke meget man vil undlade at gøre for at få noget der virkelig betyder noget for én! Og det forstår ens forældre til deres eget held ganske godt, sneaky bastards :laugh: :laugh:

Hahaha

Seriøst, jeg tror jeg arbejdede uafbrudt i 6-8 timer med at skovle og køre sten. 50-60 gange frem og tilbage fra vejen hvor de var læsset af, og ind til vores hus. Alt sammen fordi min far (faktisk var det min bror), havde nævnt at det kunne jo være at han købte det grafik kort til mig hvis jeg fiksede de sten, og du kan være sikker på at jeg ikke i et sekund synes at det ikke var arbejdet værd. Aldrig har et menneske været så motiveret......

Børn er nogle idioter

Link to comment
Share on other sites

Det er genialt, jeg husker tydeligt den følelse som lille. Mon ikke det ville være smart at arbejde lidt på at få den igen i flere situationer, det er jo for fedt at tænke sådan

Mon ikke de fleste af os kan finde lidt af den følelse frem igen. Udfordringen er at finde noget der motiverer os lige så meget.....

Jeg antager at det er cirka det der sker når Average blegfed dansk mand køber drinks for 1000kr til random piger i baren Fredag aften.........

Link to comment
Share on other sites

Mon ikke de fleste af os kan finde lidt af den følelse frem igen. Udfordringen er at finde noget der motiverer os lige så meget.....

Jeg antager at det er cirka det der sker når Average blegfed dansk mand køber drinks for 1000kr til random piger i baren Fredag aften.........

Jeg tror godt man kan få hele følelsen frem igen via øvelse, ligesom du mener at man kan redde ethvert ægteskab :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Det er længe siden, vi har hørt nyt om dine dramamuscles. Hvordan går det med den bulgarske splitsquat?

Bulgarian Bitch er stadig en bitch! Tror det er fordi, mit største problem er, når jeg skal placere foden/anklen som skal hvile på bænken. Denne ender altid med at krampe, og gøre vildt ondt, selvom jeg kun har seks reps :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 6 months later...

TORSDAG 27. NOVEMBER
Juleskin coming uuuuuuuuuuuuuuuup :4jumpy:

MUSKLER

Bulgarian KB Split Squat
6x10x10

Walking KB Lunges
6x20x10

Stivbenet KB DL
6x15x16

Okse-spark
8x10x40

Lying Leg Curl
6x10x27,5


CARDIO

20 min. Power Walk m/ vægtvest (8 kg) 5,2/7,5%

Sådan så jeg ud i dag (for dem som skulle have glemt hvordan jeg ser ud) :clown2:
PS Jeg har stadig små bryster og stor numse.

post-18762-0-20463400-1417128426_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share