AFROS LIKE MALCOLM AND JESUS #DRAMA #FASHION #HOTSTUFF


#PP
 Share

Recommended Posts

Der er ikke så meget jul herinde fra Morten Zorglubs side men det hjælper, du har pyntet din telefon.

Ja, jeg fornemmede den store modstand overfor jule-skin i år ... Trist udvikling :unhappy:

Der var nogle utrolig søde børn på Nørreport st., som samlede ind til Børnenes Kontor.

Jeg kunne ikke lade vær - de var så søde.

Link to comment
Share on other sites

STORMVEJRSTRÆNING MED LIVET SOM INDSATS | FREDAG 12. DECEMBER

Så er vi her igen! I live og alt muligt, lucky me :clown2:

En stille og rolig dag på jobbet, med en stemme der langsomt er på vej tilbage. Dejligt at kunne tale næsten normalt med folk igen. Jeg fandt kortvarigt ud af, hvor frustrerende det må være ikke at have en stemme, det at folk ikke forstår hvad man siger, og ikke kan kommunikere mundtligt ... OK, relax now.

Træning her til aften gik fino, fino. Centeret var halv-tomt, så igen god plads til mig. Jeg havde dog travlt lige fra da jeg kom ind af døren, fordi jeg havde præcis to timer at klare det hele på. Jeeez! Tiden fløj også afsted, og jeg forstår ikke jeg er så langsom, synes nemlig ikke jeg holder mange pauser. Ville gerne have nået lidt flere øvelser, men desværre - next time. Bonus-info: jeg nåede i Bilka på vej hjem :4jumpy:

Nu, afrikanerhåret skal ordnes!

Træning igen i morgen, yes!

MUSKLER

DB Incl. Press
6x10x18

DB Chest Supported Rows
6x10x18

DB Seated Shoulder Press
6x6x16

Lat Pull Down
6x10x40

Low Row

4x10x25

Triceps Rope Split
8x12x10

DB Lateral Raise
6x10x8

CARDIO

30 MIN. POWER WALK M/ VÆGTVEST (8kg) 5,0/10%

Link to comment
Share on other sites

SNART JULEFERIE-TRÆNING | LØRDAG 13. DECEMBER + SØNDAG 14. DECEMBER

Sikke en dejlig weekend det har været! Jeg nåede desværre ikke at logge i går, selvom jeg troede jeg kunne nå det. Det blev til en kort træning lørdag, da jeg skulle ind og se boksning i FitnessDK Nygårdsvej kl. 13.00. Så jeg havde nærmest ingen tid om formiddagen, og min krop er desuden modstander af morgen/formiddagstræning. Så satte en time af fra 10-11, og det gik OK.

Det blev ret sent lørdag, og efter boksestævnet var jeg både ude og spise indisk, og i Cinemaxx og se HOBITTEN. Jeg er ikke den store biografgænger, men synes filmen var helt fantastisk. Særligt én af karakterne var min store favorit, LOL :wub:

I dag ville jeg have holdt træningsfri pga. kun fire timers søvn, og sidste opgaveskrivning fra kl. 10 på universitetet, som jeg forventede ville vare hele dag+aften, set i lyset af sidste opgaveaflevering. Men da det gik så godt med at få skrevet, og jeg ikke var træt overhoved, var det alt for fristende ikke at tage til træning. Var hjemme kl. 17.30, fik fyldt lidt delikatesser i kroppen, Eurodance på anlægget, og så var jeg ganz klar kl. 19.

Rimelig tomt i centeret må man sige, men Smellie var naturligvis til stede på sit løbebånd. Den stod på overkrop, dvs. træningen starter med cardio. Så jeg tog det obligatoriske løbebånd langt væk fra ham. Der er tilsyneladende noget galt med ventilationssystemet, så lugten i centeret er dårlig og fugtig/klam. Der bliver svedt lidt ekstra. Efter ca. 20 min. har jeg øjenkontakt med en Young Boy på omkring 20 år. Flere gange øjenkontakt, så jeg smiler stort som jeg plejer. Til sidst kommer han så over til mig, og jeg tænker OMG now what .... :laugh: Han vil spørge til min vægtvest! Nu har han jo set mig med den et par gange, og troede jeg kom for at springe centeret i luften, og ville høre hvorfor alle mine tidligere forsøg var mislykkedes. Han var nu rigtig sød, og jeg fornemmede han var rimelig interesseret, da der pludselig blev spurgt til hvor jeg boede, hvor tit jeg kom osv. Nå, men det ender så med at han vil "Facebook'e mig", og vil selv skrive hans navn ind på min telefon, da det er et specielt navn. Det lykkedes ikke, da det kommer bag på ham, at jeg ikke har arabisk på min telefon, så han kan ikke skrive sit navn og søge :laugh: Det ender med at han finder mig i stedet, og så viser det sig så at vi har fælles venner, som i bl.a. GRÆKEREN! Weeeee, I smell trouble! Men sådan kan man altså også få nye venner :clown2:

Træning igen i morgen, hvis jeg kan nå det :smile:

DAGENS #PP

post-18762-0-84910400-1418590704_thumb.j

post-18762-0-03295400-1418590716_thumb.j

LØRDAG 13. DECEMBER

MUSKLER

KB BULGARIAN SPLIT SQUAT

8x10x10

KB SDL

8x15x14

CARDIO

20 MIN. POWER WALK 5,0/11%

SØNDAG 14. DECEMBER

MUSKLER

DB Incl. Press
6x10x18

DB Chest Supported Rows
6x10x18

DB Seated Shoulder Press
6x6x16

Seated Row

6x15x17½

DB Lateral Raise
6x10x9

Lat Pull Down
6x8x45

Seated Preacher Curls
8x10x +5

CARDIO

40 MIN. POWER WALK M/ VÆGTVEST (8kg) 5,0/9,5%

Link to comment
Share on other sites

SURPRISE-TRÆNING | ONSDAG 3. DECEMBER

Sweet Jesus jeg fyrede den af i dag, i stedet for i morgen! :4jumpy: Det passede lidt bedre ind i mine stressede studieplaner, at skrive lidt på opgaverne i morgen, i stedet for i dag. Så jeg måtte her til morgen bede til, at jeg endnu engang ville overleve min ben-træning. Det er så mega hårdt! HVER ENESTE GANG! :wub:

Fik sen frokost, så fik ikke spist noget inden træning, fordi jeg ikke var sulten. Så jeg frygtede, at jeg ville gå i carb-quad-chok - det skete dog ikke. Synes selv jeg fik er noget nær perfekt træning, hvor der var god fokus og energi hele vejen igennem. Lænden voldte ingen problemer, så jeg brugte 12 kg's med succes. Det vil jeg lige fortsætte med et stykke tid endnu, selvom jeg kørte med 20'ere for små tre uger siden :clown2: Jeg nåede det lige præcis på to timer, selvom jeg også skulle vaske afrikaner-hår.

Har overvejet at smide lidt ekstra kg i vægtvesten, fordi jeg kan mærke overskuddet er til det. Men vil hellere sætte incline lidt op, for vesten er så forbandet tung at slæbe frem og tilbage til hver træning.

Lige nu, Olsen Banden og madlavning til frokost i morgen, weeeee :4jumpy:

Træning igen på fredag, trust me.

#TOOMUCH #KILLEDEM

IMAG0964_1 (1).jpg

MUSKLER

KB BULGARIAN SPLIT SQUAT

6x10x10

KB WALKING LUNGES

6x20x12

KB SDL

8x15x12

LYING LEG CURL

8x10x27½

OKSE-SPARK

8x10x40

CARDIO

20 MIN. POWER WALK M/ VÆGTVEST (8kg) 5,5/10%

Flot form - men de der tights wauw i love them :)

Link to comment
Share on other sites

NÆRDØDSOPLEVELSESTRÆNING | MANDAG 15. DECEMBER

Så sidder man her i sofaen igen, klar til at logge dagens træning. Der har virkelig været run på i dag, og jeg er så glad for at jeg nåede alt det jeg skulle! Var i tvivl om jeg kunne nå at træne, men det kunne jeg heldigvis.

Smuttede tidligt fra arbejde, da jeg havde en privat aftale kl. 14, hvor min mor også var med. Vi nåede at drikke en hurtig kop kaffe sammen, og jeg skulle derefter skynde mig hjem til en anden aftale i byen kl. 17. På vej hjem måtte jeg tage en telekonference som startede kl. 15-16. Kom hjem lidt i fire, fik pakket min taske, og havde besluttet mig for at tage det offentlige ind til byen, da jeg ikke gider køre rundt og lede efter p-pladser. Satsede på at finde et gym inde i byen omkring kl. 20. Vi blev heldigvis hurtigere færdige, så jeg var hjemme igen kl. 19.10 - fik lidt carbs indenbords, og tjekkede ind i gæstegym kl. 19.57. Lækkert :clown2:

Der var en del mennesker i cross-området hvor jeg skulle starte, men fik mig et hjørne. Kørte på med træningen, og særligt mine walking lunges gav mig nærdødsoplevelser på næstsidste og særligt sidste sæt! Ganske fint at jeg fik mine carbs inden, dem havde jeg virkelig brug for kunne jeg mærke. Men jeg overlevede i flot stil. Besluttede mig for at køre lidt færre øvelser end sædvanligt for at skåne mit ene knæ lidt, og kørte i stedet ekstra cardio, da jeg havde massere af tid. Synes jeg gjorde en fin indsats i dag, og gav den gas.

I morgen står den på opgaveskrivning, og er dermed mega max OFF. Mine ben glæder sig vildt meget til restitution, weeeeee. I samme forbindelse vil jeg bringe en MEDDELELSE TIL DSB: VENLIGST SØRG FOR AT RULLETRAPPEN MELLEM METRO OG S-TOG PÅ NØRREPORT STATION ER FUNKTIONSDYGTIG I MORGEN MELLEM KL. 8.00-8.30 SAMT 16.00-16.30. TAK!

Træning igen på onsdag :4winkkiss:

MUSKLER

KB BULGARIAN SPLIT SQUAT

6x10x10

KB WALKING LUNGES

6x18x14

KB SDL

8x15x14

CARDIO

40 MIN. POWER WALK M/ VÆGTVEST (8kg) 5,0/10%

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

#DRAMAISBACK :wub:

Kære Afrikanske Venner & Oksen,

Jeg har forsømt og svigtet jer. Mit studie på IT-Universitetet, arbejde 1, arbejde 2, bestyrelsesarbejde, familie og alt det andet har optaget min tid de sidste seks måneder, og jeg besluttede at holde en lille pause her fra, lidt af frygt for at jeg kom til at bruge for meget tid herinde. Jeg frygtede ret meget at jeg ikke kunne holde fokus. Men så er det godt man har Facebook, Twitter, Instagram og Snapchat til at spilde sin tid på :laugh: Jeg lovede mig selv, uden at fortælle det til nogen, at når jeg havde afleveret mit afsluttende projekt, ville jeg begynde at logge igen. Det er sket i dag kl. 12:47 :cheer: To års deltidsstudier er forbi, og jeg kan ikke beskrive hvor meget jeg glæder mig, til at leve et liv uden studiepres og dårlig samvittighed over ting man kunne/burde/skulle læse. Mit nye liv starter nu, hvor jeg kan være lidt mere til stede.

Har holdt træningen nogenlunde vedlige, og ved ikke rigtig hvad jeg skal fokusere på, nu hvor jeg ikke skal læse bøger i fritiden ... Det skal i hvert fald ikke koste særlig meget, for jeg har lavet voldsomme overspringshandlinger under projektskrivning. Hvad jeg dog ikke har købt! Det er længe siden jeg har brugt så mange penege på så kort tid. Vi får se, der er naturligvis idéer. Stadig lidt problemer med min lænd, så der er jeg ikke kommet meget videre, og har tænkt på at begynde at squatte og DL'e igen lige så stille. Kan ikke passe at den er så svag, men har ej heller fokuseret på at træne den periodisk. Ellers er alt vist ved det gamle, jeg kan stadig lide Eurodance og trance, spiser kylling og broccoli til frokost, drikker Pepsi Max, handler i Bilka :wub: , kører Golf, arbejder i verdensfirmaet og er stadig brun.

post-18762-0-34711600-1433182140_thumb.j

Kort og tidlig eftermiddagstræning i dag, træning igen i morgen.

MUSKLER

KB BULGARIAN SPLIT SQUAT

3x10x10

KB ET-BENET DL

3x10x10

KB DL

3x10x15

LYING LEG CURL

6x10x20

CARDIO

20 MIN. POWER WALK 5,3/8,5%

Link to comment
Share on other sites

LYSERØD | TIRSDAG 2. JUNI

Der blev trænet i går, det blev sent så jeg nåede ikke at logge det. Er begyndt at træne ret så sent, hvilket jeg egentlig synes passer mig fint hvis det er 20.30-22.30. Her på det sidste har det været 21.30-23.30 - ikke så godt hvis man vi nå at have en OK plads in the office, hvilket vil sige man skal være der senest kl. 9.00. Drama World har udvidet åbningstiderne, hvilket var på tide vil jeg sige. Ved godt der er kommet døgnåbne center efter overtagelse af Fresh, men jeg prøver meget gerne at undgå x-Fresh-centrene pga. udstyret og atmosfæren – don’t like it.

Der skete ikke rigtig noget spændende i går, de sædvanlige typer der var der, dem der kommer for at træne, og dem der kommer for at lade som om de træner. Der var nogle søde BB-typer :wub: så der var ekstra smil.

Fik taget nogle billede, men de er måske lidt for numse-fikserede, upassende og teenage-agtige til loggen her.

I aften står den på #flottebruneben :wub:

CARDIO
20 MIN. POWER WALK 5,3/8%


MUSKLER

DB BENCH PRESS
6x10x16

DB CS ROWS
6x10x18

BB SHOULDER PRESS
6x10xSTANG

PULL DOWN
6x10x40

TRICEPS ROPE SPLIT
6x10x12,5

DB SIDE RAISE
6x10x6

LOW ROW
6x15x15

Link to comment
Share on other sites

Der blev trænet i går, en OK fin træning, som foregik lidt tidligere end i tirsdags. Tjekkede ind kl. 20:45, efter at have hentet en lille pakke med tøj og været i Bilka :wub: Jeg blev (igen) fanget i den forkerte kø i Bilka, årsag: ingen kendte tilsyneladende prisen på en tørrestativ, som hende foran mig gerne ville købe. Det tog ca. 7 minutter at finde ud af, fordi Servicecenteret ikke svarede. Da prisen endelig blev fundet, skulle hun selvfølgelig ikke have det alligevel. Dejligt. Men de har de bedste økologiske bananer i Bilka, så det er endnu en god grund til at gå i Bilka. Da dette stadig også er en fashionlog, skal jeg nok prøve at komme med nogle billede løbende. Note i den forbindelse, jeg glæder mig til Google Photos kommer, det har jeg ventet længe på! Viva Google.

Træning foregik uden det store drama, og det gik lidt bedre med min lænd end sidst, men stadig ikke optimalt. Der bliver måske trænet i aften, kommer lidt an på weekendens forecast.

En lille historie om hunden Charlie & katten Scout :unhappy:


MUSKLER

KB BULGARIAN SQUAT
4X10X10
2X10X12

KB O-L DL
6X10X10

KB S-L DL
8X15X12

OKSE-SPARK
6X10X35

LYING LEG CURL
6X10X20

CARDIO

20 MIN. POWER WALK 5,3/8,5%

Link to comment
Share on other sites

Hvor er det der er så sent åbent?

Jeg er heller ikke meget det "underlige" i de gamle Fresh.

Det er der rigtig mange centre der har fået, og mange er begyndt at træne efter kl. 22.00.

Link to comment
Share on other sites

Fik taget nogle billede, men de er måske lidt for numse-fikserede, upassende og teenage-agtige til loggen her.

Først: velkommen tilbage 😀💪

For det andet, så tror jeg ikke billeder kan være FOR numsefikserede til (husarerne på) MOL? 😘

Edited by jsc
Link to comment
Share on other sites

OMG jeg har været flere dage om at skrive denne opdatering, fordi jeg har haft travlt igen! Har været i Århus i dag, ud og hjem med Mols-Linien - sikke en spændende oplevelse. Har ikke lige tid til at skrive mere lige nu, er på vej ud af døren, og jeg har husket billeder til fashionloggen (tak til Google Photos). Det blev outfit nr. 1 her til aften, later!

post-18762-0-61336000-1433624210_thumb.j

post-18762-0-61753300-1433624192_thumb.j

FREDAG 5. JUNI

MUSKLER

KB BULGARIAN SPLIT SQUAT

6X10X12

KB S-L DL
6X15X12

KB WALKING LUNGWS
6X10X20

ST. KICK-BACK
8X15X12,5


CARDIO

20 MIN. POWER WALK 5,1/9%

TORSDAG 4. JUNI

MUSKLER

DB BENCH PRESS
6x10x16

DB CS ROWS
6x10x18

BB SHOULDER PRESS
6x10x14

PULL DOWN
6x10x40

OA BICEPS
6x10x5

DB SIDE RAISE
6x10x8

BB CURL
4x8x22,5

Link to comment
Share on other sites

SIDEN SIDST ...

Torsdagens træning var ret så kedelig! Der var nærmest ingen mennesker, kun nørderne og mig :clown2: Vil tro de fleste havde fri fredag, og med Distortion og godt vejr, kan jeg godt forstå, at nogen i et svagt øjeblik skipper gym. Var lidt lav på energi, da jeg ikke havde spist inden træning, og det kunne mærkes i alle øvelser. Så træningen blev lidt ustruktureret i fht. planen, også pga. lidt ømhed i guns.

Fredag var halv fridag for mit vedkommende, hvor jeg arbejdede hjemmefra, som de fleste andre i afdelingen. Den blev ikke brugt på så mange spændende ting, udover lidt praktisk og afslapning. Var til træning om eftermiddagen, selvom jeg oprindeligt havde planlagt fridag, hvis ikke det var fordi jeg skulle til Jylland. Igen, næsten ingen mennesker og der var ret så varmt, fordi solen stod lige på, og der ingen afskærmning er. Om aftenen var jeg ude med nogle afrikanske venner. Det blev til en masse gode grin, og fortællinger fra Afrika. På vej hjem mødte jeg Payam, hvilket var totalt optursmoment. Videre mod metroen, blev jeg stoppet af nogle fyre som ville snakke ...

Lørdag blev til en tur til Aarhus hvor der var bodybuildermøde. For første gang i mit liv, skulle jeg med Mols-Linien Odden-Aarhus, OMG. Havde naturligvis booket billet på forhånd, og nået at ændre den en gang til hjemrejse kl. 17.30. Jeg havde ikke rigtig tjekket 100% op på rejsen, men aftenen forinden, havde jeg lige lavet en hurtig Google Maps, hvor der stod en time fra min adresse til Odden. Fint nok, så satsede på at køre kl. 7.15. Så var der også tid til at tanke ... Kører afsted som planlagt, første destination er Q8 hvor jeg tanker, men skal naturligvis have en stor kop kaffe med til senere. Det skal jeg nemlig altid :smile: Så tager det selvfølgelig 100 år, fordi der kun er én der betjener, og ham der er ved at blive ekspederet skulle have smurt sine rundstykker. Men kaffen var vigtig, så besluttede mig for at vente, og kørte først kl. 7.35 mod motorvejen. Forventet ankomsttid til Sj. Odde, var 8.46 og færgen sejlede 8.45 :biggrin:

Det blev en stressende tur, og de sidste 10 km før jeg nåede Odden, var jeg fuldstændig afklaret med, at jeg ikke ville nå det, og sad og forberedte mig på, at skrive en mail om at jeg ikke kom. Pludselig, er jeg fremme, og portene er stadig åbne! Så jeg kører igennem, og i et kort øjeblik hvor der ikke er ilt nok til min hjerne, klikker jeg "betal med BroBizz". Jeg havde dagen forinden fået registreret min BroBizz som betalingsmiddel ... Da der igen er ilt, ved jeg naturligvis godt, at jeg nu har betalt for en ny rejse, og ikke brugt mit bookingnummer. Men jeg kører om bord, og får at vide jeg skal tage den med kundeservice i Aarhus. Møder heldigvis der tre andre fra Sjælland som også skal til møde, og vi sidder sammen i "loungen". Der bliver fortalt bodybuilding-historier fra EM i Santa Susanna sidste måned, og alt mulig andet sjov.

Vi ruller i land, og jeg får sweet-talket med fyren fra kundeservice, som refunderer min bizz-betaling. Tak :smile: Da vi kommer til SAS Radisson går vi lige en tur i nærheden, og kan se der er Aarhus Gay Pride, hvor vi lige når at runde Dansk Transvestitforening. Hvad der herefter kommer af kommentarer kan ikke gengives. Det samme sker på vej hjem kl. 16.45 da mødet er forbi. Nå, men vi aftaler at gutterne skal køre foran, og jeg følge efter, fordi jeg ikke er så god til at finde vej. Det er vist nok en genetisk fejl i mit "system" vil jeg mene. Der sker et eller andet i mit hoved, kan ikke forklares. Der er vejarbejde i byen, så det giver lidt kø hist og pist. På et tidspunkt, er jeg nødt til at trække forbi gutterne, for at komme med over krydset, hvilket resulterer i at jeg ligger foran lige pludselig! Super, jeg kan huske vejen tilbage til færgen, kan genkende det hele, 100%. Home safe man! Så går der under fem minutter, og lige som jeg er ved at sætte farten op for at køre ligeud i krydset, kan jeg hører de dytter bagved, for derefter at se i mit bakspejl, at de drejer af?? Jeg kørte forkert :clown2: Vi samles i køen til færgen, og der kommer selvfølgelig de vilde jokes med mig, og noget med jeg burde vide hvordan man finder vej til en havn, have privatchauffør og bla bla bla. Historiefortællinger igen i loungen om bord, endnu en gang på et niveau, hvor de ikke kan gengives i loggen, og jeg er på et tidspunkt nødsaget til at gå på toilettet da det stikker helt af ... Der var ingen Pepsi Max, kun Coca Cola zero på færgen?? Så næste gang tager jeg selv med #crazygirl

I dag har jeg været lidt på shopping i Field's, der var ingen økologiske bananer i Bilka :unhappy: så købte almindelige #drama

Jeg træner i morgen :smile:

post-18762-0-11733900-1433708459_thumb.j

Link to comment
Share on other sites

MANDAG 9. JUNI

Der blev trænet i dag som planlagt, og glædede mig efter to off-dage. Er begyndt at tage fra arbejde i nogenlunde normal tid, senest kl. 17, efter jeg ikke skal sidde og skrive opgave. Der blev den tidligst 19 før jeg tog afsted. Så nu føler jeg bare, at jeg har mega meget tid til alt muligt! Jeg blev nødt til at tage forbi Bilka igen, eftersom jeg ikke fik mine øko-bananer i går. Dem fik jeg i dag :clown2:

Det blev til træning i nye tights og en ny top :wub: Tights var akkurat så stramme, så de fik det hele til at sidde OK-fint. Jeg er på det seneste begyndt at spotte personer fra bb.dk i mit center, og jeg kunne virkelig godt tænke mig at finde ud af, hvorfor de pludselig træner samme sted. Den ene ved jeg er fra Jylland, men måske vedkommende er flyttet til øen – det må undersøges nærmere. Ved bare ikke hvordan jeg skal approache dem for at få stillet min nysgerrighed :laugh: The usual suspects var til stede, både hende der tager ”mit skab”, min x-kollega, de to der altid snakker mere end de træner (altså virkelig snakker snakker), og pumperen der altid har bryst-dag.

Min egen træning forløb ganske fint, var ikke så stærk, og mine walking lunges skal snart foregå med 12’ere, eftersom 10’ere var lidt for lette. Skal bare liiige tage mig sammen … Tit og ofte når jeg træner ben, har jeg sådan én nær-dødsoplevelse. Var engang sammen med en fyr, som slet ikke forstod hvordan bentræning kunne være så hårdt, som jeg gav udtryk for - han undrede sig virkelig! Jeg måtte virkelig anstrenge mig for ikke at lyde arrogant i mit svar. Han trænede selvfølgelig ikke selv ben, hvilket nok var svar i sig selv ...

Billeder til fashionloggen og træning i aften weeeeeeeee!


#dagens#pp

post-18762-0-27912800-1433846029_thumb.j

post-18762-0-98555500-1433847845_thumb.j


MUSKLER

KB BULGARIAN SPLIT SQUAT
6X10X12

KB S-L DL
6X15X12

KB WALKING LUNGES
6X10X20

LYING LEG CURL
6X10X27,5


CARDIO

20 MIN. POWER WALK 5,2/9%

Link to comment
Share on other sites

TIRSDAG 9. JUNI

:smile:

Endnu en træning til loggen! Rimelig standard tirsdag, med et rimelig standard program. Ok dag på arbejde, smuttede lidt i fem igen - måske jeg godt kan vænne mig til det "normale" live. I mit team har vi en task log, men af og til sker der, at der er nogle udfordrende tasks der skal løses, af den ene eller anden årsag, som jeg ikke kan komme nærmere ind på. Til morgenmøde i dag foreslog jeg derfor, at vi oprettede en ny slags log - en DRAMA LOG. Det synes alle i teamet var en god idé, og jeg smilede ekstra meget :laugh: Fun stuff!

Dagens træning var overkrop, hvilket ikke involverer nær-dødsoplevelser. Jeg er ikke sikker på det er sket før (eller det er jeg, men lader som om det ikke er), men jeg havde nye tights på to dage i træk, OMG! Jeg har altid været glad for farven lilla, den lidt mere mørke-lilla, og den står godt til min brune farve. Så i dag besluttede jeg mig for at være i lilla. Derudover kom jeg i tanke om en jakke jeg havde, også helt ny, som ville passe perfekt til samme lilla tights. Synes selv det var ret så fint til fashionloggen :wub:

Til træning var der sådan semi-mange, tidspunktet taget i betragtning. Jeg kom lige præcis ca. 3 minutter før hende der tager "mit skab", så i dag fik jeg "mit skab" :clown2: God start. BB.dk-fyren var der igen i dag, men jeg fik ingen anledning til at spørge. Jeg blev lidt nedstirret af en midaldrende fyr i røde joggingbukser, og han prøvede hele tiden at få øjenkontakt. Så er der typen, som har præcis det samme tøj på hver eneste gang han træner ... Man behøver slet ikke overdrive som mig, men jeg forstår ikke, at det praktisk talt er muligt, at træne i det samme tøj hver dag.

Der blev taget lidt ekstra billeder i dag, det bliver tit de samme billeder, så nu prøvede jeg med andre. Måske der er en sixpack på vej, måske ikke. Vi får se.

Vi træner igen i morgen.

#dagens#pp

post-18762-0-41862100-1433886941_thumb.j

post-18762-0-02025900-1433886962_thumb.j

post-18762-0-92974800-1433886980_thumb.j

post-18762-0-01113300-1433887466_thumb.j

post-18762-0-96740700-1433887494_thumb.j

CARDIO

20 MIN. POWER WALK 5,3/9,0%

MUSKLER

DB BENCH PRESS
6x10x16

DB CS ROWS
6x10x18

DB SHOULDER PRESS
6x10x14

PULL DOWN
6x10x40

TRICEPS ROPE SPLIT
4x10x12,5

OA TRICEPS PUSH DOWN
6x10x5

DB SIDE RAISE
8x10x6

LOW ROW

6x15x15

Link to comment
Share on other sites

Man skal bare have flere ens træningtrøjer, shorts og sokker - så ser det ens ud, trods det snavsede ligger i vasketøjsbøtten.

Jeg frygter allerede dagen mine træningsklude er så slidte, at de ikke længere kan hænge sammen. Så kan vi snakke om drama :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share