EM i Vægtløftning 2008


Charlie T
 Share

Recommended Posts

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

-Chris- fra IK99 er dernede, men jeg tror ikke hendes klasse vises i fjernsynet.

Hvis det er Christina Ejstrup, så sagde de lige at hun løftede 67 i træk og 77 i stød, hvor det første var PR.

I 53kg klassen er der nogle ganske nydelige unge damer med, specielt tyskeren. Vinderen er dog den mindst karasmatiske løfter, som jeg nogensinde har set. Hun smiler ikke engang, når hun vinder.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det er Christina Ejstrup, så sagde de lige at hun løftede 67 i træk og 77 i stød, hvor det første var PR.

I 53kg klassen er der nogle ganske nydelige unge damer med, specielt tyskeren. Vinderen er dog den mindst karasmatiske løfter, som jeg nogensinde har set. Hun smiler ikke engang, når hun vinder.

Inden stævnet var hendes bedste resultater 65kg i træk og 81kg i stød. Lidt synd at hun slet ikke kommer i nærheden af den PR i stød, men det kan være hendes håndskade fra starten af året har hæmmet hende.

Edited by Thorhauge
Link to comment
Share on other sites

Det er fordi hun er dernede på B-krav, og B-grupperne vises ikke i TV, de kunne dog godt gøre en undtagelse, når nu der var en dansker :P

Mon dog der er dansk tv-hold dernede.

FUUCK hvor er det irriterende når speakeren skal snakke om løfterne i anden person:"Kom nu, jeg tror ikke den er for tung til dig, du løftede den for under et år siden".

Link to comment
Share on other sites

Mon dog der er dansk tv-hold dernede.

FUUCK hvor er det irriterende når speakeren skal snakke om løfterne i anden person:"Kom nu, jeg tror ikke den er for tung til dig, du løftede den for under et år siden".

Han snakker ALTID sådan!!! Jeg kan hele hans ordforåd efterhånden, en klassiker er denne: Selv om det ser utroligt nemt er det tunge vægte vi har med at gøre her, prøv selv at tage ned i en af de lokale vægtløfter klubber og smid bare 50kg på stangen...

Den bliver sagt 10 gange under hvert stævne han dækker!

Link to comment
Share on other sites

Henrik Høst er jordens dårligste kommentater. EOD!!! Via sin speaking er han en skændsel for sporten. Jeg slår altid lyden fra.

Det eneste gode er hans til tider så idiotiske underholdene udmeldinger.

FX: "Der er ikke en læge til stede. Eller det vil sige det er der, men han må kun hjælpe en løfter hvis han bløder ud over det hele".

Link to comment
Share on other sites

er der nogen der har links til europsports program for EM i VL, samt til startlister for klasserne?

kæft hende der vandt kvindernes 75 kilos klasse lignede enten en helt utroligt hardcore betonlebbe eller bare en grim dreng.... Til gengæld var den spanske deltager lidia i samme klasse ok nydelig.... Er der nogen der ved om hende den norske hottie (anja evelin eller sådan noget) har løftet til EM? De snakkede om at norge havde fået en medalje og det kan da næsten kun være hende?

Link to comment
Share on other sites

Henrik Høst er jordens dårligste kommentater. EOD!!! Via sin speaking er han en skændsel for sporten. Jeg slår altid lyden fra.

Det eneste gode er hans til tider så idiotiske underholdene udmeldinger.

FX: "Der er ikke en læge til stede. Eller det vil sige det er der, men han må kun hjælpe en løfter hvis han bløder ud over det hele".

Henrik Høst: "Så er det Ivanovic. Hun skal forsøge at sætte PR med 135 i stød. Det er ikke Ivanovic alligevel kan jeg se. Og det ser ud til at der er sat 138 på. Det er fordi det er Petroskaja, der skal løfte."

Det nummer laver han ved hver anden løfter. Ligesom han ynder at kalde deltagerne ved fornavn når han omtaler dem.

Link to comment
Share on other sites

Henrik Høst: "Så er det Ivanovic. Hun skal forsøge at sætte PR med 135 i stød. Det er ikke Ivanovic alligevel kan jeg se. Og det ser ud til at der er sat 138 på. Det er fordi det er Petroskaja, der skal løfte."

Det nummer laver han ved hver anden løfter. Ligesom han ynder at kalde deltagerne ved fornavn når han omtaler dem.

Haha, ja det er som at høre ham, det ender med vi ikke vil have andre kommentatorer á la Mader/Leth, det har sin charme trods alt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share