Protein Piller


SloBo
 Share

Recommended Posts

Hej Alle..

Jeg er i den uheldige situation at jeg ikke bryder mig om Protein pulveret, smagen er ikke lige mig :)

Så jeg ville høre om det var muligt at få protein piller? Og evt. en link til hvor jeg kan købe det henne?

Simon

Link to comment
Share on other sites

Hej Alle..

Jeg er i den uheldige situation at jeg ikke bryder mig om Protein pulveret, smagen er ikke lige mig :)

Så jeg ville høre om det var muligt at få protein piller? Og evt. en link til hvor jeg kan købe det henne?

Simon

Der findes jo forskellige smagsvarianter...

Det virker dumt at gå over til piller (hvis de overhovedet findes) med mindre du i forvejen havde et helt sygt lavt indtag af pulver. Du skal jo tage jeg ved ikke hvor mange piller for at få det til at udgøre hvad du ellers indtog.

Link to comment
Share on other sites

Der findes jo forskellige smagsvarianter...

Det virker dumt at gå over til piller (hvis de overhovedet findes) med mindre du i forvejen havde et helt sygt lavt indtag af pulver. Du skal jo tage jeg ved ikke hvor mange piller for at få det til at udgøre hvad du ellers indtog.

Problemet er at jeg ikke kan holde nogle af smagene ud, og mangler kuna t prøve Neutral men sys det er mange penge at bruge for at bøtte hvis jeg ikke kan lidt det, og man kan ikke få smagsprøver sys jeg at kunne læse.. Hvis du kender nogle steder jeg kan få en smagsprøve så skriv lige.. Det med pillerne er intet problem for har intet problem med at sluge piller :)

Link to comment
Share on other sites

Problemet er at jeg ikke kan holde nogle af smagene ud, og mangler kuna t prøve Neutral men sys det er mange penge at bruge for at bøtte hvis jeg ikke kan lidt det, og man kan ikke få smagsprøver sys jeg at kunne læse.. Hvis du kender nogle steder jeg kan få en smagsprøve så skriv lige.. Det med pillerne er intet problem for har intet problem med at sluge piller :)

Synes nok du er lidt hyklerisk. (PS. neutral smag er det værste, medmindre du self laver din egen opblanding mht smag osv osv.) Jeg har ikke hørt om mange der nyder at drikke deres shake - det gælder bare om, at lukke øjnene og tænke på noget andet mens du tømmer den.

Link to comment
Share on other sites

Har aldrig set protein i pilleform, tvivler også på at det findes. Når man tænker på de mængder af protein der typisk indtages som kosttilskud (man køber typisk proteinpulver i spande på 1-5 kg) og den øgede omkostning der er ved at komprimere det til pilleform, tror jeg simpelthen ikke det er rentabelt. Jeg tviver også på at markedet vil være særligt stort når man tænker på den øgede pris.

Anyway, jeg kan som heller ikke sige at jeg bryder mig specielt meget om proteinpulver, men dengang jeg brugte det, lavede jeg følgende shake:

1 "scoop" proteinpulver med cokoladesmag

1 spk kakaopulver (f.eks oboy fra netto)

½ liter skummetmælk

et par isterninger

Den synes jeg faktisk var lige så god som et almindeligt glas kakaomælk

Link to comment
Share on other sites

Der findes proteinpiller, men der er ikke ligefrem meget protein i dem og derudover er de på størrelse med hestepiller som pencillin-piller. Når man har slugt 4 af dem og kun fået lidt over 10g protein, så synes man ikke det er det værd.

Jeg ville anbefale aminosyre tabletter istedet eller en proteinshake.

Nu må man godt nok ikke henvise til specifikke kosttilskud ved produktnavn, men jeg har lige købt noget protein der smager rigtig godt og har en højt indhold af protein. MMmmm! Chokolade shake :D

Link to comment
Share on other sites

Synes nok du er lidt hyklerisk. (PS. neutral smag er det værste, medmindre du self laver din egen opblanding mht smag osv osv.) Jeg har ikke hørt om mange der nyder at drikke deres shake - det gælder bare om, at lukke øjnene og tænke på noget andet mens du tømmer den.

Så vil jeg gerne melde mig som den første... Kender ikke noget bedre end smagen af det mærke jeg bruger pt :cool:

- og selv damen er vild med det, så er ikke bare mig der har en mærkelig smag :tongue: (og nej er ikke fyldt med carbs eller lign - 90+ prot-pulver :superman:)

Link to comment
Share on other sites

Så må jeg melde mig som nummer 2 :bigsmile: Jeg kan nu hellere ikke se hvad der er galt med protien pulver, og det kommer faktisk lidt som et chock for mig at så mange har problemer med det.

Det er synd man ikke kan nævne mærker, for det er vidt forskelligt hvordan produkter smager. jeg synes Protien pulver smager super godt med mælk, nu siger du jo ikke hvad du blander det op med - for er det vand forstår jeg bedre din smags oplevelse, det er starks værre men smager udemærket hvis du barer blander lidt cabs i..

Link to comment
Share on other sites

Synes også der er kæmpe forskel på smagen af de forskellige mærker.. noget har nærmest konsistens som tapetklister og er umuligt at få ned pga. smagen, mens andet smager aldeles fantastisk og opløses nemt. Efter at have fundet et mærke, der smager godt vil jeg også hellere give lidt ekstra for det end at skulle døjes med smagen af de dårligere mærker (hvad smag angår).

Edited by RuneN
Link to comment
Share on other sites

altså det er jo heller ikke værre end at man kan hælde en gang kakao ned.

det er da i hvert fald ikke til at tage fejl af smagen på. men altså alt er jo relativt. hvis man virkelig ikke har andet, så er det jo også ca. 4 gram protein i en bolle. så er det jo bar at lave sig en bolle med noget skinke i .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share