Hvor mye fett på ketogen diett?


Stacker
 Share

Recommended Posts

Drop de ketogene diæter og alle de andre former for diæt medmindre det er fordi du lige står og skal tabe 5 hurtige kilo til et bryllup.

Den eneste måde at slanke dig permanent på er en holdnings og livsstils ændring som betyder at du fast ligger dine kostvaner og motionsvaner om. Læs nogle af de glimrende artikler herinde og andre steder på nettet om kostvaner - drop alle de ting der hedder diæter!

Link to comment
Share on other sites

Ps. hva dælen er en ketogen diæt??

Hvis du ikke engang ved hvad en ketogen diæt er, hvordan kan du så give folk ret i deres udtalelser omkring lige netop dette emne ?? Hvordan kan du i det hele taget involvere dig i en tråd, når du slet ikke ved hvad tråden omhandler ??

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Postet den 7. Nov 2002, 10:30

--------------------------------------------------------------------------------

QUOTE  

Ps. hva dælen er en ketogen diæt??

Hvis du ikke engang ved hvad en ketogen diæt er, hvordan kan du så give folk ret i deres udtalelser omkring lige netop dette emne ?? Hvordan kan du i det hele taget involvere dig i en tråd, når du slet ikke ved hvad tråden omhandler ??

Thomas

Jeg vidste heller ikke umiddelbart hvad en ketogen diet var - men så læste jeg artiklen(PLING!) - og så vidste jeg lige pludselig noget om det............ er det ikke en revolutionerende fremgangsmåde jeg har fat i ???????

Mvh Søren

Ups, glemte lige en :lol: - ellers tror nogen vel det var ment alvorligt - og det kan vi jo ikke have (så lige én til: :w00t: )

Edited by N.E.R.D
Link to comment
Share on other sites

Stacker, hvad er en "tilnærmet ketogen diæt" ?

Hvis det skal være ketonisk er det vigtigt at du ikke indtager kulhydrater. Eller virker kuren ikke! Det er altså ikke nok bare at spise en masse ekstra olie :D

Nul kulhudrater, masse af fedt, noget protein og energi underskud. Så virker kuren! Har selv prøvet. Er MEGET hård at komme igennem men virker fortræffelig (mere effektiv end andre diæter jeg har prøvet), også selvom Dr. Atkins har tjent penge på at udbrede kuren :D

Link to comment
Share on other sites

Thomas J Postet den 7. Nov 2002, 09:30

--------------------------------------------------------------------------------

QUOTE  

Ps. hva dælen er en ketogen diæt??

Hvis du ikke engang ved hvad en ketogen diæt er, hvordan kan du så give folk ret i deres udtalelser omkring lige netop dette emne ?? Hvordan kan du i det hele taget involvere dig i en tråd, når du slet ikke ved hvad tråden omhandler ??

Thomas  

TJ! har du nu IGEN læse problemer! :rolleyes:

Hvis du bare for en gang skyld gad og lægge mærke til hvad jeg skriver så ville vi være et helt andet sted. Her er den så liiiige en gang til:

FF har ret.... det hedder livsstil ændring! Men hvis man naturligvis liiiige er kommet lidt ud på et sidespor.... så kan man godt tage en diæt for at komme tilbage on track...

Ps. hva dælen er en ketogen diæt??

Mvh Ethan

Som du ser giver jeg FF ret i at livsstil ændrig er den eneste måde at tabe sig permanemt på... for han formulerede det:

....

Den eneste måde at slanke dig permanent på er en holdnings og livsstils ændring som betyder at du fast ligger dine kostvaner og motionsvaner om...

Og så tilføjede jeg noget selv, hvis man nu har været fedet lidt mere op end normalt, hvor man så normalt er i balance. Kan man godt tage en diæt (som i en kur med kun at æde sallat (overdrivelse) eller lign. i en 14 dage) For at komme tilbage til udgangspunktet.

En anden ting... du skrev bla. om hvordan jeg kan omtale en tråd jeg ikke ander hvad omfatter... Betyder det udsagn så at en tråd ALTID omhandler det overskriften siger?

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

Det er næsten umuligt helt at undgå kulhydrater. Jeg prøvede selv at følge reglen med under 30 gram om dagen. Men T, det er en stor misforståelse at kroppen ikke kan fungere uden indtagelse af kulhydrater. Tænk bare på eskimoerne :)

Men det er i hvert fald rigtigt som Tomas J skriver, at kuren ikke giver mening hvis man indtager for mange kulhydrater. Præcis hvor grænsen for at komme i ketose er ved jeg ikke, men 30g fungererede fint for mig.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share