14 dage hurtige fedttab


dj1337
 Share

Recommended Posts

Hel alle vægttabs-fikserede MOL peeps, :4thumbup:

I kender vel alle til Cybergenics 14-day Quick Trim?

Nu ved jeg ikke om det virker, men ihvertfald, er der nogle herinde som kender til nogle måder lave en hurtig men effektiv vægttab på 14 dage?

Det skal selvfølgelig ikke være en farlig kur såsom faste i 14 dage uden stop eller sådan noget :nonono:

men noget hvor man tydelig kan se tab af fedt efter 14 dage...

er der nogle måder af gøre det på?

Har nogen prøvet det? og hvad var jeres resultat?

mange hilsner

dj1337

Link to comment
Share on other sites

I kender vel alle til Cybergenics 14-day Quick Trim?

Nej. :blink:

Lyder bare som en blandet pose mere eller mindre værdiløse kosttilskud.

Nu ved jeg ikke om det virker, men ihvertfald, er der nogle herinde som kender til nogle måder lave en hurtig men effektiv vægttab på 14 dage?

Jeg vil anse det som højst højst usandsynligt at du kan opnå et betydeligt og varigt vægttab (læs: fedttab) på 14 dage.

Du vil muligvis kunne tage en håndfuld kg, men enten vil det være de forkerte kg du taber (altså muskelmasse) eller også tager du det hele på igen indenfor en måned eller to.

Hvis din tålmodighed og engagement kun rækker til 14 dage, så synes jeg du bør arbejde med det først. Hvis du vil opnå varige ændringer i dit udseende, så skal der et helt andet niveau af tålmodighed til.

Link to comment
Share on other sites

Nåh ok, troede i kendte til det.

Cybergenics Quick Trim, er et program som man har lavet, som burde vige fedt tab afd et helt store, siger de ihvertfald. Jeg tror ikk på den, men jeg bragte den herinde som et eksempel på hvilket form for vægt tab jeg talte om.

Min tålmodighed fejler skam ikk noget hehe, men det var egentlig ud af ren nysgerighed om der faktisk var nogen som kendte til sådanne metoder, altså...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
En times Cardio fx. løb hver dag og så ellers spise sundt og varieret og stadigvæk i kalorieunderskud. Har erfaret at tabe 2-3 kilo fedt på den måde på 14 dage, men måtte stoppe med løb af en times varighed hver dag af andre årsager.

Du kan ikke tabe dig 2-3 kilo fedt på 14 dage. Du kan tabe dig 2-3 kg kropsvægt på 14 dage.

Link to comment
Share on other sites

1.) Først og fremmest, som ALTID i den her slags diskussioner - så er det eneste fornuftige udgangspunkt, diskussionen, om hvad er motivet for det hurtigst mulige vægttab på en periode som 14 dage - hvis man stopper med at bullshitte sig selv, så gælder det sig absolut ofte, for alle de tråde, klienter osv, jeg render i, at disse ikke er valide ud fra hvad der er alm. sund fornuft - det er egoet der spiller dem et voldsomt bluff - hvilket leder mig til næste punkt:

2.) Hvad vil omkostningen være ved en sådan approach, helbredsmæssigt, resultatsmæssigt i ALT, osv osv. Igen i parralel til overstående, vil man hvis man VIRKELIG kender til emnet, vide at det sjældent vil være en fordel at benytte en sådan approach, TVÆRTIMOD:

Bemærk, jeg definere ikke her svar på noget af overstående, jeg siger ikke der ikke kan være, og ER undtagelser, jeg siger blot det bestemt ikke er normen, og at det er spørgsmål man bør få svaret på før man springer ud i noget (noget de fleste i øvrigt sikkert aldrig vil formå pga. af selvbedrag osv.)

3.) Når alt dette er sagt, og man er nået frem til de reelle svar - eller man stadig ikke er kommet til fornuft, så kan man selvfølgelig godt give bud på spørgsmålet du spørger om helt isoleret set, uden at drage parrallel til overstående overhovedet:

Min bedste anbefaling her vil være at se nærmere på Lyle McDonalds "Rapid Fat Loss Handbook" der giver et bud på en PSMF diæt, der nok vil give det bedste svar på det du spørger om (og som iøvrigt også behandler mine to første punkter - der er dog visse voldsomme mangler i bogen IMO, men er en hel anden diskussion), jeg vil mene alt den viden der står i bogen er et minimums af viden, man har brug for hvis man skal springe ud i sådan et eksperiment.

Et andet bud, vil være Chris Shugarts "the Velocity Diet"

Der findes i øvrigt MANGE andre, de fleste af dem så "skrækkelige", at jeg ikke tror jeg vil nævne dem her.

Du kan ikke tabe dig 2-3 kilo fedt på 14 dage. Du kan tabe dig 2-3 kg kropsvægt på 14 dage.

Selvfølgelig kan man det - det gør det dog ikke nødvendigvis smart, hensigtsmæssigt osv, og afhænger iøvrigt af en masse ting: jeg har set folk tabe 10 kg kropsVÆGT på 14 dage på Lyles PSMF, og ihvertfald 3 kg eller mere RENT fedt. - Det kræver iøvrigt ikke den store rationalisering, hvis en person med et dagligt energiforbrug på 2800kcal (for mange af de overvægtige jeg kender, der VIRKELIG er tunge, kan man sagtens ligge 1000kcal til, så det er et rimeligt bud) lever af 800 kcal, øger sit daglige energi forbrug med 500 kcal, og pga af det store underskud har en nedgang i energiforbruget på 10% (typisk for Lyles diæt) og formår at lade det meste af denne 'forbrænding' stamme fra fedtmasse og ikke fedtfrimasse, så vil du skal se resultater i den størrelse.

M.V.H

Helio

Edited by heliotropen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share