MOL Sommer-Træf '08


KongKent
 Share

Recommended Posts

MOL TRÆF v. 6.66

Nordic Viking Meet

Er du frisk på at knække jern, få lidt godt at drikke og spise, samt møde nogle mennesker med samme passion for det der er godt her ved livet, nemlig muskler og metal? :devil:

I så fald, så skriv dig på, mød op og få én på opleveren! :superman:

Tid: Lørdag d. 12. juli 2008 kl. 15.00

Sted: Try IronGym @ Tryvej 97, 9330 Dronninglund

Hvorfor?

Fordi SaintPauli og KongKent forlængst havde talt om et træningspas ude hos sidstnævnte. Forrige lørdag var vi så i Aalborg, og i Paulis lejlighed blev grundstenene til dette træf støbt. Han pressede på, og jeg sagde "YES, SIR!" :shades:

En hurtig rundspørge blandt en flok MOL-medlemmer viste, at der var grobund for et lille træf. Det slår nok ikke rekorder som ved DM i BodyBuilding eller Loaded Cup, men det vi ikke har i kvantitet, det forbigår vi i kvalitet. Det er den hårde kerne fra den gamle skole. :4flex: :tongue:

Vi trækker min bænk og mit stativ udenfor, samler lidt mere værktøj forskellige steder fra, og så leger vi lidt. Der skal naturligvis dystes i de tre store, og så ser vi om ikke også der kan smides nogle lidt anderledes og udfordrende øvelser ind. Jeg er i gang med at udforske ting vi kan lege med. :4thumbup: Der bliver også sat et anlæg op som kan vække naboerne, så hvis man har brug for Slayer sat på et par hundrede watt for at kunne presse de sidste ti kilo i bænkpres, så har vi også styr på dén side af sagen! :smilerock: Derefter regner jeg med at varme en grill eller to op, og så steger vi noget kød derpå og får en hyggelig middag ud af det bagefter. :4eat: :4mewantfood:

Så er der kommet TYRE FLIP på som disciplin!! :4thumbup:

Nu skal vi bare have dig med også. Er du frisk? :weight_lift:

Deltagerliste:

1. SaintPauli

2. Incognito

3. LarsB

4. BadAssJones

5. KongKent

6. DelPede

7. Lassefar

8. Christian B

9. AGV

10. Nillepige25

11. Mollerup

12. Hr. Kirchebrandt

Kopiér deltagerlisten i dit indlæg, hvis du vil med.

Det er ikke for sent med tilmeldinger.

Kom frisk, hvis I ikke allerede er på listen!

Kørselsvejledning:

Tag motorvejen mod Aalborg. Efter tunnellen fortsættes der nordpå mod Frederikshavn. Drej fra ved afkørsel 16. Drej til højre og fortsæt mod første rundkørsel. Drej fra ved første vej mod højre, hvor der står "Try Museum 3". For enden af denne vej, altså de tre kilometer, er der et T-kryds. I det T-kryds ligger Try Museum på højre hånd, og Try IronGym ligger på venstre hånd. :devil: Det kan ikke være nemmere. Tiden fra tunnellen under Limfjorden v. Aalborg er cirka 15 minutter.

Overnatningsmuligheder:

Der er en kæmpestor græsplæne. Ja, der er faktisk adskillige. Her kan der slås telte op. Derudover har vi nok plads til en håndfuld mennesker på diverse gæstesenge, sofaer m.v. hvis nogen skulle få for meget indenfor vesten. Muligheder er der i hvert fald.

Dette indlæg opdateres efter forgodtbefindende, hvad angår nærmere præcisering omkring maden, evt. hvad denne måtte koste, deltagerliste osv. alt efter hvor mange tilmeldinger der kommer. :smile:

Edited by KongKent
Link to comment
Share on other sites

Hold da kæft, hvor ville jeg gerne med :w00t: :w00t:

Det ville også være en perfekt ilddåb for den lille, der kommer ud et par dage forinden :devil:

Men for helvede hvor er der langt til Try, når man ikke har en bil. Det er sgu' ikke sådan lige at køre hverken til eller fra i tog med klapvogn og hele svineriet.

Hav et helvedes fedt træf!!! :king: :king:

Link to comment
Share on other sites

jeg ser hvor meget grej jeg kan slæbe med..det er lidt afhængigt om jeg kan låne vores varevogn..

Har du et squatrack, KK?

Det kunne være fint med lidt ekstra jern. Og ja, der er mulighed for squat. Mit stativ kan hæves så højt, at stangen ligger i skulderhøjde. Så der kan køres alt fra flad bænk, skrå bænk, siddende bb skulderpres og naturligvis squat. Ved sidstnævnte hiver vi bare lige bænken væk. :tongue:

Så kan vi jo samtidig med squat lave endurance-test. Har kun håndvægte til 35 kilo, men så må vi bare se hvem der kan tage flest i flad db bænk. Reps FTW! :superman:

Pagels > Du er naturligvis velkommen, uanset hvor stærk du er. :smile:

Thorhauge > Knyt! :devil:

Pauli > Det kan gå hen og blive en ydmygende affære for mig. :laugh: Men fuck det. :bigsmile:

Kauf > Uha, kolliderer det lige med familieforøgelsen? Ærgerligt. Men hvis det går godt, så kan vi altid bare arrangere det igen på et senere tidspunkt. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
det lyder hyggeligt ;)

men jeg tør ikke komme, fordi i er så store i forhold til mig :(.. :D

Dagene hvor MOL bestod af store lede beskidte monstre er ovre. Hvis den da overhovedet nogensinde var der..

Link to comment
Share on other sites

Vi regner selvfølgelig med at Hoosier dukker op, så vi en gang for alle kan få afgjort hvem af hende og KongKent, der er stærkest i de 3 store, og hvem der owner hvem i back double bicep!

Rock’n Roll :strat:

SaintPauli

:laugh:

Det må blive en video/fotodyst. Der er sgu lidt langt til Nordjylland. :wink: Selv for at owne en fyr. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Uff det er sgu et fristende tiltag det der drenge..! Også selvom man er midt i diæten på det tidspunkt...

Jeg skal i hvert fald ikke kunne sige fra, at jeg ikke dukkede op til en gang fællestræning i det nordjyske.. :superman:

Må lige tjekke med kalenderen og generalen...

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror sgu godt jeg kunne være frisk. Har dog en potentiel charter ferie der kan risikere at kollidere men det er afklaret snart. Kommer i så fald fra KBH i bil.

Hvad så, titgrabber?

Har du fået aflyst din årlige kulturelle udveksling med Thailand, eller er strandkanten og de billige dren.... sorry drinks stadig mere tiltrækkende end et MOL-træf?

Du har jo næsten bilen fyldt med andre københavnere, så det er bare at komme frisk! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hvad så, titgrabber?

Har du fået aflyst din årlige kulturelle udveksling med Thailand, eller er strandkanten og de billige dren.... sorry drinks stadig mere tiltrækkende end et MOL-træf?

Du har jo næsten bilen fyldt med andre københavnere, så det er bare at komme frisk! :devil:

Yep. Ingen ferie der kolliderer, så jeg er klar!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share