MOL Sommer-Træf '08


KongKent
 Share

Recommended Posts

Det lyder sgu godt, Jonas. :superman:

Jeg satser på, at både dig og Pauli har kørt en Smolov-cyklus op til dagen, så vi får en hel stribe af nye PR i bænkpres! :devil:

Fuck hvor er jeg dog pludselig glad for at jeg ikke har løjet med nogen løft i min log :laugh: Ville være pinligt at sidde der i Kents have "Jeg forstår det ikke, jeg plejer at være meget stærkere :blush: "

Hvis min løft havde været løgn ville jeg nok også have polio!

Link to comment
Share on other sites

Fuck hvor er jeg dog pludselig glad for at jeg ikke har løjet med nogen løft i min log :laugh: Ville være pinligt at sidde der i Kents have "Jeg forstår det ikke, jeg plejer at være meget stærkere :blush: "

Hvis min løft havde været løgn ville jeg nok også have polio!

Ja, sådan et træf er jo ubarmhjertigt. Bliver der ikke levet op til folks forventninger, så er der jo x antal hånlige kommentarer at vågne op til i dagene efter. :devil:

Men hvad man ikke har i rå styrke, kan man jo opveje ved andre ting på sådan en dag. Man kan sagtens score billige point, og dermed positive indlæg i ens log, hvis man lige fluks tager havetraktoren og slår værtens græsplæne, eller bruger 10 minutter med højtryksrenseren på en af bilerne. Mulighederne er uendelige! :4thumbup:

... det sagt, så håber jeg stadig at have nogle lidt 'anderledes' udfordringer til dagen, udover almindelig styrketræning. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Fuck hvor er jeg dog pludselig glad for at jeg ikke har løjet med nogen løft i min log :laugh: Ville være pinligt at sidde der i Kents have "Jeg forstår det ikke, jeg plejer at være meget stærkere :blush: "

Hvis min løft havde været løgn ville jeg nok også have polio!

Med det i mente kommer jeg i tanke om at jeg forresten har fået et par skader som gør at jeg nok ikke kan løfte på dagen, men i stedet sidde i en af Kents havestole med en kølig bæver og kommentere hvor slappe i alle sammen er og hvor meget bedre jeg kunne gøre det, såfremt jeg bare ikke lige havde fået den der dumme fiber/forstrækning/tørre albuer.

Link to comment
Share on other sites

Det lyder sgu godt, Jonas. :superman:

Jeg satser på, at både dig og Pauli har kørt en Smolov-cyklus op til dagen, så vi får en hel stribe af nye PR i bænkpres! :devil:

Hehe :laugh: Smolov bliver det desværre ikke til.. Døjer stadig med skade :4whistling: :smile:

Men mon ikk vi nok skal finde på et eller andet lee´!

Link to comment
Share on other sites

Med det i mente kommer jeg i tanke om at jeg forresten har fået et par skader som gør at jeg nok ikke kan løfte på dagen, men i stedet sidde i en af Kents havestole med en kølig bæver og kommentere hvor slappe i alle sammen er og hvor meget bedre jeg kunne gøre det, såfremt jeg bare ikke lige havde fået den der dumme fiber/forstrækning/tørre albuer.

Har du fået fyldt flere end mig i dine wheels? :cool:

EDIT: Er også meget skadet i hele kroppen!

Edited by Christian B
Link to comment
Share on other sites

Ved MOL træf 4 blev der auktioneret proteinpulver væk og overskuddet skulle bruges til næste MOL træf, men jeg kan absolut ikke huske hvem som fik pengene????????

Gjorde jeg og jer er selvfølgelig klar til at slippe slanterne

Link to comment
Share on other sites

Spændende ... jeg skal nok give besked, når vi kommer lidt tættere på juli.

Hr. K

Ps. Arh pis ... der kommer skawboere, så gider jeg ikke. Hvor fladt og voldnederen er det liiiiie? :laugh:

Lyder godt. Vi glæder os til at se dig! :cool:

Angående skawboen: Ham binder vi til et træ på et tidspunkt, og så kan vi ellers gå hen og smide græs på ham når vi synes han trænger til det. Lidt sjov skal vi jo have på sådan en dag, og det er eneste årsag til, at vi overhovedet har inviteret ham. Derudover skal der også være én til at hente mad og øl på et tidspunkt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Achtung!!

UPDATE!

dominateathletic_tyreflip1_xs.jpg

Jeg har jo lovet, at der ved MOL-træf 6.66 vil være nogle andre discipliner end det gængse. Nu er første disciplin så småt ved at være i sækken. :tease:

Jeg har tumlet med tanken om at tippe traktordæk, og nu ser det endelig ud til, at jeg har fået hul igennem. Jeg var ved at rydde op udenfor, kørte en tur på genbrugspladsen for at aflevere en trailer fyldt med affald, og kørte så indenom Hjallerup Maskincenter, da deres traktorværksted havde åbent. Der fik jeg snakket med én som godt vidste hvad det drejede sig om, og selvom de ikke lige havde et 200+ kg brugt traktordæk hjemme i dag, så var han overbevist om, at der ville komme adskillige inden uge 28, så han skulle nok få lagt ét fra. Jeg sagde mange tak, og min første tur derind for at se om der skulle være kommet noget brugbart er fredag eftermiddag!

Så drenge og piger. Nu kan I godt begynde forberedelserne. "indsæt-stor-oh-djævel-fuck-min-lænd-er-brændt-aw-dagen-efter"-smiley.

Hvis der er forslag til andre sjove og krævende 'lege', så skal I ikke skorte med at uddele erfaringer. Ses vi til old-school workout? Selvfølgelig gør vi det! :devil:

Angående mad, så bliver det en standard grillaften. Jeg roder noget salat sammen, varmer nogle flutes og naturligvis nogle proteinrige oksebøffer. Regner med at kontakte den lokale slagter i næste uge, så han kan få noget af det bedre hjem til den weekend. For når der skal løftes, så skal der også noget kød ned med noget power i. Ikke fyldt med sener, fedt eller andet dårligt lir. Det bliver selvfølgelig noget der giver halvanden centimeter på biceps, både under og efter indtagelse! :4flex:

Dertil noget øl. Vi må ikke glemme maltodextrinen efter træning! :innocent::beer:

Jer der endnu ikke har skrevet jer på, gør endelig det. Jo flere, jo bedre. Deltagerlisten er indtil videre:

1. SaintPauli

2. Blackmoore

3. LarsB

4. BadAssJones

5. KongKent

6. Svendsen

7. Lassefar

8. Christian B

Link to comment
Share on other sites

Skal vi smide nogen penge ind på din konto så du ikke skal lægge ud for 40kg filet mignon? :smile:

Det kan godt være. Jeg vil lige have snakket med slagteren først, og dannet mig et overblik over hvad det vil komme til at koste. Salat, brød osv. skal jeg nok selv stå for. Men kødet vil jeg ikke spare på, så her er et sammenskudsgilde nok meget smart. Jeg ved ikke helt hvor sultne folk er, så hvad skal vi satse på af kød pr. deltager? Er en 300 grams steak nok, eller skal vi gå 500? :devil: Kom frisk med bud, deltagere. :smile:

Lige så snart vi har nået til nogenlunde enighed, så skal jeg nok kontakte de implicerede over PM for yderligere økonomisk afklaring. Slagteren skal jo også have lov til at komme med et godt tilbud til proteinhungrende galmænd der løfter jern, dæk og andet gøgl. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Hvad tid starter vi? Lassefar og jeg kommer jo helt fra KBH Damn en tur, hvad tager det 4 timer?

Jeg har skrevet kl. 15, så hvis I kører fra KBH omkring kl. 10 - 11 stykker, så burde I sagtens kunne være der til midt på eftermiddagen. Fra Hovedbanegården er der vel omtrent 1½ time til Odense. Derfra lidt over en time til Århus, og fra Århus og hjem til mig er der omkring 80 minutter. Så ja, fire timer og læg så en enkelt pause eller to dertil. :smile: Det gode er, at lørdag formiddag ikke er så slem, og jo tættere I kommer Nordjylland, jo lettere bliver trafikken. :tongue:

Der er også Odden - Århus færgen, men så kræver det, at I er på et bestemt sted på et bestemt tidspunkt, men det styrer I jo selv. Jeg har sommetider taget færgen. Tidsmæssigt er der ikke den helt store forskel, så det er lidt efter temperament. Til koncerter har vi som regel taget færgen derover, når vi har haft god tid, og så kørt over Storebælt hjem, ikke mindst fordi der på det sene tidspunkt af dagen/natten/morgenen ikke afgår nogen færger.

Hvis I vil, så kan I sagtens overnatte. Der er i tre gæstesengepladser indenfor, og medtager man en sofa, så er der fire.

Link to comment
Share on other sites

Fedt, AGV! :4thumbup: Altid lækkert med flere tilmeldinger. :smile:

I morgen regner jeg med at kontakte en lokal entreprenør jeg har fået kontakt til. Han har nogle dæk liggende, og jeg må godt låne et af dem, bare jeg leverer tilbage bagefter. Så der skal nok blive TyreFlip-konkurrence! :devil:

... og vi må jo så se om jeg når at hive andre små sjove ting ud af ærmet inden dagen oprinder. Alle, både dem der skal med og dem der ikke kan komme, er velkomne til at smide forslag i tråden.

Og første indlæg er opdateret med seneste tilmelding.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share