MOL Sommer-Træf '08


KongKent
 Share

Recommended Posts

Er der mulighed for bus mod Aalborg fra Try lørdag aften/nat. Jeg desværre nødt til at skal til Aalborg lørdag, så jeg er "frisk og frejdig" søndag "morgen"

Hen på natten tager BadAss og jeg tager en taxi tilbage til 9000 (Vi pisker IKKE hjem kl 22!)

Hvis der er nogen der vil ind til byen bagefter, så kan de kan de overnatte hos mig. Har plads til 1 på sofaen. Er der flere, så skal I tage sovepose med.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Hvis du tager bussen fra Aalborg til Hjallerup eller Dronninglund, så skriver/ringer du lige med tidspunkt for hvornår du rammer en af de byer, for du skal ikke til at skifte bus for at komme til Try. Så kører jeg hellere derind og henter dig, da jeg har knap 5 minutters kørsel til byen, uanset hvilken af dem du havner i.

Perfekt jeg ringer. :smile: Har fundet dit mobilnummer på krak.

Link to comment
Share on other sites

Godmorgen, deltagere! :weight_lift:

Jeg har regnet lidt på det, og med indkøb af våde varer, så øger vi lige egenbetalingen til i alt 150 kr., således det går lidt bedre op. Og så burde der være mad og drikkevarer nok til hele dagen. Jeg går i hvert fald i butikkerne i dag og køber det første ind. Salat, brød og kød hentes først på dagen, da jeg er en underlig snegl hvad angår fersk kød og grønt. :laugh:

Jeg har forsøgt at fremskaffe en curl-stang til dagen. Det sidste skud i bøssen bliver fyret af i dag, men hvis ikke det lykkes, så må vi tage de pumpede underarme med, for så bliver det med en almindelig barbell. :devil:

Vejrudsigten:

Ifølge DMI ser det desværre ud til, at der skal komme 6 mm. regn lørdag. Jeg håber lidt det kommer om formiddagen, således der er tørvejr når der er træf. Det gør dog, at jeg nok vælger at sætte udstyr og anlæg op inde i laden som udgangspunkt. Så må vi se om der er vejr til, at vi hiver det udenfor når tid er. Uanset hvad, så bliver der grillet på en rigtig grill. Der er derfor ikke noget vejr der kan hindre en sikker gennemførelse af dagens program, kun diktere små justeringer. :tongue:

Og så lyder det fint, hvis vi kan samle en taxi til Aalborg. Jo flere deri, jo billigere for dem der skal af sted. For Lassefar, ChristianB og AGV er der indtil videre reserveret sovepladser, og skulle andre få samme lyst, så finder vi nok også ud af det. Vi har i hvert fald en enkelt sovepose og en sofa, så der er stadig bufferkapacitet.

DelPede > Ved du om Lars, den fede knægt, vil overnatte eller hoppe på tungen til Skawi'?

Link to comment
Share on other sites

Vejrudsigten:

Ifølge DMI ser det desværre ud til, at der skal komme 6 mm. regn lørdag. Jeg håber lidt det kommer om formiddagen, således der er tørvejr når der er træf. Det gør dog, at jeg nok vælger at sætte udstyr og anlæg op inde i laden som udgangspunkt. Så må vi se om der er vejr til, at vi hiver det udenfor når tid er. Uanset hvad, så bliver der grillet på en rigtig grill. Der er derfor ikke noget vejr der kan hindre en sikker gennemførelse af dagens program, kun diktere små justeringer. :tongue:

Og så lyder det fint, hvis vi kan samle en taxi til Aalborg. Jo flere deri, jo billigere for dem der skal af sted. For Lassefar, ChristianB og AGV er der indtil videre reserveret sovepladser, og skulle andre få samme lyst, så finder vi nok også ud af det. Vi har i hvert fald en enkelt sovepose og en sofa, så der er stadig bufferkapacitet.

DelPede > Ved du om Lars, den fede knægt, vil overnatte eller hoppe på tungen til Skawi'?

Husk nu, at DMI ikke laver vejrudsigter der gælder for efter Århus. Bl.a. skulle det også være overskyet og regnvejr idag, hvilket gjorde at jeg, tykkesvin, svedte tran på min 5 kms cykeltur på jobbet. Tak skæbne for den varme fleecejakke. Så tag ikke vejrudsigten for gode vare, den kan nå at ændre sig mange gange endnu.

Lars vidste endnu ikke hvad han gør. Jeg prøver lige at sende en brevdue, og forsøge at hive et svar ud af ham

Link to comment
Share on other sites

melder jeg mig også til på lørdag :unsure:

Efter lidt overtagelse af nogen, som syntes jeg skal prøve at holde mandehørmen lidt nede.. Dog tror jeg det er fordi i mangler lidt seriøs konkurrance.. (eller noget) :tongue:

Så skal jeg vist lige have tændt sauna bæltet, til frisøren og have presset en bailine kur ind :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hen på natten tager BadAss og jeg tager en taxi tilbage til 9000 (Vi pisker IKKE hjem kl 22!)

Hvis der er nogen der vil ind til byen bagefter, så kan de kan de overnatte hos mig. Har plads til 1 på sofaen. Er der flere, så skal I tage sovepose med.

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Lyder stortartet. Sådan en drosje kan vel hellere ikke løbe op i alverden.......

Link to comment
Share on other sites

melder jeg mig også til på lørdag :unsure:

Efter lidt overtagelse af nogen, som syntes jeg skal prøve at holde mandehørmen lidt nede.. Dog tror jeg det er fordi i mangler lidt seriøs konkurrance.. (eller noget) :tongue:

Det lyder rigtig godt, Niller. Jeg skal se om jeg kan fremskaffe lyserøde dækservietter til dig. :cheer:

Jeg har opdateret tilmeldingslisten i trådens første indlæg. :smile:

... og så er der måske en krøllet update senere i eftermiddag! :dumbbell_lift:

Link to comment
Share on other sites

Det lyder rigtig godt, Niller. Jeg skal se om jeg kan fremskaffe lyserøde dækservietter til dig. :cheer:

Jeg har opdateret tilmeldingslisten i trådens første indlæg. :smile:

... og så er der måske en krøllet update senere i eftermiddag! :dumbbell_lift:

Skal du have skudt nogle penge afsted i din retning inden lørdag?

Link to comment
Share on other sites

Efter en hurtig, og halv uforståelig, snak med Lars, som bl.a. omhandlede Branca Menta, Senep, Curry Ketchup, prutter, og had, kom vi frem til, at han sandsynligvis kan agere billist om aftenen, hvis nogen er villig til at overrisle ham med Shoots på et, af mig, udpeget snusket bæverding.

Ihvertfald virker han ikke angst for at få en enkelt

Link to comment
Share on other sites

Ingen problem. Vi kører fra københavn ved en 10-tiden og kan sagtens hente dig på vejen, du siger bare til.

KK: Super NICE med 3 doors down!!!

Jeg er også klar, Det vil være super hvis jeg kunne komme med jer, hvornår regner i med at være ved Århus?

Jeg har ikke trænet hele ugen, så det må være på tide at lave noget :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Så skal jeg vist lige have tændt sauna bæltet, til frisøren og have presset en bailine kur ind :wub:

Se lidt gavn har jeg allrede gjort.. hehe.. men bare rolig ang. bailin kuren, jeg er sku selv en trunte pt. Så jeg tager tjansen at stå BAG ved kameraet på lørdagen :innocent:

Fik jeg sagt jer er skadet? :4whistling:

Sjovt du først blev skadet da jeg meldte min ankomst og blev bange for en bench press battel.. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Se lidt gavn har jeg allrede gjort.. hehe.. men bare rolig ang. bailin kuren, jeg er sku selv en trunte pt. Så jeg tager tjansen at stå BAG ved kameraet på lørdagen :innocent:

Sjovt du først blev skadet da jeg meldte min ankomst og blev bange for en bench press battel.. :laugh:

Jeg har skam været skadet siden side et :laugh: Hvad bænker du?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share