MOL Sommer-Træf '08


KongKent
 Share

Recommended Posts

Mens i tøser fjanter videre om hvem der kan tage flest reps med stangen, vil jeg lige henlede opmærksomheden på en nyligt opdateret deltagerliste:

1. SaintPauli

2. Incognito

3. LarsB

4. BadAssJones

5. KongKent

6. DelPede

7. Lassefar

8. Christian B

9. AGV

10. Nillepige25

11. Mollerup

Mollerup har også meldt sig til. Det samme har Incognito, der overtager pladsen som nr. 2 på listen fra Blackmoore, der desværre har måttet melde afbud. Så p.t. er vi 11 mand stærk. Jeg lukker først for tilmeldinger i morgen, så hvis nogen føler sig fristet til at hoppe med på vognen her i 11. time, så er der stadig rig mulighed for dette. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det var en joke.. :tongue:

Tror ikke vi skal snakke højt om hvor lidt jeg kan bænke.. :laugh:

Perfekt så er der en mulighed for at jeg ikke er den svageste til stede. :4thumbup:

Har lige været inde og læse KKs log, han er jo stærk som en okse. :wink:

Edited by AGV
Link to comment
Share on other sites

Nu til noget mere vigtigt! Er der mulighed for at sætte en iPod til dit anlæg, eller skal man selv have skiver med i det tilfælde at du, mod forventning, ikke ligger inde med den nye Origin eller Cryptopsy, samt at dig bagkatalog mangler noget Rorschach Test - eller ser du dig helst helt frabedt fremmede DJ's? Den slags kan nemlig være små enerverende

Link to comment
Share on other sites

Nu til noget mere vigtigt! Er der mulighed for at sætte en iPod til dit anlæg, eller skal man selv have skiver med i det tilfælde at du, mod forventning, ikke ligger inde med den nye Origin eller Cryptopsy, samt at dig bagkatalog mangler noget Rorschach Test - eller ser du dig helst helt frabedt fremmede DJ's? Den slags kan nemlig være små enerverende

Jeg kan tage et minijack til phono stik med, så kan vi ihvertfald godt :smile:

Link to comment
Share on other sites

I må gerne tage musik med. De nævnte skiver har jeg ikke, men jeg har knap 1000 andre. :laugh:

Eftersom vi sikkert hører musik mere eller mindre hele dagen, så skulle der da nok blive plads til lidt af hvert fra både Skagen og København. :smile:

De nævnte stik må ChristianB dog hellere tage med.

Link to comment
Share on other sites

... og så er der måske en krøllet update senere i eftermiddag! :dumbbell_lift:

Her er den krøllede opdatering så. Krøller, as in curls! :4flex:

Var en tur forbi en butik i Nørresundby i dag for at hente lidt udstyr. Træffet er en kærkommen undskyldning for at udbygge sit træningscenter, så jeg fik hentet en EZ-bar og et par 20'ere, som det fremgår af billederne. Nu har jeg otte stk. 20 kg's kiks, og med to 10'ere og to 5'ere, kan vægten komme op på 210 kg. inkl. stang. Det burde være nok i bænk til de fleste der kommer. :shades:

Enjoy the toys. We shall punish them the day after tomorrow! :devil:

EZ-bar.jpg

20ere.jpg

... ja, der står fire der ligner på den anden side af stativet. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu har vi haft en del metal her i tråden, men jeg synes vi har et fælles ansvar for, at alle føler sig velkomne. Vi ved jo reelt ikke om det er alles musiksmag. Nogle kan føle sig stødt, og blive så bange for at møde op, at de bliver væk af frygt for at føle sig udenfor. Derfor ser jeg, som vært, det som min pligt at servicere alle, gøre alle glade og lykkelige. Oprette et bæredygtigt, socialt miljø hvor der er plads til alle, hvor alle føler de kan komme til orde uden at blive ugleset. Vi har jo bl.a. Lassefar, som ser frem til en lang køretur tværs gennem landet. Og der er ingen tvivl om, at han i sit stille sind håber at makkeren der kører haglgevær, i dette tilfælde, ChristianB på et tidspunkt viser sin anerkendelse til Lassefar. Det kunne passende ske med en varm hånd på skulderen når denne melodi spreder sine skønne toner ud gennem bilets musikanlæg:

... og så kender jeg jo LarsB og hans forkærlighed for den spændende dimension der af de uindviede kaldes 'det alternative'. Troen på, at der er mere mellem himmel og jord. Turen til en nordtysk musikfestival sidste år sammen med mig var som en åbenbaring for Lars. Han følte, at han havde fundet sin plads på denne jord. At livet gav mening. MOL var således redskabet der førte Lars sammen med en åndelig vejleder (mig!), og det står for Lars som en stærk oplevelse. Et tegn. Et tegn på, at der er mere end bare jord, vand, ild og luft på denne jord. At der er en dybere mening med det hele. En samhørighed med naturen og alt omkring os. Denne metafysiske symbiose er årsagen til, at LarsB nu for altid lader nedenstående sang være musiksporet til hans liv:

Selvom disse genrer ligger langt fra hvad der tidligere har været postet her i tråden, så er det mit inderlige håb, at I vil omfavne musikken, byde den velkommen og modtage den på dens egne præmisser. Møde den i øjenhøjde uden forudindtagethed. For Lassefar og LarsB skal også være med. Vi skal alle være her. Vi er alle unikke i vores eget selv, og vi skal glædes over forskelligheden. :smile:

Link to comment
Share on other sites

er det egentlig meningen at det skal være træning og hygge, eller er det meningen det skal være en fest? Og i tilfælde af det sidste hvorfor snakker folk så om at tage på Gaden, istedet for at blive hos Kent og drikke sig klog?

I mit tilfælde drejer det sig om, at jeg skal være i Aalborg søndag, så jeg er nødt til at skal være hjemme lørdag. Det jeg skal søndag, betyder dog ikke, at jeg ikke kan tillade mig at få mig en enkelt lørdag nat. Konsulent arbejde er faktisk lidt nemmere, hvis man lugter så grimt, at kunden helst vil væk meget hurtigt

Link to comment
Share on other sites

er det egentlig meningen at det skal være træning og hygge, eller er det meningen det skal være en fest? Og i tilfælde af det sidste hvorfor snakker folk så om at tage på Gaden, istedet for at blive hos Kent og drikke sig klog?

Jeg regner da med, at der skal trænes! :superman:

Hygge, spisning og indtag af diverse drikke følger så med. Men jeg tror kun det er dem fra Aalborg der tager derind til sidst. Jeg bliver i hvert fald på matriklen, da mit selskab er påkrævet næste morgen af resten af familien. :tongue: ... og så skal jeg kæle for mine overnattende gæster. :wub:

Dem der smutter til Aalborg til sidst på aftenen/natten kører vist sammen, så vi kan da håbe det kun er et fåtal af de implicerede der vælger at holde sig fuldstændig ædru. Alle os andre kan vel godt tillade os at indtage et par genstande over tilladte trafikpromille.

'Gaden er i øvrigt stærkt overvurderet. Der er RockCaféen der spiller god musik, SaltLageret hvor der er seriøs 'trim' og resten er lige til at lukke op og skide i. Det er på de små lumre værtshuse rundt om i byen det sker! Der hvor man kan bestille en lokal pilsner med dobbelt sidevogn uden bartenderen kigger underligt på én. Og hvor bartenderen rent faktisk er ældre end én selv. :bigsmile: That's fuckin' Aalborg! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

'Gaden er i øvrigt stærkt overvurderet. Der er RockCaféen der spiller god musik, SaltLageret hvor der er seriøs 'trim' og resten er lige til at lukke op og skide i. Det er på de små lumre værtshuse rundt om i byen det sker! Der hvor man kan bestille en lokal pilsner med dobbelt sidevogn uden bartenderen kigger underligt på én. Og hvor bartenderen rent faktisk er ældre end én selv. :bigsmile: That's fuckin' Aalborg! :w00t:

Fuldstændigt enig. Gaden er ikke så fed igen, når man begynder at nå toppen af 20'erne, og så kan man også hurtigt blive chikaneret af ordensmagten eller komme med i forfærdelige tv2 programmer før man ved af det. Men det er røverhistorier i må have til gode til i morgen.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share