Mave muskler


wankey
 Share

Recommended Posts

hej har nu trænet ca 8 måneder er virkelig blivet stor men mine mave muskler er ikke blivet så tydelige , hmm det nok fordi jeg ik har pumpet så meget min mave muskler som jeg har med bryst arme skulder osv hmmm spørgsmålet er den bedste måde at træne mave på ?

Link to comment
Share on other sites

hej har nu trænet ca 8 måneder er virkelig blivet stor men mine mave muskler er ikke blivet så tydelige , hmm det nok fordi jeg ik har pumpet så meget min mave muskler som jeg har med bryst arme skulder osv hmmm spørgsmålet er den bedste måde at træne mave på ?

Næste gang du stiller et spørgsmål må du godt tage dig et minut eller to mere til at formulere hvad du vil frem til.

Det ville være alletiders.

Link to comment
Share on other sites

hej har nu trænet ca 8 måneder er virkelig blivet stor men mine mave muskler er ikke blivet så tydelige , hmm det nok fordi jeg ik har pumpet så meget min mave muskler som jeg har med bryst arme skulder osv hmmm spørgsmålet er den bedste måde at træne mave på ?

Du har trænet 8 måneder og er virkelig blevet stor... Krudt, juice?

Typisk 6 pack kommer omkring 8-9% fedt.

ah sys nok lige at du har sat den ret lavt!!

Link to comment
Share on other sites

Følgende er ikke en blå-stempling af at alt hvad der står på T-Nation skal tages for sandheder. Ikke at jeg har bedre bud på tingene, men hey.. det er en mands artikel, ikke en lægebog.

Why You Don't Have Abs... Yet

Realistically, most people will need to be closer to 7 or 8% bodyfat to see their abs. A few lucky SOB's can see theirs at higher percentages, but you need to get much leaner than you think. Are those tears?

Anyway, assuming no muscle loss, our Mr. Hypothetical is looking at dropping 8 to 10 pounds of fat.

But, it's the last 8 to 10. You know, those they'll-be-around-after-cockroaches pounds. And we're going to do it in 30 days.

To exterminate two pounds per week, you need to make a further deficit in your calories. It really is that simple. But don't confuse simple with easy — you're going to work.

Fra http://www.t-nation.com/readArticle.do?id=2154939

Link to comment
Share on other sites

vil ik sige jeg er total stor men syntes selv jeg er stor, er en af de største af dem som træner nede i min trænings klub som er 17 år........

Der skal vist heller ikke forfærdelig meget til at slå en gennemsnitslig 17 årig der træner lidt på må og få.

Min pointe er blot, at du skal vælge adjektiver der passer bedre til hvad (hvor stor) du egentlig er.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke det er nødvendigt, at komme ned i 8-9% procent for, at få six pack.. en 13-15 % kan også gøre det.

Det kommer sådan set an på hvordan fedtet er fordelt.

Jeg er slank og alligevel (påstår en upræcis vægt) at min fedt procent er på de 18%.

Hvis man trækker 5% fra som er det de normalt afviger med fra en traditionel måde at måle fedtprocent på, så er fedtprocenten trods alt stadig højere end de 8-9procent.

Anyways.

Jeg har ikke set hvordan du ser ud.. så ville det være ret tydeligt at se hvad der egentlig skal gøres i dit tilfælde.

Men de fleste som ikke har højt stofskifte har godt af løbe træning.

Hvis ud træner i fitnessdk eller lignende kan du tilmelde dig bokseholdene.

Det er ligeså vigtigt, at du spiser nogenlunde korrekt.

Det er ikke nok med hård træning og forkert kost, men de ved alle efterhånden:)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror ikke det er nødvendigt, at komme ned i 8-9% procent for, at få six pack.. en 13-15 % kan også gøre det.

Det kommer sådan set an på hvordan fedtet er fordelt.

Jeg er slank og alligevel (påstår en upræcis vægt) at min fedt procent er på de 18%.

Hvis man trækker 5% fra som er det de normalt afviger med fra en traditionel måde at måle fedtprocent på, så er fedtprocenten trods alt stadig højere end de 8-9procent.

Anyways.

Jeg har ikke set hvordan du ser ud.. så ville det være ret tydeligt at se hvad der egentlig skal gøres i dit tilfælde.

Men de fleste som ikke har højt stofskifte har godt af løbe træning.

Hvis ud træner i fitnessdk eller lignende kan du tilmelde dig bokseholdene.

Det er ligeså vigtigt, at du spiser nogenlunde korrekt.

Det er ikke nok med hård træning og forkert kost, men de ved alle efterhånden:)

Er det din mavse på avataren. Det er en flot six-pack, det må da være en lavere fedt % end 18.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share