MOL Dogme cykel sommer cup


Arne
 Share

Recommended Posts

  • Replies 299
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok - jeg kender ikke Kermits rute... Jeg synes vi skal holde fast i Slotsbakken - og så køre 6 x ad den lidt længre rundtur

post-125-1241983837_thumb.jpg

Bakken er en hård nitte og det er tidligt - så at det ikke er mere end 20 km skal man ikke lade sig nare af!!!

SÅ: Afgang fra Hans Knudsens Plads 17.15 - Arne har talt og bestemt UGH!

Link to comment
Share on other sites

Ok - jeg kender ikke Kermits rute... Jeg synes vi skal holde fast i Slotsbakken - og så køre 6 x ad den lidt længre rundtur

post-125-1241983837_thumb.jpg

Bakken er en hård nitte og det er tidligt - så at det ikke er mere end 20 km skal man ikke lade sig nare af!!!

SÅ: Afgang fra Hans Knudsens Plads 17.15 - Arne har talt og bestemt UGH!

Jeg tror jeg er klar, men er ikke så kendt i Kbh. Hans Knudsens plads er det ved Rovsingsgade/Borgervænget lige ved Helsingør motorvejen? (Søgte på maps).

Link to comment
Share on other sites

Øv øv - jeg blir desværre nødt til at sidde over. Et lettere tilfælde af overbelastning efter weekendens udskejelser, som åbenbart ikke har tænkt sig at blive bedre her i løbet af dagen. Må hellere spare på benene, så de kan blive friske til på lørdag.

- Håber I andre får en super tur - og glæder mig til at se jeres tider her på siden senere i dag.

Link to comment
Share on other sites

Har du nogle stats?

Avg. fart, tid etc ? :)

Min cykelcomputer sagde 22,1km for de tre runder - Bikelog.dk talte det sammen til 23,2km og 300 højdemeter.

Mine stats:

Tid: 42:31

Snit: 31,2km/t (32,7 hvis ruten var de 23,2km)

Gns puls: 81,5%

Max puls: 88,5% (for meget syre i lårbasserne til at køre den helt ud :innocent:)

Bagmanden aka Kim G nævnte en tid på 36:xx :gal:

De andres tider kender jeg ikke.

Link to comment
Share on other sites

Bagmanden aka Kim G nævnte en tid på 36:xx :gal:

Både MaxP og Arne har ret - tiderne er helt frivillige at oplyse. Jeg har 36:05 på mit ur. Jeg er ikke helt så sej som MaxP med udstyr. Som min makker siger (tidligere verdensmester i kano):

"Den gang roede vi bare mellem 2 bøjer og tog tid med stopur - var der ikke for høj sø, så kunne vi lige sidde 10sek med fingeren på pulsen". Det virker også :)

Jeg havde det pænt stramt på alle 3 runder og jernsmag i munden. Dælme en hård rute! FØJ siger jeg bare :) MaxP og Arne burde skamme sig over at gejle hinanden sådan op!

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde det pænt stramt på alle 3 runder og jernsmag i munden. Dælme en hård rute! FØJ siger jeg bare :) MaxP og Arne burde skamme sig over at gejle hinanden sådan op!

Visse vasse - det er sådan du vil ha det!!! Men ok - du så en lille smule ud som om den bed da du kom over mål... Men Kim - det bider ikke på os - synes jeg jeg kan høre en bagmandsstemme sige! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Både MaxP og Arne har ret - tiderne er helt frivillige at oplyse. Jeg har 36:05 på mit ur. Jeg er ikke helt så sej som MaxP med udstyr. Som min makker siger (tidligere verdensmester i kano):

"Den gang roede vi bare mellem 2 bøjer og tog tid med stopur - var der ikke for høj sø, så kunne vi lige sidde 10sek med fingeren på pulsen". Det virker også :)

Jeg havde det pænt stramt på alle 3 runder og jernsmag i munden. Dælme en hård rute! FØJ siger jeg bare :) MaxP og Arne burde skamme sig over at gejle hinanden sådan op!

Nånå - du skal da nødig komme for godt igang med snak om udstyr, hva'? :laugh:

Kan desværre ikke prale af jernsmag - mine lunger har lidt mere overskud end stængerne i den slags udfoldelser, så jeg har (endnu) lidt svært ved at komme helt op og ringe. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Min GPS målte turen til 22.33 km.

Mine stats:

Tid: 46:34 min

Snit: 28.8 km/t

Gns puls: 87%

Max puls: 98% (Dette skyldes at jeg ikke har fået indstillet computeren. Vil nok skyde den til at ligge på 90-92%)

Jeg lagde ret hårdt ud og min første runde kørte jeg på 14.46 min. og sidste runde på 16:12 min.

Og ja. Tak for en hyggelig aften. Det var hårdt! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe, ja sådan er det jo.

Xzebetz -> Havde du ikke GPS med? Jeg kunne godt tænke mig at se en højdekurve for hvad vi faktisk har kørt, for den bikelog.dk spytter ud virker urealistisk. :bigsmile:

Jo, den siger 222 meter. Den er dog ikke 100% nøjagtig og omgangene svinger med med ca. 4-6 meter.

post-3853-1242079859_thumb.jpg

Edited by Xzebetz
Link to comment
Share on other sites

Hej med jer

Også tak for turen herfra. Det var god træning og oven i købet sjovt at give den gas over de tre omgange :-)

Jeg vidste, at jeg ikke ville køre stærkt i går, og blev da også overhalet af Kim. Som sikkert ville have kørt fra mig selv med friske ben :-).

De nærmere detaljer er stadig i min cykelcomputer.

Til forhåbentlig næste gang

Henrik

Link to comment
Share on other sites

Hvordan ser det ud med en tur i næste uge f.eks. Kristi Himmelfarts dag hvor vi jo har fri? :smile:

Umiddelbart synes jeg at Bagmandens rute fra sidste år ved Blovstrød Kro var rigtig god :cool:

Synes også vi skal tilbage til den rute. Jeg kan personligt ikke kristi Himmelfarts dag - jeg arbejder på de fleste helligdage og om søndagen....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share