MOL Dogme cykel sommer cup


Arne
 Share

Recommended Posts

Det ser bare rigtigt sjovt og hyggeligt ud. Jeg drister mig til at møde op i morgen og forsøger at hænge på - efter at have fået en åben invitation på spinning-holdet i Royal igår...

Kan ikke hamle op med jer seje cykelryttere... så forhåbentligt kommer der andre glade amatører end mig?

Jan D - tror jeg kender dig... Er du ikke min løbetræner fra Mosebanden? Det ku da bare være superhyggeligt at se dig igen.

Er du med i morgen?

Helle (alias Frontrunner fra Dourun)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 299
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det ser bare rigtigt sjovt og hyggeligt ud. Jeg drister mig til at møde op i morgen og forsøger at hænge på - efter at have fået en åben invitation på spinning-holdet i Royal igår...

Kan ikke hamle op med jer seje cykelryttere... så forhåbentligt kommer der andre glade amatører end mig?

Jan D - tror jeg kender dig... Er du ikke min løbetræner fra Mosebanden? Det ku da bare være superhyggeligt at se dig igen.

Er du med i morgen?

Helle (alias Frontrunner fra Dourun)

JUBIIIIIII! Det bliver super sjovt! Vi glæder os til at se dig :)

Alle kan være med, så det skal nok gå godt. Du bliver flyvende!

Edited by Bagmanden
Link to comment
Share on other sites

Kermit,

God stil at prøve at lokke dem op til vores legeplads.

Det er en utrolig smuk tur igennem skoven

Det har jeg sjovt nok aldrig bemærket. Er der skov? :blink:

Plejer gerne at fokusere på det grå bælte og se hvor meget det stiger inden for de næste 2-300m. Ej, generelt er jeg ikke særligt god til at bemærke alt det udenoms (fremhæver igen den gamle slager om dengang jeg kørte bybus og holdt tilbage for min mor i et fodgængerfelt uden at opdage det) men på Folehaven har jeg da slet ikke overskud til den slags.

Jeg tror desværre det bliver svært at kringle en rute uden lyskryds - men kunne ellers være spas. Sandbjergvej kunne også være et bud men er heller ikke specielt rundstrækningsvenlig.

Link to comment
Share on other sites

Tak for i dag :bigsmile:

Gad vide hvor lang ruten rent faktisk var - I to har nogle ret forskellige tal og jeg har et tredje (som desværre antyder at min computer både viser for langt og for hurtigt i forhold til det reelle).

post-1580-1213731551_thumb.png

Håber der snart igen bliver en tirsdag (eller i hvert fald bare ikke mandag/lørdag) hvor man kan brænde igen. Må indrømme at det var lidt en lussing udi at køre oppe i rødt område. Det skal øves :poking:

Link to comment
Share on other sites

Værløse DM-ruten

http://bikelog.dk/loadrutever8.php?id=1895

Dato: 17-06-2008

Tid: 0:44:41

Distance: 25,6km (4*6,4km)

Snit: 34,4km/t

Højdemeter: 148meter

Gns. puls: 175 (83%)

Max puls: 194 (92%)

Cirka-runde-tider:

11:15

11:05

11:20

11:01

Jeg startede 1 min efter Maj og fik visuel kontakt midt på 3. runde. Skulle så bruge en hel runde plus en sjat før jeg hentede hende ved sidste sving og sidste stigning. Gav fuld gas op af stigningen og det gav et hul og en ret god krampe i læggene :laugh:, men det var jo bare at klemme balderne de sidste minutter.

Glimragende motivation. :devil:

Snitpulsen kan synes lav ift andre, men jeg har til gengæld også et meget højt max. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Tak for i dag :bigsmile:

Gad vide hvor lang ruten rent faktisk var - I to har nogle ret forskellige tal og jeg har et tredje (som desværre antyder at min computer både viser for langt og for hurtigt i forhold til det reelle).

Selv tak. :smile:

Opmåling på bikelog siger 6,4km pr runde, dvs 25,6km i alt og Mariannes runder siger 25,88km. Jeg havde kun tid på pulsuret og fik ikke kigget på triptælleren. :blush:

Link to comment
Share on other sites

Guest slettet11072015

HEY, tak for idag.....

DEJLIG træning.... Håber det kan gentages og Bagmanden er så flink at lade mig låne legendecyklen igen....

Dejligt at køre med jer alle i dag....

BIKESPEED BIKESPEED BIKESPEED.

Kass.

Link to comment
Share on other sites

Guest slettet11072015
DAMm jeg gik vist glp af noget der! Men til gengæld har jeg et krater bagerst i venstre side aaf munden - hvor der sad en tand ind til klokken 17 - og det er der ingen af jer der har :tongue:

Arne du er jo konstant defekt...

Ærgeligt du ikke var med i dag, du var savnet... Tænkte på dig da....

EN god ting er der da sket i dag. DU er nu en tand lettere... ;)

KAss

Link to comment
Share on other sites

Arne du er jo konstant defekt...

Ærgeligt du ikke var med i dag, du var savnet... Tænkte på dig da....

EN god ting er der da sket i dag. DU er nu en tand lettere... ;)

KAss

Hehe ja, så sparer du de penge til indkøb af lettere dele :wink: ...selvom de nok bliver brugt hurtigt på en tandlægeregning.

God bedring Arne!

Link to comment
Share on other sites

Hov,

Rytter 1983 har jeg da tidligere stiftet bekendtskab med her på MOL - må indrømme at jeg ikke anede at det var dig på lånecyklen. Så var der et MOLnavn mere der blev sat på plads.

Stakkels Arne,

tandlægebesøg er bestemt ikke noget jeg misunder (selv om det selvfølgelig kan være en stor lettelse så hader jeg det altså alligevel).

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Kære alle

Tak for turen! Det var rigtigt sjovt at være med.

Ingen mellemtider herfra!!!

- tror måske liiige jeg skal træne lidt mere inden jeg tager med igen!

Hej fra

Helle

Ja da - en fin tur i godt selskab.

Nu er det her vel ganske glimrende træning i sig selv med et strejf af konkurrence, så du skal da bare tage med. :bigsmile:

Jeg tror dog det er tilladt at øve sig i mellemtiden, og jeg planlægger selv at få et par km mere i benene. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Kære alle

Tak for turen! Det var rigtigt sjovt at være med.

Ingen mellemtider herfra!!!

- tror måske liiige jeg skal træne lidt mere inden jeg tager med igen!

Hej fra

Helle

JAAAAAH! Vi vil ha' Helle med igen og hele resten af banden! Det er jo kun for sjov. Måske vi endda kommer til at sove godt i nat ;)

Mit elektronik driller mig stadig lidt, med lidt held får jeg en gang lidt data hevet ud af det skidt :( Men jeg trådte 792Watt som max. Og er pænt smasket i stængerne...... Godt der kun er ca. 7 timer til vi må træne igen!

Link to comment
Share on other sites

Tak for en superhyggelig tur. Rart at sætte ansigter på flere af jer istedet for bogstaver på en computer. Super gode præstationer for alle. :clap: Håber sandelig det bliver til follow up ture.

Synes også du skal tage med igen Helle (hvis du altså har lyst). :4signme: Det vigtigste med tiderne er jo ikke at måle sig med andre, men med sig selv og ens egne tider. Sagt af en der nok endte næstsidst, hvad angår tider, selv om de nu var ok lige nu med mine skader (48:00) :blahblah: . Hvad angår pulsprocent ville jeg sikkert få en sidsteplads - nok ca. 85 pct. (skønnet). :4whistling: :nonono:

Holder også på 25,5-25,6 km som det mest præcise tal, men afhænger selvfølgelig lidt af hvor meget man slingrer. :tongue:

Vil foreslå bagmanden næste gang kører først (så du når at hente de fleste af os). Så kan man måske hyre dig som hjælperytter på sidste runde. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

JAAAAAH! Vi vil ha' Helle med igen og hele resten af banden! Det er jo kun for sjov. Måske vi endda kommer til at sove godt i nat ;)

Mit elektronik driller mig stadig lidt, med lidt held får jeg en gang lidt data hevet ud af det skidt :( Men jeg trådte 792Watt som max. Og er pænt smasket i stængerne...... Godt der kun er ca. 7 timer til vi må træne igen!

Har du et Powermeter på cyklen, hvilken og hvad koster sådan en?

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes den sidder ganske godt i stængerne her til morgen :)

Husk at denne type træning er ganske hård og kræver lidt teknik. Såååå vi skal bare ud og øve os noget mere. Det var en vældig tur og det bliver bedre. Mer' af den slags!

Tanken er netop at man kommer afsted sådan ca. omkring dem man gerne vil dyste mod. Jo mere vi får trænet sammen jo sjovere er det at se om man kan hente 1 min, 45 eller 30 sek. Alternativt holde resten af flokken stangen så længe som muligt.

Lad os bare få plottet noget mere af det i kalenderen. Det kunne måske udvikle sig, at nogen fik lyst til at træne mere og andre ture sammen.

Edited by Bagmanden
Link to comment
Share on other sites

Har du et Powermeter på cyklen, hvilken og hvad koster sådan en?

Jep - jeg kører med et Ergomo Pro. Jeg synes SRM'en er lige pebret nok :( Det er trods alt kun for sjov.

Du kan læse lidt mere om de forskellige systemer her: Dtrif

De er dog stadig lidt dyre - men kan fåes brugt :)

Edited by Bagmanden
Link to comment
Share on other sites

Lyder som om i havde det rigtig sjovt! Glæder mig til at jeg er fit for fight igen :laugh:

Kommer der en resultatliste på turen i går?

Selvom jeg ikke var med i går vil jeg tillade mig at svare: Nej det gør der ikke. Vi samler ikke folks tider ind - hvis man har lyst til at dele sin tid med andre, på stedet eller her, så gør man det, har man ikke lyst - så er det lige så ok!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share