Jeans til squat quads og glutes


Nikki A
 Share

Recommended Posts

Jeg ved ikke om det off-topic det her, men lidt motions-relateret er det vel.

De sidste par måneder er især mine lår vokset en hel del, og jeg er begyndt at få besvær med at finde bukser som de kan være i, uden at stramme.

Mit spørgsmål er altså: Er der nogle bestemte Jeans/cowboybukser mærker man kan gå efter, hvis man gerne vil have sine lår i dem?

Link to comment
Share on other sites

De sidste par måneder er især mine lår vokset en hel del, og jeg er begyndt at få besvær med at finde bukser som de kan være i, uden at stramme.

Jeg har nøjagtig det samme problem. Jeg har næsten ikke flere bukser tilbage jeg kan passe, og i forretningerne har de næsten aldrig noget jeg kan passe ordentligt :jehon: Det er som om alle bukser bliver lavet til små bøssepopben :o

Det utroligt hvad lidt squat kan gøre :w00t:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jeg har nøjagtig det samme problem. Jeg har næsten ikke flere bukser tilbage jeg kan passe, og i forretningerne har de næsten aldrig noget jeg kan passe ordentligt  Det er som om alle bukser bliver lavet til små bøssepopben

Som om... det er de da.

Levis 579 er der også deeejliiig plads i. Det er deres baggy fit, men med lidt lår og røv, så sidder de stadig løst, men utrolig behageligt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share