THOMAS! :devil: :devil: :devil:


Tunen
 Share

Recommended Posts

  • Replies 201
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hvis jeg lover at tage krudt, tror i så der bliver plads til mig på team BB?

Sådan noget med at jeg lover aldrig at gå under ½g test om ugen og i snit bruge 2 gram om ugen samlet af forskellige produkter?

Jeg er villig til at tage dopingtests der viser jeg er max tanket op, hvis bare jeg kan blive sponsoreret.. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvis jeg lover at tage krudt, tror i så der bliver plads til mig på team BB?

Sådan noget med at jeg lover aldrig at gå under ½g test om ugen og i snit bruge 2 gram om ugen samlet af forskellige produkter?

Jeg er villig til at tage dopingtests der viser jeg er max tanket op, hvis bare jeg kan blive sponsoreret.. :cool:

Doserne er ikke nær høje nok til tiiiim BB! Men spørg på ELITE TEAM BODYBUILDING.DK, der er de vist mere lempelige mht. doserne.

Mvh. BB1!

Chef for Tiiiim BB!

Edited by Nissen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hvis jeg lover at tage krudt, tror i så der bliver plads til mig på team BB?

Sådan noget med at jeg lover aldrig at gå under ½g test om ugen og i snit bruge 2 gram om ugen samlet af forskellige produkter?

Jeg er villig til at tage dopingtests der viser jeg er max tanket op, hvis bare jeg kan blive sponsoreret.. :cool:

Det fixer vi. Her en kontrakt. Godt man kender en ADVOKAT.

25.06.2008_KONTRAKT_POUL_HANSEN_TEAM_BB.DK.doc

Link to comment
Share on other sites

Det kan jeg godt forstå, eftersom PlayBoi har skrevet følgende om dig:

Enhver psykolog ville uden at blinke sige at du projicerer din negative selvfølelse over på andre - du har brug for at være en stor kanon udenpå da du er er et nul indeni og er klar over det. Dette underbygges yderligere af at du har en enorm trang til at fortælle om hvor ekstravagant en livsstil du har, hvor dygtig en forretningsmand du er osv.

Måske andre også kunne have godt af selvransagelse for derved at klarlægge bevæggrundene for negative udtalelser og indestængt vrede rettet mod dette og hint....

Link to comment
Share on other sites

WHEELS OF DEATH!!!1

Deathwheel.jpg

SQUAT

10@70kg

5@120kg

2@150kg

2@180kg

1@200kg her sprækkede mine underhylere :smile:

4@200kg OMG!

low box negatives

5@210kg

Jesus the Lord !!

GOODMORNiNGS

5@135kg

5@135kg

5@135kg

5@135kg

5@135kg

pfft. easy.

LEG-EXTENTiONS single pulley

12@65kg

12@60kg

12@55kg

12@50kg

Min ven Jakob (Nissen herindefra :wink:) kom med opmuntrende tilråb :smile:

BB CALF-RAiSE free weight

8@170kg

8@170kg

8@170kg

8@170kg

:wink:

Hvad kan jeg sige? Jeg er awesome :smile: Men jeg er meget ked af at jeg slet ikke når at se min friend Sune (Conscience herindefra :wink::devil:) inden han rejser hjem til Canada :crazy:

lyd: Slow Death Factory - From the Gutter to Your Ears, Illdisposed - The Prestige

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Har du fået sand i fissen ven? :smile:
Dybsindigt, intelligent, velformuleret og skarpsindigt indlæg. Hvis der kommer mere af samme skuffe, bliver jeg jo sat helt til vægs......... :clap:

Har du fået sand i fissen ven? :smile:

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Jeg skal på overlevelsestur i Sverige i morgen til og med mandag. Jeg troede du ville komme i dag friend :cry:

Jeg havde afsluttende møder idag og valgte at blive til aftensmaden :4mewantfood:

Er du startet på et job eller noget....overlevelsestur så du er nød til at droppe træningen lyder sku ikke som noget du selv har fundet på...haha...shiiit hader sådan noget.

Link to comment
Share on other sites

Jeg havde afsluttende møder idag og valgte at blive til aftensmaden :4mewantfood:

Er du startet på et job eller noget....overlevelsestur så du er nød til at droppe træningen lyder sku ikke som noget du selv har fundet på...haha...shiiit hader sådan noget.

Ok. Mad er godt.

Det er med jobbet i Nykredit. Jeg ved ikke hvordan jeg er blevet overtalt til at deltage. Det er slet ikke mig heller. jøsses...

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ok. Mad er godt.

Det er med jobbet i Nykredit. Jeg ved ikke hvordan jeg er blevet overtalt til at deltage. Det er slet ikke mig heller. jøsses...

LOL, SelfOWNED!

friend

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share