Hacksquat foræres væk.


Chris27
 Share

Recommended Posts

Da vi har besluttet at købe en ny hacksquat i vores vægtløftningsklub, skal vi af med den gamle, som fylder for meget.

Hvis nogen er interesseret kan den afhentes i klubben, ellers kører vi den på skrotpladsen om en måned. Den ses på det første billede:

Jeg har aldrig selv brugt den, men den virker meget robust. Vægtskiver medfølger ikke.

Ved samme lejlighed skal vi også af med vores ikke helt moderne legpres, som ses på andet billede, som også kan afhentes. Den virker fint selvom den ikke ser helt moderne ud.

Som sagt kan de afhentes, hvis nogen er interesserede.

post-962-1213038737_thumb.jpg

post-962-1213038757_thumb.jpg

Edited by Chris27
Link to comment
Share on other sites

Så er det godt jeg er brutalt stærk og massiv :smile:

Nej for du træner ikke crossfit og kettlebells imens du balancerer på 2 swissballs = meget lidt funktionel... din maa' er all show but no go... du skal have MaxP med hvis du skal have flyttet det monster der

Link to comment
Share on other sites

Nej for du træner ikke crossfit og kettlebells imens du balancerer på 2 swissballs = meget lidt funktionel... din maa' er all show but no go... du skal have MaxP med hvis du skal have flyttet det monster der

Ja, altså bortset fra at jeg jo ikke træner Crossfit (endnu), ikke bruger swissballs og kun ganske sjældent svinger kettlebells, så har du helt ret. :4flex:

Funktionelle muskler FTW :superman:

Link to comment
Share on other sites

Nej for du træner ikke crossfit og kettlebells imens du balancerer på 2 swissballs = meget lidt funktionel... din maa' er all show but no go... du skal have MaxP med hvis du skal have flyttet det monster der

Du har sgu nok ret... Nedtur at man ikke har motorikken til den virkelig hardcore træning.

Link to comment
Share on other sites

Er legpress'en blevet afhentet?

Nej ikke endnu, men Tunen har lagt billet ind på den. Hvis du er interesseret, så er den orange vist stadig ledig, men den er nok knapt så eftertragtet. Ellers kan i eventuelt slås om den.

Link to comment
Share on other sites

Nej ikke endnu, men Tunen har lagt billet ind på den. Hvis du er interesseret, så er den orange vist stadig ledig, men den er nok knapt så eftertragtet. Ellers kan i eventuelt slås om den.

Jeg er frisk på en burkamp :smile:

Vi snupper højest sandsynligt maskinen. Jeg finder ud af det i løbet af ugen og så lejer vi et lig og kommer og henter den.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er frisk på en burkamp :smile:

Vi snupper højest sandsynligt maskinen. Jeg finder ud af det i løbet af ugen og så lejer vi et lig og kommer og henter den.

Ved jeg er nr. 2 i køen nu, men hvis du ombestemmer dig hr. Tun så er jeg interesseret. Sandsynligvis i begge maskiner, men det skal jeg lige have tjekket op på.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share