Hacksquat foræres væk.


Chris27
 Share

Recommended Posts

Da MA har givet endeligt tilsagn om, at han vil afhente den (på søndag) og i øvrigt vil smide lidt penge oveni, så får han den.

Jeg håber ikke det giver for mange trusselsmails fra IK99.

Det er ikke IK99, men MIG du skal være nervøs for! :devil:

Troede lige jeg harvde nyt (gratis) udstyr til mit hjemmegym. :nonono:

Det eneste du kan gøre, for ikke at blive spammet med trusselsbreve,SMS'er og -brevduer, er at sælge mig et billigt squatstativ+chinning bar.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke IK99, men MIG du skal være nervøs for! :devil:

Troede lige jeg harvde nyt (gratis) udstyr til mit hjemmegym. :nonono:

Det eneste du kan gøre, for ikke at blive spammet med trusselsbreve,SMS'er og -brevduer, er at sælge mig et billigt squatstativ+chinning bar.

Nu er jeg lige pludselig nervøs :freaked: :tease: , men nu har du jo aldrig været foran i køen... det er i øvrigt ikke ligefrem nyt udstyr.

Jeg kan melde at begge maskiner er blevet afhentet og nu gør gavn (forhåbentligt) i en jysk lade, så nu skal vi spendere på noget nyt. Jeg er lidt overrasket over, at vi fik afsat det røde, som er lidt rustikt :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Nu er jeg lige pludselig nervøs :freaked: :tease: , men nu har du jo aldrig været foran i køen... det er i øvrigt ikke ligefrem nyt udstyr.

Jeg kan melde at begge maskiner er blevet afhentet og nu gør gavn (forhåbentligt) i en jysk lade, så nu skal vi spendere på noget nyt. Jeg er lidt overrasket over, at vi fik afsat det røde, som er lidt rustikt :tongue:

Jo tak, H-squatten gør allerede stor glæde. Den røde er ikke kommet på plads endnu, men rustik? Her i Jylland er den moderne... :4thumbup:

Men igen, stor tak til Rasmus for at hjælpe med at få maskinerne ud. Det var lidt af en udfordring :cool:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Da MA har givet endeligt tilsagn om, at han vil afhente den (på søndag) og i øvrigt vil smide lidt penge oveni, så får han den.

Jeg håber ikke det giver for mange trusselsmails fra IK99.

Det er ikke noget problem, vi vindicerer bare aktivet så det kan gøre gavn nede hos os :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share