Miguel - lækkert hår og velvære


Miguel
 Share

Recommended Posts

Efter en tids fravær og logføring på andet site (BB.dk) starter jeg min logføring op her i stedet for.

Lidt om mig:

Mand 42 år, gift og har 2 sønner på henholdsvis 15 & 18 år og bor på den sydlige del af Amager

Jeg spiller fodbold (kun kampe :blush: ) og træner for velvære og en fornuftig figur. Jeg forsøger hvert forår at cutte ned, men grill og rødvin sætter ofte en stopper for det.

Jeg er er nok lidt mere livsnyder end træningsfreak selvom jeg med jævne mellemrum prøver at komme mere i træningsdelen uden nævneværdig succes, men det er nok bare ikke mig..

Lidt stats:

Højde: 173

Vægt mellem 78 - 85 kg afhængigt af årstid.

Bedste løft:

Bænk = 100 kg

Squat = 150 kg

Dødløft (sumo) = 150 kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Bryst - skulder - triceps

DB BP

3x6 @ 40

1x5 @ 40

Inc DB BP

4x5 @ 36 (der var ikke så meget gods tilbage )

Sid. DB Skulder press

3x8 @ 28

Lat raise

3x10 @ 18 - det var lige til øllet

Dips

4x6 @ bw + 20 kg

God træning men også hård, blev lidt små svimmel et par gange, men det var nok et udslag af, at jeg kun havde fået morgenmad inden jeg trænede.

Link to comment
Share on other sites

Tak til jer allesammen :smile: Det er jeg virkeligt glad for :smile:

Jeg har ikke været så aktiv med at logge træninger, for det første så gik jeg lidt motivationskold på min sidste type træning, så jeg ryger på en omgang DUP igen efter ferien. For det andet så har det været ulideligt varmt i centeret så dødløft og squat har været svært at komme igennem, så fokus har været på diskoøvelser (rejser jo også til Mallorca på fredag :innocent: )

Velkommen tilbage

Tak Gregers :smile:

Hej Miguel.

Så fik du gjort alvor af det.

Jeg kan udemærket forstå dit valg og jeg ønsker dig god vind med din nye log her på MOL.

Hilsen

Taurus

Taurus min ven jeg håber også at du gør det, jeg savner at læse din log!! Vi er mange som lærer af din store viden og dine gode forslag. Så jeg håber at du vil begynde at logge online igen, når lysten er der

Hej Miguel,

Velkommen tilbage - jeg fulgte med fra tid til anden på nabo-kanalen men fik aldrig oprettet mig som bruger så jeg kunne kommenterer

De 3 S'er (charme, selvtillid og lækkert hår)?

Mvh,

AxBard

Tak Axbard :smile:

Jeg må lige have fundet din log frem - den er også savnet

De 3 S'er det er jo lige os, bortset fra at jeg intet hår har, men det er jo stadigvæk charmerende (synes jeg :tongue: )

Det med en "fornuftig figur" er da vist årets underdrivelse. Så vidt jeg husker fra tidligere billeder har du en figur, som mange kun kan drømme om

Men velkommen tilbage på MOL

Hej Beleriand_K

Edit: Hva faen opdagede først bagefter at det var dig Bruno :4thumbup:

1000 tak - nu håber jeg så bare, at du husker rigtigt :hehe: I øjeblikket er figuren præget at det er grillsæson, jeg er desværre ikke god til at være tilbageholdende når der er dejlig mad og rødvin (det er lidt ligesom med kvinder og dankort :wink: )

Er dine børn ikke snart ved at overhæle dig i både styrke og størrelse? Velkommen tilbage.

Hej #52

Edit : Er det dig David?

Tak skal du have

Jo min ældste er højere end mig men han er stadigvæk en ÅL :devil: Men hvis han gad træne seriøst, så kunne han sagtens. Min yngste han er begyndt at træne mere seriøst og han har en viljestyrke som kan bringe ham langt, så det er om at kunne motivere ham. Men jeg owner stadigvæk dem begge :superman::tongue:

Edited by Miguel
Link to comment
Share on other sites

En dag på Daisy Crazy med Bryst - skulder og triceps

DB BP

2x6 @ 40

2x5 @ 40

1x4 @ 42 PR

Inc DB

2x6 @ 36

1x4 @ 38 PR

Lat raise

3x10 @ 16

Dips:

3x12 @ bw

Noget triceps kabel over hovedet

3x10 @ 55

Fin træning til at afreagere på efter arbejde i dag :cool: Blev lidt arrig på en kollega, da han sad og lavede en masse private ting, mens vi andre røg rundt som fluer i en flaske pga travlhed. Jeg har intet imod at man laver private ting, men man skal da lige have høvlet lidt af opgaverne.

Link to comment
Share on other sites

...der er jo ingen grund til at beskæftige sig med arbejde . . . det klare kollegerne jo. :laugh:

Jo, det kan let gå hen og blive møgirriterende med den form for prioritering.

Vi har en ENERGIVAMPYR ansat her hos os - og den type mennesker er absolut heller ikke sjove at have som kollega.

Tillykke med dine PR's Miguel - du går da til den! Så det er ikke ren motionstræning du har gang i. :superman:

Et spørgsmål:

Er du geocacher?

Rigtig god onsdag kære ven. :bigsmile:

Hilsen

Taurus

Link to comment
Share on other sites

...der er jo ingen grund til at beskæftige sig med arbejde . . . det klare kollegerne jo. :laugh:

Jo, det kan let gå hen og blive møgirriterende med den form for prioritering.

Vi har en ENERGIVAMPYR ansat her hos os - og den type mennesker er absolut heller ikke sjove at have som kollega.

Tillykke med dine PR's Miguel - du går da til den! Så det er ikke ren motionstræning du har gang i. :superman:

Et spørgsmål:

Er du geocacher?

Rigtig god onsdag kære ven. :bigsmile:

Hilsen

Taurus

Hej min ven

Ja du har ret i at energivampyrer kan være belastende - (jeg må jo nok erkende at jeg er tættere på det end den mere afslappede :blush: )

Tak for din ros, den er meget påskønnet :smile:

Hvad er en geocacher?

Tak og i lige i måde

Hilsen

Miguel

Link to comment
Share on other sites

Hej igen kære ven!

Argh! Jeg fik ikke forkaret mig i skyndingen . . .

En enrgivampyr er et slang for en kollega der suger al energi ud af sine kollegaer.

En person der altid beklager sig og synes altid at have det værre end ale andre og taler dårligt om ikke tilstedeværende kolleger.

Ofte når man bare hører denne persons trin i gangen, så mærker man omgående hvordan al kraft suges ud af en - man bliver helt træt bare ved tanken om at skulle stå skudsmål til al den negative snak.

Det er en energivampyr.

En geocacher dyrker skattejagt på caches der ligger skjult rundt omkring i det danske landskab. Det er bevidst udlagte caches som man sporer via koordinater med sin GPS og så skal logføre når de findes.

Det er blevet den store trend nu om stunder.

Hvorfor jeg spørger dig, er fordi jeg kom på sporet af en Geocacher med synonymet "Miguel". Da jeg undersøgte hans profil, viser det sig, at han bor på Amager (tæt ved lufthavnen) . . . og så blev jeg MEGET nysgerrig!!!

Det må så være en synonym navnebroder du har i nabolaget - og det er godt nok lidt af en tilfældighed af det helt store.

Så derfor måtte jeg spørge.

Rigtig god torsdag :bigsmile:

Fedt at du stadig smider nogle PR ind imellem - :devil:

Hilsen

Jens

Link to comment
Share on other sites

Hej min ven

Nå sådan ok så ved jeg faktisk ikke om jeg er en energivampyr? Jeg prøver at have en positiv indstilling til livet, men for de kollegaer som er meget lade, vil måske føle at jeg trækker den sidste energi ud af dem, når jeg beder dem lave noget :tongue:

Det med Geocacher, så er det nu ikke mig. Men skægt at der er en der bor som jeg og kalder sig det samme, men det kan jo være at alle os Michael'er har brug for at skille os lidt ud? På den anden side hvis alle vælger Miguel, så er vi jo lige vidt :laugh:

Jeg har kørt med Kreatin i hele foråret og må erkende at det har givet mig en del, det er jo dejligt at man kan hive lidt ud af ærmet endnu :cool:

Min torsdag bliver god, sidste dag inden ferie :cooldance: I morgen kl 7 sidder jeg i flyveren sydpå :smile:

Håber også at du får en god torsdag

Hvis der er en Internetforbindelse dernede smider jeg lige en lille hilsen

Miguel (The one and not only)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Efter 3 uger med masser af mad og ikke mindst alkoholiske drikke, så er det på tide at komme igang.

Vægtforøgelse efter 3 ugers ferie = 1,5 kg, hvilket jo nok ikke er muskelmasse :tongue:

Jeg har godt kunne mærke på lænden, at den ikke har godt af, at jeg bliver for magelig, så rart nok at komme igang igen.

Dagens stille træning :

Frontsquat

4x8 @ 50

DB BP:

4x8 @ 32

BOR

4x8 @ 60

Dips:

4x8 @ bw

Goodmornings

4x8 @ 50

Lat raise:

4x8 @ 14

Lidt udstrækning..

Svedte som et svin og lugtede sgu også sådan :crazy: (det må være al den ladhed der stinker)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Sumo DL:

1x5 @ 60

4x5 @ 100

Chins:

4x8 @ bw

Inc DB BP:

4x8 @ 26

Hanging leg raise

2x10 @ bw

Alm mavebøj

2x20

BB Curls EZ:

3x8 @ 48

udstrækning

Fin træning, har dog en del DOMS efter igår, men sådan er det jo her i starten.

Jeg vil i den nærmeste tid køre fullbody 2x høj rep (10-12) efterfølgt af lav/mid rep (4-6) også forfra igen. Dog vil DL ikke blive kørt med mere end 5 reps

Link to comment
Share on other sites

Høj rep dag

Lidt goblet squat med 14 kg DB - den vil jeg køre til hver træning indtil videre

Front squat

4x12 @ 55

Goodmornings

4x12 @ 55

DB BP

2x12 @ 32

2x9 @ 32

Dips

1x12 @ bw

1x9 @ bw

1x8 @ bw

Chinups

1x12 @ bw

1x10 @ bw

1x9 @ bw

1x8 @ bw

Lat raise

2x12 @ 14

Den sidste træning blev hastet igennem, da der kom et helt fodbold hold og skulle træne (der var rigeligt oppe og træne i forvejen) :dry:

Link to comment
Share on other sites

Høj rep dag

Startede ud med lidt goblet squats og mærkede godt at der stadig er Doms efter sidste træning

Sumo DL

1x8 @ 60

4x5 @ 105

Inc DB BP

4x12 @ 26

Mave

4x20 alm crunch

BOR

3x12 @ 60

1x6 @ 60 fik lavet en eller anden mærkelig bevægelse - det kan mærkes i højre balde omkring der hvor iskias nerven sidder :unhappy:

DB Hammer curls

1x12 @ 20

2x12 @ 22

Ok træning er dog stadigvæk ramt af doms. Er lidt bekymret over mit hug i balden, nå men jeg må se - nu tager jeg med sønnen på Skanderborg og sover i telt :superman:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share