5 dage Kcal +, 2 dage Kcal -


ProBB
 Share

Recommended Posts

Hej MOL.

Jeg har gennem de sidste 6 uger tabt mig cirka 4 kg. Fra 86 til 82 kg. Mit mål er 80. Jeg har ligget på et dagligt Kcal indtag på mellem 1800 - 2000 Kcal. Har 4-5 gange om ugen dyrket cardio, for at speede processen lidt op. Men. Da jeg, hånden på hjertet, har SÅ svært ved det her. Har jeg givet den en skalle mandag til fredag, og i weekenden har den fået frit spil. Hvordan har det påvirket mit vægttab? Skal jeg bide i det sure æble og køre min diæt 24/7? Lige et sidste tillægs spørgsmål. Passer mit daglige Kcal indtag jf. en vægt på nu 82 kg, en højde på 172 cm, muskuløs, og en forholdvis aktiv personen, hvis målet er at tabe sig stille og roligt?

Link to comment
Share on other sites

Hej MOL.

Jeg har gennem de sidste 6 uger tabt mig cirka 4 kg. Fra 86 til 82 kg.

Mit mål er 80. Jeg har ligget på et dagligt Kcal indtag på mellem 1800 - 2000 Kcal. Har 4-5 gange om ugen dyrket cardio, for at speede processen lidt op. Men.

Da jeg, hånden på hjertet, har SÅ svært ved det her.

Har jeg givet den en skalle mandag til fredag, og i weekenden har den fået frit spil. Hvordan har det påvirket mit vægttab?

Hvordan skulle vi nogensinde kunne svare på det?

Skal jeg bide i det sure æble og køre min diæt 24/7?

Lige et sidste tillægs spørgsmål. Passer mit daglige Kcal indtag jf. en vægt på nu 82 kg, en højde på 172 cm, muskuløs, og en forholdvis aktiv personen, hvis målet er at tabe sig stille og roligt?

Mere info for at kunne svare på det.

IMO kan du godt beskrive din situation noget mere forståeligt hvis du lige bruger 10 min mere på at tænke over det og skrive det ned.

ENTER er god btw

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share