Coca cola light produkt


Benjamin*
 Share

Recommended Posts

Jeg ved en ting helt sikkert om light produkter. Og det er at de virker meget dårligt på mig i forbindelse med træning.

Hvis jeg har indtaget cola light om dagen og skal træne eftermiddag eller aften er det sjældent at jeg føler mig oplagt.

Hvis jeg kan vælge ville jeg til enhver tid tage drikkevarer med almindeligt sukker eller bare vand - selv kaffe og wienerbrød er bedre. uden tvivl.

Jeg kan ikke give forklaringen - men jeg føler mig ganske sikker i min sag

Hvilket ingen andre kan bruge til noget... men fin observans du har gjort dig

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jeg vil da tro at alle andre der efter en lang arbejdsdag tager en tur omkring tankstationen for at forberede sig på aftentræning kan bruge det til noget - om ikke andet kan man da prøve det af

Det er psykopsomatisk- hvis forskningen en dag beviser at Aspartam virker sløvende på kroppen trækker jeg det tilbage :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg sankkede med familien om problemet med sødemidler i sodavand, de havde hørt at sødemidlet kunne så kroppen havde svært ved st nedbryde fedt..... Det havde jeg aldrig hørt om og kontaktede en god ven for at høre hans mening... Der var meldingen at sødemidler er noget lort....

Jeg sendte ham linket til fødevarestyrelsen og her er hvad han skrev tilbage.... :

""" du er sku så naiv som resten af hr og fru danmark, aspartam er aldrig godkendt som fødevarer i usa, men bare smidt ud, og der er forsøg der viser folk tager på af light, og rotter som fik aspartam udviklede kræft. Ikke nok med det kan du omsætte aspartam så du pisser det ud igen og ud i vandløbet hvor det ophober sig hos fisk og andet, og man kender ikke konsekvenserne

så tillykkede brian du er med til at smadre naturen""""

Håber at det bare er uvidenhed og sure opstød....!!!!

MEN er der nogle spørgsmål som ikke er stillet eller ikke belyst godt nok....

Jeg er også bange for at der sker meget lort, så der er nogle kæmpe firmaer der kan tjene kassen...!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share