Alternativer til cykling


Gregers TF
 Share

Recommended Posts

ÆVV! - nu gik det lige så godt, ja alt for godt og i bagklogskabens ulidelige klare lys har jeg indset at jeg er røget ind i en god gang overtræning. Lidt googlen giver i hvert fald jackpot på en del af symptomerne (desværre ikke de mest typiske aka dem jeg kunne udenad) og da formkurven er styrkdykket hurtigere end Roskilde Banks aktier må det vel være det :mad:

Jeg har også kunnet læse mig til at let motion mens man kommer sig er en god ting så ikke hele den opbyggede form forsvinder. Løb og styrketræning skulle være "forbudt" - til gengæld er svømning et ideel aktivitet. Bortset fra fra det faktum at jeg ikke kan svømme og en godt nok skulle hvilepulsen gerne falde men helst ikke til nul :laugh:

Nogen ideer til hvad jeg så kan lave? Eftersom jeg har kørt godt igennem med træningen i par uger inden jeg fattede hvad der skete. kommer jeg jo nok ikke ovenpå efter 3-4 dages hvile så jeg vil svært gerne holde mig igang så jeg ikke skal starte fra bunden.

Jeg formoder også at romaskine og crosstræner indvolverer benene alt for meget så de to alternativer har jeg også lagt væk - men ellers genindmelder jeg mig gerne i FDK hvis det er det der skal til.

Hilfe Hilfe

"desperato"

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share