Proteinpulver som man ikke bliver træt af?


Anton
 Share

Recommended Posts

Jeg har besluttet mig at genoptage styrketræningen efter flere års sløseri. I den anledning vil jeg købe noget proteinpulver, der skal sikre at jeg får dækket mit behov på 2 - 2.5 g/kg kropsvægt. Jeg har ikke tænkt mig at indtage det overdrevet, men blot som et supplement til en i forvejen nærings- og proteinrig kost.

Mit problem er så, at mine tidligere erfaringer samt venner har givet mig den opfattelse, at man hurtigt går hen og bliver rigtig rigtig træt af proteinshakes. Så meget at man ikke kan få sig selv til at drikke dem. Dette har jeg primært erfaret med vanilje og jordbær smag, så jeg har en eller anden teori om, at proteinpulver med chokolade smag ikke er så slemt. Er dette sandt?

Uanset, så søger jeg nogle anbefalinger inden jeg beslutter mig for hvilket pulver jeg vil købe. Bl.a. råd om hvilke mærker er gode og hvad der er bedst at blande det med, eksempelvis hvilken slags mælk. Bare så jeg ikke ender med ikke at gide at drikke det og dermed spilde mine penge.

På forhånd tak =)

Link to comment
Share on other sites

Jeg har besluttet mig at genoptage styrketræningen efter flere års sløseri. I den anledning vil jeg købe noget proteinpulver, der skal sikre at jeg får dækket mit behov på 2 - 2.5 g/kg kropsvægt. Jeg har ikke tænkt mig at indtage det overdrevet, men blot som et supplement til en i forvejen nærings- og proteinrig kost.

Fornuftigt :wink:

Mit problem er så, at mine tidligere erfaringer samt venner har givet mig den opfattelse, at man hurtigt går hen og bliver rigtig rigtig træt af proteinshakes. Så meget at man ikke kan få sig selv til at drikke dem. Dette har jeg primært erfaret med vanilje og jordbær smag, så jeg har en eller anden teori om, at proteinpulver med chokolade smag ikke er så slemt. Er dette sandt?

Køb to-tre bøtter med forskellig smag, og skift mellem dem :smile:

Bl.a. råd om hvilke mærker er gode
Det er ikke tilladt at henvise til forhandlere af kosttilskud eller omtale specifikke kosttilskud ved produktnavn.
Link to comment
Share on other sites

Mange tak for dit råd. Kan godt se at det giver mening at variere det.

Havde overset reglen, men jeg skal huske at være opmærksom på den slags en anden gang :)

Jeg har selv det problem, så skifter mellem vanilie, chokolade og jordbær :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share