Klammeste skade-video!


JVD
 Share

Recommended Posts

Der forekommer mange ubehageligheder i vægtlæftning når kroppen ikke kan stå imod for presset. Jeg kunne godt tænke mig at finde den aller klammeste video af disse ubehageligheder. Lyder freaky men det er ligesom at se SCARRED på MTV, man sidder og vender ryggen til når det sker, men man ser det alligevel!

ekstrem nederen knæskade:

Link to comment
Share on other sites

hold kæft jeg bliver jo helt bange for at lave squat igen!

- men helt seriøst, jeg er kalvknæet, og press i forvejen på indersiden af foden skal jeg nu være bange for dette?

Nu har jeg ikke lige set videeoerne(har lige spist min frokost) men hvis du er bange for at squatte med den vægt du nu engang bruger, så squat i et powerrack.

Link to comment
Share on other sites

Der forekommer mange ubehageligheder i vægtlæftning når kroppen ikke kan stå imod for presset. Jeg kunne godt tænke mig at finde den aller klammeste video af disse ubehageligheder. Lyder freaky men det er ligesom at se SCARRED på MTV, man sidder og vender ryggen til når det sker, men man ser det alligevel!

ekstrem nederen knæskade:

Har han ikke forholdsvis tynde ben ham der, i forhold til, hvad han vil squatte? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Tænk på alle de nybegyndere der søger respons til deres program, det bliver sværere at overbevise dem om at de skal have squat med, hvis de har set den her video.

Du kan også fortæller en nybegynder at de ikke må drikke for meget vand, tror du så det er ensbetydende med at de SLET ikke drikker noget vand???!! come on zetter, lighten up

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Du kan også fortæller en nybegynder at de ikke må drikke for meget vand, tror du så det er ensbetydende med at de SLET ikke drikker noget vand???!! come on zetter, lighten up

Beklager at ironi virker så dårlig på skrift, jeg skulle nok have brugt en eller anden smiley :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share