væksthormoner


samedke
 Share

Recommended Posts

hej

jeg vil meget gerne høre fra folk som har eller kender nogle som har taget væksthormoner.

jeg er nu 16 åt gammel er 172 høj og vejer 92 kg. d v s jeg er godt bygget. men har lidt fedt rundt omkring. så ved jeg ikke om det kan få det hele væk. så jeg bliver fuld makeret. og vokser man af det altså støøre muskler. og bliver man stæker. lige nu kan jeg tage 120 x 10 i bænkpres. kan jeg så løfte mere efter kuren. mine biceps er 43cm vokser de så og hvor meget. eller bliver de bare makeret?

og hvor meget skal jeg ta. og hva koster det.

folk siger os at meget af det er falske hvordan kan jeg finde ud af at det ikke er?

på forhånd tak

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Er du effing seriøs?

Hvad får dig til at tro det vil hjælpe dig af med et gram fedt at tage steroider.

Få styr på din kost og så er de sidste kilo hurtig smidt.

Hvad var nu egentlig dit spørgsmål?, jo får man større arme? Hvis du er 16 år og allerede løfter 120 x 10 så kender du vist rigeligt til div hormoner.

Link to comment
Share on other sites

Ud fra den teori om at folk der 'smølfer' typisk gør deres smølf til en stavespasser, og af typen citat: "the smartest kid... with down syndrome"

vil jeg vove at påstå at han ikke er seriøs.

Og hvis jeg tager fejl, så vil jeg da forslå trådstarteren at hoppe på (Ved godt det er tys-tys og tabu) en kreatinkur.

Kreatin, naturens svar på Hulk-syndromet...utroligt hvad man kan købe i bilka nu til dags.

PS: Husk aminosyrer, tævepatternes antidote.

Link to comment
Share on other sites

Hvem siger det ikke er korrekt? En øvelse kan udføres på mange forskellige måder og ikke blot efter hvad man ser i styrkeløft verdenen.

What?

Der er kun en måde at køre enhver variation af bænk på og det er med stangen helt ned.

det svarer til at lige lette på stangen i DL og kalde den en variation af udførelsen...men så kan vi selvf. smide en del flere kilo på og prale af det...

Link to comment
Share on other sites

men fuck os det vil bare vide hvordan vækst virker

Vækst får du ved fornuftig træning og god kost.

Vejledning i brug af kemi får du ikke herinde uanset hvor meget du plager. Men prøv at google lidt så finder du med garanti ret hurtigt en anden dansk side hvor de står i kø for at hjælpe.

To umiddelbare bud på at du ikke er krudtklar:

du burde nemt kunne blive større end du er nu uden krudt.

16 år - det sq sygt tidligt at fucke kroppen op - den er jo slet ikke færdig endnu. Det er rent hærværk på dig selv.

Tilføjet:

DOHH - alt for langsom

Edited by Gregers TF
Link to comment
Share on other sites

Hvem siger det ikke er korrekt? En øvelse kan udføres på mange forskellige måder og ikke blot efter hvad man ser i styrkeløft verdenen.

der er ingen der siger det er forkert, det er bare IKKE bænkpres.

Til trådstarter, hormoner og træningshandsker giver de syge negative effekter

Link to comment
Share on other sites

http://arto.dk/?/brugere/brugerinfo.asp?id=2221343 og så tryk på galleri og så videor

men fuck os det vil bare vide hvordan vækst virker

Shit hvor er det ringe kameraføring. :laugh:

Må i øvrigt skuffe dig og sige at der sgu nok "kun" er 116kg.

Du vil vide om væksthormoner.

Værsgo:

http://home6.inet.tele.dk/ultraman/hel030.html

Lad være med at fucke med dit helbred, så glem om vækst, steroider osv. Du vil takke os når du bliver lidt ældre og mere fornuftig. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Du skal lige huske, at hvis du fører din "geniale" idé frem til handling, og du så bliver taget, vil det medføre 2 års fuldstændig bortvisning fra alle fitnesskæder, som er medlem af Antidoping DK

Jeg forstår virkelig ikke, at du som 16-årig overhovedet kan TÆNKE i de baner :blink::nonono:

Edited by nicka
Link to comment
Share on other sites

Lad os for sjov antage at vi faktisk her har tale om en 16-årig, der mener det er en forbandet god idé at skyde sig med det ene eller andet for at blive herre markeret.

Spænd hjelmen og giv nogle svar der kan bruges til noget eller flet næbbet.

mvh

Mod :4police:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share