væksthormoner


samedke
 Share

Recommended Posts

bryst: bænkpres varmer op med 55 kg med 10 gentagelser så 120kg x10 og derefter 135 x3 og så 115 x 10

fribryst: 36 kg håndvægte 3 sæt af 10 gentagelser nogle gange sætter jeg 10 kg håndvægte ovenpå.

så bruger jeg snor tror det hedder fly eller noget. 3 x 10 med 27.5 kg

så en anden øvlese med snor men ved ikke hvad det hedder.

samme dag træner jeg triceps 3 øvelser. kender ikke navne på dem. men 1 af dem er hvor jeg løfter mig selv

vil gerne skrive de andre altså skulder ryg mave og det men kender ikke navne på øvelserne.

men når jeg træner så er det kun bænk jeg laver forkert hvis det er. alt andet fuldføre jeg korrekt. men jeg vil da prøve imorgen og se hvor mnge gange jeg kan tage den når jeg kør helt ned.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 175
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hold dig langt væk fra vækst. når du ikke er fuldt udvokset, så vokser dine kngoler også, men du bestemmer ikke selv hvilke dele der vokser. dvs. at du kan få en arm der er længere end den anden, eller rygger bliver skæv.

btw. svar på dine spg, ang hva væskt gør. de "gode" ting er du får pænere hud, kraftigere hårvækst, hurtigere muskelvælkst, tab af kropsfedt, mere udholdenhed, generelt bedre i det hele, MEN som sagt er du ALT for ung til det, plus det vil fucke din knoglevækst op. vækst er ikke sterioide, det er et peptide hormon, som findes naturligt i kroppen, men i mindre mængder.

også bare begynd at cutte stille og roligt, syntes os mit bryst så fucked ud, men da jeg cuttede begyndte det at få en mere fast form.

hvis du skal tage noget, så tag noget harmløst som clen. det vil gøre dig markeret, men uden du mister styrke eller muskler.

sys den måde du bænker på er fint nok, kører du længere ned smadrer du dine skuldre , og i stærkmandskon. gør de kun sådan fordi så er bedømmelserne objektive, og det er ens for alle. og fuck hvor er i misundelige, på at han tager mere jer, lad hver med at svine ham til. du kunne sikkert ikke engang løfte 120kg op fra stativet.

men hold dig fra væskthormon eller anden form for as, blev ved at løfte og spis rent, så skal du nok blive markeret.

Link to comment
Share on other sites

sys den måde du bænker på er fint nok, kører du længere ned smadrer du dine skuldre , og i stærkmandskon. gør de kun sådan fordi så er bedømmelserne objektive, og det er ens for alle. og fuck hvor er i misundelige, på at han tager mere jer, lad hver med at svine ham til. du kunne sikkert ikke engang løfte 120kg op fra stativet.

:4thumbup:

Slutter mig til Søren og er sq nok også nødt til at skuffe dig der.

120 er uden tvivl pænt for en 16 årig dreng,

men så er det altså heller ikke utroligere end som så.

Og mht. pæn hud og krudt....det tror jeg næppe.

Kraftigere hårvækst? I høj grad, men hvem ville ikke gerne undgå en manke på ryggen og hår på den i forvejen byldebefængte røvballe?

Med mindre man da er for ung til et simpelt moustache altså.

Edited by Cormack
Link to comment
Share on other sites

:4thumbup:

Slutter mig til Søren og er sq nok også nødt til at skuffe dig der.

120 er uden tvivl pænt for en 16 årig Dreng,

men så er det altså heller ikke utroligere end som så.

Og mht. pæn hud og krudt....det tror jeg næppe.

Kraftigere hårvækst? I høj grad, men hvem ville ikke gerne undgå en manke på ryggen og hår på den i forvejen byldebefængte røvballe?

Med mindre man da er for ung til et simpelt moustache altså.

Vækst skulle faktisk gerne give pænere hud osv.

Edit: Pis, Johnny Bravo var 2 fast

Edited by Gunni
Link to comment
Share on other sites

Alt kan bruges alene, men hvor tit er det lige at folk nøjedes med et enkelt hormon igennem hele deres (mis)brugs karriere?

Ville egentlig gerne lege ekspert omkring de forskellige edit: stoffers virkning, men heldigvis har jeg aldrig haft brug for at sætte mig ind i deres individuelle (bi)virkninger.

Men at HGH sjældent bruges alene og ofte med et steorid (typisk test), da HGH ikke er en imponerende muskeløger som singlekur, er ikke noget nyt...forklarer sådan set resten af teksten.

Edited by Cormack
Link to comment
Share on other sites

min bror fortalte mig faktisk også idag om det clen der. tror jeg tager det. men hvor mange piller skal jeg købe til 1 kur. og hvor får jeg det henne, har en hjemme side men tager tolden dem ikke der

[slettet af mod]

Det er ikke tilladt at give direkte eller indirekte opfordringer eller vejledninger til dopingbrug.
Edited by MaxPower
Link to comment
Share on other sites

Alt kan bruges alene, men hvor tit er det lige at folk nøjedes med et enkelt hormon igennem hele deres (mis)brugs karriere?

Topic er HGH, så kan ikke se hvorfor du begynder at snakke om at bruge andre ting?

Ville egentlig gerne lege ekspert omkring de forskellige edit: stoffers virkning, men heldigvis har jeg aldrig haft brug for at sætte mig ind i deres individuelle (bi)virkninger.

Nej det fremgår ret tydeligt

Men at HGH sjældent bruges alene og ofte med et steorid (typisk test), da HGH ikke er en imponerende muskeløger som singlekur, er ikke noget nyt...forklarer sådan set resten af teksten.

Forstår slet ikke hvad du skriver her.

Link to comment
Share on other sites

Forstår slet ikke hvad du skriver her.

At vækst sjældent bruges alene og ofte kombineres med krudt?

Folk der tager stoffer i forbindelse med BB, gør det vel sjældent for pænere hud og fyldigere hår?

Det er meget muligt at vækst er positiv mht bla. fedtforbrænding/fedt%, udholdenhed, styrke osv. men det udgør sjældent grundlaget for en kur alene.

Det fremgår i dette tilfælde også ret tydeligt at trådstarters første indlæg.

Så hvad tror du der sker når en dreng på 16 år der udelukkende vil ha' større muskler og flere markeringer gør i sidste ende?

Mon ikke der er en chance for at der ryger noget krudt som TH eller steroider med i slikposen, når effekten fra vækst ikke viser sig tilfredsstillende nok?

Måske var pointen en (måske stereotyp) generalisering af et misbrug....hvordan kunne den hensigt i øvrigt være svær at spotte?

Hvis du ligger mærke til det indlæg du først besvarer, kalder jeg det af gode grunde, krudt.

Den (ikke) dybere mening bag de linier/spydige kommentarer, var noget så simpelt som at et misbrug typisk udvikler sig til at inkludere flere stoffer og større mængder :wink:

Du må da gerne inddele det her indlæg i 10 små bidder igen og spørge om det samme, men så får du samme svar igen.

Du kunne jo også droppe dine one-liners og dele ud af dine erfaringer i stedet, så jeg blev klogere der hvor jeg evt. tager fejl.....

Link to comment
Share on other sites

Det overstående giver ingen mening?

Hvem siger at trådstarter skal have sit løft godkendt? Han stiller ikke op i nogen styrkeløft organisation. Så igen giver hvad du skriver ingen mening.

Udover det overdriver du hvad du egentlig ser. Hans amplitude i presset er større end blot 50%.

Selvom man ikke træner hen i mod at stille op i styrkeløft findes, der stadig grunde til at køre partial rækkevidde i forskellige bevægelser såvel, som der er grunde til ikke at gøre det. Der er en tid og et sted for alt.

[redigeret af moderator]

jeg synes det fremgår ret tydeligt at trådstarter træner af kosmetiske årsager. Set i det lys er der absolut ingen grund til ikke at træne bænkpres med fuldt bevægeudslag.

Link to comment
Share on other sites

Sjovt at folk er så hurtigt ude med riven efter bodyhouse.dk, men der sidder de i det mindste ikke og giver rådgivning om krudt til 16-årige drenge :nonono:

Samedke: Hvad jeg kan læse mig til er det der Clen (Clenbuterol) ikke noget man leger med, er det det værd for at blive mere markeret? Hvis du ikke har styr på din kost inden du går i gang så tager du jo alligevel det hele på igen bagefter, tænk dig GRUNDIGT om inden du udsætter din krop for unødvendige medikamenter....

Link to comment
Share on other sites

jeg synes det fremgår ret tydeligt at trådstarter træner af kosmetiske årsager. Set i det lys er der absolut ingen grund til ikke at træne bænkpres med fuldt bevægeudslag.

Nu har jeg ikke nogen steder nævnt hvad trådstarter skal køre af amplitude. Jeg har forsøgt at gøre op med de mange misforståelser i denne tråd.

Link to comment
Share on other sites

sys den måde du bænker på er fint nok, kører du længere ned smadrer du dine skuldre , og i stærkmandskon. gør de kun sådan fordi så er bedømmelserne objektive, og det er ens for alle. og fuck hvor er i misundelige, på at han tager mere jer, lad hver med at svine ham til. du kunne sikkert ikke engang løfte 120kg op fra stativet.

Jøsses en omgang BS! Skuldre er så individuelle at jeg vil vove den påstand, at der ikke er nogen der kan udtale sig om hvordan samedke SKAL lave dem for at undgå problemer. Lad dog barnet lave dem som han vil, han kan jo selv justere hvis det gør naller i skuldrene.

Og kom igen med at de 120kg er så svære. Se dig om her inde i folks logs.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share