Nyt kostplanlægnings program...


AndersHolm
 Share

Recommended Posts

Super program! :4thumbup: Virkelig sejt lavet!

Det som heliotropen snakker om ("Mulighed for at justere et helt samlet måltid automatiskt, og på en gang.............."osv) ville virkelig være det mest gennemførte der kunne laves! Det mangler jeg stort set hver dag, så det kunne være SÅ cool! - Dog ved jeg at det bare er en fritidsinteresse du har, og derfor forstår jeg sagtens hvis det ikke kan lade sig gøre. Men det er virkelig en super idé!

Glæder mig meget til de næste versioner og tak fordi du ville dele det hele med os! :w00t:

Mange tak... :smile:

Der går forhåbentligt ikke længe inden jeg kan frigive en ny version.

kan du ikke lave det i en osx udagave?

Nej, det har ingen interesse for mig.

Men du kan vel forsøge dig med at afvikle det via Virtual PC?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sagtens, er bare for doven når det er til et diæt program :wink:

Var nu også mere hvis det var lige til at lave om til java etc. i dont know shit about .exe

Haha.. Ja så kan jeg godt se det er bedre at lade mig gøre det.. :tongue:

Men nej, det er ikke lige noget jeg bare lige kan gøre, så det bli'r ikke aktuelt. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jeg har problemer med at gemme nye ingredienser. Når jeg indtaster noget, virker det kun én gang. Det står stadig på listen, men jeg er nødt til at slette den, og indtaste stats forfra, for at det kan komme ind i min dag.

Jeg har desuden mistanke om, jeg bruger det lidt forkert.

Når jeg opretter en ny dag, trykker jeg på ikonet på skrivebordet, og skriver derefter navnet på min "nye" kostplan. Men jeg vil jo egentlig ikk oprette en ny, bare en ny dag.

Gør jeg noget forkert? Glæder mig til den nye, opdaterede version - gerne med løsning på mit problem :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har problemer med at gemme nye ingredienser. Når jeg indtaster noget, virker det kun én gang. Det står stadig på listen, men jeg er nødt til at slette den, og indtaste stats forfra, for at det kan komme ind i min dag.

Jeg har desuden mistanke om, jeg bruger det lidt forkert.

Når jeg opretter en ny dag, trykker jeg på ikonet på skrivebordet, og skriver derefter navnet på min "nye" kostplan. Men jeg vil jo egentlig ikk oprette en ny, bare en ny dag.

Gør jeg noget forkert? Glæder mig til den nye, opdaterede version - gerne med løsning på mit problem :4mewantfood:

Hvis du bruger den seneste udgave (ver. 1.0), burde problemerne med ingredienserne være løst, jeg lavede i hvert fald et fix for det i den.

Der er ikke noget der hedder dage i Diet Planner, dvs. der er ingen kalender eller noget lign. Måske kommer det, men kun hvis jeg finder tiden og lysten til det.

en ny version kommer snart (læs: jeg mangler lige lidt endnu og har ikke testet det ordentligt, så snart = når jeg lige har tid til at bruge nogle dage på det), med en del nye ting.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du bruger den seneste udgave (ver. 1.0), burde problemerne med ingredienserne være løst, jeg lavede i hvert fald et fix for det i den.

Der er ikke noget der hedder dage i Diet Planner, dvs. der er ingen kalender eller noget lign. Måske kommer det, men kun hvis jeg finder tiden og lysten til det.

en ny version kommer snart (læs: jeg mangler lige lidt endnu og har ikke testet det ordentligt, så snart = når jeg lige har tid til at bruge nogle dage på det), med en del nye ting.

Ok, det lyder mærkeligt, må se lidt på det så.

Glæder mig rigtig meget til det nye - keep up the good work, det er i mine øjne det bedste kostprogram jeg har set! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Super værktøj - rigtigt godt arbejde. Fedt det er på engelsk, så internationale brugere også kan få gavn af det. Det har forhindret mig i at anbefale sådan noget som krop&kost. Det her er også væsentligt "lækrere" at arbejde med umiddelbart, og lettere at skræddersy (tilføje måltider per plan osv).

Glæder mig til at se hvad du finder på til en evt. opdatering!

Link to comment
Share on other sites

Så nåede jeg så langt med den nye version, at den nu frit kan downloades fra min hjemmeside...

www.Anders-L-Holm.dk

Håber i kan bruge de nye features.

Det næste bliver at udarbejde en hjælp fil og naturligvis fixe evt. fejl i den nye version.

Jeg har ikke glemt de idéer i er kommet med, som ikke er at finde i version 2.0.0, de m¨å bare desværre vente lidt endnu.

/Anders :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Så er der kommet en ny version af Diet Planner...

Den nye version er 2.0 HF1, hvor en fejl ved persisteringen af oprettede ingredienser er rettet.

www.Anders-L-Holm.dk

/Anders :smile:

Hej Anders.

Det ser super ud!

Jeg har sagt det før, men det kunne altså være fedt, hvis du gad at lave den, så man kunne vælge mellem at få vist energiindholdet i kilojoule og kalorier. Det burde vel være rimelig nemt at implemntere? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hej Anders.

Det ser super ud!

Jeg har sagt det før, men det kunne altså være fedt, hvis du gad at lave den, så man kunne vælge mellem at få vist energiindholdet i kilojoule og kalorier. Det burde vel være rimelig nemt at implemntere? :bigsmile:

Tjooo.. det kan da godt være det er det.. Det kan være det kommer med næste gang jeg får sat mig ned og kigget på en ny version. Men det bli'r ikke foreløbigt.. :smile:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 months later...
Findes der en mac-version? :blush:

Jeg har forresten VMware, men kan ikke finde ud af, at installere det ved hjælp af dette?

Nej, der findes ikke en version til Mac og der kommer heller ikke en, køb en rigtig PC :wink::tongue:

Ej, du bør kunne emulere Windows på din Mac via VmWare og derefter installere Diet Planner på den emulerede Windows platform.

Har aldrig selv forsøgt det, men der bør ikke være problemer med det.

Link to comment
Share on other sites

Nej, der findes ikke en version til Mac og der kommer heller ikke en, køb en rigtig PC :wink::tongue:

Ej, du bør kunne emulere Windows på din Mac via VmWare og derefter installere Diet Planner på den emulerede Windows platform.

Har aldrig selv forsøgt det, men der bør ikke være problemer med det.

Undskyld min uvidenhed, men ved du hvordan? :-)

Det skal siges, jeg ikk har internet installeret (og vil helst undgå det) på det vindue, Windows popper op på...

Link to comment
Share on other sites

Undskyld min uvidenhed, men ved du hvordan? :-)

Det skal siges, jeg ikk har internet installeret (og vil helst undgå det) på det vindue, Windows popper op på...

Google is your friend... :smile:

Jeg går ud fra det er rimelig nemt at finde en how to guide mht. Virtuelle maskiner.. Jeg bruger dem ofte på arbejde, men sætter dem aldrig selv op.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share