Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Jeg er nu begyndt på at kunne squatte 130 kg uden smerter i knæet. I det hele taget går det bare fremad med knæet - både i styrke, stabilitet og mindsket ømhed. Jeg tager progressionen meget konservativt og alle løft er ekstremt kontrolleret.

As I type, er jeg begyndt at eksperimentere med noget periodisk faste. Jeg gider ikke rigtigt tælle kalorier og være semisulten 24/7. Så i stedet bliver det til noget faste, hvor jeg i første omgang at ikke spiser aftensmad + det normale sene aftensmåltid. Det er ca. 18 timers faste og kan forgå på alle ugens dage. Det kan fint passe ind på en trænings offdag. Skal jeg ud i noget længere faste, bliver det nok fastlagt til weekenderne. Nu må vi se om jeg kan holde det ud, ellers må jeg ud i kalorietælling og sporadisk cardio.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Q1 opdatering af træningssituationen.

Det er ved at være noget tid siden jeg sidst har logget herinde. Hvad er der sket siden sidst?

Jeg har cuttet 7 kg siden december. Så er gået fra ca. 107 kg til 100 kg og jeg har ikke tænkt mig at stoppe, omend tempoet er sænket noget.

Squatten er begyndt at køre rigtigt fint igen. Det ved at være noget tid siden at jeg har haft ondt i knæene. Styrkefremgangen har ikke været så hurtig som forventet, og det egentlig været til mig egen fordel. Det går for godt, og så hælder man bare på med kg, fordi man bliver overivrig. 2 uger senere står man med en ny skade. I går kørte jeg 4 x 8 @ 135  kg. Der kunne jeg altså godt have brugt lidt af Arnes mentolbolsher, for lidt ekstra luft.

Bænken er kun gået en vej :thumb_down: Cuttet kombineret med høj taksering fra squatten, har intet gjort for min patstyrke, det er helt sikkert.

I Atlas kører det meste som det plejer. Pånær at vi har brugt en røvfuld penge på nyt udstyr, der kommer i løbet af de næste par måneder. Det er vi mange der glæder os helt vildt til.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share