Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

Jeg er træt af min korte runde bøffelagtige muskler, så derfor har jeg cyklet i skole de sidste 2 dage. Mine ben er allerede blevet meget mere lean og musklerne er blevet fine og lange. Nu kan jeg passe cheap monday bukser, hvilket er perfekt, da jeg snart også er arbejdsløs.

Link to comment
Share on other sites

Træning.

Første bbning i en uge. Afgangsprojekt skulle afleveres og det blev det. Nu mangler jeg bare en eksamen og så er jeg uddannet produktionsteknolog. BOOOM!

Pullups:

8 @ bw

8 @ bw

6 @ bw

DB curls:

8 @ 14,5 kg

8 @ 17 kg

6 @ 22 kg

6 @ 22 kg

Lateral raises:

10 @ 14 kg

8 @ 17 kg

8 @ 17 kg

Ez curls:

3 x 8 @ 30 kg + stang

DB shrugs:

3 x 16 @ 28 kg

Reverse wrist curls og almindelige:

something.

Hammercurls:

2 x 10 @ 24 kg

De næste par uger vil jeg fokusere på guns (både triceps og biceps), calfs og underarme. Programmet vil blive strukturet lidt anderledes. Underarme og calfs vil blive trænet til hver træning. Jeg køre lidt flere øvelser til triceps og biceps, mens de andre kropsdele vil få lidt færre.

Link to comment
Share on other sites

Pas på med ikke at køre for meget arme, salt. De bliver bare for tunge, og så skal du gå med tommelfingrene i bæltet, ellers vil vægten af dine tunge arme hive dine skuldre af led.

I'm just saying, s'all.

Det skib er sejlet for længst. Jeg bruger pt. to armslynger når jeg skal gå ned til bussen. Bruger jeg ikke dem er det instant krampe. :unhappy:

Link to comment
Share on other sites

Træning!

Stabilitet og mobilitet.

Inc. db press:

3 x 7 @ 40,6 kg

De forbudte reps.

Leg press:

3 x 12 @ 200 kg

Dips:

3 x 10 @ bw

Seated calf raises:

14 @ 40 kg

14 @ 45 kg

14 @ 45 kg

French press:

3 x 10 @ 35 kg + stang

Standing calf raises:

3 x 12 @ 160 kg

Pushdowns:

3 x 10 @ 35 kg

Reverse wrist curls:

3 x 10 @ 20 kg

Giga doms efter pullups i går.

Fuck crossfit og alt det pis. Det her er fanedme vildt, BOOOOM!

Link to comment
Share on other sites

Hej!

prøve at spørge mikeal fra the gym hvor mange hans bror kan tag.

jeg har set ham i fitness.dk nørrebro tag 48 pull ups på 1 min (jeg tog tid) med mindre kip cheat end ham gutten der. Plus han gik overhovedet ikke død efter der var gået et minut. crazy :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Hej!

prøve at spørge mikeal fra the gym hvor mange hans bror kan tag.

jeg har set ham i fitness.dk nørrebro tag 48 pull ups på 1 min (jeg tog tid) med mindre kip cheat end ham gutten der. Plus han gik overhovedet ikke død efter der var gået et minut. crazy :crazy:

Det klart det også er imponerende, men vejer han 122 kg som ham på videoen?

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror også sagtens han kunne have banket +20 reps mere af, hvis ikke det var fordi der kørte et fimset euro-dance remix af en boyband sang, der i forvejen var utroligt ghey, i baggrunden.

Desværre er det tydeligt at se, at han har taget protein, grundet hans større bøffelagtige muskler. Så man skal dividere antallet af reps med 4, og så er det ikke så imponerende mere.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror også sagtens han kunne have banket +20 reps mere af, hvis ikke det var fordi der kørte et fimset euro-dance remix af en boyband sang, der i forvejen var utroligt ghey, i baggrunden.

Desværre er det tydeligt at se, at han har taget protein, grundet hans større bøffelagtige muskler. Så man skal dividere antallet af reps med 4, og så er det ikke så imponerende mere.

Jeg bryder mig heller ikke om hans store runde muskler. Det ligner at han er blevet pumpet op med en cykelpumpe og hans tissemand er sikkert helt vildt lille af alle de proteiner.

TRÆNING!

Rackpulls (under knæ):

2 x 10 @ 60 kg

Lateral raises:

3 x 8 @ 15 kg

Pulldowns:

10 @ 50 kg

8 @ 60 kg

6 @ 75 kg

8 @ 90 kg

DB curls:

3 x 8 @ 19 kg

BB shrugs:

3 x 8 @ 120 kg

Reverse curls:

3 x 12 @ 20 kg + stang

Wrist curls:

2 x 14 @ 40 kg

Standing calf raises:

14 @ 150 kg

14 @ 170 kg

Reverse wrist curls:

2 x 10 @ 20 kg

Facepulls:

12 @ 15 kg

12 @ 20 kg

De sidste 4 øvelser blev kørt i cirkel. Jeg overvejer at droppe shrugs i alle former. Min arme er simpelthen blevet så tunge at jeg bare kan shrugge dem istedet.

Link to comment
Share on other sites

Træning!

Shit helvede et lortevejr. Jeg var drivvåd da jeg trådte ind i sportscenteret. Heldigvis har jeg en sauna i baghånden til at tørre mit tøj. Dagens træning var faktisk ret hård og intens. Clarken troppede op da jeg var ved at være færdig.

Da jeg skulle hjem var min cykel væk. Der hvor den var blevet parkeret var der ingenting. Mit første indskud var lige at give den et forsøg ved at lede efter den mellem nogle af de andre cykler. I et sidste desperations forsøg gik jeg hen til parkeringspladsen og wupti der stod den på en af de første pladser. Forhjulet var løsnet ellers fejlede den ingenting.

Stabilitet og mobilitet.

Inc. db press:

7 @ 46,9 kg

6 @ 46,9 kg

6 @ 46,9 kg

Leg press:

3 x 8 @ 250 kg

Closegrip bench

10 @ 60 kg

8 @ 80 kg

8 @ 90 kg

Seated calf raises:

3 x 16 @ 45 kg

French press:

3 x 10 @ 40 kg + stang

Standing calf raises:

3 x 16 @ 170 kg

Pushdowns:

10 @ 40 kg

8 @ 50 kg

20 @ 25 kg

Jeg overvejer at investere i et enkeltstartsstyr til min cykel så kan jeg bare ligge mine ekstremt tunge arm der.

Reverse wrist curls:

3 x 16 @ something.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Pushdowns:

10 @ 40 kg

8 @ 50 kg

20 @ 25 kg

Jeg overvejer at investere i et enkeltstartsstyr til min cykel så kan jeg bare ligge mine ekstremt tunge arm der.

Faktisk er der vel her tale om en form for assisted reverse cable curls pga. dine enormt tunge arme :smile:

Ganske BB træning!

Link to comment
Share on other sites

Træning!

Efter nogle velfortjente dages pause er jeg tilbage i træningssadlen igen. Jeg blev løsnet op nede omkring halebenet og det har hjulpet rigtigt meget.

Rackpulls:

10 @ 40 kg

10 @ 50 kg

10 @ 60 kg

8 @ 80 kg

Pulldowns:

12 @ 40 kg

8 @ 60 kg

7 @ 75 kg

7 @ 95 kg

Lateral raises:

3 x 10 @ 12,5 kg

20 @ 5 kg

DB curls:

2 x 8 @ 19 kg

6 @ 22,5 kg

BB shrugs:

3 x 10 @ 110 kg

Reverse ez curls:

10 @ 25 kg + stang

10 @ 27,5 kg + stang

8 @ 27,5 kg + stang

Reverse wrist curls:

something

Facepulls:

3 x 10 @ 20 kg

Standing calf raises:

3 x 14 @ 170 kg

Wrist curls:

3 x 12 @ 40 kg

Det satme en god omgang disko. Det var endnu en omgang gæstetræning på Ingeniørhøjskolen. En om dværglignende diskojohns kom ind 10 minutter før vi var færdige og tudede over musikken. Linkin Park er simpelthen også det hårdeste tråd der findes. Da vi gik, smed de trampertwance på anlægget. Tækno er simpelthen umuligt at træne til. Det fungerer kun til div. cardioformer og ikke til BB.

Link to comment
Share on other sites

I iz teh bårdibilder!

Stabilitet og smidighed.

Inc. db press:

12 @ 12 kg

8 @ 26 kg

6 @ 49,1 kg

6 @ 49,1 kg

5 @ 49,1 kg

Leg press:

jeg kan sgu ikke lige huske hvad der var på.

Close grip BP:

10 @ 70 kg

8 @ 70 kg

8 @ 70 kg

Calf raises (smith)

3 x 16 @ 60 kg

Pushdowns:

3 x 10 @ 40 kg

Seated calf raises:

10 @ 60 kg

2 x 14 @ 40 kg

Standing wrist curls:

3 x 14 @ 40 kg

Et næsten tomt center og en okay træning. Clark Kent synes at han ville vise sit face og blærede sig med gårsdagens diskotræning. Så da han kom, der gik jeg.

Link to comment
Share on other sites

Torsdag awbrænding:

Centeret var tomt da jeg troppede op. Men som træningen skred frem kom der fler' og fler' mennesker. Da Clark Kent endeligt mødte op, var der totalt proppet i frivægtene. Jeg uddelte råd om squeeeeeeeze til en anden i centeret. Jeg var ret busted i dag, da jeg rundt regnet havde fået 4,5 times søvn. Det havde jeg grundet afsluttende eksamen. Jeg skulle op og forsvare mit projekt, hvilket jeg gjorde ret okay. Det blev dog kun til et 4-tal, som jeg hverken er tilfreds med eller skuffet over taget min arbejdsmængde i betragtning. Så fra i dag har jeg betegnelsen "Produktionsteknolog" og for jer er det "Hr. Produktionsteknolog. Det skal selvfølgelig fejres, men det bliver først på lørdag. Her skal jeg fejre en af mine venner der er blevet aktuar og bagefter skal jeg til sommerfest på kollegiet. Til sommerfesten er der ca. 160 til spisning og det dobbelte til festen bagefter.

Rackpulls (under knæ):

8 @ 60 kg

4 x 3 @ 100 kg

Lateral raises:

10 @ 12 kg

3 x 8 @ 16 kg

Pulldowns:

12 @ 45 kg

8 @ 70 kg

7 @ 95 kg

6 @ 100 kg

Db curls:

6 @ 19 kg

6 @ 21 kg

6 @ 23 kg

BB shrugs:

3 x 8 @ 120 kg

Machine curls:

3 x 10 @ 25 meget strict.

Reverse wrist curls:

3 x 10 @ 22 kg

Calf raises (lever):

14 @ 170 kg

14 @ 200 kg

14 @ 200 kg

Facepulls:

3 x 10 @ 20 kg SQUEEEEEEZE.

Wrist curls:

2 x 20 @ 20 kg

16 @ 20 kg

Udførte ellers en masse wrist curls i singles da jeg spottede Morten i bænkpres.

Link to comment
Share on other sites

Forklaringen på at din styrke i db's umiddelbart er væsentlig større, end i barbell (benchpres) kunne ligge i at du rent faktisk ikke kører bænkpres :laugh:

Sssshhh :ninja:

Om lidt vil jeg tage ned og træne bænkpres, hvis altså at vejret tillader det.

Link to comment
Share on other sites

Fredags træning:

Vejret holdte sig i skindet og det var faktisk solskin det meste af vejen til centeret. Det er lang tid siden at jeg har trænet så sent om fredagen og der var da heller ingen mennesker. Instruktørerne rendte rundt og trænede for dem selv og ellers var der bare radioskod på anlægget. Som lovet blev det til en omgang bænkpres og hvilken en.

Bænkpres:

12 @ 60 kg

8 @ 90 kg

6 @ 110 kg

6 @ 115 kg

6 @ 120 kg

3 @ 125 kg

Leg press:

14 @ 80 kg

12 @ 160 kg

10 @ 240 kg

8 @ 280 kg

8 @ 280 kg

Inc. db press:

12 @ 32 kg

8 @ 32 kg

8 @ 32 kg

Seated calf raises:

3 x 14 @ 45 kg

French press:

10 @ 40 kg + stang

6 @ 50 kg + stang

6 @ 50 kg + stang

Standing calf raises:

3 x 14 @ 80 kg

Standing leg curls:

10 @ 15 kg

2 x 10 @ 20 kg

Pushdowns:

3 x 14 @ 10,5 plader

Wristcurls:

something.

Der var nogle ret gode løft under dagens træning. Og jeg er alligevel heller ikke så slap i bænk som frygtet. Den dag jeg kan tage hele stakken i standing leg curls, der stopper jeg med at træne.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share