Hver dag er hver dag!


salt
 Share

Recommended Posts

Træning:

Bænkpres:

12 @ 40 kg

12 @ 50 kg

10 @ 80 kg

8 @ 100 kg

6 @ 100 kg - smalt

6 @ 110 kg

6 @ 110 kg

5 @ 115 kg

Leg press:

12 @ 80 kg

12 @ 120 kg

10 @ 160 kg

10 @ 160 kg

10 @ 160 kg

10 @ 160 kg

10 @ 160 kg

Inc. db press:

3 x 8 @ 37 kg

Smith calf press:

3 x 16 @ 70 kg

18 @ 30 kg

Pushdowns:

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

Leg curls:

8 @ 70 pund

8 @ 70 pund

8 @ 70 pund

8 @ 70 pund

Calf press var helt fantastiske i dag. Sikke et pump, de var stadig totalt jacked da jeg skulle i bad. Epic. Ellers var svedfaktoren ret høj i dag.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Træning:

Bænkpres:

12 @ 40 kg

12 @ 50 kg

10 @ 80 kg

8 @ 100 kg

6 @ 100 kg - smalt

6 @ 110 kg

6 @ 110 kg

5 @ 115 kg

Leg press:

12 @ 80 kg

12 @ 120 kg

10 @ 160 kg

10 @ 160 kg

10 @ 160 kg

10 @ 160 kg

10 @ 160 kg

Inc. db press:

3 x 8 @ 37 kg

Smith calf press:

3 x 16 @ 70 kg

18 @ 30 kg

Pushdowns:

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

Leg curls:

8 @ 70 pund

8 @ 70 pund

8 @ 70 pund

8 @ 70 pund

Calf press var helt fantastiske i dag. Sikke et pump, de var stadig totalt jacked da jeg skulle i bag. Epic. Ellers var svedfaktoren ret høj i dag.

Freudian slip? I hvis bag? Og var kun dine lægge pumpede?...

Fik du svedt alt spritten ud? Det var jo ingen epic bænk, når man ved, hvad du er god for :smile:

Link to comment
Share on other sites

Freudian slip? I hvis bag? Og var kun dine lægge pumpede?...

Fik du svedt alt spritten ud? Det var jo ingen epic bænk, når man ved, hvad du er god for :smile:

Oh my lulz.

Det var heller ikke meningen at bænken skulle være så vild i dag. Kørte bare sammen med Christian (instruktør). Min lænd og hofte har drillet en del henover weekenden, så har simpelthen ikke været motiveret til at træne. Træner igen i morgen kl. 18.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Oh my lulz.

Det var heller ikke meningen at bænken skulle være så vild i dag. Kørte bare med Christian (instruktør). Min lænd og hofte har drillet en del henover weekenden, så har simpelthen ikke været motiveret til at træne. Træner igen i morgen kl. 18.

Og du synes, det ser sjovt ud, når jeg kører donkey raise med Daniel?!

:laugh:

Nå, jeg er overtræt; klebager... Det bliver ikke til BB i morgen desværre.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdags BB:

Clarken er sat på ignore i loggen :tongue: Der er ret tomt i centeret for tiden, hvilket er rart. Og det er de samme hoveder hver gang, så der bliver ævlet om alt muligt lort. Bentræning i centeret eksisterer ikke og havde jeg en krone for hver gang der blev blastet guns, så var jeg mange-millionær.

Reverse hypers:

2 x 25 @ bw

Hyper ex.:

2 x 12 @ bw

Pulldowns:

12 @ 45 kg

3 x 8 @ 70

very strict.

Seated db press:

8 @ 31 kg

8 @ 31 kg

8 @ 27 kg

Db curls:

10 @ 19 kg

6 @ 19 kg

6 @ 23,5 kg

Lateral raises:

3 x 10 @ 13,5 kg

DB shrugs:

10 @ 40,6 kg

10 @ 49,1 kg

10 @ 49,1 kg

Seated cable rows:

2 x 10 @ 40 kg

Revers ez curls:

3 x 10 @ 34 kg

Coleman curls:

12 @ 4 plader

9 @ 4 plader

Og så var der ikke mere tilbage at træne for den dag.

Link to comment
Share on other sites

Fra den ene skade til den anden. For en uge eller to siden brokkede jeg mig over min hofte og min ryg. Jeg troede at det var en led der havde sat sig igen og at jeg skulle manipuleres i ryggen/lænden. Så da jeg tog et smut hos min fys var jeg af den overbevisning. Efter en grundig undersøgelse viser det sig så at min lyske er smadret (fibersprængning) og at jeg derfor har overkompenseret i højre side af min bagkæde. Så nu handler det om at blive den skade kvit og bygge op fra grunden af igen. Heldigvis er der ikke noget at mærke på ryggen og jeg har fået god for at den skulle være i orden. Træningen vil derfor blive af ren vedligeholdelses mæssig karakter. Dvs. ingen tunge vægte, høje reps og ingen øvelser der belaster min lyske unødvendigt. Jeg vil virkeligt gerne igang igen med noget seriøs squat og dødløft. Specielt squatten savner jeg helt ekstremt og jeg føler ikke at jeg kan opbygge nogle seriøse quads uden den øvelse.

Dagens træning:

Cykelturen foregik i et meget adstadigt tempo. Jeg vil ikke risikere noget som helt med min lyske. Der var faktisk ret godt proppet i centeret i dag, hvilket vel betyder at industriferien er ovre. Der var de sædvanlige sjove typer og så var den en gut jeg ikke havde set før. Han var en rødhåret gut på omkring 175 cm og man kunne godt se at han var veltrænet under trøjen. På et tidspunkt smider han trøjen, og står i tanktop, hvor han fremviser den gode cykelrytterarme og de ondeste strækmærker på lats jeg nogensinde har set :crazy:

Seated db curls:

3 x 10 @ 13,5 kg

Bænkpres:

3 x 12 @ 60 kg

Seated laterals:

3 x 12 @ 6 kg

Pullups:

3 x 5 @ bw

Coleman curls:

2 x 12 @ 2 plader

+ noget tricepslir.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Deload/vedligehold:

Så blev det til endnu en let og overkommelig omgang. Der var igen lukket ned til kælderomklædningen, så omklædningen skulle foregå i svømmehallen. Jeg hader simpelthen at klæde om dernede. Gamle fede mænd overalt og de kigger på en (for ikke at sige på børnene) som om man var en halv ørn i rede fra grillen. I dag var der dog ret tomt, så det var til at holde ud.

Det irriterende ved den lyskeskade jeg har, er at den giver kompensationsskader og ømhed andre steder. Fx. kan jeg mærke det i mit knæ og en smule i balden. De ting er ikke alvorlige, men er irriterende alligevel.

Smith shoulder press:

12 @ 20 kg

12 @ 30 kg

12 @ 40 kg

Closegrip bench:

3 x 8 @ 60 kg

Seated hammer curls:

3 x 10 @ 13,5 kg

Pullups:

5 @ bw

4 @ bw

3 @ bw

Coleman curls:

2 x 10 @ 3 plader

Ellers blev det til en smule til underguns og nogle facepulls.

Efter træningsvægt: 95,8 kg (179 cm)

Link to comment
Share on other sites

Deload:

Min lyske er ved at få det bedre og jeg kan mærke at de ømheder i balde, knæ, baglår og lænd forsvinder jo bedre lysken bliver. Jeg vil ikke sætte noget tidsmål på, hvornår jeg regner med at være den kvit, men jeg har en milestone på torsdag, hvor jeg skal til fys igen. Jeg håber virkeligt at mit skadeshelvede er ovre snart, og at jeg kan komme igang med at træne korrekt igen. Min ryg savner dybde og min ben skal gennemstraffes på det groveste og de skal op på den rigtige side af 70 cm.

I en fodnote til ben og bentræning: Så forstår jeg ikke hvorfor flere ikke træner dem. Vi træner vel alle for at skabe resultater, og for at tilfredsstille os selv. Her synes jeg virkeligt at benene er dem der giver mest igen. Det er dyrt, men fedt når man ikke længere kan være i sine gamle bukser, fordi røven og lårene er blevet for store. Hvis jeg kan komme igang med noget seriøs squat igen, så er 2,5 cm vækst ikke umuligt på de første 2 måneder. Jeg synes også at det er irriterende at jeg ikke er gennempryglet når jeg kommer hjem fra træning. Træninger hvor dødløft og squat har indgået giver en helt ny dimension i ens workouts, og da jeg i den seneste lange tid har været in the disco dark side, så savner jeg den følelse af at være brugt efter en træning.

Pullups:

8 x 3 @ bw

forskellige slags grips.

Seated laterals:

3 x 12 @ 6 kg

Seated db curls:

10 @ 14 kg

8 @ 17 kg

7 @ 17 kg

Inc. flies:

2 x 10 @ something.

Link to comment
Share on other sites

I en fodnote til ben og bentræning: Så forstår jeg ikke hvorfor flere ikke træner dem. Vi træner vel alle for at skabe resultater, og for at tilfredsstille os selv. Her synes jeg virkeligt at benene er dem der giver mest igen. Det er dyrt, men fedt når man ikke længere kan være i sine gamle bukser, fordi røven og lårene er blevet for store. Hvis jeg kan komme igang med noget seriøs squat igen, så er 2,5 cm vækst ikke umuligt på de første 2 måneder. Jeg synes også at det er irriterende at jeg ikke er gennempryglet når jeg kommer hjem fra træning. Træninger hvor dødløft og squat har indgået giver en helt ny dimension i ens workouts, og da jeg i den seneste lange tid har været in the disco dark side, så savner jeg den følelse af at være brugt efter en træning.

:wub:

Link to comment
Share on other sites

Jeg gider egentlig ikke skrive log i denne uge. Nu gør jeg det så alligevel. Jeg har trænet mandag, tirsdag og onsdag. Træningen har været let overkrop og alle øvelser har været udført meget strict. Ved at de er blevet kørt let og meget strict, har jeg undgået at trække med hoftbøjerne. Alle øvelser er blevet udført liggende eller siddende ligeledes for ikke at belaste for meget. Om lidt skal jeg til fys og have endnu en behandling.

Ps. jeg har bestilt en coc og jeg glæder mig til at få den.

Link to comment
Share on other sites

Bodybuilding i dag:

Weekenden skulle vise sig at være ekstremt hård, med druk fredag og lørdag. Så her mandag var jeg stadig ramt af søvnunderskud og dvaskhed i kroppen. Heldigvis var det godt vejr, så det var ingen sag at hoppe på jernhesten og trille mod Gladsaxe.

Dødløft:

8 @ 50 kg

8 @ 60 kg

8 @ 70 kg

Yates rows:

3 x 12 @ 50 kg

Seated laterals:

3 x 8 @ 8,5 kg

Pullups:

3 x 6 @ bw

DB curls:

6 @ 18,5 kg

6 @ 21 kg

6 @ 23,5 kg

BB shrugs:

12 @ 60 kg

12 @ 70 kg

12 @ 80 kg

Machine curls:

12 @ 25

8 @ 35

10 @ 30

Facepulls:

3 x 10 @ 20 kg

God træning hvor ryggen ikke brokkede sig, men til gengæld drillede lysken en smule.

Link to comment
Share on other sites

Druk, skader og totalt fravær af bentræning :smile:

Jeg er spændt på, hvor du ender! :tongue:

Jeg ved ikke om jeg tør smide et billede af dagsformen i dagsformstråden. Det var et heftigt tdc og jeg lignede en psykopat. I næste uge hænger jeg ud på Diskotek Skoven og hver halve time løber jeg ud til min Ford Transit for at pumpe op.

Ps. I dag skal der trænes ben.

Link to comment
Share on other sites

Træning:

Så var det tid til endnu en omgang træning. Det regnede en smule på vejen derud, men det blev heldigvis kun til nogle få dryp. Kl. 17 troppede jeg op i centeret og der var packed. Junior svømmeholdet begynder at styrketræne igen og hold da kæft hvor er de irriterende. Små tynde piger og lige så klejne drenge fylder det meste af frivægtsafelingen. Der er en der laver noget og resten kigger bare på og det er et lille center, så der er ikke ligefrem plads til den slags. Planen er den de største gutter i centeret, tager ned i svømmehallen næste gang de svømmer og så laver vi bomber fra 3 metervippen.

Svedfaktoren var meget høj i dag og alligevel vejede jeg ind på 96 kg efter træning.

Bænkpres:

3 x 8 @ 80 kg

Squat:

En del bw squats.

20 @ 20 kg

2 x 10 @ 40 kg

Leg press:

3 x 12 @ 120 kg

Standing calf raises:

12 @ 130 kg

12 @ 150 kg

12 @ 150 kg

Inc. smith press:

3 x 10 @ 60 kg + stang.

Dips:

3 x 10 @ bw

Leg curls:

3 x 10 @ 50 pund

Reb pushdowns:

12 @ 20 kg

10 @ 30 kg

12 @ 25 kg

Meget meget strict.

Seated calf raises:

2 x 14 @ 40 kg

Første gang med squat og ben i et stykke tid. Jeg skal passe på både ryg og lyske, så det bliver en langsom start. Jeg forsøgte mig også med french press, men jeg får ondt i højre hånd af den, så jeg måtte skifte til dips. Og jeg HADER dips.

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning:

Så stod den på ryg, skulder og biceps. Jeg troppede op kl. 17:40 og centeret var overraskende tomt. Hvilket jo er en god overraskelse, så alle maskiner og vægte var lige til at komme til. Min hånd driller stadig og jeg ved virkeligt ikke hvorfor.

Jeg var en smut på vægten efter træning og booom! 97 kg sagde den. PR! Det går måske lige hurtigt nok for tiden. Jeg overvejer at sænke mit kalorieintag en smule. Cardio kan ikke lade sig gøre med min lyske.

Opvarmning:

udstrækning og hyperextensions.

Dødløft:

8 @ 50 kg

8 @ 60 kg

5 @ 70 kg

5 @ 80 kg

Yates rows:

3 x 12 @ 60 kg

Seated laterals:

3 x 8 @ 12 kg

Pullups:

6 @ bw

5 @ bw

5 @ bw

DB curls:

5 @ 26,5 kg

6 @ 23,8 kg

6 @ 21,5 kg

8 @ 19 kg

8 @ 16,3 kg

BB shrugs:

3 x 12 @ 90 kg

Facepulls:

3 x 10 @ 20 kg

Coleman curls:

10 @ 4 plader

8 @ 5 plader

12 @ 3 plader

Jeg forudser DOMS i biceps i morgen...

Link to comment
Share on other sites

Fredagslir:

High incline smith press:

12 @ 60 kg + stang

10 @ 70 kg + stang

8 @ 70 kg + stang

Squat:

10 @ 40 kg

8 @ 50 kg

8 @ 50 kg

Leg press:

12 @ 120 kg

12 @ 160 kg

12 @ 160 kg

Inc. DB press:

8 @ 31 kg

8 @ 37 kg

8 @ 37 kg

Calf raises:

16 @ 120 kg

14 @ 160 kg

14 @ 160 kg

Lying db ex.:

8 @ 13 kg

8 @ 16 kg

8 @ 18 kg

Leg curls:

3 x 10 @ 70 pund

Rope pushdowns:

12 @ 25 kg

10 @ 30 kg

10 @ 30 kg

Seated calf raises:

12 @ 50 kg

14 @ 40 kg

That's all folks.

Link to comment
Share on other sites

Mandags bodybuilding:

Det begynder selvfølgelig at pisse ned, i det øjeblik jeg træder ud af cykelkælderen, lulz. Og jeg skal lige hilse at sige, at min voks ikke er vandfast. Det gør satme nas at få det i øjnene. Drivvåd træder jeg ind i entreen og går ned i kælderen, hvor døren til omklædningen selvfølgelig er låst. Nå, så op og klæde om i svømmehallen, wuhuuu. Der skulle brændes ryg/skulder/biceps i dag og et stykke henne i træning failer Hulk Hogan aka. Tosse-Klaus i bænkpres. Jeg springer instinktivt hen for at hjælpe ham, men fjolset bliver sur og vil ikke have hjælp. Shit en klaphat.

Dødløft:

8 @ 50 kg

5 @ 60 kg

6 @ 80 kg

6 @ 80 kg

6 @ 80 kg

Yates rows:

3 x 12 @ 60 kg

Seated laterals:

3 x 8 @ 13 kg

Pullups:

3 x 6 @ bw

DB curls:

3 x 8 @ 21 kg

DB shrugs:

3 x 10 @ 52 kg

Facepulls:

3 x 8 @ 25 kg

Machine curls:

10 @ 30

8 @ 30

6 @ 40

En okay afbrænding og ryggen holder indtil videre fint.

Link to comment
Share on other sites

Tirsdags kropsbygning:

Dagen træning bestod af ben/bryst/triceps. Og så en center fyldt med ungdomssvømmere, der bruger deres tid på at snakke, fylde og lave alt muligt andet end at træne. Plz, pis af ok?

Bænkpres:

12 @ 40 kg

12 @ 60 kg

10 @ 80 kg

8 @ 100 kg

6 @ 110 kg

6 @ 115 kg

Squat:

10 @ 40 kg

8 @ 50 kg

8 @ 60 kg

12 @ 65 kg

12 @ 65 kg

Inc. smith press:

10 @ 60 kg + stang

10 @ 80 kg + stang

8 @ 80 kg + stang

Standing calf raises smith:

3 x 16 @ 60 kg + stang

18 @ 30 kg + stang

Seated overhead ez ex:

2 x 12 @ 28 kg

Leg curls:

3 x 10 @ 80 pund

Seated calf raises:

2 x 12 @ 40 kg

Pushdows:

16 @ 35 kg

16 @ 40 kg

14 @ 40 kg

Holy shit, den omgang squat tog godt nok livet af mig. 12 reps, hvad tænker jeg dog også på??????????

Link to comment
Share on other sites

Torsdagstræning:

Dødløft:

8 @ 50 kg

6 @ 60 kg

5 @ 80 kg

3 @ 90 kg

5 @ 80 kg

5 @ 80 kg

Yates rows:

12 @ 70 kg

12 @ 70 kg

10 @ 80 kg

Lateral raises:

6 @ 18,5 kg

12 @ 11 kg

12 @ 11 kg

Pullups:

5 @ bw

4 @ bw

4 @ bw

Military press:

12 @ 40 kg

8 @ 50 kg

7 @ 50 kg

DB curls:

6 @ 23,5 kg

5 @ 23,5 kg

7 @ 21 kg

BB shrugs:

10 @ 90 kg

10 @ 110 kg

10 @ 115 kg

Colemancurls:

8 @ 5 plader

10 @ 4 plader

10 @ 3 plader + 10 @ 2 plader

Jeg synes at jeg mangler en god øvelse til skulderen. Lateral raises er en god øvelse, men military press er noget lort.

Link to comment
Share on other sites

Mandags bårdibilding:

Det er lang tid siden at jeg har været så weekendramt som i dag. Det bar træningen også tydeligt præg af. Ingen energi og intet ordentligt pump. Jeg må desværre også indse jeg må starte helt forfra i squat og dødløft. Et år væk fra disse øvelser er simpelthen for lang tid til at have beholdt noget basisstyrke. Det er lidt sjovt at føle sig helt ny i gamet igen, og det kræver lidt psykisk at man ikke kan smide det samme på som for et år siden.

Nu har jeg lige bestilt en omgang Superpump250 og jeg håber på at det kan give lidt ekstra til træningerne.

Dødløft:

6 @ 60 kg

6 @ 60 kg

6 @ 75 kg

4 @ 90 kg

4 @ 90 kg

Yates rows:

10 @ 70 kg

10 @ 75 kg

10 @ 80 kg

Lateral raises:

6 x 6 @ 13,5 kg

Hammergrip pullups:

8 @ bw

7 @ bw

7 @ bw

BB shrugs:

10 @ 120 kg

8 @ 140 kg

10 @ 120 kg

BB curls:

6 @ 50 kg

8 @ 40 kg

8 @ 40 kg

Facepulls:

3 x 10 @ 20 kg

Hammercurls:

8 @ 18,5 kg

2 x 8 @ 23,5 kg

Sløjt og sløvt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share