OL Beijing 2008


Scorpio
 Share

Recommended Posts

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fedt - spørgsmålet er om det er mentalt eller teknisk hun ikke kan være med det allerbedste? Hun knækkede også, da Jankovic satte tempo i Wimbledon.

I øvrigt: nu ved jeg, at du er kuglestøder (d'oh), men er du til OL som turist, eller er du inde og hilse på Joachim i OL byen? :smile:

Jeg tror egentligt det er styrke hun mangler. Altså fysisk styrke. Hun slår for kort, når hun bliver lidt træt, og HVER gang Dementieva slog en bold dybt på hendes banehalvdel, blev det en underlig høj bold, som var nem for Dementieva at afgøre bolden på.

Hehe. Jeg er ikke ligefrem turist. Jeg arbejder som atletikkommentator for DR. Vi havde første arbejdsdag i formiddags (kinesisk tid). Om 40 minutter skal vi så på igen. Mændenes kuglestød foregår i aften, og det bliver STADIG et brag af en finale, selvom Joachim ikke er med. Jeg glæder mig meget til at følge den, og flere andre konkurrencer.

Nej, jeg har ikke været inde og hilse på Joachim. Men jeg snakkede med hans træner i går.

Link to comment
Share on other sites

Han har selv udtalt bagefter at han dels ikke kunne se rammen af målet pga de kæmpestore russere og dels giver bolden topspin således den faktisk ikke går i en lige linje. one in a million :w00t:

Det er nu ikke helt one in a million.

John Kristensen daværende FCK/FIF spiller lavede et tilsvarende mål i pokal semi finalen mod Viborg for ca 5-7 år siden ka ikke lige huske året præcist.

Men det tager da ikke noget fra at det var et fantastisk mål - hold da op hvor er dk heldige.... Hvad laver ham der skød over mål??? han kan da ikke have haft en rar aften på hotellet med holdkammeraterne, mon han er ved at pakke til gulag...... Og var der nogen der så stakkels træner Maximov's ansigtsudtryk...... AVAVAVAV

Edited by Gribben
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror egentligt det er styrke hun mangler. Altså fysisk styrke. Hun slår for kort, når hun bliver lidt træt, og HVER gang Dementieva slog en bold dybt på hendes banehalvdel, blev det en underlig høj bold, som var nem for Dementieva at afgøre bolden på.

Hehe. Jeg er ikke ligefrem turist. Jeg arbejder som atletikkommentator for DR. Vi havde første arbejdsdag i formiddags (kinesisk tid). Om 40 minutter skal vi så på igen. Mændenes kuglestød foregår i aften, og det bliver STADIG et brag af en finale, selvom Joachim ikke er med. Jeg glæder mig meget til at følge den, og flere andre konkurrencer.

Nej, jeg har ikke været inde og hilse på Joachim. Men jeg snakkede med hans træner i går.

Jeg sad fatisk og så hammerkast i morges og tænkte om det måske var dig der kommenterede?

Link to comment
Share on other sites

Det er nu ikke helt one in a million.

John Kristensen daværende FCK/FIF spiller lavede et tilsvarende mål i pokal semi finalen mod Viborg for ca 5-7 år siden ka ikke lige huske året præcist.

Det der gør hansens skud til one in a million er jo at han står overfor den største mur det er mulig at bygge til OL og derfor, efter eget udsagn, ikke engang kan se rammen af målet :smile:

Link to comment
Share on other sites

Det der gør hansens skud til one in a million er jo at han står overfor den største mur det er mulig at bygge til OL og derfor, efter eget udsagn, ikke engang kan se rammen af målet :smile:

Jeg vil endda vove, at påstå at der i de 5-7 år nok skal være blevet skudt på mål over en million gange i håndboldkampe.

Link to comment
Share on other sites

Det er nu ikke helt one in a million.

John Kristensen daværende FCK/FIF spiller lavede et tilsvarende mål i pokal semi finalen mod Viborg for ca 5-7 år siden ka ikke lige huske året præcist.

Men det tager da ikke noget fra at det var et fantastisk mål - hold da op hvor er dk heldige.... Hvad laver ham der skød over mål??? han kan da ikke have haft en rar aften på hotellet med holdkammeraterne, mon han er ved at pakke til gulag...... Og var der nogen der så stakkels træner Maximov's ansigtsudtryk...... AVAVAVAV

Og guderne skal vide, at det ansigt var forståeligt... jeg har sjældent set noget lignede: først scorer boldsen på en enddog ganske løs chance, så brænder russerne på et helt frit mål for så til sidst at se det gudehug ryge ind, jeg havde sgu nok kvalt noget levende. Det er intet som sport!

ShotPut2012: fedt! Kommenterer du også i nat? I gør det sgu godt.

Edited by Paven
Link to comment
Share on other sites

nej, jeg skal ikke kommentere her i nat. Vi har live kommentering igen på mandag. I dag og i morgen skal vi kommentere aftenpasset til højdepunktsudsendelser.

Jeg takker for den positive feedback. Giv endelig også besked, hvis der er noget I synes der mangler i kommenteringen, da vi hele tiden gerne vil blive bedre og i går var kun anden gang vi kommenterede sammen.

Link to comment
Share on other sites

nej, jeg skal ikke kommentere her i nat. Vi har live kommentering igen på mandag. I dag og i morgen skal vi kommentere aftenpasset til højdepunktsudsendelser.

Jeg takker for den positive feedback. Giv endelig også besked, hvis der er noget I synes der mangler i kommenteringen, da vi hele tiden gerne vil blive bedre og i går var kun anden gang vi kommenterede sammen.

Var det dig der kommenterede hammerkast? :smile:

Link to comment
Share on other sites

SKØNT med en uventet dansk svømmemedalje. Bronce til Lotte Friis efter en forrygende afslutniong hvor hun gik efter det, selv om det så for svært ud.!!! :w00t:

Ja, det var utroligt som de sidste 100 meter udviklede sig. I øvrigt, svømmer Lotte Friis vist i Arena-dragten :smile:

Link to comment
Share on other sites

Om Caroline W.:

Jeg tror egentligt det er styrke hun mangler. Altså fysisk styrke. Hun slår for kort, når hun bliver lidt træt, og HVER gang Dementieva slog en bold dybt på hendes banehalvdel, blev det en underlig høj bold, som var nem for Dementieva at afgøre bolden på.

Det er ikke et styrkemæssigt problem, det er noget rent teknisk. CW har specielt på forhånden et stort og langsomt tilbagesving. Det har den fordel, at hun kan slå tunge slag med meget spin, og det er nok til at vinde mange kampe over gode spillere - men når en modstander har evne og "tur" til at spille dybt og hurtigt, får Caroline ikke tid nok til at slå sine slag. Dementieva har en elendig serv, men har vel den bedste servereturnering i kvindetennis og noget nær de bedste grundslag. Hun "stjæler" simpelt hen den tid, som Caroline har brug for til at slå sine slag. Derfor kommer Caroline til at spille for kort og for højt.

Må jeg som en ganske objektiv tilskuer tilføje, at Dementieva helt klart har OLs flotteste ben! :wub:

Link to comment
Share on other sites

For første gang nogensinde har jeg set en hel olympisk sejlads, og jeg kunne vist ikke have valgt en mere interessant en at se. 49'er sejladsen var simpelthen det mest dramatiske og spændende, som jeg nogensinde har set, vores håndboldskampe virker ret kedelige og forudsigelige i forhold til det.... og så vandt vi guld, omend det holdt hårdt :bigsmile:

Men jeg ville være seriøst bange for at drukne, hvis jeg sejlede i den bådklasse :cry:

Og Guldfireren var godt nok suveræn :devil:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share