Er Christina Vilsøe for tynd?


Deluxe
 Share

Synes du at Christina Vilsøe er for tynd, efter Robinson?  

87 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jeg syntes bestemt at hun er blevet meget tynd! (læs: gennemsigtig) men forståeligt, da hun startede ekspeditionen var hun jo en slank pige i forvejen.

Prøv evt. selv at hoppe på sådan en 42 døgns Robinson kur, bestående af vand, lidt ris/kokus og et fåtal halvrådne gustne småfisk, sådan en kur skal sgu nok "skrælle" alt af skelletet! :blink:

Hun har dog taget lidt på siden ekspeditionen, her er et "closeup" billede fra da hun gæstede et af Svendborgs diskoteker Lørdag d. 9/11-02 B)

Btw: Christina var ikke den eneste som tabte sig meget, der var/er mange udpinte individer på øen.....

post-11-1037716133.jpg

Link to comment
Share on other sites

Prøv evt. selv at hoppe på sådan en 42 døgns Robinson kur, bestående af vand, lidt ris/kokus og et fåtal halvrådne gustne småfisk, sådan en kur skal sgu nok "skrælle" alt af skelletet!  

:lol: Eller som Victorine ville have sagt det... "Aoo do tae COCO" HAHAHA Kan grine hysterisk over hendes accant.. lyder mega sjovt :lol2:

Men Kløcker eller hende skal vinde efter min mening... Godt Sonny-boy røg ud... Han var da en SKOVL!

Mvh Ethan

Link to comment
Share on other sites

Hvis der er nogen der i fuldt alvor mener hun ser OK ud, så er der IMHO noget helt galt ... :dropjaw:

Så forstår jeg pludselig hvordan unge - normalvægtige - piger kan få tvangstanken fra at de er 'for tykke' og begynder at sulte sig selv til psykiske sygdomme som anoreksi og bullimi :cry_ani:

Link to comment
Share on other sites

Jeg stemte ud fra BT's spisesedler i dag, hvor man svagt kan ane skyggen af noget menneskelignende.... hvis det var kristina, jeps så er hun for tynd.

Hvad jeg ikke forstår er hvorfor det pludselig skal blæses op... (det er jo ikke engang agurketid, nu med Nyrup der forlader scenen og det hele) hun er da ikke den første der er gået ind til Robinson som en normal og kommet ud som en pind. Det er vel ikke noget hun gør med vilje går jeg ud fra (har ikke set Robinson i år, æv)

Link to comment
Share on other sites

Synes klart at Christina blev alt-for-tynd på ekspeditionen. Jeg synes det første billedet postet her i tråden viser en spinkel og almindelig men slank pige (hun måtte dog gerne tage lidt på efter min smag).

Derimod forstår jeg simpelthen ikke Christina og specielt Dan tager på en sådan ekspedition med så få fedtdepoter at "tære på", når de på forhånd ved at det bliver sparsomt med mad.

Det kan godt være at NOGEN synes Lone ligner en sæl under ekspeditionen, men hun er efter min mening, pænere en den vandrende pind Christina. Det viste sig ihvertfald at Lone havde en bedre fysik end den vaskulære macho Dan.

Link to comment
Share on other sites

Ja nu er vi jo under kategorien "vægttab" og det kan man da sige at hun (Christina) har taget bogstaveligt.

Selvfølgelig er hun da for tynd (sådan må det vil blive hvis man skal rende og opvarte "Tony"), men hvem ville ikke blive det af den diæt de "hårde" Robinsonfolk er på. Til gengæld er det svært at se hvorfor Hjerl taber sig mere end andre, med den arbejdsindsats han ligger for dagen kan han umuligt have kalorieoverskud!!!!

Det forlyder i øvrigt (som så mange andre rygter i "Badeferien til Malaysia") at Lone inden ekspiditionen voldåd for at have noget at stå imod med, problemet er bare at hun ikke har tabt mere end 2 af de 8 kilo hun tog på hjemmefra.

Scholes

PS: Sidste nyt fra "pålidelige kilder": Henrik "Øråd" kommer i finalen ;)

Link to comment
Share on other sites

Af generel medieinteresse læser jeg med i nyhedsgruppen dk.medier.tv, og der er en tråd om at der blev vist klip fra en konkurrence i næste uge, hvor alle deltagere undtagen Ørum er med.

Jeg så ikke Robinson sidste gang, men der nævnes noget med der hang en ekstra afstemning til sidst. Folk i tråden konkluderer så, at den afstemning sender Ørum ud.

Link to comment
Share on other sites

Af generel medieinteresse læser jeg med i nyhedsgruppen dk.medier.tv, og der er en tråd om at der blev vist klip fra en konkurrence i næste uge, hvor alle deltagere undtagen Ørum er med.
Jeg studsede også over at Ørum ikke var med. I dag så jeg så reklamen for Robinson på mandag igen. Der var Ørum med, filmet på tæt hold. Og bagefter, på pælen ude i vandet står der 5 skikkelser... Meget mystisk når nu Mygind sluttede af med at sige at der blev en afstemning mere :confused2: Edited by tulle
Link to comment
Share on other sites

Af generel medieinteresse læser jeg med i nyhedsgruppen dk.medier.tv, og der er en tråd om at der blev vist klip fra en konkurrence i næste uge, hvor alle deltagere undtagen Ørum er med.
Jeg studsede også over at Ørum ikke var med. I dag så jeg så reklamen for Robinson på mandag igen. Der var Ørum med, filmet på tæt hold. Og bagefter, på pælen ude i vandet står der 5 skikkelser... Meget mystisk når nu Mygind sluttede af med at sige at der blev en afstemning mere :confused2:

Nu ikke gå og bruge energi på den slags komplicerede eksistentielle problemer. :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share