CLO's log nr. 2


CLO
 Share

Recommended Posts

Ja, så er det vist tid til en ny log !

Efter 4 operationer i venstre knæ, 1 i højre knæ & sandsynligvis endnu en i venstre knæ må jeg op på hesten igen.

Fokus er på kondition, vægttab & forhåbentligvis en cykeltur til Paris i sommeren 2009 med Team Rynkeby. Tilmeldingen er sendt afsted, så nu må vi se.

Jeg erkendte at jeg nok er nødt til at have et specifikt mål (Paris 2009) for at komme igang med træningen igen.

Træningen kommer til at bestå af cykling i det fri samt hvad firmafyssen kan lave af træningsprogram (som kan udføres i vores meget lille træningsrum)

Planen, til at starte med, er at snuppe cyklen på arbejde jævnligt, supplere med omveje & ture i nabolaget nå jeg har fri.

Jeg træner p.t. ikke cardio indendørs, da jeg har meldt mig ud af fittDK & jobbet kun har motionscykler, samt løbebånd.

Jeg fik ellers vænne mig til crosstraineren sidste år i forbindelse med noget arbejde i udlandet, skal bare have noget musik eller TV :tongue:

Jeg fik lappet min MTB lørdag & kørte 8,5 km med fruen & samt 22,5 på en lille landtur i nabolaget.

22,54 km (Total 32 km) tiden taler vi ikke om, jeg er IKKE god til bakker, men det skal der laves om på hvis jeg skal til Paris i 2009 ! Heldigvis er nabolaget temmelig bakket :smile:

Link to comment
Share on other sites

Efter 4 operationer i venstre knæ, 1 i højre knæ & sandsynligvis endnu en i venstre knæ må jeg op på hesten igen.

:nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono:

Jeg fik lappet min MTB lørdag & kørte 8,5 km med fruen & samt 22,5 på en lille landtur i nabolaget.

Tillykke!!!!

- ellers velkommen tilbage, unge mand :tongue: Spændende mål du har sat dig der - skal din tur foregå på MTB ?

/ :sun::please:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share