Gode spinningstruktører i Fitness World?


Mr. Cannondale
 Share

Recommended Posts

Meldte mig tidligt på foråret ud af Fitness dk, da jeg nu kun træner cykling på landevejen. Jeg synes så alligevel, at jeg blev nødt til at holde styrketræningen ved lige, så jeg meldte mig i juli ind i Fitness World.

Nu vil jeg nok tage nogle spinningtimer til vinter, og så vil jeg lige høre, om der nogen af de kække MOL-brugere, der har erfaringer med spinninginstruktørermne i Fitness World (Københavnsområdet).

Så vidt jeg kan se, er det en stærkt ekspanderende kæde, og de har lidt svært ved at tiltrække de gode instruktører, men det kan jo være, der gemmer sig nogle perler indimellem :smile:

Alt input modtages med glæde!

Hilsen

Henrik

Link to comment
Share on other sites

Tjaa - nu er jeg selv instruktør i fitnessworld. Så jeg vil ikke vurdere instruktørerne generelt og mig selv.

Men på mine hold har jeg en del seriøse mountain-biker - og de er godt tilfredse. Med seriøs mener jeg halv profesionelle (johhny cash cykel klub).

Jeg køre tirsdag og søndag på vesterbro. Du skal være velkommen.

Ellers er der også nogle instruktører fra SATS der er skiftet til Fitnessworld - som du kan prøve af. Så det er vel bare at prøve rundt omkring. Smag og behag er jo forskellige. Der er også lidt friere ramme i fitnessworld - så timerne kan være meget forskellige.

spin spin

Kipketer.

Link to comment
Share on other sites

Der er mange rigtig gode instruktører i Fitness World. Bl.a. er instruktøren fra det tidligere svar super god! Og meget populær på Vesterbro!

Jeg har det sidste år kørt med på mange spinningtimer, AKA BodyBike, i Fitness World og der er mange instruktører, som jeg mener er meget kompetente!

www.fullcourt.dkMy link

Edited by sune18
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Hej med dig,

Der er hvert fald to MEGET kompetente instruktør med navn Christina Peick (tidligere prof.) og Martin Kristensen (tidligere elitetriathlet). Martin og Christina har begge to desuden kørt flere ultra-løb hvor de har gjort det godt (=læs: vundet).

De kører i Valby. Jeg mener også at de har timer på Frederiksberg. Så hvis du søger mere seriøse instruktører er det de to du skal gå efter. Der er ikke så meget bullshit, bredrøvet kvinder og stående dobbelttakt over det!

Held og lykke!

Link to comment
Share on other sites

Hej med dig,

Der er hvert fald to MEGET kompetente instruktør med navn Christina Peick (tidligere prof.) og Martin Kristensen (tidligere elitetriathlet). Martin og Christina har begge to desuden kørt flere ultra-løb hvor de har gjort det godt (=læs: vundet).

De kører i Valby. Jeg mener også at de har timer på Frederiksberg. Så hvis du søger mere seriøse instruktører er det de to du skal gå efter. Der er ikke så meget bullshit, bredrøvet kvinder og stående dobbelttakt over det!

Held og lykke!

Skulle lige til at skrive en post om netop de to der bliver nævnt her. Har desværre ikke selv cyklet med dem, men de skulle efter sigende være utrolig dygtige!

Link to comment
Share on other sites

Hej med dig,

Der er hvert fald to MEGET kompetente instruktør med navn Christina Peick (tidligere prof.) og Martin Kristensen (tidligere elitetriathlet). Martin og Christina har begge to desuden kørt flere ultra-løb hvor de har gjort det godt (=læs: vundet).

De kører i Valby. Jeg mener også at de har timer på Frederiksberg. Så hvis du søger mere seriøse instruktører er det de to du skal gå efter. Der er ikke så meget bullshit, bredrøvet kvinder og stående dobbelttakt over det!

Held og lykke!

Hey

Har lige talt i tlf med min veninde, der har kørt i Fitnessworld i Valby hele sidste vinter. Hun ringede for at beklage sig, fordi Christina og Martin ikke længere er i Valby, men er flyttet til Virum (eller noget?)

Hun har ellers været super glad for dem!

I valby er der en anden instruktør, Thomas, der også er super cool - vist nok triatlet selv.

Han har i hvert fald styr på det.

God træning!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share