Kajak romaskine


Noceo
 Share

Recommended Posts

Da jeg hverken har råd eller plads til en, er det vel egentlig en lidt ligegyldig tråd. Men nu er jeg blevet nysgerrig og så er jeg nødt til at ha et svar :smile:

Anyway, nogen der ved hvor de kan købes og hvad de ca. koster?

Og som et lille bonus spørgsmål er der så nogen der ror kajak i nærheden af amager strandpark? Ku nemlig godt tænke mig at prøve det.

Link to comment
Share on other sites

Et kajakergometer fylder også en del, når man bruger det....

Jeg ror kajak...desværre ikke i nærheden af dig, men i Sorø.

Nu går sæsonen godt nok på hæld...den sluter så vidt jeg husker 1. oktober. Så hvis man er ny, er det ved at være slut. Men til foråret, starten af sommeren, er der i Sorø og sikkert også mange andre steder i forskellige klubber...kurser af en weekends varighed, hvor man bliver godt introduceret til kajaksporten og bliver sikker på vandet.

se evt www.sckc.dk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hej

JA jeg ror kajak ved amager strandpark, tog et begynderkursus i maj måned så jeg lige kunne få det basale og ikke mindst sikkerheden på plads.

Der ligger en ret god kajakklub derude, kajakhotellet. www.kajakhotellet.dk hvis du vil se deres hjemmeside, de tilbyder nogle gratis ture med instruktør, mener det er søndag og tirsdag. Så kan man lige få prøvet hvad det nu er for noget.

Så kan man evt som jeg valgte at gøre melde sig ind i deres klub og dermed få fri adgang til udstyret derude, og deres tekniktræninger etc.

Det kan varmt anbefales, området har jo den beskyttede lagune så man kan blive lidt fortrolig med det og ellers er øresund jo lige på den anden side af stranden.

Har selv lige tilbragt en uge i venedig med kajakhotellet, det giver en meget anderledes oplevelse af den by at ro i kanalerne i stedet for at klemme sig igennem menneskemasserne...

så jeg vil anbefale at man tager ud at prøve, når det nu endda kan gøres ganske gratis.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share