billigt designerprotein.


kaare
 Share

Recommended Posts

det bedste proteinpulver på markedet er på tilbud, og det er billigt.

908g designerprotein for 299 dkr,- du sparer 200 dkr,- US NR 1

det fås hos salling, men skynd jer, det er også i deres julekatalog, og det skal jo ikke undre

nogen om de så kun har 20 bøtter i hver butik. der er jo lidt købmand i den gamle kapitalist. :lol:

jeg kan klart anbefale dette. Smager godt og er yderst effektivt i rette mængder.

Link to comment
Share on other sites

PROMAX Designer Protein

Du har sikkert læst om dette fantastiske produkt i de amerikanske blade. Nu har du muligheden for at købe det i Danmark, for første gang!

Enzym hydroliseret, ion exhanged, lav temperatur tørret, ren valle peptider. Videnskabeligt bevist 68% bedre nitrogen retention end almindelige valle-, æggehvide- eller soyaproteiner. Få kalorier, ikke tilsat sukker eller salt. Tilført glutamin.

Designer Protein "mixer" med det samme, skal ikke blendes. Tag en skefuld, bland det i væske og ryst til en lækker velsmagende shake. Lækker blød chokolade smag, uden lactose. (Så du slipper for luft i maven i). Der findes ingen nemmere eller hurtigere måde at tilføre protein til din daglige diæt.

Jeg ledte efter en artikel med det omtalte designer protein, og faldt over dette fra PROMAX.

så vidt jeg kan se at produkterne ens, bortset fra prisen. Og bøtten er også ens, dog med en dansk etiket på, mon ikke promax har været lige lovlige smarte, men vi er smartere :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Det er rigtigt Xax, det eneste disse blade er til for, er at vise de lækre nogle fyrer frem, men ellers er der jo reklamer på hver anden side.

Designer Whey fra Next Nutrition USA, med ca. 72% protein !!! Hvis jeg nogensinde skulle komme i tanke om at købe dette produkt kunne jeg ikke drømme om at betale mere end 199,-, nej lige nu holder min diæt ikke hvis jeg bruger andre produkter end det jeg bruger nu, som stort set er uden fedt og laktose, Designer Whey indeholder jo >8% kulhydrater og >6% fedt.

Next Nutrition har brugt 20 mill. kroner på at finde ud af at deres proteinpulver virker, det må siges at imponerende, og så har de fået det på skrift, derfor falder de uvidende for produktet, og da Next nutrition fortæller at andre produkter er stort set virkningsløse og deres er meget meget bedre !!!!..ha..ha...ha......

Link to comment
Share on other sites

XAX: Vil du prøve at bilde os ind at du giver penge for varer hos Getbig, når du er moderator på deres Forum og uploader artikler for dem?

Pointen i mine "angreb" mod dig er at du vist er lige lovlig "farvet" til at kunne udtale dig objektivt om varer fra Getbig.

Mvh

Link to comment
Share on other sites

jeg må lige korrigere dig-tak :D

Navnet er NEXT PROTEIN

og jeg har prøvet mange forskellig slags proteinpulver, og det omtalte har helt klart det der har virket bedst på mig. Så jeg kan snakke ud fra egen erfaring. :D

og jeg synes at det er fint at de har brugt 20 mil på godkendelse. det bevidner jo bare at de har arbejdet med produktet og ønsket at skabe en identitet om det. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Vil du prøve at bilde os ind at du giver penge for varer hos Getbig, når du er moderator på deres Forum og uploader artikler for dem?
Naturligvis gør jeg ikke sådanne ting gratis, og hvad jeg får for det, vedkommer ikke dig, eller andre for den sags skyld.
Pointen i mine "angreb" mod dig er at du vist er lige lovlig "farvet" til at kunne udtale dig objektivt om varer fra Getbig.

Jeg har før udtalt min mening om dine "såkaldte" angreb, som ikke bunder i andet end spekulationer.

Ærlig talt, så er du en kværulant, som stort kun bidrager med negative ting. :angry:

Link to comment
Share on other sites

Hvis man er kværulant fordi man er uenig med dig, vil det være mig en udsøgt fornøjelse at være det.

Sure løg :bigsmile:

Og så var det jo ligesom dig selv der bragte på banen "hvad du ikke gad at betale for"

Undskyld at jeg kom til at kigge indenfor i DIT forum :D

Link to comment
Share on other sites

Næh nej, så let skal du ikke dreje den...

Du beskyldte mig åbentlyst for ikke at være objektiv mht. getbig's varer hvilket jeg IKKE vil have hængende på mig. :angry:

Nu er det tilfældigvis bare sådan at getbig's proteinpulver er det billigste man kan købe, efter hvad jeg har kendskab til. Der er andre ting, som jeg ikke vil købe ved getbig, f.eks. aminosyrer, tøj og vitaminer, og det vil jeg hellere ikke anbefale andre hvis de spurgte mig.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det tilfældigvis bare sådan at getbig's proteinpulver er det billigste man kan købe, efter hvad jeg har kendskab til. Der er andre ting, som jeg ikke vil købe ved getbig, f.eks. aminosyrer, tøj og vitaminer, og det vil jeg hellere ikke anbefale andre hvis de spurgte mig.

den der kan jeg ikke lade være med at kommentere på. :lol:

det er et spørgsmål om troværdighed, fordi dette kan enhver da skrive........ <_<

Link to comment
Share on other sites

det er et spørgsmål om troværdighed, fordi dette kan enhver da skrive........  

Fint, lad være med at tro på mig, jeg har absolut igen troværdighed, bare spørg resten af MOL :lol:

Men ok, hvis det er takken for at bidrage til dit indlæg, så skal jeg da i fremtiden nok lade være med dette... <_<

Link to comment
Share on other sites

O.K. Next Protein tidligere Next Nutrition

De 20 mill. vi snakker om har intet med godkendelse af produktet at gøre, men studier der er foretaget.

Flere andre firmaer har stort set samme formulation i nogle af deres produkter (WPC, WPI og HWI)

der er derfor intet unikt eller hemmeligt ved dette.

Det er også rigtigt at produktet virker, men det gør stort set alle proteinprodukter med den rigtige mængde

og indtagelsestidspunkt, men mange glorificere de amerikanske produkter, man kan sige at mange bliver solgt af at se alle de reklamer og påstande de skriver om.

I USA og andre lande er der andre regler for hvad man om skrive om levnedsmidler sammenlignet med Danmark. I Danmark må du stort set ikke skrive noget som helst godt om disse produkter.

Der er ikke nogen tvivl om at valleprotein er godt for mange ting, men det er ulovlig i Danmark at anprise og vildlede.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share