billigt designerprotein.


kaare
 Share

Recommended Posts

Det er også rigtigt at produktet virker, men det gør stort set alle proteinprodukter med den rigtige mængde

og indtagelsestidspunkt, men mange glorificere de amerikanske produkter, man kan sige at mange bliver solgt af at se alle de reklamer og påstande de skriver om.

da jeg købte designer whey første gang havde jeg ikke set en eneste reklame...

men jeg skal love for ;) at det virkede. folk troede at jeg var på hormoner :o det var næsten for meget af det gode...

Link to comment
Share on other sites

Folk troede at jeg var på hormoner :o det var næsten for meget af det gode...

Ærgeligt Sci-Fi channel er lukket, ellers kunne du ha solgt din historie.

Den effekt du vrøvler om, har proteinpulver slet ikke. Det er ren fantasi, du fyrer af. Du refererer endda til et proteinpulver med kun 72% protein.

Link to comment
Share on other sites

Så er det min tur til at bryde ind! og jeg vil bare sige PROLAB forever

det er kvalitet (tror jeg da) og så smager det kanont har aldrig nogensinde i mit liv smagt bedre protein og jeg har smagt en del efterhånden!

Det er lidt halv-dyrt men får det efterhånden til en billig penge :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Der er vist ingen grund til at tilsvine Designer Protein, da det er et glimrende produkt.

At det så er dyrt, er en anden sag.

I USA kosten en bøtte 23$ og hvis jeg kunne få det til den pris ville jeg måske købe det.

Da jeg hverken har pengene eller muligheden for at købe det billigt, bruger jeg andre alternativer.

Alligevel vil jeg vove den påstand at det er et langt bedre produkt end noget Viking kan stable på benene.

Link to comment
Share on other sites

Ifølge en reklame i det nye Flex, så har Designer whey, blvet forbedret, således at det optages langsommere end andet valleprotein. Det skulle kunne holde i op til 6 timer længere end almindeligt valleprotein. Derudover er der tilført ekstra L-Glutamine og L-Leucine. Der er stort set nul laktose i det, som er godt hvis man er laktoseintolerant og slutteligt er smagen helt i top. Den er blevet kåret til det bedst smagende protein kosttilskud i USA.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har aldrig kunne få Designer Protein indebords! Det smager alt for klamt! Jeg har købet det 3 gange: Vanillie, Chokolade og Jordbær, alle tre umulige at få ned! :thumb_down:

Har aldrig smagt Vikings, så jeg kan ikke udtale mig om det.

Det protein jeg har "følt" at jeg voksede bedst på er Eiselt Protec, en blanding af whey og cassein.

Det jeg altid køber er NutriSport Whey SuperDuperComplexJegSkaGiDgiSkaJeg, fordi der er meget protein for penge og det smager YUMMY! B)

Link to comment
Share on other sites

XAX er meget troværdig - det kan der ikke rokkes ved!

Men det er da ikke hans forum - det er mit :lol:

Hvis de mirakuløst har fået det til at blive optaget langsommere, kunne det evt. tænkes der bare er proppet noget kassein i... det har netop en optagelsestid på 6 timer. Jeg kan simpelthen ikke forstå det massehysteri der er omkring proteinpulver - det er et tilskud til kosten. Du vokser af vægttræning og kalorieoverskud (under antagelse af nok proteinindtag - effekten af kilden er minimal), hvorfor gøre det sværere end det er?

Kan vi så ikke droppe reklamespalten her.... og i stedet snakke om pro/con ved produkter?

Link to comment
Share on other sites

(under antagelse af nok proteinindtag - effekten af kilden er minimal),

jeg forstår ikke det med effekten af kilden er minimal. siger du at der ikke er den store forskel på proteinpulver, bare sålænge at man får nok proteinindtag :rolleyes: det er jo en meget logisk konklusion:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Med mindre man er på en diet med et meget lavt kalorieindtag er det penge ud af vinduet og købe de dyre proteinprodukter. For den dobbelte pris får du et produkt som dine muskler kan optage en smule bedre.

Køb istedet produktet til den halve pris og brug en serveringsstørrelse på feks. 50 istedet for 40 gram, dermed vil du optage mindst lige så meget af den "dårlige" protein som af den "gode".

Og lad for guds skyld være med at læse alle de fantastiske reklamer i de amerikanske BB-blade. Det er løgn og latin. Herhjemme ville forbrugerstyrelsen slæbe enhver producent i retten, hvis man påstod sådant noget vås. Eksempelvis er Nitrotech 2400% bedre end almindligt valleprotein! Yeah right! Valleprotein af den dårligste slags har en optagelsesprocent på over 70. Så hvis du spiser 100 gram protein i form af Nitrotech vil du optage 1680 gram protein. Det er sandlig imponerende!

Deres protein yngler i vores fordøjelsessystem!!!

Link to comment
Share on other sites

Cilius>

Hvis de mirakuløst har fået det til at blive optaget langsommere, kunne det evt. tænkes der bare er proppet noget kassein i... det har netop en optagelsestid på 6 timer.

Det er faktisk ikke blevet tilsat kassein. De har åbenbart lavet proteinmolekylet større, så det tager længere tid at nedbryde--->længere optagelsesperiode. Patentet kaldes SLO-WHEY.

Muscletech har et meget blakket ry, så jeg synes ikke det er en fair, at skære alle fabrikanter over en muscletech-kam. Der er mange gode produkter, men fælles for dem alle er at de i Danmark er alt for dyre, til at det kan betale sig at bruge dem. Som squatfather siger, så er den ekstra gevinst ikke stor nok i forhold til udgifterne. Hvis vi derimod havde amerikanske priser herhjemme, ville sagen være en anden :wave:

Link to comment
Share on other sites

Det vil jeg ikke helt give dig ret i Crawdaddy.

Swlv i USA hvor proteinprodukterne er billigere er der store prisforskelle. Feks. fremstiller Optimum Nutrition en række fremragende vallebaserede produkter, som koster omtrent det samme for en spand med 5lbs som Nitrotech og Designer Protein tager for 2lbs. En stor del af denne prisforskel skyldtes at Optimum Nutrition selv indvejer valle og mælk og fremstiller deres eget protein. Deres mejeri er faktisk et af verdens førende producenter af kondenserede mælkeprodukter.

Langt de fleste "producenter" af protein køber nemlig proteinet af store mejeriselskaber og derfor er det ikke kun "producenten", men også mejeriselskabet der skal tjene på det. Feks. er langt de fleste mælkebaserede proteinprodukter fra nordeuropæiske "producenter" er fremstillet af Arla på HOCO i Holstebro og ARINCO i Videbæk.

Jeg er uddannet mejeritekniker og har derfor et stort indblik i branchen og har udfra varedeklerationer meget nemt ved at sortere skidt fra kanel, når det angår de mælkebaserede proteiner.

Er der iøvrigt en dansk distribuør af Optimum Nutrition for tiden?

Link to comment
Share on other sites

Hvad er det vi er uenige om?

Det er jo ikke fordi jeg mener der ikke er prisforskelle på det amerikanske marked. Det er der selvfølgelig også, men alle produkter er billigere i USA. Når priserne er meget lavere vil man måske have nemmere ved at ville give lidt mere for et lidt bedre produkt end herhjemme hvor alt er dyrt.

Jeg ved ikke om jeg læser dit indlæg forkert?

Link to comment
Share on other sites

Vi er nok ikke så uenige som jeg først troede, Crawdaddy. Jeg læste vist dit indlæg lidt for hurtigt.

Min pointe er at for langt de fleste atleter er det bedre at spise en smule mere af det billigere produkt. Optagelsen er en smule bedre på de dyre produkter, men i dag findes der en række fremragende produkter til den halve pris. I mine øjne kan de fleste brugere være totalt ligeglade med om optagelsen af deres protein ligger på 88 eller 93%.

High-tech produkterne er kun relavante for BB på konkurencediet.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share