Løb og kondition


DannyChu
 Share

Recommended Posts

Hej.... jeg er 15 år og styrketræner i fitness og har fået et personligt program til hvordan jeg kan få bygget musklerne optimalt. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal træne min kondition optimalt. Fordi jeg vil være jægersoldat når jeg bliver stor.... så jeg skal fandme komme igang. Jeg har hørt at man ødelægger sine knogler når man løber hver dag. Så.... hvad er bedst?... Løbe den ene dag også cyckle den anden?

tusin tak hvis i svarer.

Link to comment
Share on other sites

Hej.... jeg er 15 år og styrketræner i fitness og har fået et personligt program til hvordan jeg kan få bygget musklerne optimalt. Men jeg ved ikke hvordan jeg skal træne min kondition optimalt. Fordi jeg vil være jægersoldat når jeg bliver stor.... så jeg skal fandme komme igang. Jeg har hørt at man ødelægger sine knogler når man løber hver dag. Så.... hvad er bedst?... Løbe den ene dag også cyckle den anden?

tusin tak hvis i svarer.

Hej Danny,

Hvis du gerne vil være jæger skal du træne som jægerne. Du skal træne funktionelt og uden maskiner!! Hvis du skal løbe så bland distancerne så du både løber intervaltræning (100, 200, 400, 800meter) og nogle gange længere distancer (5, 10, 15km) så dine sener og ledbånd vænner sig til belastningen.

Se mere om funktionel træning på www.rosstraining.com, paleo.dk, www.crossfit.dk, www.crossfit.com, www.gymjones.com

Mvh Klaus

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share