"Nyt" gratis kostplanlægnings program


Zoater
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...
Jeg kan åbenbart ikke se vitaminer under mine kostprogrammer mere - hverken for igår eller i dag. Generelt problem?

Ja oki, sker fordi at den ikke udregner når du henter gemte... prøv at trykke beregn efter du har hentet gamle kostplaner, så¨kommer der også vitaminer :-)

med hensyn til de forkerte emails ... henter den stadigvæk jeres gemte data eller en andens kostplaner???

Link to comment
Share on other sites

Hej..

Super fedt program. Vil prøve at kigge lidt på det :) :cool:

Har lige oprettet en bruger derinde, og efter den hopper tilbage til login skrev jeg min mail og adgangskode.

Jeg kom ind på en profil fra en mette fra herning eller sådan..

Vil bare oplyse dig om det hvis der ligger en fejl i log-in?

Vil være ærgeligt hvis man har oprettet en masse, og så pga. forkert log-in det forsvinder! :unhappy:

Nye tiltag til hjemmesiden kommer det på mail så man bliver oplyst om der nu ligger nye produkter eller ?

mvh

Seberg

Link to comment
Share on other sites

Hej. Super program - har brugt det i dag, og der gik lidt sport i at runde 4000 kcal :D - hvilket jeg så nåede...

Men... Der er ingen pasta?

Og... Selvom jeg er logget ind og har hakket flueben på med vitamin/mineral indhold - så kan jeg stadigvæk ikke se min mikronutrientfordeling? Jeg kunne se den tidligere, men nu dukker den ikke op?

Link to comment
Share on other sites

Efter at være oprettet som bruger, kommer jeg også ind med en forkert profil, med en anden e-mail. Jeg kan også se, det er en på 65kg der har registreret sin vægt en enkelt gang (jeg vejede mere da jeg blev født :tongue: ).

Jeg vil ikke skrive vedkommendes email her, men drop mig en pm hvis det er relevant for din fejlfinding.

Da jeg så loggede ud - og ind igen, kom jeg ind med det korrekte ID og mine egne oplysninger.

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

Jeg har nu prøvet at rode lidt med programmet, og jeg synes det ser rigtig fornuftigt ud.

Det eneste der afholder mig fra at bruge det er, at jeg ikke selv kan oprette mine fødevarer. Det omstændeligt hele tiden at skulle omgå de begrænsninger der uvægerligt vil være, når der er en fast mængde fødevarer.

Tilføj sådan en feature, eventuelt så man kun selv kan bruge disse produkter man tilføjer (så fucker det ikke for andre) - så bliver jeg bruger.

Link to comment
Share on other sites

hej igen..

Nu har jeg prøvet at ligge min dag ind og siger bare super fedt program.. Meget lig Kostkrop men bare bedre :)

Tænkte på om vi kan få flere muligheder for motion i løbet af en dag..

normal arbejdsdag butik - gående (rolig tempo)

siddende

Nu juicepresser jeg det meste af min frugt jeg indtager pr. dag.

Det er vel ikke sådan at du kan oprette en der hedder friskpresset juice - ved godt den er svær at definere, men det er svært at have en anelse om indtag når den fra sortere alt frugtkød, og beholder saften.

Vender nok tilbage med mere.. Eller har du en mail jeg kan skrive til.. så kan jeg lige så godt samle alt det jeg kommer i tanke om og sende på engang istedet for få ting af gangen.

Men helt sikkert super fedt. -

Link to comment
Share on other sites

tak for en masse brugbar response.

mht jer der komme ind på en forkert bruger kan i skrive lidt mere om hvad præcis der skete? hvis i gider prøve at logge ind igen og fortælle om fejlen stadigvæk er der, vil det være super :-)

Lige pt kommer der ikke mulighed for at tilføke egne vare, men man kan indtaste enegr, protein, kulhydrat og fedt - seperat så man kan godt indsætte "egne" vare i en form.

Edited by Zoater
Link to comment
Share on other sites

Hej. Super program - har brugt det i dag, og der gik lidt sport i at runde 4000 kcal :D - hvilket jeg så nåede...

Men... Der er ingen pasta?

Og... Selvom jeg er logget ind og har hakket flueben på med vitamin/mineral indhold - så kan jeg stadigvæk ikke se min mikronutrientfordeling? Jeg kunne se den tidligere, men nu dukker den ikke op?

jow "makaroni, spaghetti, rå *00174" :-)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share